Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
Alle reacties Link kopieren
Opaque schreef:
25-11-2018 10:17
Ik dacht ook dat Joe the best man was. Jammer dat Josh wel bij de bruiloft betrokken was, begrijp dat toch niet allemaal. Goed gedaan hem zo buiten beeld te houden.
Sterker nog, ze moesten ook nog twee Bates zonen uit beeld houden wegens conflicterende televisiecontracten.
Best creatief filmen dan.
Alle reacties Link kopieren
Zag ik nou goed dat ze bij de scheerbeurt geen chaperonne erbij hadden? Waren ze echt helemaal alleen? Wauw
Ik vind Lauren en dinges wel heel leuk samen,
Alle reacties Link kopieren
Bolletje88 schreef:
28-11-2018 21:25
Zag ik nou goed dat ze bij de scheerbeurt geen chaperonne erbij hadden? Waren ze echt helemaal alleen? Wauw
Het was bij Lauren thuis dus er was genoeg volk lijkt me.
En de cameraman natuurlijk :proud:

Ik vind ze afzonderlijk van elkaar best leuke persoonlijkheden maar samen echt niks. Lauren krijgt zon raar stemmetje als ze tegen ‘Si’ praat en hij is duidelijk niet verliefd op haar.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
29-11-2018 08:15
Het was bij Lauren thuis dus er was genoeg volk lijkt me.
En de cameraman natuurlijk :proud:

Ik vind ze afzonderlijk van elkaar best leuke persoonlijkheden maar samen echt niks. Lauren krijgt zon raar stemmetje als ze tegen ‘Si’ praat en hij is duidelijk niet verliefd op haar.

Lol dat dacht ik ook idd, telt de camera man/ vrouw?

Dat stemmetje idd echt omg :hamer:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
29-11-2018 08:15
Het was bij Lauren thuis dus er was genoeg volk lijkt me.
En de cameraman natuurlijk :proud:

Ik vind ze afzonderlijk van elkaar best leuke persoonlijkheden maar samen echt niks. Lauren krijgt zon raar stemmetje als ze tegen ‘Si’ praat en hij is duidelijk niet verliefd op haar.
Precies!!! (en ik blijf erbij dat ik denk dat Josiah stiekem gay is)
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, het jong heet Josiah. Dat stomme afkorten. Nu ben ik daar zelf allergisch voor, dus dat kan aan mij liggen. Maar zeg dan Joe ofzo, Si vind ik echt ZO stom!

:whip:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik heb ook altijd het idee gehad dat Josiah homo was. En denk dat eigenlijk nog steeds. En dat hij noodgedwongen een huwelijk met een vrouw is aangegaan, omdat homoseksualiteit in zijn milieu een no-go is.

Hoewel er over Jana wel steeds meer twijfel ontstaat. Haar "beste vriendin" Laura is wel heel vaak aanwezig bij familie-gebeurtenissen. Zouden ze dan toch een relatie hebben? En zou dat door JB geaccepteerd zijn? Ben wel heel benieuwd wat voor draai hij dan aan zo'n ommezwaai zou geven. Maar als het zo zou zijn krijgen we het misschien ook wel nooit te weten omdat het nooit bevestigd zal worden en blijft Jana voor de buitenwereld gewoon altijd vrijgezel.
Hier een foto van Jinger haar instagram. Allemaal stelletjes. En dan Jana en Laura ertussen. Leverde ook veel vragen op.

https://www.instagram.com/p/Bp0Vn2ZBaKK/
Alle reacties Link kopieren
LunchLover schreef:
29-11-2018 10:40
Trouwens, het jong heet Josiah. Dat stomme afkorten. Nu ben ik daar zelf allergisch voor, dus dat kan aan mij liggen. Maar zeg dan Joe ofzo, Si vind ik echt ZO stom!

:whip:
Joe is al de roepnaam van Joseph.
Met zoveel dezelfde namen moet je wel creatief zijn.
Johannah wordt ook Hannie genoemd.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, Laura is echt geen stelletje met Jana. Al zou Jana op vrouwen vallen dan zou dat gewoon genegeerd worden. Net als wanneer Josiah op mannen zou vallen.
Overigens denk ik dat geen van beiden op die manier over zichzelf denkt, het is gewoon geen optie voor hun.

(op die foto staat trouwens ook een onbekende man in zijn eentje, volgens mij waren er meer vragen over hem en Jana dan over Laura)
Kan hoor. Maar waarom is Laura dan zo vaak bij familie-gebeurtenissen? Bij huwelijken heeft ze volgens mij vaak een officiële rol in de organisatie. Maar ik zag haar bijvoorbeeld ook bij de gender-reveal-party van Jinger en Jeremy. En wel bij meer dingen. Ik blijf het me toch afvragen. ;-D
Akeleila schreef:
29-11-2018 11:05
Kan hoor. Maar waarom is Laura dan zo vaak bij familie-gebeurtenissen? Bij huwelijken heeft ze volgens mij vaak een officiële rol in de organisatie. Maar ik zag haar bijvoorbeeld ook bij de gender-reveal-party van Jinger en Jeremy. En wel bij meer dingen. Ik blijf het me toch afvragen. ;-D
Misschien zodat Jana gezelschap heeft naast alle kleffe stelletjes. Lijkt me wel prettig wanneer je de enige vrijgezel bent.
Ja, zou ook kunnen.
Hoe dan ook, mocht het toch waar zijn, dan hoop ik dat Jana sterk genoeg is om haar eigen plan te trekken en te kiezen voor haar eigen geluk.
En mocht het niet waar zijn, dan hoop ik dat ze een keer een leuke man tegenkomt. Moet toch niet leuk voor haar zijn om zo "over" te blijven.
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
29-11-2018 11:11
Misschien zodat Jana gezelschap heeft naast alle kleffe stelletjes. Lijkt me wel prettig wanneer je de enige vrijgezel bent.
Dit inderdaad.

Laura is een tijd in dienst geweest bij de familie toen Jessa en Jill het huis uit gingen. Ze hadden toen immers minder helpende handen dan dat ze gewend waren. Volgens mij hielp ze bij homeschooling. Toen is ze volgens mij goed bevriend geraakt met Jana.

Nu Jana de enige volwassen vrouw in huis is neemt ze vaak Laura mee omdat ze anders alleen maar met stelletjes of met kinderen rond hangt.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
29-11-2018 11:41
Dit inderdaad.

Laura is een tijd in dienst geweest bij de familie toen Jessa en Jill het huis uit gingen. Ze hadden toen immers minder helpende handen dan dat ze gewend waren. Volgens mij hielp ze bij homeschooling. Toen is ze volgens mij goed bevriend geraakt met Jana.

Nu Jana de enige volwassen vrouw in huis is neemt ze vaak Laura mee omdat ze anders alleen maar met stelletjes of met kinderen rond hangt.
Ja dit! Woont Laura er nu niet meer? Jana is de enige ‘oude’ tussen allemaal kinderen in huis die zij grotendeels opvoedt en schoolt, dus ze zal wel close zijn met haar enige leeftijdsgenoot Laura.

Ben altijd benieuwd of Jana zal trouwen. Ik denk eigenlijk dat zij juist erg strict in haar geloof is, beetje zoals Michael Bates, dus denk niet dat ze opzettelijk langer wacht met trouwen.
Alle reacties Link kopieren
Toch triest eigenlijk dat pa en moe willen dat de kinderen thuis worden geschoold, en vervolgens moeten de oudere meiden dat doen. Lekker makkelijk ook. Net als dat ze de gehele verzorging moeten doen, waar is mams in dit verhaal? Ik snap wel dat je tijd hebt om door te fokken als je snachts nooit hoeft op te staan, of voor een baby dreumes peuter en kleuter hoeft te zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik breek even in. Hebben jullie de insta foto’s gezien van Jessa over de Ugly sweater party? Er zijn best veel dames zonder rok aan en dat in het ouderlijk huis. Dat laatste vind ik best bijzonder. Ik ken iemand die uit de bible belt komt. Hier draagt ze broeken, maar als ze terug gaat is dat altijd in een rok.

Ik vind Austin en Joy nooit zo leuk bij elkaar. Zij lijkt heel verliefd en hij eigenlijk een eikel.
tinkeltje33 wijzigde dit bericht op 09-12-2018 08:42
0.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tinkeltje33 schreef:
09-12-2018 07:31

Ik vind Austin en Joy nooit zo leuk bij elkaar. Zij lijkt heel verliefd en hij eigenlijk een eikel.

Eens. Ik vind Joy ook nog zo’n meisje, geen volwassen vrouw.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
09-12-2018 07:39
Eens. Ik vind Joy ook nog zo’n meisje, geen volwassen vrouw.
Joy hoorde nooit echt bij de oudere zussen en ook niet bij de jongere zussen.
Bij haar krijg ik echt het gevoel dat ze zo snel mogelijk wilde trouwen en een baby krijgen om bij de oudere zussen te horen.
Alle reacties Link kopieren
Dat vooral Jill in een broek loopt vind ik geweldig. Jill. Degene die volgens mij nog wel het meest heftig is in het geloof van alle meiden.
Alle reacties Link kopieren
Ma en pa Duggar zijn niet thuis, die zijn op een conferentie las ik tussen de comments. Vraag me af of ze dat ook gedragen hadden als ze wel thuis waren.

Ik vind Joy en Austin juist wel heel leuk samen! Een gewoon en nuchter stel. Wel vind ik vooral Joy heel jong in doen en laten.
Life is always rocky when you're a gem.
Tinkeltje33 schreef:
09-12-2018 07:31
Ik breek even in. Hebben jullie de insta foto’s gezien van Jessa over de Ugly sweater party? Er zijn best veel dames zonder rok aan en dat in het ouderlijk huis. Dat laatste vind ik best bijzonder. Ik ken iemand die uit de bible belt komt. Hier draagt ze broeken, maar als ze terug gaat is dat altijd in een rok.

Ik vind Austin en Joy nooit zo leuk bij elkaar. Zij lijkt heel verliefd en hij eigenlijk een eikel.
Ik zie alleen Jill in jeans.....
Alle reacties Link kopieren
Mayapril schreef:
10-12-2018 13:12
Ik zie alleen Jill in jeans.....

Een aantal hebben een lange kersttrui aan met daaronder een legging. Maar erg lang is de trui niet.
Alle reacties Link kopieren
De enige met de lange kersttrui is Lauren maar die heeft ook nog een zwarte rok aan. Verder is het volgens mij niet de eerste keer dat Jill een broek aan heeft in het ouderlijk huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven