Entertainment alle pijlers

Over mijn lijk nieuw seizoen

09-01-2020 14:13 441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond gaat een nieuw seizoen van Over Mijn Lijk van start. In deze indrukwekkende serie worden jongeren die ongeneeslijk ziek zijn gevolgd door Tim Hofman.

Wie gaat er naar kijken?
keuken1987 wijzigde dit bericht op 13-01-2020 22:27
0.54% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Maloochem schreef:
17-02-2020 10:55
Als het goed is heb ik geen quotes meer van jou.

Dankjewel voor je begrip en :hug: . Dat waardeer ik enorm.

Heb tot twee keer toe een stukje getypt en toch weggehaald. Moet ook zo weg. Ik wil in ieder geval nogmaals sorry zeggen als ik iemand gekwetst heb. Zeker in zo'n geval als jij Geraldine, wat gelukkig eerder uitzondering is dan regel in zo'n situatie in één jaar. Dat zou het laatste zijn wat ik wil. We hebben allemaal dierbaren verloren, en dat proces gaat maar door totdat wij zelf die dierbare zijn die overlijdt. Niks is zo'n onderdeel van het leven als de dood. En tot die tijd hoop ik dat iedereen zijn manier heeft om hier mee te kunnen omgaan, met af en toe een moment van geluk :heart:
Je hebt me echt niet gekwetst hoor. En ben ook de hele tijd niet boos geweest. Maak je geen zorgen meid! En al mis ik mijn dierbaren regelmatig zo heb ik aan de andere kant ook veel dingen om blij en dankbaar voor te zijn. Vanochtend heerlijk gesport en zo meteen op naar mijn vrijwilligerswerk! Ik waardeer je posts ook. Bedankt voor je steun! :hug:
Wat ik bij Op1 een prachtig moment vond was toen het opeens ging over een nieuwe liefde, en hoe de moeder van Mirjam reageerde. Ze gunde hem meteen al een nieuwe liefde. De man van Mirjam -ben opeens zijn naam kwijt- keek zo ontroerd en blij naar zijn schoonmoeder. Ik vond dat zo'n mooi moment, terwijl het een ontzettend ongemakkelijk en pijnlijk punt is.
Geraldine schreef:
17-02-2020 15:07
Je hebt me echt niet gekwetst hoor. En ben ook de hele tijd niet boos geweest. Maak je geen zorgen meid! En al mis ik mijn dierbaren regelmatig zo heb ik aan de andere kant ook veel dingen om blij en dankbaar voor te zijn. Vanochtend heerlijk gesport en zo meteen op naar mijn vrijwilligerswerk! Ik waardeer je posts ook. Bedankt voor je steun! :hug:
Goed om te horen :hug: zet 'm op! :biggrin:
Solomio schreef:
17-02-2020 12:15
Ik merk hetzelfde irl.
De uitdrukking 'van de doden niets dan goeds' gaat in zodra iemand iets levensbedreigends heeft.
Ik vind het dan ook een lastig iets. En uiteraard mag iedereen positieve of negatieve dingen vinden en zijn mening uiten. Wat ik in mijn tweede post bedoelde was dan ook meer de manier of de toon waarop het tussendoor gebeurde en daar ben ik eerst van geschrokken. Ik heb me ook een beetje onduidelijk uitgedrukt en de text aangepast. En ja,ik vond de serie zowel mooi en heftig maar ook confronterend omdat ik ook veel aan mijn broer dacht die op 31-jarige leeftijd overleed (niet aan kanker).
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 17-02-2020 15:19
4.83% gewijzigd
Maloochem schreef:
17-02-2020 15:09
Goed om te horen :hug: zet 'm op! :biggrin:
Dankjewel! Dat vind ik erg lief van je.
We spreken elkaar weer. :rose: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment is de herhaling van Op1 van afgelopen vrijdag.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
X
noerie wijzigde dit bericht op 29-02-2020 17:09
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel wat gênant dat ze aan Pieter vroegen hoe het met hem ging. Hij begon uit te leggen dat de dagelijkse gang van zaken lukt en loopt. Volgens mij moest er nog wat achteraan komen, maar toen waren de interviewers alweer geswitcht naar iets anders.
Noerie schreef:
17-02-2020 16:27
Ik vond het wel wat gênant dat ze aan Pieter vroegen hoe het met hem ging. Hij begon uit te leggen dat de dagelijkse gang van zaken lukt en loopt. Volgens mij moest er nog wat achteraan komen, maar toen waren de interviewers alweer geswitcht naar iets anders.
Ja, zag ik ook inderdaad. Was een opmerkelijk moment.
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
17-02-2020 15:07
Wat ik bij Op1 een prachtig moment vond was toen het opeens ging over een nieuwe liefde, en hoe de moeder van Mirjam reageerde. Ze gunde hem meteen al een nieuwe liefde. De man van Mirjam -ben opeens zijn naam kwijt- keek zo ontroerd en blij naar zijn schoonmoeder. Ik vond dat zo'n mooi moment, terwijl het een ontzettend ongemakkelijk en pijnlijk punt is.
Wat een lieve moeder van Mirjam.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Noerie schreef:
17-02-2020 16:27
Ik vond het wel wat gênant dat ze aan Pieter vroegen hoe het met hem ging. Hij begon uit te leggen dat de dagelijkse gang van zaken lukt en loopt. Volgens mij moest er nog wat achteraan komen, maar toen waren de interviewers alweer geswitcht naar iets anders.
Dat was heel vreemd moment. Was aan het einde ook..... Dat ik dacht laat m even uitpraten!
Alle reacties Link kopieren
Annnn schreef:
17-02-2020 17:27
Dat was heel vreemd moment. Was aan het einde ook..... Dat ik dacht laat m even uitpraten!
Precies mijn gedachte inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Noerie schreef:
17-02-2020 17:28
Precies mijn gedachte inderdaad
Bizar hé! Ik vond t toch weL fijn dat deze aflevering er was.... Nog even een hoe-gaat- het nu-gevoel.
Ik vond t knap hoe hij 3 maanden verder het al zo kon vertellen! Maar jammer dat je dan 2x onderbroken wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ze hadden ook wel erg veel mensen uitgenodigd voor zo weinig tijd. Ik vond dat iedereen eigenlijk maar heel weinig aan bod kwam.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren
Avena schreef:
21-02-2020 19:14
Ze hadden ook wel erg veel mensen uitgenodigd voor zo weinig tijd. Ik vond dat iedereen eigenlijk maar heel weinig aan bod kwam.
Ja, dit idd.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Het is ook gewoon erg moeilijk om zo een programma te maken. Volgends mij heb je ook maar beperkt tijd. Ik denk ook dat ze veel wegsnijden omdat het anders te lang wordt. Vond trouwens dat Tim het goed deed. Ik zou het niet voor elkaar krijgen. Lijkt me ook emotioneel zwaar.

Gisteren is een buurvrouw van mij aan deze k**ziekte overleden. Vind het ook erg voor haar man en kinderen. :cry:
Alle reacties Link kopieren
Geraldine schreef:
22-02-2020 21:44
Het is ook gewoon erg moeilijk om zo een programma te maken. Volgends mij heb je ook maar beperkt tijd. Ik denk ook dat ze veel wegsnijden omdat het anders te lang wordt. Vond trouwens dat Tim het goed deed. Ik zou het niet voor elkaar krijgen. Lijkt me ook emotioneel zwaar.

Gisteren is een buurvrouw van mij aan deze k**ziekte overleden. Vind het ook erg voor haar man en kinderen. :cry:
:hug: en sterkte.

Op de site staan twee mooie blogs van de vrouw van Alex.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
22-02-2020 21:59
:hug: en sterkte.

Op de site staan twee mooie blogs van de vrouw van Alex.
Dankjewel! Lief van je :hug:
Weet je waar ik die blogs kan vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bovenin een taakbalk met daarin een tabblad blogs.

Maar dit is de eerste:

https://www.bnnvara.nl/overmijnlijk/art ... aflevering
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dankjewel Feow! Ga het eens opzoeken. :)
Alle reacties Link kopieren
https://www.televizier.nl/stemmodule/?c ... gn=gtr20k2

Stem, stem, stem op Over mijn lijk! Dit programma mag,
mijn inziens, winnen!
Alle reacties Link kopieren
Annnn schreef:
24-02-2020 18:33
https://www.televizier.nl/stemmodule/?c ... gn=gtr20k2

Stem, stem, stem op Over mijn lijk! Dit programma mag,
mijn inziens, winnen!
Ik heb gestemd.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Niet echt on topic.....maar moet het even kwijt :-P
Ik ben onlangs pas begonnen met kijken en heb alles in 1 ruk af gekeken. Ik was onder de indruk van Patrick, Tim en Valerio. Vond echt dat ze het goed deden. Respectvol en betrokken. Daarna nog verder gezocht naar oude seizoenen. Inmiddels bij seizoen 3 aan beland, bij dit seizoen presenteert Yvon Jaspers. Stuitend hoe ze het aan pakt zeg. De vragen die ze stelt, de zogenaamde nuchtere houding en het vreselijke dialect wat ze heeft......ik zit met verbazing te kijken. Ik zie weinig ruimte voor de deelnemers ook, lijkt wel of ze niet begrijpt waar dit programma nu echt om gaat :-(
Alle reacties Link kopieren
Tim Hofman meldt zojuist op zijn insta dat Jeroen is overleden. :(
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Och, wat triest toch.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven