Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 4

22-06-2022 08:52 1473 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!

Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633

en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Henk-in-Roelie schreef:
04-07-2022 11:20
Genoten van zijn boeken en zijn humor.
rip Remco Campert :rose:

Inderdaad. Hoewel ik ze voor mijn verplichte boekenlijst af en toe vervloekte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Kazuki Takahashi de tekenaar van Yu-Gi-Oh is overleden. Gevonden in een duikpak aan de kust van Nago.

Afbeelding

Afbeelding


https://twitter.com/YugiohArt/status/15 ... 8960761856
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Acteur James Caan is overleden.
Alle reacties Link kopieren Quote
las het net :rose: hij was geniaals als Sonny Corleone
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Las het ook. Goede acteur, ken hem van Les Uns et les Autres.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hele goede acteur idd. Ik moet gelijk denken aan zijn rol als de schrijver in Misery.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat jammer. Ik vond hem fantastisch in Las Vegas.
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje22 schreef:
07-07-2022 19:28
Acteur James Caan is overleden.
Ik hoor het net ook in het late nieuws. Goede acteur, geweldig als Sonny Corleone.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tony Sirico is vrijdag op 79-jarige leeftijd overleden, melden Amerikaanse media. De acteur was met name bekend van zijn rol als maffioso Paulie Walnuts in de serie The Sopranos.

Sirico speelde vaak een gangster, maar was in zijn echte leven ook een crimineel. Zo werd hij meerdere keren gearresteerd voor diverse vergrijpen en werd hij in 1971 veroordeeld voor illegaal wapenbezit waarvoor hij een celstraf kreeg.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ivana Trump, ex-vrouw van Donald Trump, overleden op 73-jarige leeftijd
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren Quote
Ivana Trump is op 73-jarige leeftijd overleden.
https://www.unilad.com/news/ivana-trump ... Tq-lHUcxiw
Alle reacties Link kopieren Quote
Daar schrik ik wel een beetje van. Nog niet zo heel oud.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zocht het topic vanwege Ivana. Had gemist dat er een nieuw topic was. Inderdaad jong, 73.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar waar ze nou aan overleden is, werd me nergens duidelijk. Wel zag ik dit: "She will be dearly missed by her mother, her three children and ten grandchildren."
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens wikipedia aan een hartstilstand.

Wat erg voor die moeder trouwens, ben je 96 en dan verlies je alsnog een kind :| .
Dat is niet niet heel jong hoor. Doet verder niets af aan feit dat er mensen verdriet zullen hebben. Maar jong is 73 niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
LuciFee2022 schreef:
15-07-2022 14:31
Dat is niet niet heel jong hoor. Doet verder niets af aan feit dat er mensen verdriet zullen hebben. Maar jong is 73 niet.
Gemiddeld worden vrouwen 80+ dus ze zit in ieder geval aan de verkeerde kant van het gemiddelde.
Alle reacties Link kopieren Quote
LuciFee2022 schreef:
15-07-2022 14:31
Dat is niet niet heel jong hoor. Doet verder niets af aan feit dat er mensen verdriet zullen hebben. Maar jong is 73 niet.
De levensverwachting van een vrouw in Amerika was in 2018 ruim 82 jaar. Dat is met Corona wel iets lager geworden, maar dan is 73 nog steeds vrij jong als je het mij vraagt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die moeder had waarschijnlijk verwacht dat Ivana net zo oud als zijzelf zou worden. Kinderen horen niet voor hun ouders te overlijden.
LuciFee2022 schreef:
15-07-2022 14:31
Dat is niet niet heel jong hoor. Doet verder niets af aan feit dat er mensen verdriet zullen hebben. Maar jong is 73 niet.
Vond ik ook altijd, totdat je ouders richting die leeftijd gaan (en nog amper anders zijn dan 20 jaar terug).
Alle reacties Link kopieren Quote
Paul Ryder, Happy Mondays bassist, dies aged 58

Guitarist and brother of frontman Shaun hailed as a ‘true pioneer and legend’ by band whose sound was driven by his bass lines

Doodsoorzaak nog niet bekend.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
greeneyedcoco schreef:
07-07-2022 21:53
Las het ook. Goede acteur, ken hem van Les Uns et les Autres.
Off topic, maar wat is dat een mooie film.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorcha_ schreef:
15-07-2022 14:28
Volgens wikipedia aan een hartstilstand.
Het is vandaag bekend geworden dat ze van de trap is gevallen. Er zijn verder geen verdachte omstandigheden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
16-07-2022 23:24
Het is vandaag bekend geworden dat ze van de trap is gevallen. Er zijn verder geen verdachte omstandigheden.
Oneens. Ik vind van de trap gevallen wel een verdachte omstandigheid vooral als je Trump heet. Vooral als je zoals Trump, en zoon Donald en dochter Ivanka op het punt staat om geïnterviewd te worden in het kader van een onderzoek naar je handel en wandel in zaken.

https://www.theguardian.com/us-news/202 ... eath-cause

Ivana Trump had said she supported her ex-husband’s run for the White House but said she wanted “this whole thing to be over with” after he lost to Joe Biden and desperately sought to overturn the result, including by telling his supporters to “fight like hell” shortly before hundreds of them mounted a deadly attack on the Capitol.

She said she believed her children “enjoyed being around Donald and running the election and seeing what will happen” but she wanted them to one day “be able to live their normal lives”.

On Thursday afternoon, emergency responders investigating a call from Ivana Trump’s home on Manhattan’s Upper East Side found her unconscious. They pronounced her dead at the scene and noted that there did “not appear to be any criminality”, police said in a statement.

Trump, Donald Jr and Ivanka were supposed to be questioned Friday as part of a New York civil investigation into their business dealings.

But the New York state attorney general’s office postponed the depositions as a result of Ivana Trump’s death. New dates for the depositions weren’t immediately set.
Alle reacties Link kopieren Quote
-
cookielover wijzigde dit bericht op 25-07-2022 22:45
0.00% gewijzigd

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven