Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 10

07-09-2019 09:37 3000 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 09:51
47.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wel. Ik zie alleen Pikachu in het wild, en ving gister nog een normale Squirtle in het wild.
¡Apagando las luces!
Welkom amigurumi!

Ik heb vandaag eindelijk de spinda quest gekregen. Maar steeds als ik 3 great curveballs op een rij gooi gaat de 4e mis. Zucht. Ik wil zo graag een spinda, want die heb ik nog niet.

Wel heb ik een ex raid gedaan. Mewtwo gevangen, helaas niet shiny.
Emceetje, je hebt een pb.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Amigurumi! Leuk, spelen met z'n drieën!

Rubble: het kost soms even tijd met de spindaques! En dan elke keer dat hatelijke "streak broken" alsof je dat zelf al niet wist :cry:
Ik vind zelf pokemon als bijv. Wailmer, Sentret, mr Mime, Aipom , Makuhita, Slowpoke, Seedot de beste om een great op te gooien. Ik doe er wel altijd een banaan bij, blijven ze wat rustiger ;-)
En de legendary in raids zijn vaak ook geschikt.
Succes! Gaat vast lukken! En wie weet een shiny, zou helemaal mooi zijn!

Vriend en ik hebben in weekend de Squirtle, bullbasaur en charmander-raid gedaan. Leuk om te hebben!
En Darkrai, we hadden 'm beide bij de eerste raid dus dat is op zich ook weer klaar.

Ik kreeg vandaag twee shiny: Drifloon en Makuhita, Drifloon is nu compleet en Makuhita had ik al. Dus misschien ruilen.
Zaterdag kwam ik een shiny Sneazel tegen, dus ik heb niets te klagen over de hoeveelheid shiny!!

Zijn jullie van plan een ticket voor A Colossal Event te kopen? Wij twijfelen nog... vooral omdat Regigigas daarna ex-raidboss wordt.
Zo, vandaag dagje dierentuin. Halverwege kon ik verder met de opdracht nieuwe stopjes draaien, dus ik heb 7 nieuwe stops gevonden. Nog eentje ergens zoeken. Nog nergens verkleedde bulbasaur etc gevonden helaas. Morgen beter zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Marene123 schreef:
21-10-2019 17:33

Zijn jullie van plan een ticket voor A Colossal Event te kopen? Wij twijfelen nog... vooral omdat Regigigas daarna ex-raidboss wordt.
Nee, ik vind het t geld niet waard om de regigigas eerder te krijgen. Ik wacht tot ie in ex raids komt. En waarschijnlijk gaat ie volgend jaar of het jaar erna ook in 5T raids komen. En de 10 gratis passen heeft ook weinig zin als je ze niet binnen de speeltijd kwijt kan, meenemen kan je ze niet. Voor de pose en de Sinnoh stone hoef ik het ook niet te doen, dus al met al wordt het een heel duur verdiende Unova stone.
BowGirl35 schreef:
21-10-2019 17:52
Nee, ik vind het t geld niet waard om de regigigas eerder te krijgen. Ik wacht tot ie in ex raids komt. En waarschijnlijk gaat ie volgend jaar of het jaar erna ook in 5T raids komen. En de 10 gratis passen heeft ook weinig zin als je ze niet binnen de speeltijd kwijt kan, meenemen kan je ze niet. Voor de pose en de Sinnoh stone hoef ik het ook niet te doen, dus al met al wordt het een heel duur verdiende Unova stone.

+1
Marene, gefeliciteerd met de shinies!

Ik ga het inderdaad vast een keer redden, bewaar de research gewoon en op een dag zal het vast opeens lukken. Ik heb geen haast.
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
21-10-2019 17:37
Zo, vandaag dagje dierentuin. Halverwege kon ik verder met de opdracht nieuwe stopjes draaien, dus ik heb 7 nieuwe stops gevonden. Nog eentje ergens zoeken. Nog nergens verkleedde bulbasaur etc gevonden helaas. Morgen beter zoeken.
Verkleedde bulbasaur zit alleen in raids. Hier in de app groep zijn er mensen die ze alle 3(?) hebben. Ik heb er pas eentje gezien en gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Hey, bedankt allemaal.

Helaas heb ik nog geen enkele shinie. Erg frustrerend als links en rechts man en kind wel steeds shinies krijgen...
Maar dat zal nog wel komen hoop ik.

Ik lees steeds over ex raids. Kan je daar ook gewoon in met een normale raidpass? Of heb je dan iets extra's nodig?
Self-confidence is the best outfit you can wear! Rock it and own it!
Alle reacties Link kopieren
Nee, daar moet je een uitnodiging voor krijgen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
21-10-2019 22:24
Nee, daar moet je een uitnodiging voor krijgen.

Die uitnodiging kun je krijgen door zelf een gymbattle te doen in die betreffende ex-raid gym. Als je mazzel hebt krijg je tzt een uitnodiging in je inventory.

Iedereen met een uitnodiging kan 1 andere speler uitnodigen. Je moet dan wel ultra of best friends zijn met diegene.

Misschien kun je in een appgroepje van jouw buurt terecht komen? Hier is het gezellig, wat raids met elkaar doen, pokemon-vrienden maken voor een opdracht, elkaar tippen voor speciale pokemon en elkaar uitnodigen voor ex-raids.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
rubble ik hoop dat je mijn pb gehad hebt, viva doet raar. Hij staat 6x in mijn outbox.

Ik heb trouwens ook ooit een bericht aan iemand gestuurd wat nooit gelezen is. Super onhandig. Nu staat mijn envelop altijd op 1 en ik kan het bericht niet verwijderen. pupsel als je nog meeleest het bericht was aan jou. Misschien kun je het even lezen en deleten? Thanks
Emceetje schreef:
21-10-2019 22:59
rubble ik hoop dat je mijn pb gehad hebt, viva doet raar. Hij staat 6x in mijn outbox.

Ik heb trouwens ook ooit een bericht aan iemand gestuurd wat nooit gelezen is. Super onhandig. Nu staat mijn envelop altijd op 1 en ik kan het bericht niet verwijderen. pupsel als je nog meeleest het bericht was aan jou. Misschien kun je het even lezen en deleten? Thanks

Gelezen!

Voor de nieuwsgierigen onder ons, Emceetje en ik bleken naar dezelfde dierentuin te gaan. We hebben elkaar niet gezien, want het was meer dan rete druk.

Die bug heb ik ook last van gehad. Bij mij bleef een ander bericht heel lang ongelezen aan geven, terwijl hij wel gelezen was. Ik heb toen alle berichten verwijderd en opnieuw ingelogd, toen was het weg.
Bizar dat ik in de dierentuin in 3 gym stond en dat ik er vannacht tussen 1.50 en 2.16 uur ben uitgegooid. Ik wist niet dat dierverzorgers nachtdienst hadden (ik weet niet wie het anders gedaan zou moeten hebben) maar zie het al helemaal voor me. Het was vast een hele saaie avond, alle dieren lagen lekker te slapen. Dus dan maar alle gyms leegbattlen. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
22-10-2019 08:27
Bizar dat ik in de dierentuin in 3 gym stond en dat ik er vannacht tussen 1.50 en 2.16 uur ben uitgegooid. Ik wist niet dat dierverzorgers nachtdienst hadden (ik weet niet wie het anders gedaan zou moeten hebben) maar zie het al helemaal voor me. Het was vast een hele saaie avond, alle dieren lagen lekker te slapen. Dus dan maar alle gyms leegbattlen. :hihi:
Kan natuurlijk ook een spoofer zijn ;-D
¡Apagando las luces!
Emceetje, je heb een pb.
Rubble schreef:
21-10-2019 16:15
Welkom amigurumi!

Ik heb vandaag eindelijk de spinda quest gekregen. Maar steeds als ik 3 great curveballs op een rij gooi gaat de 4e mis. Zucht. Ik wil zo graag een spinda, want die heb ik nog niet.

Wel heb ik een ex raid gedaan. Mewtwo gevangen, helaas niet shiny.
Herkenbaar. Wat ik heb gedaan is een research '3 great balls in a row' erbij zoeken. Als je er 3 goed gooit cash je die taak en dan krijg je een Onix waar je 'm erg makkelijk op gooit. 9 van de 10 keer springt die ook uit een eerste rode bal en kun je nog eens gooien en dan heb je er 5.

Vandaag is mijn exraid, maar geen tijd voor helaas. :-(

In (uit?) de research box vandaag geen Stones en wéér een amper 2 sterren niet shiny Eevee. Ik ben deze doos zat!

Ik kom alleen verklede Pikachu (veel) tegen, de rest zie ik in raids net als ik er geen tijd voor heb. Gelukkig hebben we nog een weekje!

Ook heb ik 2 x een schaduw van een of ander raar kevertje gezien? Benieuwd of ik die nog tegen kom.
Emceetje schreef:
22-10-2019 08:27
Bizar dat ik in de dierentuin in 3 gym stond en dat ik er vannacht tussen 1.50 en 2.16 uur ben uitgegooid. Ik wist niet dat dierverzorgers nachtdienst hadden (ik weet niet wie het anders gedaan zou moeten hebben) maar zie het al helemaal voor me. Het was vast een hele saaie avond, alle dieren lagen lekker te slapen. Dus dan maar alle gyms leegbattlen. :hihi:
Bewaking die z'n ronde liep?

Ik ben gisteren 5 en 1 voor 12 uit een paar gyms gekiept, nét te vroeg voor muntjes. :@
Alle reacties Link kopieren
Schaduw betekent niet per se een nieuwe Pokémon, waarschijnlijk heb je hem gewoon al :) Maar er is een bug, ze hebben nieuwe shadow pokémon toegevoegd (voor de Team Rocket grunts) en daar slaan die schaduwen op.

Ik zag wel een nieuwe die ik nog niet heb, ik denk dat het Durant was?
¡Apagando las luces!
Dat zou 'm kunnen zijn inderdaad, Durant!

Rest van de schaduwen zijn irritant inderdaad. Nu zijn de meesten weer normaal maar krijg je de evolve nog als schaduw te zien.

Ik heb wel steeds Mareep als schaduw, en die wil ik nog heel graag vangen want ik heb er nog ééntje nodig voor die laatste evolve alleen hij speelt nogal hard to get. ;-D
LittlePinkBean schreef:
22-10-2019 11:27
Herkenbaar. Wat ik heb gedaan is een research '3 great balls in a row' erbij zoeken. Als je er 3 goed gooit cash je die taak en dan krijg je een Onix waar je 'm erg makkelijk op gooit. 9 van de 10 keer springt die ook uit een eerste rode bal en kun je nog eens gooien en dan heb je er 5.

Vandaag is mijn exraid, maar geen tijd voor helaas. :-(

In (uit?) de research box vandaag geen Stones en wéér een amper 2 sterren niet shiny Eevee. Ik ben deze doos zat!

Ik kom alleen verklede Pikachu (veel) tegen, de rest zie ik in raids net als ik er geen tijd voor heb. Gelukkig hebben we nog een weekje!

Ook heb ik 2 x een schaduw van een of ander raar kevertje gezien? Benieuwd of ik die nog tegen kom.

Goede tip! Ik heb ook een research dat ik 5 raids moet winnen. Eindelijk! Daar zat ik op te wachten, want daar komt een aerodactyl uit en die moet ik nog vangen voor de meltan research.
Als ik die af heb heb ik geen researches meer.

Die durant is zeldzaam hoorde ik, dus ik zou zeker proberen hem te vangen.
Alle reacties Link kopieren
Zag Durant alleen in m'n nearby, maar die stop was echt nog ver weg. Vloog half Eindhoven over :rofl:
¡Apagando las luces!
himalaya schreef:
21-10-2019 22:42
Die uitnodiging kun je krijgen door zelf een gymbattle te doen in die betreffende ex-raid gym. Als je mazzel hebt krijg je tzt een uitnodiging in je inventory.
Moet je daarvoor in een gym battelen of geldt een raid doen ook? :blond:
Alle reacties Link kopieren
LittlePinkBean schreef:
22-10-2019 16:00
Moet je daarvoor in een gym battelen of geldt een raid doen ook? :blond:
Volgens mij krijg je ze alleen met raids. Ik heb ze nog nooit van een battle gehad, in elk geval.
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven