Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Have al lovely day! RIP Bill Withers :redrose:
https://www.youtube.com/watch?v=bEeaS6fuUoA
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Bond-girl Honor Blackman (94) overleden.


De Britse actrice Honor Blackman die bekend werd als 'Bond-girl' en haar hoofdrol in de tv-serie The Avengers (De Wrekers), is op 94-jarige leeftijd overleden. De familie heeft laten weten dat ze vredig is ingeslapen in haar huis in het zuidoosten van Engeland, aldus de BBC.

De in Londen geboren Blackman speelde onder meer Pussy Galore in de James Bond-film Goldfinger uit 1964. Hierin was zij te zien naast Sean Connery.

In De Wrekers uit de jaren zestig speelde ze Cathy Gale, een hoofdrol naast acteur Patrick Mcnee die geheim agent John Steed vertolkte. De serie over een groepje Engelse geheim agenten had wereldwijd succes en is in de tweede helft van de jaren zestig in Nederland door de KRO uitgezonden. Er volgden veel herhalingen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Onthuller affaire Clinton-Lewinsky overleden

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1854120 ... -overleden

Linda Tripp is op 70-jarige leeftijd overleden. De vrouw werd bekend als degene die privégesprekken met Monica Lewinsky over Bill Clinton opnam. Uit de conversaties werd duidelijk dat Lewinsky en Clinton een affaire hadden. Tripp speelde de tapes door aan de media. De buitenechtelijke relatie zorgde er bijna voor dat de toenmalige president van de Verenigde Staten moest aftreden.

Tripp kreeg minder dan een week geleden te horen dat ze leed aan alvleesklierkanker. Ze was naar het ziekenhuis gegaan omdat ze veel last had van maagpijn, zo weet de Daily Mail. Tripp overleed woensdagochtend in het bijzijn van haar man en dochter.

Goede vriendin Diane Spreadbury laat weten: „We waren net zusjes. Ik hield van haar. Mijn hart is gebroken. Maar er is me verteld dat het allemaal heel vredig gegaan is. Ze zou met een glimlach op haar gezicht zijn gestorven.”

Lewinsky zelf liet woensdag op Twitter weten: „Ongeacht wat er in het verleden is gebeurd, ik hoop dat Linda Tripp herstelt. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk dit moet zijn voor haar familie.”
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Stirling Moss is vanochtend overleden. De beste F1 coureur die nooit wereldkampioen werd. Een icoon in zijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
12-04-2020 12:58
Stirling Moss is vanochtend overleden. De beste F1 coureur die nooit wereldkampioen werd. Een icoon in zijn tijd.
Nog echt een racer van vroeger, toen het allemaal nog wat ruiger was (voor mijn gevoel).

Afbeelding

Afbeelding
https://nos.nl/artikel/2330253-louis-va ... en-78.html
Louis v an Dijk is op 78 jarige leeftijd overleden.
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
12-04-2020 14:58
https://nos.nl/artikel/2330253-louis-va ... en-78.html
Louis v an Dijk is op 78 jarige leeftijd overleden.
Leek mij zo'n lieve man
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
12-04-2020 15:00
Leek mij zo'n lieve man
Ja inderdaad een man met heel veel geduld.
Alle reacties Link kopieren
Yavanna schreef:
12-04-2020 14:31
Nog echt een racer van vroeger, toen het allemaal nog wat ruiger was (voor mijn gevoel).

Afbeelding

Afbeelding
Inderdaad, veel tegenstanders zijn niet oud geworden door de vele ongevallen die toen gebeurden.
Alle reacties Link kopieren
Louis van Dijk , 78 jaar , gisteren overleden

Van Dijk ontwikkelde zich na zijn opleiding voornamelijk als jazzpianist en nam onder meer met het Louis van Dijk trio tientallen platen op, waarvoor hij negentien gouden en drie platina platen ontving. In latere jaren werd Van Dijk bekend met het pianotrio Gevleugelde Vrienden, samen met Pim Jacobs en Mr. Pieter van Vollenhoven.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
niet echt show maar wel van bekende keten Dirk van den Broek, de grondlegger van de gelijknamige supermarktketen is afgelopen woensdag op 96-jarige leeftijd overleden
Alle reacties Link kopieren
De acteur Brian Dennehy is op 81 jarige leeftijd overleden.
Hij is aan een natuurlijke dood gestorven.
Bekend is hij van o.a. First Blood, de eerste Rambo film.
Vond hem wel een goede acteur, zag hem graag.
hondje schreef:
16-04-2020 22:43
De acteur Brian Dennehy is op 81 jarige leeftijd overleden.
Hij is aan een natuurlijke dood gestorven.
Bekend is hij van o.a. First Blood, de eerste Rambo film.
Vond hem wel een goede acteur, zag hem graag.
Goede acteur.
Heb hem ooit gezien in een rol als seriemoordenaar (john wayne gacy) en daar vond ik hem heel goed. Dat ben ik nooit vergeten.
Alle reacties Link kopieren
nerovetsrethca schreef:
13-04-2020 23:50
niet echt show maar wel van bekende keten Dirk van den Broek, de grondlegger van de gelijknamige supermarktketen is afgelopen woensdag op 96-jarige leeftijd overleden
Ach! Die oude baas!
Mooie man was dat.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Zanger en tekstschrijver Dries Holten is op 84-jarige leeftijd overleden. Hij werd vooral bekend als Andres, de helft van het duo Sandra en Andres, dat hij samen met Sandra Reemer vormde van 1966 tot 1975.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Ach, Sandra en Andres, van eeuwen geleden maar ik zing 'Als het om de liefde gaat' nog zo mee. Stond op een LP van 'Alle 13 goed' of zoiets die mijn broer op zijn pick upje in de jaren 70 draaide . Goede stemmen, die twee en leuke best tijdloze liedjes.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Irrfan Khan is op 53 jarige leeftijd overleden. Hij was al langer ziek.
Alle reacties Link kopieren
PikkuMyy schreef:
29-04-2020 09:16
Irrfan Khan is op 53 jarige leeftijd overleden. Hij was al langer ziek.
Wie?
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
29-04-2020 09:18
Wie?
Dat kan je toch opzoeken?
Alle reacties Link kopieren
PikkuMyy schreef:
29-04-2020 09:16
Irrfan Khan is op 53 jarige leeftijd overleden. Hij was al langer ziek.
Jeetje. De 28ste opgenomen worden vanwege een infectie, en de volgende dag eraan overlijden. Z'n lichaam was gewoon op. :(
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Keeper Eddy Pieters Graafland is op 86-jarige leeftijd overleden.
Alle reacties Link kopieren
PikkuMyy schreef:
29-04-2020 09:16
Irrfan Khan is op 53 jarige leeftijd overleden. Hij was al langer ziek.
Och..speelde zo fraai in The Lunchbox.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
29-04-2020 10:29
Och..speelde zo fraai in The Lunchbox.
En in the life of phi. Wat jong :cry:
Always look on the bright side of life
'Eddy PG', die had een kledingwinkel in Rotterdam. Wij daar een keer naartoe met het gezin. Mijn vader wilde een broek passen > daar is de paskamer. Tijdens het aantrekken van de broek leunde mijn vader tegen de wand van de paskamer en kwam hij terecht in de etalage van de winkel! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
PikkuMyy schreef:
29-04-2020 09:21
Dat kan je toch opzoeken?
Je kunt het er ook even bijzetten.
Niet iedereen kent alle acteurs

Kleine moeite om tussen haakjes toe te voegen uit welke film
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven