Entertainment alle pijlers

Netflix. Love is blind (met spoilers)

22-02-2020 10:21 153 berichten
Wie kijkt er ook naar ‘Love is blind’ op Netflix?
In dit topic zijn spoilers toegestaan.

Gelijk de eerste spoiler.
De koppels zijn:
Lauren & Cameron
Damian & Giannina
Kelly & Kenny
Barnett & Amber
Mark & Jessica

Carlton and Diamond
Alle reacties Link kopieren
Net de aflevering aan het kijken met de ruzie tussen Carlton en Diamond. Die gozer is zo bang en onzeker, maar wil dat niet toegeven aan zichzelf en aan haar, dat hij zich gedraagt als een eikel en het liever stuk maakt dan het een kans te geven.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Jaaa ik! Ik keek een tijdje terug ook married at first sight, en volg nu een stel op Instagram die nog bij elkaar zijn en hun 2e kind verwachten. Er zal wel een hoop in scene gezet worden, maar dat maakt het niet minder vermakelijk. Ik ben nog niet zo ver maar tot nu toe vind ik alleen Lauren en Cameron echt leuk samen.
Lauren en Cameron zijn cute.
Wat kijkt hij verliefd naar haar.


Off-topic. Van Married at First Sight zijn Bram en Patty nog bij elkaar. Inmiddels een kind samen.
Alle reacties Link kopieren
Lauren en Cameron zijn inderdaad leuk.

Kelly en Kenny vind ik ook leuk. Is ook minste aandacht voor, te weinig drama waarschijnlijk :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Odense* schreef:
22-02-2020 10:35


Off-topic. Van Married at First Sight zijn Bram en Patty nog bij elkaar. Inmiddels een kind samen.
Chantal en Nikolai zijn ook nog samen. Zij is zwanger.
Heb deze serie deze week ook gekeken, sommige stellen vind ik niet passen.

Jessica en Mark bijvoorbeeld. Zij lijkt enorm wanhopig om een gezin te stichten en zet daarom een relatie door met een man die ze eigenlijk niet echt aantrekkelijk vindt. Gekke combi, ik zie het niet werken.

Kelly en Kenny zitten in de friendzone begreep ik, zij vindt hem leuk maar niet om seks mee te hebben.

Lauren en Cameron: leuk stel, ik zie het wel werken. Fijne, beschaafde man vind ik het.

Barnett en Amber: soms te genant om naar te kijken. Allebei dus. Ik denk dat het na de eerste weken flink gaat knetteren en uiteindelijk uitgaat. Beiden niet volwassen genoeg voor een gezonde relatie.

Damian en Giannina: heel gek stel. Zij lijkt wel een meisje van 16, hij een kerel van 50. Ik zie het niet werken, vooral omdat hij lijkt te denken dat zij te goed voor hem is. Hij lijkt veel te doen om haar maar tevreden te houden. Zij heeft nu al driftbuien, ik vraag me af hoe ze zich gedraagt zonder camera.

En het stel dat al uit elkaar is op de huwelijksreis: die man had helemaal niet mee horen te doen. Eerst eens jezelf en je eigen seksualiteit accepteren. En dat heeft hij nog lang niet gedaan.
Heerlijk programma!

Jessica en haar drank probleem, wat heeft zij enorm veel wijn nodig om er iets van te maken met puppy Mark. Haar ontkenning in 1 van de laatste afleveringen richting Barnett was gewoon te triest voor woorden, het ligt er allemaal zo dik boven op.

En welke van deze mensen wil echt een gezin stichten? Het lijkt allemaal zo 'we doen wat de maatschappij van ons verwacht, huisje boompje beestje en klampen ons vast aan een mismatch'.

Ik denk dat Cameron en Lauren het wel redden samen, vond het wel erg breed uitgemeten dat het een gemixt kopel is. Maarja enorm Amerikaans om hier een big deal van te maken. Papa Lauren is zelf behoorlijk racistisch door te vinden dat ze met iemand van hun eigen ras moet trouwen.
lollypopje schreef:
22-02-2020 10:38
Lauren en Cameron zijn inderdaad leuk.

Kelly en Kenny vind ik ook leuk. Is ook minste aandacht voor, te weinig drama waarschijnlijk :P
Daarom verbaasde me ook dat in de laatste aflvering blijkt dat ze enorm in de friendzone zitten met elkaar. Ze leken echt een leuk stel en gek op elkaar, vond hun families ook heel leuk en oprecht geïnteresseerd. Denk niet dat ze het gaan halen. Fysieke aantrekkingskracht is er bij haar gewoon niet. Jammer!
Alle reacties Link kopieren
ditte_ schreef:
22-02-2020 11:01
Daarom verbaasde me ook dat in de laatste aflvering blijkt dat ze enorm in de friendzone zitten met elkaar. Ze leken echt een leuk stel en gek op elkaar, vond hun families ook heel leuk en oprecht geïnteresseerd. Denk niet dat ze het gaan halen. Fysieke aantrekkingskracht is er bij haar gewoon niet. Jammer!
Ahhh ja zover ben ik nog niet.

Nu net bij aflevering 5. En vind het iets te, om alles achter elkaar te kijken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Haha ik heb enorm gebingewatched :$. Kijk echt uit naar de finale. Ik denk dat Giannina de runnaway bride is omdat hij niet verder met haar wil. Ik snap hem wel dat hij haar niet herkent vanuit de gesprekken toen ze elkaar nog niet zagen. Leuke spontane meid en nu crazy borderline die om elk wissewasje tegen hem schreeuwt. Heb op haar instagram gekeken, deed vast mee voor de extra social media aandacht aangezien ze daar haar werk van lijkt te hebben gemaakt.
Haha ik heb het ook binnen een dag gezien. Wat een serie! Leuk heel anders dan MAFS hier in NL. Ik zit nu ook met smart te wachten op aflevering 10. Die komt de 27e.

Ja die GG is een hele hand vol haha. OMG ik had het eigenlijk ook wel verwacht. Drama.

Ik ben erg benieuwd wat er stand houd.

Ik vind Amber eigenlijk helemaal niet bij Barnett passen en die Jessica niet bij die Mark. Pff hij is wel positief hoor, hij wil zo graag.
Ik blijf maar denken dat zij echt wel wat met Barnett van Amber wil.

Kenny en Kelly vond ik ook leuk en was echt verbaasd dit opeens van Kelly te horen.

Cameron is cute. Lauren twijfelt meer vanwege haar vader. Die wil haar liever zien met iemand van hetzelfde ras.
anoniem_391883 wijzigde dit bericht op 22-02-2020 12:31
Reden: Namen erbij :)
18.97% gewijzigd
Zou me niks verbazen als Jessica en Barnett toch bij elkaar uitkomen. Amber is echt een profiteur, niet werken, schulden, thuisblijfmoeder willen zijn. Die zoekt gewoon een gespreid bedje zodat ze geen poot meer uit hoeft te steken.

Ik vind het echt enorm pijnlijk om te zien hoe wanhopig Jessica het toch met Mark blijft proberen ondanks dat enorm duidelijk is dat er een fysieke afkeur is voor zijn uiterlijk. Prima kan gebeuren maar waarom blijf je dan maar proberen jezelf te overtuigen. Fysieke aantrekkingskracht is ook gewoon belangrijk in een relatie en dat geiloveyou steeds :facepalm:.

Cameron heeft het prima voor elkaar en Lauren ook, hopelijk draait haar familie bij want ze houden het ook zelf in stand door deze relatie af te keuren. Ik denk wel dat pa Lauren bijdraait trouwens omdat zij wel echt gelukkig lijkt te zijn met hem. Ik snap haar twijfels wel rondom je huis opgeven en je in zo'n groot avontuur storten. Ze komen beide echt oprecht over.
Ben ik dan de enige die Cameron echt een creep vind? Ik heb echt het gevoel dat hij een hele andere kant nu laat zien..Ik vind geen enkel stel leuk.. Ja kenny en kelly, maar kennelijk blijkt dat dus ook weer nergens op uit te lopen..

wat dramatisch is het toch altijd weer in USA
Kijkt wel lekker weg toch dat drama ;)
Daarom waren die Kenny en Kelly wsh niet veel in beeld. Daar was geen drama.

Ik vond dat gefucker van GG naar Damian echt niet best hoor. Horkerig gedrag. Ja ze komt uit Venezuela en heeft temperament maar man wat onvolwassen.

depster waarom vind je Cameron een creep dan?

Ik vind Jessica ook niet heel leuk eigenlijk.
Ze heeft het wel goed voor elkaar dat dan weer wel. En idd Amber is een profiteur. Volgens mij schrok Barnett daar toch wel van.
Vond het wel leuk die thuis situtaties te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie echt geen enkel stel slagen, deze mannen verdienen zo veel beter als deze vrouwen. Wat een types zeg. Pff

Ik heb bij Cameron ook wel dat creepy gevoel, hoe hij soms uit zijn ogen kijkt ofzo, met zo'n scheef lachje..
Alle reacties Link kopieren
Wat is deze serie ontzettend Amerikaans, mooie mensen die echt op hun uiterlijk zijn geselecteerd. Zoo oppervlakkig. Wel smullen, dat geef ik toe.
Klopt het dat geen enkel stel nog samen is?
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
22-02-2020 14:01
Wat is deze serie ontzettend Amerikaans, mooie mensen die echt op hun uiterlijk zijn geselecteerd. Zoo oppervlakkig. Wel smullen, dat geef ik toe.
Klopt het dat geen enkel stel nog samen is?
Zo eens. Ik vind ze niet persé knap, maar weet dat ze voor de meeste mensen wel als knap worden gezien. Dat vond ik ook wel jammer.

Ik heb gegoogled op één stel en dat levert geen zekerheid maar ze lijken nog bij elkaar.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Tja lelijke mensen doen het nou eenmaal niet zo goed op tv.

Wat vinden jullie van het hele concept: liefde is blind?
ditte_ schreef:
22-02-2020 14:20
Tja lelijke mensen doen het nou eenmaal niet zo goed op tv.

Wat vinden jullie van het hele concept: liefde is blind?
Nou, deze serie bewijst toch echt het tegendeel. Platonische liefde is blind ja. Een huwelijk slaagt alleen als er ook aantrekkingskracht is. En daarvoor moet je elkaar wel in de ogen kijken.
Tiana_76 schreef:
22-02-2020 14:23
Nou, deze serie bewijst toch echt het tegendeel. Platonische liefde is blind ja. Een huwelijk slaagt alleen als er ook aantrekkingskracht is. En daarvoor moet je elkaar wel in de ogen kijken.
Als je naar Cameron en Lauren kijkt heeft het programma wel gewerkt. Zij datete nooit witte mannen, door dit programma wel en bleken ze goed bij elkaar te passen. Ik denk dat ze nog samen zijn. Ik vind het wel meevallen met zijn creepyness.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het concept zou kunnen werken, maar niet in zo'n snelkookpan als dit programma.
Dan zou je maanden moeten hebben en niet weken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
ditte_ schreef:
22-02-2020 14:26
Als je naar Cameron en Lauren kijkt heeft het programma wel gewerkt. Zij datete nooit witte mannen, door dit programma wel en bleken ze goed bij elkaar te passen. Ik denk dat ze nog samen zijn. Ik vind het wel meevallen met zijn creepyness.
Zij hadden dus het geluk elkaar fysiek ook aantrekkelijk te vinden.
lollypopje schreef:
22-02-2020 14:26
Ik denk dat het concept zou kunnen werken, maar niet in zo'n snelkookpan als dit programma.
Dan zou je maanden moeten hebben en niet weken.
Het is nogal gefoceerd en een mindfuck voor alle deelnemers, wel fijne televisie ;-D.
Alle reacties Link kopieren
ditte_ schreef:
22-02-2020 14:31
Het is nogal gefoceerd en een mindfuck voor alle deelnemers, wel fijne televisie ;-D.
Jep.
Ze stappen verliefd uit die pots en worden daarna in het diepen gegooid. Terwijl ik denk dat als het eerste deel langer zou duren, het meer kans zou hebben. Want pas na de eerste heftige verliefdheid leer je iemand echt kennen.

Maar ach, het is fijn vermaak
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven