Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 11

29-02-2020 17:43 2992 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Marene123 schreef:
27-06-2020 20:01
Ririanneke wat jammer dat het niet lukt met Zekrom.
Je schreef "ondanks bananen", ik denk dat in dit geval een banaan bij de eerste bal wel genoeg is, want Zekrom is niet erg beweeglijk.
En daarna golden berries, want dat geeft echt een grote vangkans.
Succes!
Een besje helpt alleen op het moment van gooien, bij de eerste keer een banaan heeft alleen voor die bal invloed, niet voor de volgende ballen. In het algemeen geven gouden besjes de meest vangkans (tenminste als je de pokemon weet te raken), als raken van de pokemon alleen lukt met bananen dan kun je die beter gooien. In alle andere gevallen ben je beter af met gouden besjes.
Alle reacties Link kopieren
Nimbus wij hebben indruk dat die banaan langer werkt, maar bij andere bessen is het inderdaad alleen voor de betreffende worp dus het zal vast verbeelding zijn van ons ;-)
Dan zou ik in het geval van Zekrom alleen golden berries gebruiken want hij beweegt niet veel...
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst een zekrom die teveel koffie gedronken had, denk ik. Dat beest bleef maar springen. Het leek wel een tyrannitar.
Riranneke, heb je een buddy die kan koppen? laatst ving mijn buddy de zekrom met een great kopbal.
Soms lukt het met prima met vangen en andere keren totaal niet.
En golden raz is beter dan bananen, vergroot de vangkans, bananen niet
-Shiny schreef:
26-06-2020 21:27
Iemand tips hoe je Giovanni kan verslaan? Ik heb het nu 2x zonder succes geprobeerd. 1e keer met Swampert, Dragonite en Gyrados en 2e keer met Gardevoir, Walrein en Roserade. Gemiddelde sterkte van deze is rond 2600, 3*. Wie helpt?
ik had hem vrij snel maar ik weet niet meer precies wat ik gebruikt heb, ik heb gegoogled op shadow persian counters, shadow entei counters, en shadow middelste beest (varieert) counters en daarvan gebruikt wat ik in mijn dex heb
Ik breek even in .
Op verzoek van pleegkind Pokémon go op mijn telefoon gezet, ik ga uiteraard dit topic eens doorspitten maar hebben jullie tips voor een goede tutorial/uitleg waar ik de basis kan leren ?
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
28-06-2020 12:14
Ik breek even in .
Op verzoek van pleegkind Pokémon go op mijn telefoon gezet, ik ga uiteraard dit topic eens doorspitten maar hebben jullie tips voor een goede tutorial/uitleg waar ik de basis kan leren ?
https://niantic.helpshift.com/a/pokemon ... arted&l=en

Voor de eigen uitleg van Niantic.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
28-06-2020 12:14
Ik breek even in .
Op verzoek van pleegkind Pokémon go op mijn telefoon gezet, ik ga uiteraard dit topic eens doorspitten maar hebben jullie tips voor een goede tutorial/uitleg waar ik de basis kan leren ?
Leuk! Veel plezier. Geen tips, ik heb alles gaandeweg geleerd (en deze topics doorgespit).
nimbus schreef:
28-06-2020 12:17
https://niantic.helpshift.com/a/pokemon ... arted&l=en

Voor de eigen uitleg van Niantic.
In dit topic. Lekker meekletsen! Vragen stellen en gewoon spelen.
citronella schreef:
28-06-2020 12:12
ik had hem vrij snel maar ik weet niet meer precies wat ik gebruikt heb, ik heb gegoogled op shadow persian counters, shadow entei counters, en shadow middelste beest (varieert) counters en daarvan gebruikt wat ik in mijn dex heb
Thanks!!
Alle reacties Link kopieren
@Marene123

Manlief zegt dat hij morgen ultra friends kan worden met jou. Heb je behoefte om een ei aan te zetten?
Alle reacties Link kopieren
hvm schreef:
28-06-2020 18:45
@Marene123

Manlief zegt dat hij morgen ultra friends kan worden met jou. Heb je behoefte om een ei aan te zetten?
Ja, op zich wel. Wil je hier even melden wanneer hij het ei aan wil zetten? Hij heeft nog gifts van mij zag ik.
Hij kan gewoon uitpakken, ik kijk wel of ik een ei aan zet.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
28-06-2020 12:14
Ik breek even in .
Op verzoek van pleegkind Pokémon go op mijn telefoon gezet, ik ga uiteraard dit topic eens doorspitten maar hebben jullie tips voor een goede tutorial/uitleg waar ik de basis kan leren ?

:cheer2:
Welkom Yil!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
@Marene123,

20:00 morgenavond? Want dan wordt hij ook ultra friends met Rubble. Kan hij het combineren.
Alle reacties Link kopieren
HVM Prima!
himalaya schreef:
28-06-2020 19:46
:cheer2:
Welkom Yil!
Dank U ;) en de rest ook ik ga dit topic even doorspitten .
Alle reacties Link kopieren
Komt er maar zo een shiny Trapinch uit de doos! Helemaal blij.
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker leuk! Ik had een gewone.
ririanneke schreef:
29-06-2020 10:22
Komt er maar zo een shiny Trapinch uit de doos! Helemaal blij.

Gefeliciteerd!

Weet iemand wat er in juli uit de doos komt?
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
28-06-2020 22:03
Dank U ;) en de rest ook ik ga dit topic even doorspitten .

Wat ik in ieder geval handig vind: die opdrachten die je bij het draaien de stops krijgt, kun je ook verwijderen (als het een stomme opdracht is, bijvoorbeeld dat je 3 besjes Krijgt).

Ook kun je, als je de opdracht hebt vervuld en er een pokemon verschijnt, , deze bewaren voor een volgende keer en niet meteen gaat vangen. Kies dan links boven voor het ‘wegloop-icoontje’. Er blijft dan een bruin gekleurd balkje staan in je opdrachten lijst. Je kunt daar ieder moment op klikken (hij telt niet mee voor je Max 3 opdrachten per dag)

Je kunt dat met oneindig veel pokemon doen. Alleen is het iedere keer weer een verrassing welke er verschijnt op het moment dat je ze voor later heb bewaard, daar zit geen logica in.

Ook: de pokemon die je krijgt uit die opdrachten, vluchten nooit. Je kunt ze dus oneindig veel (proberen te) vangen.

En als je vrienden nodig hebt voor een opdracht, of om een 7km ei te scoren (Uit het draaien van de stops krijg je alleen een 2, 5 of heel soms 10 km ei) dan moet je even je trainer code in een PB naar me sturen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dankjewel Himalaya hier heb ik wat aan . Reageer later nog met pb nu aan het werk x
hvm schreef:
28-06-2020 20:32
@Marene123,

20:00 morgenavond? Want dan wordt hij ook ultra friends met Rubble. Kan hij het combineren.

Ei staat aan!!!!
Alle reacties Link kopieren
@Emceetje,

Manlief ziet nu dat hij.morgen met jou ultra friends wordt. Wil jij een ei aanzetten?
hvm schreef:
29-06-2020 20:12
@Emceetje,

Manlief ziet nu dat hij.morgen met jou ultra friends wordt. Wil jij een ei aanzetten?
Ik kan het niet combineren. Dus nee ik zet geen ei aan. Ik zal een cadeautje sturen dan kan hij zijn gang gaan als hij wil!
Is al bekend wat er uit de weekbox komt in juli? Ik kan vandaag openen maar heb geen behoefte aan een trapinch. Ik mis de variatie en legendary!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven