Entertainment alle pijlers

Nieuwe Boeren; wie kijkt?

01-01-2021 21:50 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg na tien minuten al jeuk. Egootjes die zich meteen willen laten gelden en vooral veel onnozelheid. Bang voor koeien, domme opmerking over het paard.
En waarom staan die koeien in hemelsnaam aan een kort kettinkje vast in een grupstal?
Wat vreselijk dieronvriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik las net dat er een nieuwe aflevering aankomende zaterdag wordt uitgezonden. Dit omdat Matthijs van Nieuwkerk (licht) ziek is. Ik weet niet of die dan op de donderdag erna weer herhaald wordt of dat dan deel 4 komt. Maar ik dacht, ik roep het even. :)
Fijn om te weten, Courage. Ik neem het automatisch op, maar ik weet niet of een andere dag er gelijk in meegenomen wordt.
calvijn1 schreef:
08-01-2021 13:22
Die dame is ook kok (claire), daarom botst het ook zo met die Jethro.
Ik vind het ook wel een leuk programma

Inderdaad, beide kok en beide haantjes. Dat botst.
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
09-01-2021 00:46
Ik las net dat er een nieuwe aflevering aankomende zaterdag wordt uitgezonden. Dit omdat Matthijs van Nieuwkerk (licht) ziek is. Ik weet niet of die dan op de donderdag erna weer herhaald wordt of dat dan deel 4 komt. Maar ik dacht, ik roep het even. :)
Ah, ik snapte het hele uitzendschema al niet meer.. Op vrijdag de aftrap, donderdag de eerste aflevering en nu op zaterdag weer een aflevering, ik heb nu geen idee op welke dag het nu eigenlijk zou moeten zijn, haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het net gekeken en misschien viel ik er te laat in. Maar ik zag die Jethro heel veel van het werk doen, anderen vooral praten en varkens knuffelen. Of licht werk in de keuken met zes man.
Claire bakte er niks van, met die pannenkoeken, en Jethro wel.
Ik vond dat hij te weinig erkenning kreeg.

En dan zo keihard de andere kandidaat aanmoedigen zodat Jethro eruit zou gaan. Waarom blijft hij. Hij weet nu dat hij het kan, waarom blijft hij in zo'n groep zitten?
Alle reacties Link kopieren
Omdat ie eigenwijs is.
Ik heb overigens ook anderen hard zien werken (hek, graan, jam, boter).
Hij zal wel een zachte kant hebben, maar ik vind hem qua persoonlijkheid ook niet fijn.
Blijenvrij schreef:
09-01-2021 08:02
Fijn om te weten, Courage. Ik neem het automatisch op, maar ik weet niet of een andere dag er gelijk in meegenomen wordt.
Ik heb 'm handmatig in moeten stellen, ondanks ook serieopname aan.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag maar even terugkijken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of a.s. donderdag de aflevering van gisteren herhaald wordt? Of komt dan aflevering 4?
Ik vind het een leuk programma maar ik vind dit echt irritant, dit uitzendschema is echt niet te volgen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mijn gids komt donderdag aflevering 4 van 11.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Is dat toevallig een digitale gids, Himalaya? In mijn papieren gids staat dat donderdag aflevering 3 komt (maar die papieren gids wist natuurlijk niet dat Matthijs gisteravond ziek was en dat er ad hoc een extra aflevering van Nieuwe Boeren uitgezonden zou worden)
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb een tv gids app, en bij gisteren staat dan ook aflevering 3 van 11.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb niet gekeken omdat ik bij de intro-stukjes een beetje het gevoel kreeg dat er op een nare manier met dieren gesold ging worden. Maar misschien heb ik het mis.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
10-01-2021 07:59
Ja, ik heb een tv gids app, en bij gisteren staat dan ook aflevering 3 van 11.
Thanks! Dan vandaag toch maar even de aflevering van gisteren terugkijken.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
10-01-2021 08:02
Ik heb niet gekeken omdat ik bij de intro-stukjes een beetje het gevoel kreeg dat er op een nare manier met dieren gesold ging worden. Maar misschien heb ik het mis.

Dat heb ik niet gezien.
Wat onhandig gedoe met de koeien, maar verder hoog varkens-knuffelgehalte enzo. Volgens mij kan je gerust kijken.
Jethro zou volgens mij prima zelfvoorzienend kunnen leven. In z'n eentje!
Hij is wel super irritant in de groep.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
10-01-2021 12:00
Jethro zou volgens mij prima zelfvoorzienend kunnen leven. In z'n eentje!
Hij is wel super irritant in de groep.
Ik heb pas twee stukjes gezien en zie vooral veel gezeik op hem. Waarom ? Wat is er zo vervelend aan hem?
Ikzelf vind in die stukjes vooral die flinke vrouw vervelend overkomen.

Ik ga het nu wel volgen denk ik. Maar dit bovenstaande vraag ik me even af.
Alle reacties Link kopieren
apestaartje30 schreef:
10-01-2021 12:51
Ik heb pas twee stukjes gezien en zie vooral veel gezeik op hem. Waarom ? Wat is er zo vervelend aan hem?
Ikzelf vind in die stukjes vooral die flinke vrouw vervelend overkomen.

Ik ga het nu wel volgen denk ik. Maar dit bovenstaande vraag ik me even af.

Omdat hij vindt dat hij alles kan en weet en niet overlegd, of op zo’n passief agressieve manier. ‘Je wil dat we gaan overleggen? Oké, dan overleggen we. Hoe moet het volgens jou?’
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Euw. Oké.
Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
10-01-2021 12:54
Omdat hij vindt dat hij alles kan en weet en niet overlegd, of op zo’n passief agressieve manier. ‘Je wil dat we gaan overleggen? Oké, dan overleggen we. Hoe moet het volgens jou?’
Dat dus precies. Hij doet nou niet echt zijn best om sympathiek over te komen zeg maar.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik vind Jethro een harde werker, en hij heeft wel gelijk als het om koken gaat. Claire zegt dat ze kok is, maar als je nog niet eens een pannenkoek kan bakken.....

Ook wat betreft de mayo klopte het wat hij zei, evenals azijn maken.

Hij doet meer dan Claire en de kunstenares. Wat doen zij de hele dag? Claire zegt dat ze een klusbedrijf heeft. Waarom helpt zij Jos dan niet? En kok? Als herenboer mag je de taken wel beter en eerlijker verdelen. In een grote bek opzetten is ze heel goed.

Jos is ook niet de sympathiekste, en gelukkig is hij daarop aangesproken.

Leuk programma!
anoniem_654ca67d70481 wijzigde dit bericht op 10-01-2021 18:01
Reden: tekstfoutje
0.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
10-01-2021 13:16
Dat dus precies. Hij doet nou niet echt zijn best om sympathiek over te komen zeg maar.
In de eerste aflevering zei hij ook dat hij slecht functioneert in een groep
Frankly my dear, I don"t give a damn
C⨀urage schreef:
10-01-2021 11:57
Dat heb ik niet gezien.
Wat onhandig gedoe met de koeien, maar verder hoog varkens-knuffelgehalte enzo. Volgens mij kan je gerust kijken.

Oke dank je.
Alle reacties Link kopieren
ClaireUnderwood schreef:
10-01-2021 16:25
Ik vind Jethro een harde werker, en hij heeft wel gelijk als het om koken gaat. Claire zegt dat ze kok is, maar als je nog niet eens een pannenkoek kan bakken.....

Ik had het idee dat Claire zuinig probeerde te zijn met de olie. Dat de pannenkoek daarom bleef plakken. Die van Jethro zat ruim in de olie, ja, dan wil het wel. Maar ik vraag me af hoeveel olie ze daarna nog over hadden...
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het nauwelijks geloven maar ik begin wat sympathie voor Jethro te krijgen. Ik vond het echt sneu dat iedereen Bram aanmoedigde bij de proef en dat niemand achter hem aan liep toen de proef was afgelopen. Hij heeft echt nul vrienden daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven