Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 2

12-01-2016 07:12 3214 berichten
Hier weer verder, aangezien het oude topic vol zat.

De discussie over wel/niet bekend genoeg voor dit topic graag achterwege laten. Die kennen we nu wel
Koos Alberts is op 71 jarige leeftijd overleden aan blaaskanker.
Alle reacties Link kopieren
Ach jee, die arme Koos.
Rust zacht :rose:
Afbeelding

R.I.P. Koos .sterkte voor zijn vrouw en kinderen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Maleficent schreef:
24-09-2018 12:47
André Hazes overleed op 53-jarige leeftijd aan een hartaanval. Het is mooi om te zien hoe zijn kinderen zijn nagedachtenis op zijn sterfdag in leven houden.

Nou, als ik 1 iemand geen voorbeeldvader vind dan is het Hazes Senior wel.
Maar over de doden niks dan goeds he.
Ik vraag me af hoe Nathalie en met name Melvin nu over hun vader denken. Zij werden doodgezwegen..... vergeten..... genegeerd.
Wat voor vader ben je dan?
Maar Dreetje en Rox proberen een nieuwe waarheid te creeeren. Over welk onderwerp het ook gaat, het woord 'papa' wordt altijd even genoemd. En hoe is het trouwens met die versleten leren bank van een Rachel?
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Rust zacht Koos Alberts. :rose:
LOEP ME MAAR aub.
Ik kreeg het berichtje over Koos op mijn NOS app toen ik in de supermarkt liep. Stond ik zomaar even met een brok in mijn keel. Mijn oma, die er ook niet meer is, was zo’n grote fan. Ze kon wel in dat programma over fans :proud: En was ook apetrots op de keren dat ze hem ontmoet had na een optreden.
SweetFirefly schreef:
28-09-2018 19:56
Ik vraag me af hoe Nathalie en met name Melvin nu over hun vader denken. Zij werden doodgezwegen..... vergeten..... genegeerd.
Wat voor vader ben je dan?
Maar Dreetje en Rox proberen een nieuwe waarheid te creeeren. Over welk onderwerp het ook gaat, het woord 'papa' wordt altijd even genoemd. En hoe is het trouwens met die versleten leren bank van een Rachel?
Melvin heeft de naam van zijn stiefvader aangenomen, zegt wel genoeg denk ik.
Hazes sr. heeft na de scheiding nooit meer naar die jongen omgekeken.
minnimouse schreef:
28-09-2018 22:00
Melvin heeft de naam van zijn stiefvader aangenomen, zegt wel genoeg denk ik.
Hazes sr. heeft na de scheiding nooit meer naar die jongen omgekeken.
Daarom zo vreemd dat veel mensen dat vergeten schijnen te zijn. Rachel, Rox en Dreetje houden een beeld levend wat helemaal niet klopt.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
SweetFirefly schreef:
28-09-2018 22:05
Daarom zo vreemd dat veel mensen dat vergeten schijnen te zijn. Rachel, Rox en Dreetje houden een beeld levend wat helemaal niet klopt.
Volgens mij was hij voor Rox en Dre ook geen fantastische papa, maar ja het was wel hun vader.
Maar inderdaad, hij wordt vaak opgehemeld terwijl hij voor zijn familie echt niet zo leuk was. Rachel heeft het ondanks alles ook niet makkelijk gehad.
Ach, Koos. Hij was mijn ding niet, maar toch een soort icoon van zijn tijd. Vanmiddag heb ik om hem te gedenken samen met een collega 'ik verscheurde je foto' gezongen, heel hard en tot groot verdriet van de andere collega's.
Lady*Voldemort schreef:
28-09-2018 22:13
Ach, Koos. Hij was mijn ding niet, maar toch een soort icoon van zijn tijd. Vanmiddag heb ik om hem te gedenken samen met een collega 'ik verscheurde je foto' gezongen, heel hard en tot groot verdriet van de andere collega's.
Mooi eerbetoon😂loop al al de hele tijd met dat nummer in mijn hoofd.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
heb ooit de docu gezien : zij gelooft in mij?

vond het alles behalve een leuke vader, chagrijnig en veel drank. leek mij een moeilijke man

mijn tante heeft een tijd samen gewerkt met zijn 1ste vrouw, en die zei dat het een kwal van een vent was. tja..
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
28-09-2018 22:35
heb ooit de docu gezien : zij gelooft in mij?

vond het alles behalve een leuke vader, chagrijnig en veel drank. leek mij een moeilijke man

mijn tante heeft een tijd samen gewerkt met zijn 1ste vrouw, en die zei dat het een kwal van een vent was. tja..
Zijn eerste vrouw Annie ging vreemd met broer Joop en is daar nog steeds mee getrouwd.
En moeder Hazes deelde het bed met de man van haar dochter Willy.

Wat een familie zeg.
RIP Koos! Zonder rolstoel en al smartlap zingend de hemel in. :flower:
Ik kan me nog herinneren dat Koos over de slaapkamergeheimen na het ongeluk.
Op de radio in gesprek met een jongere DJ.
Dat vond ik zo raar. Maar Koos niet en die gaf op alles braaf antwoord.
Daardoor bleef hij waarschijnlijk gewoon populair.
Dat was voor mij een van de laatste keren dat ik hem hoorde. Het is niet mijn genre.
Ik wist niet dat hij nog steeds optrad. Is dus niet alleen Mick Jagger (75). Maar ook Paul McCartney (76) heeft weer een nieuw album gemaakt.
Je zou denken dat ze platzak zijn, solo verkopen ze niet zo goed dan als groep.
https://www.youtube.com/watch?v=MKLVmBOOqVU Met op het einde Mick Jagger die niet gek is, maar hij is een vliegtuig...

Neil Young zingt over old man. Tribute en toepasselijk https://www.youtube.com/watch?v=An2a1_Do_fc

Ik mis het zonnetje : https://www.youtube.com/watch?v=C7KQ0xUfFjA
Voor al die anderen die nog optreden. Hee, die heeft een leuk liedje voor de erven van ???
Andre Andre is een album van Andre van Duin. https://www.youtube.com/watch?v=EuAbG970PWI
Nou .... Dit topic gaat voorlopig nog niet dood. Er zijn er nog een heleboel. :)
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 29-09-2018 00:15
Reden: Dansje van Mick vond ik apart geoeg vooreen vermedlingMick als vliegtug op het eide van zijn clip waar hij wacht op een vriend.
18.09% gewijzigd
SweetFirefly schreef:
28-09-2018 22:05
Zij gelooft in mij was eerst voor Ellen de moeder van Melvin dat heeft Rochel zichzef toch ook toe geëigend ineens had hij het voor haar gemaakt.
Marty Balin, de mede-oprichter, zanger en gitarist van de band Jefferson Airplane, is op 76-jarige leeftijd overleden.
minnimouse schreef:
28-09-2018 22:51
Zijn eerste vrouw Annie ging vreemd met broer Joop en is daar nog steeds mee getrouwd.
En moeder Hazes deelde het bed met de man van haar dochter Willy.

Wat een familie zeg.

:-o zo he lijkt wel een soap
Relax we're all crazy, it's not a competition
Heel even dacht ik dat deze het waren, maar het is een andere...
https://www.youtube.com/watch?v=BDZyG0KJqik

Het is anders wel een toepasselijke tekst.
Allemaal uit de categorie "Easy listening" (Waylon had zoiets moeten performen op het EVSF. Dit ligt allemaal lekker in het gehoor. Iedereen kent de nummers, maar niet iedereen heeft de naam onthouden.)
minnimouse schreef:
28-09-2018 22:08
Volgens mij was hij voor Rox en Dre ook geen fantastische papa, maar ja het was wel hun vader.
Maar inderdaad, hij wordt vaak opgehemeld terwijl hij voor zijn familie echt niet zo leuk was. Rachel heeft het ondanks alles ook niet makkelijk gehad.
Ik heb geen medelijden met Rachel, want ik vind het een loeder.
Pumps_italiaans schreef:
29-09-2018 00:05
Ik kan me nog herinneren dat Koos over de slaapkamergeheimen na het ongeluk.
Op de radio in gesprek met een jongere DJ.
Dat vond ik zo raar. Maar Koos niet en die gaf op alles braaf antwoord.
Daardoor bleef hij waarschijnlijk gewoon populair.
Dat was voor mij een van de laatste keren dat ik hem hoorde. Het is niet mijn genre.
Ik wist niet dat hij nog steeds optrad. Is dus niet alleen Mick Jagger (75). Maar ook Paul McCartney (76) heeft weer een nieuw album gemaakt.
Je zou denken dat ze platzak zijn, solo verkopen ze niet zo goed dan als groep.
https://www.youtube.com/watch?v=MKLVmBOOqVU Met op het einde Mick Jagger die niet gek is, maar hij is een vliegtuig...

Neil Young zingt over old man. Tribute en toepasselijk https://www.youtube.com/watch?v=An2a1_Do_fc

Ik mis het zonnetje : https://www.youtube.com/watch?v=C7KQ0xUfFjA
Voor al die anderen die nog optreden. Hee, die heeft een leuk liedje voor de erven van ???
Andre Andre is een album van Andre van Duin. https://www.youtube.com/watch?v=EuAbG970PWI
Nou .... Dit topic gaat voorlopig nog niet dood. Er zijn er nog een heleboel. :)
Voor het geld hoeven de Stones, Macca, Neil Young, Barry Gibb, James Taylor, The Who, The Boss en vele vele anderen echt niet neer te toeren/nieuwe muziek te lanceren. Ze doen het alleen maar omdat ze het leuk vinden. En ik hoor ze nog steeds allemaal graag!
En al doen ze het voor het geld. Wat dan nog. Ik vouw al die onderbroeken ook voor het geld en daar hoor ik niemand over lullen.
Rouge__ schreef:
29-09-2018 12:58
:-o zo he lijkt wel een soap
Ze zouden er wel een soap over kunnen maken!
minnimouse schreef:
29-09-2018 19:58
Ze zouden er wel een soap over kunnen maken!
Nou dan zou je zomaar Rochel in je nek kunnen krijgen om de poen die het zou kunnen opleveren.
Lady*Voldemort schreef:
29-09-2018 18:44
En al doen ze het voor het geld. Wat dan nog. Ik vouw al die onderbroeken ook voor het geld en daar hoor ik niemand over lullen.
Idd werk is werk of je nou zingt, danst of onderbroeken vouwt ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven