Over mijn lijk 2026
maandag 18 mei 2026 om 17:10
Ja, lijkt me zo zwaar
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 18 mei 2026 om 18:39
maandag 18 mei 2026 om 19:40
Vreselijk. Man en ik hielden het niet droog.
Die paniek bij hem. Ik krijg het er nog koud van.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
maandag 18 mei 2026 om 19:44
maandag 18 mei 2026 om 19:48
Zo erg toen mijn vriend en ik hoorden dat Tycho ook nog eens een paniekaanval had gekregen. Vandaag ook weer stukjes op RTL Boulevard gezien. En het raakte ons weer-net als heel veel mensen.
De moeder heeft een stichting opgericht. We zitten eraan te denken om te doneren.
De moeder heeft een stichting opgericht. We zitten eraan te denken om te doneren.
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
maandag 18 mei 2026 om 20:13
Hartverscheurend.
Be yourself, but maybe not always.
Week 28 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 28 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 19 mei 2026 om 00:15
Heel naar om te zien en we zijn enorm geschrokken. Vreselijk en erg pijnlijk! De wanhoop,de angst,machteloosheid...Dat is zeker niet te doen voor hun.
dinsdag 19 mei 2026 om 07:38
Ik begrijp dan nooit dat zijn artsen niets aan zijn pijn konden doen.
dinsdag 19 mei 2026 om 07:51
Nou ik neem aan dat de artsen zeker wel hebben gekeken naar de pijn en daar medicatie voor hebben voorgeschreven. De paniek op dat moment kwam volgens mij ook niet door pijn, maar omdat zijn zicht ineens slechter werd en hij doof begon te worden.margreetder schreef: ↑19-05-2026 07:38Ik begrijp dan nooit dat zijn artsen niets aan zijn pijn konden doen.
soumis wijzigde dit bericht op 19-05-2026 13:40
0.25% gewijzigd
dinsdag 19 mei 2026 om 08:19
donderdag 21 mei 2026 om 19:20
Jij denkt dat artsen dat niet geprobeerd hebben??margreetder schreef: ↑19-05-2026 07:38Ik begrijp dan nooit dat zijn artsen niets aan zijn pijn konden doen.
De enige oplossing was hem in kunstmatige coma te brengen, waar hij niet meer uitkwam.
Misschien vergis ik mij, maar (voor mij) is dit voor het eerst in OML dat de rauwe onmenselijke kant van deze kutziekte zo zichtbaar was.
donderdag 21 mei 2026 om 19:22
Die angst ging echt door merg en been, zo ontzettend triest voor hem en zijn familie.
donderdag 21 mei 2026 om 20:13
Ik kan me nog heel goed Marieke herinneren, uit een van de eerdere seizoenen. Ook een scène in het ziekenhuis, niet ver voor haar overlijden. Die was ook zo bang dat haar man snel een nieuwe partner zou vinden en daar kinderen mee zou krijgen. En dat ze vergeten zou worden. Dat heeft mij destijds ook heel diep geraakt.
donderdag 21 mei 2026 om 22:37
Inderdaad, ik vond ook het verdriet van zijn moeder echt hartverscheurend om te zien. Je zag gewoon dat er ook een stuk van haar aan het sterven was... vreselijk. Ik heb dat niet eerder in de serie zo sterk gezien/gevoeld.
vrijdag 22 mei 2026 om 00:31
Dit inderdaad
Hiermee wil ik overigens niet het ziekteproces van de anderen baggetaliseren.
vrijdag 22 mei 2026 om 19:43
Oh man, ik kan haar nog zo voor me zien. En die scène in het ziekenhuis. Zo'n moedige vrouw, zo oneerlijk ook.Anaïs schreef: ↑21-05-2026 20:13Ik kan me nog heel goed Marieke herinneren, uit een van de eerdere seizoenen. Ook een scène in het ziekenhuis, niet ver voor haar overlijden. Die was ook zo bang dat haar man snel een nieuwe partner zou vinden en daar kinderen mee zou krijgen. En dat ze vergeten zou worden. Dat heeft mij destijds ook heel diep geraakt.
vrijdag 22 mei 2026 om 21:25
En Kiki uit seizoen nr.9. Daar herinner ik me nog heel goed aan. Ook dat vond ik enorm heftig om te zien. Erg wijze kwam ze over en ook enorm kwetsbaar. Leverkanker! Een keer zei zei ´als ik kom te overlijden wat ga ik dan doen?´ Dat ben ik nooit meer vergeten. Er is ook een stichting ter nagedachtenis aan haar opgericht.
zondag 24 mei 2026 om 22:20
zondag 24 mei 2026 om 22:48
Heel indrukwekkend en hartverscheurend.
Al dat verdriet en dan het contrast met dat huwelijk/zwangerschap.
maandag 25 mei 2026 om 00:09
maandag 25 mei 2026 om 00:14
Ik hield het ook deze aflevering niet droog. Die knulletjes zijn nog zo klein en dan moeten ze het zo jong al zonder moeder doen. Dat kwam heel hard binnen.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in