Entertainment alle pijlers

Onflatteuze kiekjes van de sterren, maar af en toe flatteus mag ook!!

10-05-2007 22:43 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even over die dunne foto's van Cate Blanchett uit het vorige deel, dit is voor een filmrol over een vrouw die kanker heeft.
Bruce Willis

Nicole Kidman
Nicole Scherzinger (pussycat dolls)







Ik ben heel erg blij om deze foto's te zien..die meiden zien er altijd zo enorm perfect  en "geshopt"uit..
Jessica Alba



Britney met haar kiddie

Lily Allen

Christina A. met Hubby



Alle reacties Link kopieren
Nicole Scherzinger (pussycat dolls)







Ik ben heel erg blij om deze foto's te zien..die meiden zien er altijd zo enorm perfect  en "geshopt"uit..




Ik vind dat Nicole er ongeshopt ook perfect uitziet!!

Prachtige vrouw.
En een paar kiekjes van een zeer creatieve fotoshoot van Christina (zie boven voor het geval jullie haar niet herkenden)
Sue2:

Zo bedoelde ik het ook..zo is ze ook mooi..en veel bereikbaarder voor de normale vrouw. Op tv is ze zo enorm plastic..maarja vandaar ook de naam pussycat DOLLS natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind HAAR wel mooi, maar die andere Pussycat Dolls... Yegh, dat is meer make-up dan iets anders!
Janet met Familie op haar verjaardag..iiiieeeekkkss..wat een enge mensen allemaal!

Alle reacties Link kopieren
Brrr. het is vast niet de eerste keer dat iemand dat zegt, maar wat is die Latoya toch een spook...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit altijd leuke topics. Alleen wie zet die stomme witte teksten in de foto's?
Alle reacties Link kopieren
Dat wilde ik ook net vragen. Die teksten slaan vaak nergens op!

En dat witte dat uit hun neus of mond komt, waar slaat dat op? :?

Wie doet dat?
La Toya Jackson





Dat wilde ik ook net vragen. Die teksten slaan vaak nergens op!

En dat witte dat uit hun neus of mond komt, waar slaat dat op? :?

Wie doet dat?
Perez Hilton, de beheerder van www.perezhilton.com, waar de foto's vandaan komen.



Ik vind die foto's van Nicole Scherzinger ook geruststellend om te zien, ze heeft duidelijk een mooi lichaam maar zonder make-up ziet ze er heel gewoon uit.
Prince met fan!

Tyra

Jessica Simpson

Kelly Clarkson
Linsay Lohan

Whaaaaaaaaaaaaa....Charlie Sheen ziet eruit!!!!!...

Kylie





Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven