Entertainment alle pijlers

Oude tv-programma's online

26-05-2026 21:26 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beeld en Geluid zet alle oude tv-meuk (gemaakt tussen 1920 en 2020) gratis online. Wie gaat er mee schatgraven en jeugdherinneringen ophalen?

https://schatkamer.beeldengeluid.nl/
The impossible only takes a little longer
Zo leuk. Ik ben gelijk begonnen met de freules. Jaren naar gezocht, nergens te vinden en nu gewoon te zien. Mijn kind vind het minder leuk dan ik, geloof ik, hij kijkt mee om mij een plezier te doen
Ik zit nu te grasduinen, maar bij alles waar ik op klik, krijg ik een foutmelding... Begrijp dat inmiddels de helft online staat. Wellicht zoek ik precies in die andere helft.
Mus* schreef:
26-05-2026 21:37
Ik zit nu te grasduinen, maar bij alles waar ik op klik, krijg ik een foutmelding... Begrijp dat inmiddels de helft online staat. Wellicht zoek ik precies in die andere helft.

Ah shit, ik zie het probleem al... Je kunt alleen vanuit Nederland kijken... Jammerdebammer...
Ja de kwaliteit is best ruk. Hoe probeer je het af te spelen?
framboise-t wijzigde dit bericht op 26-05-2026 21:45
Reden: .
63.80% gewijzigd
Mus* schreef:
26-05-2026 21:39
Ah shit, ik zie het probleem al... Je kunt alleen vanuit Nederland kijken... Jammerdebammer...
O wat jammer! En met een VPN?
Gaaf.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Oooh, dát is leuk zeg!
Wat leuk! Gelijk De Poppenkraam opgezocht. Zo grappig dat ik dat zo fascinerend vond vroeger.
Nu nog op zoek naar Achterwerk in de kast!
Misschien Q en Q en duel in de diepte eens opzoeken om te kijken of het echt zo mega spannend en eng was
Oooh “de uitdaging” staat erop die ga ik zeker kijken!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
wolkie schreef:
26-05-2026 22:16
Wat leuk! Gelijk De Poppenkraam opgezocht. Zo grappig dat ik dat zo fascinerend vond vroeger.
Nu nog op zoek naar Achterwerk in de kast!
Die was ik ook al aan het zoeken. Die zondagochtend-programma's dan van Villa Achttwerk, maar misschien zitten daar rechten op omdat ze daarin veel filmpjes vanuit het buitenland in lieten zien, o.a. Duitse en Scandinavische producties.

Wel gevonden heb ik Anita and the kids of United Europe. Dat vond ik zo leuk en ik heb daar het Italiaanse volkslied van geleerd.
Leuk! Ik was eerder al op zoek naar de interviews van Ischa en Theo van Gogh, dus die ga ik zeker kijken. Het Lagerhuis ben ik ook wel benieuwd naar, en andere discussieprogramma's met keurig formulerende mensen.
En spel zonder grenzen
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven