Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 11

29-02-2020 17:43 2992 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Emceetje schreef:
23-06-2020 13:13
Sowieso vind ik van 6 tot 7 niet heel handig. Mij zou een uurtje eerder beter uitkomen.

Dit! Een uur later mag ook,maar dit is echt wel een lastige tijd.
Ik kon er niet op uit, dus thuis een incense aangezet. Helaas... 0 shinys.
Alle reacties Link kopieren
Hier een half uurtje gespeeld, er veel aangeklikt maar geen shiny.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen shiny helaas.
Was al bang dat ik de enige was...
Hier dus ook nul
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rubble,

Man vraagt;
Is maandagavond 20:00 oké voor jou?
hvm schreef:
24-06-2020 06:29
Hoi Rubble,

Man vraagt;
Is maandagavond 20:00 oké voor jou?

Perfect! Ik zet het in mijn agenda. Hij kan dan gewoon openen/sturen, je hoeft hier dan verder niet te posten.

Heel erg bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ririanneke, wij kunnen zaterdag best friends worden. Ik wil wel ei-en.
Alle reacties Link kopieren
Oh en nog even een Pokémon update. Het gaat best lekker, ik ving een shiny sentret en had een shiny alolan vulpix uit een ei. Het vangen van Zekrom ging weer waardeloos, tot iemand anders eentje voor me ving en sindsdien lukt het beter. Dat is geen toeval meer, we're being watched :) Verder maak ik weer fietstochtjes en haal dan specifieke opdrachten, voor rare candy bijvoorbeeld. En daar vermaak ik me mee.
Alle reacties Link kopieren
Spinnogwat schreef:
25-06-2020 20:48
Ririanneke, wij kunnen zaterdag best friends worden. Ik wil wel ei-en.
Zeg maar wat ik moet doen en even je trainersnaam, ik weet nog steeds van de meeste niet wie ze hier zijn.... Ik heb Zekrom nog steeds niet. Gisteren wel met de remotepass mee kunnen doen met een raid maar heb hem niet gevangen.
Alle reacties Link kopieren
ririanneke schreef:
25-06-2020 21:58
Zeg maar wat ik moet doen en even je trainersnaam, ik weet nog steeds van de meeste niet wie ze hier zijn.... Ik heb Zekrom nog steeds niet. Gisteren wel met de remotepass mee kunnen doen met een raid maar heb hem niet gevangen.
Je hoeft niets te doen, je hebt geen kadootje meer van mij en ik wel van jou. Ik dacht dat je nog geen level 40 was maar dat ben je wel zie ik nu. Ik ben e........5.
Hij is lastig te vangen, de tip met het banaantje hielp bij mij ook niet. Rustig blijven en volhouden, en anders komt hij vast wel een keer terug.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het veel te warm om te spelen en ik denk met mij velen want sta al 4 dagen in een gym hier in het park. Net even een klein rondje gefietst want moest toch even naar jumbo en paar pokemon in andere gyms gestopt. Hopelijk krijg ik wel muntjes vandaag.
Ik ben aan de laatste miljoen xp begonnen. Nog even en dan ben ik level 40 O_O
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
26-06-2020 13:26
Ik ben aan de laatste miljoen xp begonnen. Nog even en dan ben ik level 40 O_O
Jaaaaa dat komt goed! Ik moet nog 28000 en dan heb ik 10 miljoen xp in totaal. Op de helft dus.
Iemand tips hoe je Giovanni kan verslaan? Ik heb het nu 2x zonder succes geprobeerd. 1e keer met Swampert, Dragonite en Gyrados en 2e keer met Gardevoir, Walrein en Roserade. Gemiddelde sterkte van deze is rond 2600, 3*. Wie helpt?
Weet iemand wat het bug event inhoudt? Welke shinys zijn er te vinden?
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
26-06-2020 21:32
Weet iemand wat het bug event inhoudt? Welke shinys zijn er te vinden?
Geen idee. Er zijn zo veel events dat ik het nauwelijks kan bijbenen. En shinys vang ik ook bijna nooit meer. Ben nu vooral bezig om pokemons te evolueren. Dus veel kilometers maken voor de candy en opdrachten met rare candy als beloning doen.
Emceetje schreef:
26-06-2020 21:32
Weet iemand wat het bug event inhoudt? Welke shinys zijn er te vinden?

Geen idee, maar ik vang buiten cd's ook geen shinies dus ik let er niet zo op.
Dat is waar, ik ben ook geen shiny-vanger. En dwebble kan shiny zijn, dat is toch al een Pokémon die ik vrijwel nooit tegenkom. Ik ga er geen moeite voor doen. Als ook dat als je een incense aangezet vandaag, dat er extra veel nincada op af komen. Misschien ga ik dat doen, ik moet hem nog evolven.
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
26-06-2020 21:32
Weet iemand wat het bug event inhoudt? Welke shinys zijn er te vinden?
Ik dacht dwebble en nincada ergens gelezen te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Nincada is zeker want die vangen man en ik net ieder een hier vanaf de bank :yes:
En ik had nog een shiny venonat, die had ik ook nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Voor de derde keer met remotepass een Zekromraid mee kunnen doen. Niet gevangen helaas ondanks de bananen. Ook geen shiny maar wel wat voor mij zeldzame Pokemons gevangen zodat ik er ook eentje van kan evolueren.
Alle reacties Link kopieren
Ririanneke wat jammer dat het niet lukt met Zekrom.
Je schreef "ondanks bananen", ik denk dat in dit geval een banaan bij de eerste bal wel genoeg is, want Zekrom is niet erg beweeglijk.
En daarna golden berries, want dat geeft echt een grote vangkans.
Succes!
Alle reacties Link kopieren
Marene123 schreef:
27-06-2020 20:01
Ririanneke wat jammer dat het niet lukt met Zekrom.
Je schreef "ondanks bananen", ik denk dat in dit geval een banaan bij de eerste bal wel genoeg is, want Zekrom is niet erg beweeglijk.
En daarna golden berries, want dat geeft echt een grote vangkans.
Succes!
Bedankt voor de tip. Vanuit huis zie ik heel veel Zekromraids maar maar een enkele keer dat er meerdere spelers zijn. En het kost me steeds een remotepass. Maar ik blijf hoop houden dat ik hem ooit vang.
Alle reacties Link kopieren
Marene123 schreef:
27-06-2020 20:01
Ririanneke wat jammer dat het niet lukt met Zekrom.
Je schreef "ondanks bananen", ik denk dat in dit geval een banaan bij de eerste bal wel genoeg is, want Zekrom is niet erg beweeglijk.
En daarna golden berries, want dat geeft echt een grote vangkans.
Succes!
Bedankt voor de tip. Vanuit huis zie ik heel veel Zekromraids maar maar een enkele keer dat er meerdere spelers zijn. En het kost me steeds een remotepass. Maar ik blijf hoop houden dat ik hem ooit vang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven