Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 10

07-09-2019 09:37 3000 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 09:51
47.92% gewijzigd
Handbal schreef:
10-11-2019 08:39
Gifgroen ik wil vanmiddag 12:00 het ei aanzetten.
OK! Bedankt voor je berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal ook weer eens reageren. Ik ben niet zo fanatiek de laatste tijd dus weinig cadeautjes, sorry! Qua shiny’s mag ik niet klagen, vrijdag had ik een shiny wingull en een tijdje terug een shiny minun :)

Toen ik laatst de doos opende kreeg ik een zapdos :D best leuk als je een eevee verwacht! Ik heb alle pokemon van de doos al behalve kyogre, dus hopelijk komt die er ook nog eens uit.
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Alle reacties Link kopieren
LittlePinkBean schreef:
09-11-2019 08:20
Yoyooooo!! :hello:

Had je al even gemist hier (en je berichtje bijna ook). Ben je wel nog lekker aan het spelen?

Zondag en maandag overdag is voor mij wat lastig, avonden lukken wel. Level 36 here I come!
Hey LPB! ;) Ik blijf het jammer vinden dat je niet via PoGo berichtjes kunt sturen. Want ik check hier inderdaad nog maar zelden. Beetje te druk met andere dingen. Maar zoals je vast hebt gezien, wel nog steeds actief met vangen. :-D Woensdagavond is prima! Om 20:00 uur ofzo?

Met BowGirl is voor mij ook nog maar 2 dagen! Maar jij zet nooit eitjes in, toch? Anders hoor ik het wel, dan hou ik daar rekening mee! :thumbsup:

Revenna, thanks voor al je gifts!! :bigkiss: Hoe komt het toch dat je er zelf nooit eentje terug hoeft?

Emceetje, ik had het laatst ook, zo weinig gifts. Echt jammer hè! Maar ik zal jou er wel een sturen, op naar besties!! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Yoyo ik doe idd geen eitjes. Stuur mij maar niets meer. Ik stuur jou wel anders maak ik per ongeluk iets open.
Alle reacties Link kopieren
Ik ving net een shiny ekans! Een bekende van mij vandaag ook al 2.... misschien is er een foutje gemaakt bij niantic, ik zou zeggen, grijp je kans!
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Alle reacties Link kopieren
Caribic_ schreef:
10-11-2019 14:51
Ik ving net een shiny ekans! Een bekende van mij vandaag ook al 2.... misschien is er een foutje gemaakt bij niantic, ik zou zeggen, grijp je kans!
Al de hele dag op zoek, maar helaas :(
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik struikel over de ekans hier maar helaas geen shiny. Ik ben zo moe, heb vandaag zoveel gelopen al. Maar ik moet nog maar 2 kilometer voor morgen, dan krijg ik een 50 km reward.. Dus eigenlijk wil ik nog even weg.. Ik ga de kracht verzamelen. :-D
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
10-11-2019 15:49
Ik struikel over de ekans hier maar helaas geen shiny. Ik ben zo moe, heb vandaag zoveel gelopen al. Maar ik moet nog maar 2 kilometer voor morgen, dan krijg ik een 50 km reward.. Dus eigenlijk wil ik nog even weg.. Ik ga de kracht verzamelen. :-D
Ja dat zou zonde zijn, om het op 2 kilometer na niet te halen! Misschien word je nog beloond met een shiny ekans ;)
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
[quote=Yoyo76 post_id=30604573 time=1573389264 user_id=363801]
Hey LPB! ;) Ik blijf het jammer vinden dat je niet via PoGo berichtjes kunt sturen. Want ik check hier inderdaad nog maar zelden. Beetje te druk met andere dingen. Maar zoals je vast hebt gezien, wel nog steeds actief met vangen. :-D Woensdagavond is prima! Om 20:00 uur ofzo?

Ja ik zag al dat je level 40 geworden bent, gefeliciteerd! 20.00 uur is prima!

Is inderdaad jammer dat dat niet kan, ik zou ook een van m'n nieuwe jeugdige Pokémon vriendjes willen vragen voor de EX raid maar helaas (al zal hij doordeweeks om 13.00 uur op school zitten?).

Endelijk een Sunstone gedraaid voor m'n Belblossom, yes...!

Hoop shiny's hier gevangen, goed bezig allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op vakantie en heb bijna 70 km gelopen deze week!
Morgen weer naar huis dus dinsdag of woensdag zal ik me eens op de rocket opdracht storten. Had maar een kleine buitenland bundel gekocht en die is zo goed als op.
Alle reacties Link kopieren
Het fijne aan deze special research is dat je niet afhankelijk bent van 'tijdelijke' pokemon. Ben afgelopen week heel druk geweest dus doe het nu lekker even rustig aan :)
streepjessokken wijzigde dit bericht op 10-11-2019 23:22
0.58% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
LittlePinkBean schreef:
10-11-2019 17:51
Ja ik zag al dat je level 40 geworden bent, gefeliciteerd! 20.00 uur is prima!
Thanks! Na bijna 3,5 jaar werd het wel eens tijd. :hihi:
Woensdag 20:00 uur staat genoteerd! :thumbsup:
Woensdag 20.00 it is!

Ik zie dat je die radar vaker kan bouwen, dus ik heb hoop op een Unova steen bij de volgende Boss defeat.

Al verklaarde ik mezelf wel een beetje voor gek toen ik vandaag in de snijdende wind bij een stop stond te battelen. :-$
Alle reacties Link kopieren
LittlePinkBean schreef:
11-11-2019 14:09
Woensdag 20.00 it is!

Ik zie dat je die radar vaker kan bouwen, dus ik heb hoop op een Unova steen bij de volgende Boss defeat.

Al verklaarde ik mezelf wel een beetje voor gek toen ik vandaag in de snijdende wind bij een stop stond te battelen. :-$
Ik zag nu pas je berichtje en heb je toegevoegd als vriend! Ik heb begrepen dat de privé berichten niet altijd goed aankomen op Viva dus ik zeg het hier nog maar even :-D
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat zijn die nieuwe team rocket grunts moeilijk!!! Ik heb ze nu meerdere malen geprobeerd, maar nog niet 1x verslagen :(
Ik vraag me echt af wat ik verkeerd doe...
Ik zie mezelf nog niet snel een grunt verslaan...
Self-confidence is the best outfit you can wear! Rock it and own it!
Alle reacties Link kopieren
Amigurumi schreef:
11-11-2019 23:12
Jeetje, wat zijn die nieuwe team rocket grunts moeilijk!!! Ik heb ze nu meerdere malen geprobeerd, maar nog niet 1x verslagen :(
Ik vraag me echt af wat ik verkeerd doe...
Ik zie mezelf nog niet snel een grunt verslaan...
Ja, ze zijn behoorlijk lastig inderdaad (ik ben ook al een paar keer gesneuveld). Ik raad je aan om op te zoeken wat de beste counters zijn die je kunt gebruiken. Dan zorgen dat je counters aanpast op je tegenstanders (eerste rondje even ploeteren dus, om erachter te komen welke mons de boss inzet).

Hier kun je er meer info over vinden:
https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/c ... positions/
https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/c ... t_leaders/
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
12-11-2019 00:00
Ja, ze zijn behoorlijk lastig inderdaad (ik ben ook al een paar keer gesneuveld). Ik raad je aan om op te zoeken wat de beste counters zijn die je kunt gebruiken. Dan zorgen dat je counters aanpast op je tegenstanders (eerste rondje even ploeteren dus, om erachter te komen welke mons de boss inzet).

Hier kun je er meer info over vinden:
https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/c ... positions/
https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/c ... t_leaders/
Dankjewel! Ik ga dit eens doorpluizen. doorpluizen had al wel wat filmpjes gezien van mensen die hun battle online hadden gezet, daar werd ik echt moedeloos van zo makkelijk als die gingen...
Het zal ook vast schelen dat ik lvl 31 ben en die mensen 40. Maar, ik krijg de quests, dus het moet toch echt te doen zijn. Ook voor mij!
Self-confidence is the best outfit you can wear! Rock it and own it!
Amigurumi schreef:
12-11-2019 07:27
Dankjewel! Ik ga dit eens doorpluizen. doorpluizen had al wel wat filmpjes gezien van mensen die hun battle online hadden gezet, daar werd ik echt moedeloos van zo makkelijk als die gingen...
Het zal ook vast schelen dat ik lvl 31 ben en die mensen 40. Maar, ik krijg de quests, dus het moet toch echt te doen zijn. Ook voor mij!
Ik heb juist het idee dat de moeilijkheidsgraad meestijgt met je level? Ik heb een paar fighters (en defenders) maximaal ge-upt en dat vecht echt een stuk makkelijker. Vooral m'n Tyranitar en Metagross doen het goed. Ben nu alleen wel chronisch door m'n sterrenstof heen...

Vanmorgen een shiny Ekans gevangen! :cheer2: Ik twijfel nog of ik 'm evolve, dan wordt ie geel toch? Ik heb de laatste tijd wel geluk met shiny's.

Dit is trouwens wel een flinke research zeg, je moet aardig wat battelen om er doorheen te komen: https://serebii.net/pokemongo/specialre ... dows.shtml.

Dolfje: welcome back!
Alle reacties Link kopieren
LittlePinkBean schreef:
12-11-2019 10:01

Dit is trouwens wel een flinke research zeg, je moet aardig wat battelen om er doorheen te komen: https://serebii.net/pokemongo/specialre ... dows.shtml.
En hij komt iedere maand terug. Dus blijf voorbereid.... ;)
Alle reacties Link kopieren
Nou dat weer valt tegen na 2 weken volop zon! Nodigt nog niet echt uit om te gaan wandelen tussen het wassen door :P
Alle reacties Link kopieren
Rubble ik heb je een pb gestuurd ;)
BowGirl35 schreef:
12-11-2019 10:09
En hij komt iedere maand terug. Dus blijf voorbereid.... ;)
Hoe bedoel je, komt iedere maand terug? De boss? Niet de hele reseach neem ik aan??

Ik heb zowaar een keertje meer ballen dan potions in mijn tas zitten. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Sorry als ik momenteel geen gifts stuur, ik krijg ze echt amper op het moment :( Open ze ook weinig, wil niet alleen maar openen en niks terug sturen. Hopelijk kan ik zo in Amsterdam wat gifts krijgen.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
12-11-2019 10:55
Sorry als ik momenteel geen gifts stuur, ik krijg ze echt amper op het moment :( Open ze ook weinig, wil niet alleen maar openen en niks terug sturen. Hopelijk kan ik zo in Amsterdam wat gifts krijgen.
Maar je benadeelt je vrienden dubbel als je ook niet opent. Dan ga je tenminste in vriendschapslevel omhoog. Ik ben vooral blij met vrienden die vooral openen. Ik mag zelf maar 20 pakjes per dag, dus ik kan lang niet van iedereen openen. Ik vind het dus helemaal niet erg als mensen niets terugsturen.
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
12-11-2019 10:57
Maar je benadeelt je vrienden dubbel als je ook niet opent. Dan ga je tenminste in vriendschapslevel omhoog. Ik ben vooral blij met vrienden die vooral openen. Ik mag zelf maar 20 pakjes per dag, dus ik kan lang niet van iedereen openen. Ik vind het dus helemaal niet erg als mensen niets terugsturen.
Fair enough ;-D Al kan ik momenteel sowieso niets openen, m’n bag zit vol. Hopelijk straks dus veel vangen en openen (en hopelijk terugsturen ;-D)
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven