Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
06-01-2018 13:41
Ik vind het trouwens weg irritant dat wanneer ik een P naar de professor stuur, of ik er een markeer als favoriet, dat ik dan weer naar helemaal bovenin mijn Pokemon lijst kom, en niet waar ik was gebleven. Je moet dan helemaal weer naar de vorige plek scrollen.

Grom.
Yep. Voorlopig geen lucky egg aan voordat dit is opgelost. Al moet ik wellicht so wie so maar op event wachten.

Vandaag poefde een luvdisc. Jammer.
Manlief heeft alles al weer compleet. Ik moet nog evolve van seebas, wailmer( nog 300 candy), corphish en tweede evolve Lotad. En luvdisc dus. Had van de week heel veel slakoths gevangen. Echt einden voor gefietst. Kreeg ik er vandaag twee uit 10 km eieren..... zal voorlopig wel geen 10 km eieren meer krijgen, maar kan slaking wel verder uppen als ie gerugkomt uit gym. En hij is al Zo’n 3400.

Draconius ligt hier beetje stil. Al poefde ik vandaag wel naar level 24. En kreeg zomaar een drakenzicht uit een draai aan pilaar. Zoiets moeten ze bij pokemon ook invoeren. Erg leuk. Dan kun je beestje in je wijk gewoon zien en vangen.
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
06-01-2018 13:45
Tenzij je werkt aan je gym badge. Zoveel mogelijk goud was ons doel dus dan zit ik graag lang in veel gyms ook al krijg ik er geen coins voor die dag.
Ik heb nog steeds te weinig revives, ook al wissel ik tijdens battles vaak van mon, en die krijg je meer uit gyms dan uit stops - en bij gouden gyms met extra muntjes heb je nog net wat meer kans. Dat alle gyms tussen mijn huis en mijn werk nu goud zijn, is dus wel lekker.


Opvallend wel dat er zoveel meer ex raids lijken te zijn in dorpen dan in steden.
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn de ex raids in de stad toch wel echt meer dan in de dorpen.

Ik heb inmiddels geen revives meer en 14 pokemon die dood zijn. Heel fijn :'')
Krijg ook helemaal geen revives uit stops, dus dat schiet lekker op. Vanavond nog maar een rondje dorp doen, hopen dat ik er wat krijg en nog wat gyms over kan nemen.

Hoeveel gyms hebben jullie goud? Ik nu 2, en 2 bijna.
Alle reacties Link kopieren
Flaffy schreef:
06-01-2018 20:08
Hier zijn de ex raids in de stad toch wel echt meer dan in de dorpen.

Ik heb inmiddels geen revives meer en 14 pokemon die dood zijn. Heel fijn :'')
Krijg ook helemaal geen revives uit stops, dus dat schiet lekker op. Vanavond nog maar een rondje dorp doen, hopen dat ik er wat krijg en nog wat gyms over kan nemen.

Hoeveel gyms hebben jullie goud? Ik nu 2, en 2 bijna.
Ik krijg regelmatig wat revives, sowiso al met elke raid minimaal 3. Verder heb ik nu 10 gouden gyms. Ik ga iedere ochtend naar een gouden gym, zet mezelf erin en draai daar aan de stop. Dan krijg ik minimaal 7 items en met streak 7 30 items. Daar zit ook regelmatig revives tussen. Ik heb ook gehoord dat als je voor 12u 's nachts voor dat je je 7de streak moet draaien je eerst 9 verschillende stops moet draaien, de 10de na 12u, maar dan wel in je gouden gym waar je in staat, dan krijg je meer dan 35 items. Nog niet geprobeerd, dus weet niet of het waar is.
Alle reacties Link kopieren
Over 2 uurtjes Mewto. Wel spannend hoor.
Wat ik kan zien ben ik met mijn level 34 degene met de hoogste level.
Ik hoop maar dat ik hem haar vang. Waarschijnlijk is mijn zoon er niet bij. Dinsdag is de enigste dag dat hij kan afspreken, en dat wilde hij dan toch liever.

Maaaar... ik heb geoefend met mijn curveballen en dat gaat me nog redelijk goed af. Dus er is hoop :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor Winters, ik hoop dat het lukt met vangen!

Ik heb heel weinig tijd gehad om Pokemon te spelen, maar op zich is dat niet zo erg. Ik zie nu nog regelmatig schaduwen, heb net nog mijn eerste Barboach gevangen en nog een Wailmer. Zit pas op 15 candy dus dat is nog wel even een uitdaging :P
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Succes Winters!

Ik heb geloof ik nog niet eens een wailmer :)
Ik kan ook de namen nog niet onthouden, alleen Blaziken want daar is jongste fan van (maar die heb ik natuurlijk nog niet). Dit weekend 5 km gewandeld, voor een.... poliwag (6) >:-( (6)
Gelukkig wel zo'n hartjesvis :heart: gevangen, maakte het weer een beetje goed.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
09-01-2018 14:05
Over 2 uurtjes Mewto. Wel spannend hoor.
Wat ik kan zien ben ik met mijn level 34 degene met de hoogste level.
Ik hoop maar dat ik hem haar vang. Waarschijnlijk is mijn zoon er niet bij. Dinsdag is de enigste dag dat hij kan afspreken, en dat wilde hij dan toch liever.

Maaaar... ik heb geoefend met mijn curveballen en dat gaat me nog redelijk goed af. Dus er is hoop :mrgreen:
Succes Winters!!! Ik heb 'm tijdje geleden gevangen, kreeg hier toen van BowGirl35 het advies: vooral rustig blijven, z'n moves bekijken en niet te snel gooien. En dat werkte goed. Hij was toen vrij makkelijk te verslaan, lage defense, weet niet in hoeverre hij nu door het weer "geboost" wordt....
Alle reacties Link kopieren
Winters succes, hoop dat je hem vangt. Maak alvast een party met Pokemon die je in wil zetten, dan hoef je dat niet meer te doen als je daar staat. Nu kan je dat ff rustig doen ipv onder tijdsdruk en per ongeluk niet meer weten wat je in wilde zetten.

Ik hoef nog maar 10km te lopen met feebas om hem te evolueren, dan heb ik gen3 voor zover mogelijk compleet. Heb van de week alles eens rustig zitten berekenen met iv, dat had ik nog helemaal niet gedaan. Er kwamen best wat leuke verrassingen tevoorschijn. Bijvoorbeeld een baboach van 10cp, bleek 96iv te hebben. Normaal had ik deze al verwijderd. Ik heb ook een manier gevonden om potions en revives op te sparen. Alle lage/slechte Pokemon in gyms zetten en deze bij terugkomst verwijderen. Scheelt potion gebruiken op slechte Pokemon. En zo krijg ik wat meer plek voor nieuwe pokemon in mn bag.
Alle reacties Link kopieren
Helaas Mewtwo ran away. :-(
Als enigste bij mij...
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
09-01-2018 16:17
Helaas Mewtwo ran away. :-(
Als enigste bij mij...
:there: niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Nee echt heel erg balen :-(
Alle reacties Link kopieren
Oh wat jammer dat het niet is gelukt Winters

Anna, leuk dat je een hartjesvis hebt. Die ontbreekt ook nog in mijn collectie, ik heb net even geteld en ik zit pas op 36 verschillende van G3. Er zijn er wel een paar die ik kan evolven, maar ik wacht nog even op een betere ;-)
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
09-01-2018 18:19
Nee echt heel erg balen :-(
Hopelijk krijg je snel een herkansing ;)
Positief blijven denken
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Winters :hug:
Hopelijk krijg je snel weer een kans!
Alle reacties Link kopieren
Balen Winters! :there:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Winters :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ja ik baalde wel.
Er was ook iemand die had geen pas maar speelde wel voor een ander. Hij had hem al vrij snel. Toen ik nog 4 ballen had heb ik hem gevraagd. Hij gooide 4 keer raak waarvan zelfs een keer excellent. Maar helaas...
Kreeg ik later ook nog een appje van hem waarin hij sorry zei.
Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat hij zich niet schuldig moet voelen.
Hopelijk ooit nog een nieuwe kans voor ons beide. Hij is volgens mij echt de fanatiekste speler uit onze woonplaats en helaas geen pas.
Alle reacties Link kopieren
Ah wat jammer, Winters! :there: Misschien heb je een volgende keer voordeel omdat je al een keer hebt kunnen oefenen?

Ik heb nu 49 nieuwelingen en er kan er nog eentje geëvolueerd worden. Gisteren kreeg ik dat hartje uit een ei! :heart:

Ik heb een paar Wailmer gevangen en er eentje uitgebroed. Ik hoef nu nog maar 385 candy. :bonk:
Had ik maar een motto.
Alle reacties Link kopieren
Oh, Winters, wat balen dat je een wegloper had!
Alle reacties Link kopieren
En ook nog als enigste. De rest had hem allemaal. :cry:

Maar ach.... Ik mag in ieder geval genieten van de schaduw in de pokedex. Heeft ook niet iedereen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Winters jammer hoor. Wie weet krijg je nog een kans. Hier thuis nog nooit zo’n pas gehad.

Heb net een hartje gevangen. En de laatste feebas. (En wandelen) Nu nog 40 lotard candy, 30 corpfish en heel veel wailmer’s vangen. Ze zitten hier wel maar om steeds voor 1 vis naar buiten te gaan, dat gaat me te ver. En heb nog heel veel tijd voor volgende generatie komt. Die corpfish is hier wel zeldzaam.
Heb nu 68 uit de hoenn regio. Maar snap niet hoe je de medaille van 90 kan halen. Doen ze het in stukjes?
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
10-01-2018 17:06
Winters jammer hoor. Wie weet krijg je nog een kans. Hier thuis nog nooit zo’n pas gehad.

Heb net een hartje gevangen. En de laatste feebas. (En wandelen) Nu nog 40 lotard candy, 30 corpfish en heel veel wailmer’s vangen. Ze zitten hier wel maar om steeds voor 1 vis naar buiten te gaan, dat gaat me te ver. En heb nog heel veel tijd voor volgende generatie komt. Die corpfish is hier wel zeldzaam.
Heb nu 68 uit de hoenn regio. Maar snap niet hoe je de medaille van 90 kan halen. Doen ze het in stukjes?
Als je goed kijkt zie je nog heel wat open plekjes, die zijn nog voor gen3. Dus die komen nog. Alleen afwachten wanneer dat gaat zijn
Oh nee Winters, wat enorm balen!

Ik heb er 69 van Gen3. Ik heb net 20 km gelopen met Feebas, maar moet nog 2 candies om te evolueren. Op zich kan ik rare candies gebruiken, maar vind het leuker om er nog een te vangen. Lotad moet ik nog 2 vangen en dan nog een hele hoop Slakoth. Die kom ik niet zoveel tegen. Groudon heb ik ook niet. Ik las dat die er nog maar kort is.

Zit Azurill al in het spel? Die heb ik ook nog niet.
Alle reacties Link kopieren
gifgroen schreef:
10-01-2018 18:49
Oh nee Winters, wat enorm balen!

Ik heb er 69 van Gen3. Ik heb net 20 km gelopen met Feebas, maar moet nog 2 candies om te evolueren. Op zich kan ik rare candies gebruiken, maar vind het leuker om er nog een te vangen. Lotad moet ik nog 2 vangen en dan nog een hele hoop Slakoth. Die kom ik niet zoveel tegen. Groudon heb ik ook niet. Ik las dat die er nog maar kort is.

Zit Azurill al in het spel? Die heb ik ook nog niet.
Azurill zit in een 5km ei, net als wynaut (of hoe je dat schrijft), helaas nog geen van 2 uit een ei gekregen. Zal wel net zo'n deceptie worden van de gen2 babies, die heb ik ook nog niet compleet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven