Entertainment alle pijlers

Over mijn lijk 2026

18-04-2026 11:57 166 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf zondag 19 april een nieuwe OML. Helaas zie ik dat een aantal deelnemers al zijn overleden.
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben het seizoen al in onze tv ingesteld. Ja,ik heb ook gelezen dat een gedeelte van de deelnemers al is overleden. :'-(
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga ook weer kijken.

En idd al 4 van de 6 zijn overleden. Afschuwelijk.
You are enough. Seriously, no need for any more of you.
Week 24 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
18-04-2026 14:35
Ik ga ook weer kijken.

En idd al 4 van de 6 zijn overleden. Afschuwelijk.
Jeetje wat veel..
Alle reacties Link kopieren Quote
Solomio schreef:
18-04-2026 14:35
Ik ga ook weer kijken.

En idd al 4 van de 6 zijn overleden. Afschuwelijk.
Klopt. Het waren al 4. Dat is inderdaad erg triest.
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga ook weer kijken. Ik wil het niet maar heel graag ook wel. Altijd met tranen, maar ook altijd weer zo dankbaar dat mensen zo’n intieme inkijk in hun leven geven en zulke inspirerende boodschappen overbrengen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga dit ook kijken, maar wel maandagavond ipv morgenavond. Morgenavond kijken mijn man en ik altijd samen tv en Over mijn Lijk kan hij niet aanzien. Hebben meer partners dit, dat jullie het alleen kijken en dat de man bewust wegloopt als het opstaat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Frost schreef:
18-04-2026 17:32
Ik ga dit ook kijken, maar wel maandagavond ipv morgenavond. Morgenavond kijken mijn man en ik altijd samen tv en Over mijn Lijk kan hij niet aanzien. Hebben meer partners dit, dat jullie het alleen kijken en dat de man bewust wegloopt als het opstaat?
Nee,hier niet. Maar we houden het vaak niet droog als we het programma kijken. We nemen het programma op en kijken het maandag omdat we zondag avond altijd iets anders kijken.
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook, maar ergens voelt het ook als ramptoerisme.
Uurtje huilen om het leed van een ander en dan weer back to normal

Nogmaals, ik kijj zelf ook, maar ergens voelt het niet lekker
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou het herinnert mij er altijd wel aan hoe willekeurig het leven is. En dat je boft als je een lang & enigszins gelukkig leven is gegund. Niet dat ik dan 'leef alsof het mn laatste dag is' elke dag, daar geloof ik niet echt in. Het vuilnis moet ook gewoon naar buiten en de was gedaan. Maar bij mij blijft het dus wel hangen.

@ Frost: hier idem, ik kijk dit altijd alleen want mn partner kan er totaal niet tegen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk het al jaren maar merkte het laatste seizoen dat ik er slechter tegen kan nu ik zelf iemand verloren heb aan kanker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga ook weer kijken. Lijkt me voor de nabestaanden heel heftig om dit te zien, zeker voor de deelnemers die al overleden zijn.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
18-04-2026 18:53
Ik kijk ook, maar ergens voelt het ook als ramptoerisme.
Uurtje huilen om het leed van een ander en dan weer back to normal

Nogmaals, ik kijj zelf ook, maar ergens voelt het niet lekker
Maar ze kiezen er toch zelf voor om aan mee te doen? Daar hebben ze vast allemaal hun eigen redenen voor. Ik denk dat het voor nabestaanden ook mooie beelden geeft, want er zullen vast meer beelden zijn dan wordt uitgezonden.
Ik zie het als een soort nalatenschap wat ze willen delen, iets mee willen geven aan de maatschappij en aan hun naasten. Daarom zie ik het als een mooi document, hoe verdrietig de verhalen ook zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Frost schreef:
18-04-2026 17:32
Ik ga dit ook kijken, maar wel maandagavond ipv morgenavond. Morgenavond kijken mijn man en ik altijd samen tv en Over mijn Lijk kan hij niet aanzien. Hebben meer partners dit, dat jullie het alleen kijken en dat de man bewust wegloopt als het opstaat?

Mijn zoon kijkt het, en ik loop weg. Ik kan het gewoon niet aan, mensen die veel te jong binnenkort overlijden, of al overleden zijn. Ik vind het zó in- en intriest, hoe positief de mensen ook zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is zo’n prachtig programma, vind ik. Goede presentatoren… alle interviews maken het leven bewust en absoluut niet maakbaar. Ik vind het al jaren zo leerzaam en verdrietig tegelijk.
gryla wijzigde dit bericht op 21-04-2026 09:02
16.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Soumis schreef:
18-04-2026 19:56
Maar ze kiezen er toch zelf voor om aan mee te doen? Daar hebben ze vast allemaal hun eigen redenen voor. Ik denk dat het voor nabestaanden ook mooie beelden geeft, want er zullen vast meer beelden zijn dan wordt uitgezonden.
Ik zie het als een soort nalatenschap wat ze willen delen, iets mee willen geven aan de maatschappij en aan hun naasten. Daarom zie ik het als een mooi document, hoe verdrietig de verhalen ook zijn.
Ja dat is ook zo
Een mooi document voor de nabestaanden is het zeker
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het een prachtig programma.
Heb ieder seizoen gezien denk ik
You can only succeed when there is room to fail.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook al veel seizoenen gekeken en het boek van Eva heb ik gekocht en ook al gelezen. Het is erg mooi geschreven maar ook heftig.
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
Alle reacties Link kopieren Quote
Het voelde voor mij ook altijd al behoorlijk ongemakkelijk, maar nu ik zeer recent een dierbare heb verloren en haar aftakeling van nabij heb meegemaakt heb ik totaal geen behoefte meer aan dit soort programma's ...
Alle reacties Link kopieren Quote
Meestal wacht ik een aantal weken om afleveringen direct achterelkaar te kunnen volgen. Merk dat je soms met enkele deelnemers een mindere "klik" voelt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Joyce48 schreef:
19-04-2026 10:22
Het voelde voor mij ook altijd al behoorlijk ongemakkelijk, maar nu ik zeer recent een dierbare heb verloren en haar aftakeling van nabij heb meegemaakt heb ik totaal geen behoefte meer aan dit soort programma's ...
Gecondoleerd en sterkte! 🌹 Dat is altijd naar om mee te maken. Ben zelf ook 2 dierbaren eraan verloren. 😢
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
Alle reacties Link kopieren Quote
Soumis schreef:
18-04-2026 19:56
Maar ze kiezen er toch zelf voor om aan mee te doen? Daar hebben ze vast allemaal hun eigen redenen voor. Ik denk dat het voor nabestaanden ook mooie beelden geeft, want er zullen vast meer beelden zijn dan wordt uitgezonden.
Ik zie het als een soort nalatenschap wat ze willen delen, iets mee willen geven aan de maatschappij en aan hun naasten. Daarom zie ik het als een mooi document, hoe verdrietig de verhalen ook zijn.
Dat denk ik dus ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
margreetder schreef:
19-04-2026 10:40
Meestal wacht ik een aantal weken om afleveringen direct achterelkaar te kunnen volgen. Merk dat je soms met enkele deelnemers een mindere "klik" voelt.
Die mindere klik herken ik ook wel, of dat ik andere keuzes zou maken
calvijn1 wijzigde dit bericht op 19-04-2026 15:49
8.45% gewijzigd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
19-04-2026 14:22
Die mindere klik herken ik ook wel, of het niet eens zijn met bepaalde keuzes die diegene maakt.
Heb jij daar serieus een mening over?
You are enough. Seriously, no need for any more of you.
Week 24 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren Quote
Solomio schreef:
19-04-2026 15:08
Heb jij daar serieus een mening over?
Ja, is toch vrij normaal om ergens een (andere) mening over te hebben?
Frankly my dear, I don"t give a damn

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven