Entertainment alle pijlers

Op zoek naar een jeugdboek

27-11-2021 23:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn jeugd(40 jaar geleden) had ik een lievelingsboek. De hoofdrolspeelster heette Francis. Zij kleedde zich het liefst in een vale spijkerbroek en afgetrapte gympen.Zij ging met het vliegtuig naar haar tante in Engeland die daar een landhuis bezat. Daar werd ze met een Rolls Royce rondgereden.Ik ben nu al weer een poos op zoek naar dit boek. Google geeft niet de juiste resultaten. Weet iemand misschien de titel van dit boek ?
Alle reacties Link kopieren
Zolang het nog kan, van Susan Salis?
Ik maak hier speciaal even een account voor aan :) toen ik de titel van je post las, was Frances de eerste naam die door mijn hoofd ging en toen ging je vraag daar nog over ook..!

Het boek heet: het geheimzinnige landhuis

Ik heb alle boeken van Frances ook gelezen en heb zelf nog "een dolle weddenschap" gehouden, zo leuk.

Hier is een link: https://www.lastdodo.nl/nl/items/574112 ... e-landhuis
anoniem_65b76da90e30c wijzigde dit bericht op 28-11-2021 07:12
2.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Till we meet again, of Frederique van Judith krantz?
Alle reacties Link kopieren
Weet je de cover nog?
Woonde Francis in Nederland?
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt als iets wat ik ook gelezen zou hebben maar Google levert mij ook niks herkenbaars.
Alle reacties Link kopieren
marielouisa schreef:
28-11-2021 06:02
Weet je de cover nog?
Woonde Francis in Nederland?
De cover weet ik niet meer. Ja ze woonde in Nederland en had ook een broer
Alle reacties Link kopieren
Het waren de Frances boeken van J. Peels. Er was ook eentje dat zij samen met haar vriendin Angelique werkte als reisleidster in Spanje (Tumult in Tanger).
Alle reacties Link kopieren
Cookiegirl schreef:
28-11-2021 10:52
Het waren de Frances boeken van J. Peels. Er was ook eentje dat zij samen met haar vriendin Angelique werkte als reisleidster in Spanje (Tumult in Tanger).
Dan zal het deze wel zijn? https://www.2dehands.be/v/boeken/kinder ... an-j-peels
Alle reacties Link kopieren
Sweater schreef:
28-11-2021 00:24
Ik maak hier speciaal even een account voor aan :) toen ik de titel van je post las, was Frances de eerste naam die door mijn hoofd ging en toen ging je vraag daar nog over ook..!

Het boek heet: het geheimzinnige landhuis

Ik heb alle boeken van Frances ook gelezen en heb zelf nog "een dolle weddenschap" gehouden, zo leuk.

Hier is een link: https://www.lastdodo.nl/nl/items/574112 ... e-landhuis

Ik quote deze even, want dit bericht is denk ik later vrijgegeven door de moderators en heb je misschien al over heen gelezen TO.
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
28-11-2021 12:59
Ik quote deze even, want dit bericht is denk ik later vrijgegeven door de moderators en heb je misschien al over heen gelezen TO.
Deze is hem. Super bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Sweater,jij bedankt. Ik krijg hem net pas in beeld. Verder iedereen bedankt voor het meedenken. Ik ga proberen te bestellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven