Entertainment alle pijlers

Nieuwe Boeren; wie kijkt?

01-01-2021 21:50 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg na tien minuten al jeuk. Egootjes die zich meteen willen laten gelden en vooral veel onnozelheid. Bang voor koeien, domme opmerking over het paard.
En waarom staan die koeien in hemelsnaam aan een kort kettinkje vast in een grupstal?
Wat vreselijk dieronvriendelijk.
mevrouwiglesias schreef:
11-02-2021 21:18
Jethro laat zich weer van zijn meest sympathieke kant zien...
Toch vind ik 'm echt veel meer meevallen dan hoe de groep er blijkbaar over denkt. Vind Jos al een paar afleveringen veel vervelender.

Vond dat de herenboer vandaag weinig hoefde te doen, of ligt het aan mij? Kan ook zijn omdat sommige opdrachten eerst nog voltooid moeten worden (sjaal, klompen, bokken) maar leek of bij de andere herenboeren meer taken lagen.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
11-02-2021 21:18
Jethro laat zich weer van zijn meest sympathieke kant zien...

Ja.. en Jos gaat ook weer lekker met zijn ‘ik weet/kan het beter’ en weglopen.
Ben benieuwd wie Jetro volgende week kiest in zijn duel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
11-02-2021 22:00
Toch vind ik 'm echt veel meer meevallen dan hoe de groep er blijkbaar over denkt. Vind Jos al een paar afleveringen veel vervelender.

Vond dat de herenboer vandaag weinig hoefde te doen, of ligt het aan mij? Kan ook zijn omdat sommige opdrachten eerst nog voltooid moeten worden (sjaal, klompen, bokken) maar leek of bij de andere herenboeren meer taken lagen.
Meevallen?!? Ik vond hem vandaag weer onuitstaanbaar. Zoals hij op Sabine reageerde toen ze hem koos. Echt vreselijk kinderachtig. De enige die daar goed op reageerde was Claire, want ja, er moet natuurlijk iemand worden gekozen en dat vindt niemand leuk.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
11-02-2021 22:00
Vond dat de herenboer vandaag weinig hoefde te doen, of ligt het aan mij? Kan ook zijn omdat sommige opdrachten eerst nog voltooid moeten worden (sjaal, klompen, bokken) maar leek of bij de andere herenboeren meer taken lagen.

Ze moeten natuurlijk ook met steeds minder mensen de dagelijkse werkzaamheden doen: melken, zorgen voor de dieren, wassen, eten maken etc.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Claire vond de dame waar ze het duel mee aanging dominant. Zou ze zelf wel eens in de spiegel hebben gekeken?
Geen idee of die dame dominant is, maar duidelijk is wel dat Claire niemand boven zich duldt.
Ik moest lachen om het duel, komisch om te zien.

Jetro en Jos, een lekkere combinatie.
Ik vind irritant dat Jos voortdurend vloekt, al is dat weer niet gek als je je brandt.

Ik schat zo in dat Jetro in het dagelijks leven, buiten de serie om veel problemen met mensen heeft. Hij vat gauw iets verkeerd op.
Alle reacties Link kopieren
Ja, Claire had zich flink verkeken op het duel met Romy. Ze stond stijf van de adrenaline volgens mij, en trok Claire gewoon over de grond.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch om te zien hoe Romy Claire op haar plek zette. Claire dacht volgens mij dat ze onschendbaar was als het op kracht aankomt. Ik vond het wel oneerlijk dat ze ging liggen in het stro. Daar hadden ze iets van moeten zeggen. Gelukkig is Romy sterk genoeg om haar zelfs uit die positie te trekken.

Dat Jos en Jethro botsen is logisch. Beide te dominant. Jos is er denk ik klaar mee. Hij merkt dat zijn oudere maatjes weg worden gespeeld. Zijn volgelingen zijn weg. Hij had zijn hand niet aan olie verbrand. Kan het mij niet voorstellen als dat wel zo zou zijn dat je daarna even lekker hout gaat hakken.

Ik zou niet blij worden met Jethro in een groep. Zijn manier van communiceren is gewoon slecht. En hij eet met zijn mond open... bbrrr... Maar ik denk wel, dat in wat hij zegt, een kern van waarheid in zit. Zoals dat het jammer is dat de herenboer niet even alle dieren controleert of het goed met ze gaat. Jos kronkelt met woorden om vriendjes te maken, mensen voor zijn kar te spannen. Jethro zegt waar het op staat. Als ik zou moeten kiezen tussen beide heb ik toch liever Jethro.
Bladiebladiebla2016 schreef:
12-02-2021 06:30
Fantastisch om te zien hoe Romy Claire op haar plek zette. Claire dacht volgens mij dat ze onschendbaar was als het op kracht aankomt. Ik vond het wel oneerlijk dat ze ging liggen in het stro. Daar hadden ze iets van moeten zeggen. Gelukkig is Romy sterk genoeg om haar zelfs uit die positie te trekken.

Inderdaad. Romy heeft goed ingeschat dat Claire niet een goede conditie heeft. En ze ziet er minder sterk uit misschien, maar Romy is een sporter en heeft veel kracht. Mooi om te zien.

Dat Jos en Jethro botsen is logisch. Beide te dominant. Jos is er denk ik klaar mee. Hij merkt dat zijn oudere maatjes weg worden gespeeld. Zijn volgelingen zijn weg. Hij had zijn hand niet aan olie verbrand. Kan het mij niet voorstellen als dat wel zo zou zijn dat je daarna even lekker hout gaat hakken.

Nu je het zegt, ja best wel apart dat je hout gaat hakken als je je hand hebt verbrand.
Ik vond Jos in het begin een van de leukste, inmiddels niet meer. Hij heeft een behoorlijk vervelend kant.


Ik zou niet blij worden met Jethro in een groep. Zijn manier van communiceren is gewoon slecht. En hij eet met zijn mond open... bbrrr... Maar ik denk wel, dat in wat hij zegt, een kern van waarheid in zit. Zoals dat het jammer is dat de herenboer niet even alle dieren controleert of het goed met ze gaat. Jos kronkelt met woorden om vriendjes te maken, mensen voor zijn kar te spannen. Jethro zegt waar het op staat. Als ik zou moeten kiezen tussen beide heb ik toch liever Jethro.

Ik heb het idee dat dat telkens gebeurt met Jethro. Het maakt niet zoveel uit wat hij zegt, mensen gaan er standaard tegenin. Omdat ze hem niet mogen. Daardoor horen ze niet wat hij nou eigenlijk zegt. En daardoor wordt Jethro weer boos, omdat hij (in sommige gevallen) gewoon gelijk heeft.
Het is een wisselwerking. Ik denk dat Jethro niet tegen oneerlijkheid en onrecht kan en ergens heel zacht is. Maar door bepaalde dingen reageren mensen erg heftig op hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Jethro onuitstaanbaar maar ik denk dat het wel heel slim geknipt is. je ziet Jethro nooit gezellig met de andere of als het wel een keer goed gaat. Maar voor de rest is hij zo ongelofelijk bot. Ik hoop van harte dat hij eruit vliegt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die krachtmeting tussen Romy en Claire een beetje gênant eerlijk gezegd.

Ik vind Jos een vreselijke vent, patser
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Bladiebladiebla2016 schreef:
12-02-2021 06:30
Fantastisch om te zien hoe Romy Claire op haar plek zette. Claire dacht volgens mij dat ze onschendbaar was als het op kracht aankomt. Ik vond het wel oneerlijk dat ze ging liggen in het stro. Daar hadden ze iets van moeten zeggen. Gelukkig is Romy sterk genoeg om haar zelfs uit die positie te trekken.

Dat Jos en Jethro botsen is logisch. Beide te dominant. Jos is er denk ik klaar mee. Hij merkt dat zijn oudere maatjes weg worden gespeeld. Zijn volgelingen zijn weg. Hij had zijn hand niet aan olie verbrand. Kan het mij niet voorstellen als dat wel zo zou zijn dat je daarna even lekker hout gaat hakken.

Ik zou niet blij worden met Jethro in een groep. Zijn manier van communiceren is gewoon slecht. En hij eet met zijn mond open... bbrrr... Maar ik denk wel, dat in wat hij zegt, een kern van waarheid in zit. Zoals dat het jammer is dat de herenboer niet even alle dieren controleert of het goed met ze gaat. Jos kronkelt met woorden om vriendjes te maken, mensen voor zijn kar te spannen. Jethro zegt waar het op staat. Als ik zou moeten kiezen tussen beide heb ik toch liever Jethro.
Hier kan ik mij goed in vinden. Alhoewel ik Claire echt zie als een van de meelopers van Jos (en daarom dus niet zo mag:-)), vond ik haar wel een harde werker en vond ik het leuk om te zien hoe zij zich oude ambachten eigen probeerde te maken.

Ik vind Jethro en Jos allebei echt vreselijk. En ik kan me ook niet voorstellen dat Jos zijn klauwen echt had verbrand want dan had ie inderdaad niet zo kunnen houthakken. Ik snap echt wel dat in dit programma aan framing wordt gedaan maar wat zouden die twee mannen nou van zichzelf vinden als ze dit terugzien?

Viel me trouwens ook op dat de vleeseters gewoon smakelijk hun vleesje aten zonder het nog over Rita te hebben. Zo zie je maar dat een homp vlees al snel onpersoonlijk wordt.

En hoe ik ook van Anita Witzier houd: ik vind haar niet in dit programma passen. Haar kledingstijl niet maar het lijkt ook wel of ze totaal niet bij de groep mensen past. Dit moet je Yvonne Jaspers ook niet laten doen (teveel verbonden met BZV) maar wel zo'n type. Wie zou hier een goede voor zijn? Man mag ook.
louise1 wijzigde dit bericht op 12-02-2021 11:28
0.18% gewijzigd
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ze hadden Bertie moeten vragen!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
12-02-2021 11:27
Ze hadden Bertie moeten vragen!
Oh ja dat was leuk geweest!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
12-02-2021 10:06
Ik vond die krachtmeting tussen Romy en Claire een beetje gênant eerlijk gezegd.
Ik ook, dat ze daar op de grond lag en dat Romy haar meesleepte. Ik dacht echt stoppen nu.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
12-02-2021 11:41
Ik ook, dat ze daar op de grond lag en dat Romy haar meesleepte. Ik dacht echt stoppen nu.

Claire had zelf ook kunnen beslissen om los te laten in plaats van zich over de grond te laten slepen. Zeker nadat Romy al 2 hoefijzers had gepakt, en Claire gevallen was.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
12-02-2021 11:27
Ze hadden Bertie moeten vragen!
Ja, dat is een goeie Redbulletje!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
12-02-2021 11:27
Ze hadden Bertie moeten vragen!
Ja! Dat was leuk geweest.

Ik ben er mee eens dat Anita niet matcht met het programma. Het loopt niet meer zodra zij erbij is.
himalaya schreef:
12-02-2021 12:09
Claire had zelf ook kunnen beslissen om los te laten in plaats van zich over de grond te laten slepen. Zeker nadat Romy al 2 hoefijzers had gepakt, en Claire gevallen was.

Ja, vond ik ook. Claire wilde kostte wat kostte vasthouden, dus deed dit zelf.
louise1 schreef:
12-02-2021 11:26

En hoe ik ook van Anita Witzier houd: ik vind haar niet in dit programma passen. Haar kledingstijl niet maar het lijkt ook wel of ze totaal niet bij de groep mensen past. Dit moet je Yvonne Jaspers ook niet laten doen (teveel verbonden met BZV) maar wel zo'n type. Wie zou hier een goede voor zijn? Man mag ook.

Ik ken haar als warme vrouw, maar in dit programma heeft ze de rol gekregen van strenge dame. Er kan zelden een lachje af. Als ik haar niet gekend had, had ik haar niet leuk gevonden.
Bladiebladiebla2016 schreef:
12-02-2021 15:46
Ja! Dat was leuk geweest.

Ik ben er mee eens dat Anita niet matcht met het programma. Het loopt niet meer zodra zij erbij is.
Eens! Ze klinkt ook geforceerd streng, het spontane dat ze had bij bijv 'Memories' is echt weg. Net alsof ze het op routine doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het programma gewoon slecht gemonteerd, de montage zoomt wel erg in op de gedoetjes. Er zit erg weinig boerenleven in de laatste aflevering.
Alle reacties Link kopieren
Blijenvrij schreef:
12-02-2021 15:56
Ik ken haar als warme vrouw, maar in dit programma heeft ze de rol gekregen van strenge dame. Er kan zelden een lachje af. Als ik haar niet gekend had, had ik haar niet leuk gevonden.
Grappig dat je dat zegt want mijn 15 jarige dochter vindt haar helemaal niet leuk en als man en ik zeggen dat wij haar wel leuk vinden (behalve dan in dit programma) dan kan zij zich dat maar moeilijk voorstellen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
12-02-2021 16:25
Grappig dat je dat zegt want mijn 15 jarige dochter vindt haar helemaal niet leuk en als man en ik zeggen dat wij haar wel leuk vinden (behalve dan in dit programma) dan kan zij zich dat maar moeilijk voorstellen.
lol, voor jouw dochter is zij gewoon een oud zeikwijf.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
12-02-2021 16:59
lol, voor jouw dochter is zij gewoon een oud zeikwijf.
Ja echt :-
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Anita is inderdaad prima in andere programma's. In het begin zei ook iemand dat ze hier niet paste, toen vond ik dat nog wel gaan. Maar inmiddels denk ik er ook zo over. Het is net of er een vreemde binnen stapt als zij langs komt.

Ook over Jethro denk ik anders dan in het begin. Echt liever vandaag nog Jos eruit dan Jethro. Ik vind Jethro vaak ook onuitstaanbaar en ik zou ook met hem botsen denk ik, maar uiteindelijk is het grote bek klein hartje volgens mij.

Waar ik nog niemand over heb gehoord; volgens mij was/is Sabine één van de medewerkers van de Sun Dance Ranch in Zweden. Die ranch is gestart door Nederlanders die meededen aan Ik vertrek. Dus volgens mij is Sabine al eens op TV geweest, in elk geval haar oude werkplek. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven