Lijf & Lijn alle pijlers

Onderhuidse bultjes

09-05-2007 16:13 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit weer helemaal onder en dan weer alleen op de rechter kant van mijn gezicht.

Herkent iemand dat ? En kan ik er iets aan doen ?
Alle reacties Link kopieren
kirs dat kan door de retin komen die zuigt alle onzuiverheden uit je huid weg, is ff doorbijten
Alle reacties Link kopieren
He meis,

Ik smeer het niet echt waar het zit.

Iks meer nu alleen op de wanger en daar zit het heel licht het zit voornamelijk bij mijn slaap ern jukbeenderen. Ik heb bijna nooit echte pukkeltjes maa die onderhuidse irritante dingen.

Ik zie nog niets van de creme helaas.

Ik smeer 3 weken denk ik nu.

Wel jammer kan niet wachten
Alle reacties Link kopieren
kan het iets zijn met je voeding
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf denk wat het meestal is, stress.

Maar blijft altijd een gok.

Kan een hele hoop zijn ook voeding inderdaad.

Maar is zo raar alleen op de rechterzijde.
Alle reacties Link kopieren
Ik klikte te snel.

Mijn moeder heeft paasr cursussen gedaan en daar zeiden ze de rechtkant is gedachten en links gevoel. Ik pieker wel veel toeval hihi.

Sorry dat ik het weer vraag maar wanner zag jij resultaat wat porieén betreft met die creme?

Ik heb wel een dikke huid dat merkte ik ook met die peeling vorig jaar.

Komt ook van zonnebanken denk en ik denk dat ik daardoor ook altijd onderhuidse heb
Alle reacties Link kopieren
Grappig (of eigenlijk helemaal niet!), mijn rechterwang is ook nogal onrustig. Ik heb nu nog een restant puisten, van die dikke die ik heb gekregen nadat ik 1,5 week met RetinA smeer. Daarvoor had ik enkele onderhuidse bultjes met af en toe een puistje. Nu komt waarschijnlijk alle troep er uit (zoals Sto mij ook al vertelde op het Diva-topic). Omdat mijn huid al rustiger wordt blijf ik de RetinA nog even smeren tot ik puistvrij ben. Of ik daarna doorga valt nog te bezien.

Tips kan ik je niet geven. Ook ik eet gezond, ik sport, ik drink genoeg (water), heb geen stress etc. Ik heb ooit ergens gelezen dat de locatie van de puistjes correspondeert met een bepaald orgaan in je lichaam. Deze zou uit balans zijn. Destijds heb ik daar weinig aandacht aan besteed omdat een onrustige huid op mij niet van toepassing was. Nu zoek ik me suf op internet...
Alle reacties Link kopieren
Same here! Ook alleen mijn rechter wang. Die ziet er ook echt niet meer uit, allemaal vlekken en putjes. Mijn linkerwang heeft maar sporadisch een pukkel en is op dit moment helemaal gaaf...
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg het heerst dus gewoon het rechter kant pukkels, liteken enz enz virus.

Daar zijn we weer lekker mee dan.

Ik heb altijd van die vervelende. Het zijn niet gewoon pukkeltjes van ik stoom maskertje en ik verwijder ze nee het zijn van die dingen die opeens komen maar er lang over doen om weer uit te checken.

Ik ga ook altijd opzoek naar een oorzaak maar geloof meer in een samenloop van dingen.

Ik stress en daardoor slaap ik slechter en eet ik ongezonder.

Word wel echt depri van die huid. Er is geen ontkomen aan het valt op die poriën en dan ook nog die butljes jak !!! Je ziet gewoon niets anders meer

Maar hopen voor ons dat ze snel weg zijn !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets gevonden, Engelstalig:

http://www.hps-online.com/nbagman.htm





Rechterwang zouden de longen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ha Remi, fijn dat je iets gevonden hebt. Voor zover ik weet heb ik geen problemen met mijn longen, maar ik ga straks die site even bekijken. Thanx!
Alle reacties Link kopieren
Wie hebben er echt het idee dat het pukkeltjes zijn en wie dat het wat anders is dan dat ?

ik heb niet het gevoel dat het pukkeltjes zijn. Het zijn van die vochtbulten en het is nu echt erg bij mij.

Ik wil heel graag naar een dermatoloog maar dat duurt meestal zo lang zal je net zien dat ze dan weg zijn.

Ik ga er zo en zo even mee naar de dokter want ik heb dit al vaker gehad en het duurt lang tot ze weg zijn.

het ziet er niet uit word er depri van jakkes ! ;(
Alle reacties Link kopieren
misschien een hele rare en domme opmerking.. maar waar ik meteen aan moest denken, op welke zij slaap je? ik kan me namelijk voorstellen dat als je bijv rechts slaapt, dat dan je rechterwang minder kan 'luchten' snachts ofzo, of dat als je snachts voor je gaat slapen iets op je huid smeert, en je dan op die wang ligt de hele nacht, dit spul eerder de porieen rechts verstopt dan links..

maar ik heb er geen verstand van ofzo, haha, schoot me alleen meteen te binnen!

succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het helemaal geen domme opmerking.

Mijn moeder kwam daar ook al mee. Je gaat aan alles denken.

Ik heb alleen zoiets dan zou ik het toch continu moeten hebben ?

Ik ben wel eens voor zo'n bult naar de dokter geweest en die kon er ook geen wijs uit maken.

Ik ga hem toch maar weer even stalken denk ik.

Ik ben tenslotte niet voor niets verzekerd.

Ik heb dus wel stress zoals ik zei maar ik begrijp gewoon niet dat het allesn daar zit.
Alle reacties Link kopieren
ik geloofde daar ook nooit zo in, tot ik tijdens m'n studie leerde hoe ontzettend veel hormonen betrokken zijn bij stress, en welke uitwerkingen dit heeft op het lichaam!!! Het zou dus wel degelijk kunnen, maar dat houdt natuurlijk niet in dat er niets aan te doen is! ik zou inderdaad ook echt naar de dokter gaan! er zijn zoveel fijne pilletjes en zalfjes!
Alle reacties Link kopieren
Daarom ik ga het toch proberen.

Maar als het net als vorige keer voor hem ook niet duidelijk is dan moet hij me maar eens doorverwijzen.

Ik weet dat mijn huid snel reageerd op dingen maar dat het op 1 zo'n plek zit dat vind ik zo vreemd.

Ach ja 1 ding is zeker ik voel me erg ongelukkiger door

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven