Entertainment alle pijlers

Podcast de Deventer media zaak

13-04-2021 10:50 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ontzettend goeie podcast . Bizar hoe Maurice de Hond jarenlang iemand heeft gedader-framed ( hoe kan dit zomaar gebeuren ?!) terwijl er geen enkel bewijs tegen deze man was en alle bewijs wees naar Ernest Louwes . Deze podcast wijst maar één dader aan en dat is hij . Op basis van DNA bewijs. Bizarre vormen heeft deze zaak aangenomen in de media, heb ik me altijd al over verbaasd .

Meer mensen deze steengoeie podcast geluisterd ? Wat vond je er van?
Alle reacties Link kopieren
Geweldige podcast, gelukkig komt er nu langzaam meer aandacht voor. Iedereen moet weten wat Maurice de Hond heeft gedaan, én de media er achteraan. Wat een verschrikking. De beste Nederlandse podcast die ik tot nu toe heb gehoord.
't Is al met al een heel gedoe
.
anoniem_27844 wijzigde dit bericht op 16-06-2021 16:33
99.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
13-04-2021 11:05
Geweldige podcast, gelukkig komt er nu langzaam meer aandacht voor. Iedereen moet weten wat Maurice de Hond heeft gedaan, én de media er achteraan. Wat een verschrikking. De beste Nederlandse podcast die ik tot nu toe heb gehoord.
Het is schandalig wat Maurice heeft gedaan. Dit zou niet onbestraft mogen blijven ! Ik vind het ook de beste nederlandse podcast ooit ( samen met de moord op patrick) en zou wat mij betreft veel meer media aandacht mogen krijgen.
ik vraag me nu dus af of deze podcast voor MdH een vervolg gaat krijgen, dat mensen hem anders gaan bekijken. het valt me nog mee dat hij niet geprobeerd heeft deze podcast tegen te houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu in aflevering 3 en ik vind het zo fascinerend. Hoeveel macht de media eigenlijk heeft. En ergens snap ik dat ze hem wel verdacht vonden. Na het dna spoor wat overduidelijk op Louwens duidde had het moeten stoppen. Ben heel benieuwd hoe het met de klusjesman verder is gegaan maar dat moet ik nog luisteren.

Andere tip: er is een 2de seizoen van Daders uit. Ook zo een goede podcast.
Alle reacties Link kopieren
Kittenxx schreef:
13-04-2021 11:12
ik vraag me nu dus af of deze podcast voor MdH een vervolg gaat krijgen, dat mensen hem anders gaan bekijken. het valt me nog mee dat hij niet geprobeerd heeft deze podcast tegen te houden.
Ik ben ook heel benieuwd. Daarom moet deze podcast meer aandacht krijgen .
Alle reacties Link kopieren
Ik ga de podcast zeker luisteren.
Maurice de Hond was toch veroordeeld voor smaad?
Dank voor de tip, ga hem luisteren!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de podcast niet geluisterd maar ik herinner me dat ik toen ik Journalistiek studeerde (nu ruim 15 jaar geleden) hier een boek over moest lezen en we hebben deze casus toen ook nog uitgebreid behandeld. Alles wat ik nu hier lees over MdH was toen ook al heel duidelijk en heel uitgebreid beschreven.
Is er nu nog nieuwe info als aanleiding voor deze podcast dan?
Alle reacties Link kopieren
Wat was er ook al weer zo bijzonder aan deze moordzaak?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip, ik zet hem op de lijst.

Tot nu toe vond ik Brand in het Landhuis de beste Nederlandse podcast, benieuwd of deze de nummer 1 plek gaat overnemen ;-)
Pivot! PIVOT!!!
KitKeller schreef:
13-04-2021 11:30
Bedankt voor de tip, ik zet hem op de lijst.

Tot nu toe vond ik Brand in het Landhuis de beste Nederlandse podcast, benieuwd of deze de nummer 1 plek gaat overnemen ;-)
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip! Ik ga hem in mijn lijstje zetten!
Ik snap niet dat MdH zich altijd zo mengt in dingen waar hij niks vanaf weet: schoenmaker blijf bij je leest.
Alle reacties Link kopieren
Het is een geweldige podcast, in mijn ogen inderdaad de beste Nederlandse podcast ooit. Het is grotendeels gebaseerd op het boek van Bas Haan van Nieuwsuur. Dit boek wordt binnenkort verfilmd.
Ongelooflijk dat MdH nog steeds een platform heeft. Wat een compleet opportunistische rat is die man.
Alle reacties Link kopieren
Patatje15 schreef:
13-04-2021 11:28
Ik heb de podcast niet geluisterd maar ik herinner me dat ik toen ik Journalistiek studeerde (nu ruim 15 jaar geleden) hier een boek over moest lezen en we hebben deze casus toen ook nog uitgebreid behandeld. Alles wat ik nu hier lees over MdH was toen ook al heel duidelijk en heel uitgebreid beschreven.
Is er nu nog nieuwe info als aanleiding voor deze podcast dan?
Nee , geen nieuwe feiten. Deze podcast laat zien hoe Maurice de Hond iemand zn leven totaal heeft verwoest door degene overal waar hij maar kon als moordenaar aan te wijzen terwijl Ernest Louwes duidelijkde dader is.
Alle reacties Link kopieren
Pioen00 schreef:
13-04-2021 11:30
Wat was er ook al weer zo bijzonder aan deze moordzaak?
de dader blijft ontkennen en MdH verzint een nieuwe mogelijke dader.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
13-04-2021 11:45
Nee , geen nieuwe feiten. Deze podcast laat zien hoe Maurice de Hond iemand zn leven totaal heeft verwoest door degene overal waar hij maar kon als moordenaar aan te wijzen terwijl Ernest Louwes duidelijkde dader is.

Nee ok, daar ging dat boek toentertijd ook al over. Eens kijken of ik nog terug kan halen welke dat is.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-04-2021 11:47
de dader blijft ontkennen en MdH verzint een nieuwe mogelijke dader.
Ik moet de podcast nog gaan luisteren maar zomaar iemand beschuldigen kan natuurlijk echt niet. Als ik jullie zo lees heeft Maurice de Hond allemaal feiten zitten verzinnen.
Ik ga eerst maar eens luisteren! :)
Alle reacties Link kopieren
Patatje15 schreef:
13-04-2021 11:49
Nee ok, daar ging dat boek toentertijd ook al over. Eens kijken of ik nog terug kan halen welke dat is.
Het boek van Bas Haan, dat nu dus verfilmd wordt.
Alle reacties Link kopieren
Lorelai schreef:
13-04-2021 11:53
Het boek van Bas Haan, dat nu dus verfilmd wordt.

Check!
Alle reacties Link kopieren
Lorelai schreef:
13-04-2021 11:53
Het boek van Bas Haan, dat nu dus verfilmd wordt.
heb ik gelezen, nou je geprobeerd te lezen
opvallend slecht geschreven. Een boek schrijven is toch anders dan aan artikel.

en ook wel erg een ego-document
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-04-2021 12:09
heb ik gelezen, nou je geprobeerd te lezen
opvallend slecht geschreven. Een boek schrijven is toch anders dan aan artikel.

en ook wel erg een ego-document

Ja dat staat me niet echt meer bij, is al zo lang geleden. Maar wel samengevat hoe bizar het allemaal was.
In één ruk geluisterd en totaal geshockeerd zitten nagloeien. Gewoon misdadig wat de Hond heeft aangericht. Dit is een vorm van stalking die zijn weerga niet kent.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 13-04-2021 12:52
0.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de zaak niet helemaal en goed gevolgd. Begrijp is goed dat Maurice de Hond er veel aan heeft gedaan om de klusjesman te framen?
Ernesto Louwes is vrijgesproken dus in feite wordt hier ook geframed. Ik geloof ook in zijn onschuld.
bergje65 wijzigde dit bericht op 13-04-2021 13:10
34.06% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven