Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Heeft hier iemand de update al?
Alle reacties Link kopieren
RennieGirl schreef:
21-06-2017 18:13
Heeft hier iemand de update al?
Ja, maar ook in de update doen de gyms het nog niet.
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
21-06-2017 18:56
Ja, maar ook in de update doen de gyms het nog niet.
Oh jammer! ik dacht dat die met de update weer terug kwamen?
Alle reacties Link kopieren
Als ik het zo lees, zul je veel actiever moeten worden in de gyms om nog wat muntjes te krijgen. En tenzij het battelen opeens veel leuker wordt, zie ik mezelf dat niet doen.
Ach, we wachten het af!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
RennieGirl schreef:
21-06-2017 20:48
Oh jammer! ik dacht dat die met de update weer terug kwamen?
Als de update overal is uitgerold.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de update net gedaan (iOS) , de gym ziet er nu wat anders uit (een soort halve bol die omhoog gaat) maar is nog under construction.

Ook kun je nu pushberichten krijgen (Pokemon's return). Ben benieuwd wat ik daar van kan verwachten dus laat hem nog maar even aanstaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er echt helemaal niets van, van dat hele gym gedoe.... ik denk dat ik die 10 muntjes die ik nog moet voor een incubator maar ga kopen ;-)

Leuke pokemon, daar doe ik het voor!! Hup Niantic, zorg dat er in mijn omgeving eens wat andere nesten komen, please. :worship:
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt ingewikkelder dan het is Polkat.
Hier staat het uitgelegd: http://pokemongo-guide.nl/grote-update- ... s-en-meer/

Ik zit sinds vanmorgen in appgroep van mijn woonplaats om zo met zijn allen die raid boss te verslaan :-D
Alle reacties Link kopieren
Hoe heb je die appgroep gevonden, Winters? Voor mijn woonplaats vind ik op internet alleen sites en groepjes waar al sinds vorige zomer niets is gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Via facebook, Eze.
Er is een fabook-groep van onze woonplaats waar ik lid van ben, en daar werd geopperd om een groeps-app aan te maken.
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
22-06-2017 09:46
Het klinkt ingewikkelder dan het is Polkat.
Hier staat het uitgelegd: http://pokemongo-guide.nl/grote-update- ... s-en-meer/

Ik zit sinds vanmorgen in appgroep van mijn woonplaats om zo met zijn allen die raid boss te verslaan :-D
Ah, nu snap ik het beter. Ik ken niemand die ook pokemont, dus samen is geen optie voor mij. Zou dat betekenen dat ik dan nooit de legendarische kan krijgen? Dat zou jammer zijn.... Eigenlijk ben ik alweer toe aan een nieuwe generatie. Voor verzamelaars maken ze het niet leuker vind ik. Degenen die ik nog moet zijn zo zeldzaam, dat ik ze opgegeven heb voorlopig (hoewel dat er nog 29 zijn, best veel). Nog 3 te evolueren (nog 600km of zo), de rest is duimen :sherlock:
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Ik baal zo dat ze nu die gyms hebben weggehaald, stond er eindelijk in eentje in Egypte :cry:
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik het vooral speel om alles te verzamelen, die gyms wilden toch nooit
Alle reacties Link kopieren
Hé, handig, sinds de update zit er een zoekfunctie bij de pokedex.
Alle reacties Link kopieren
Gyms zijn aan!
Alle reacties Link kopieren
Eze bedankt! Ik heb met de gym die in mijn huis staat geclaimd. Is tot nu toe de enige van de acht gyms die ik vanuit huis die een kleur heeft nu.
Alle reacties Link kopieren
Te laat. Onze blauwe pokefreak uit de buurt heeft alles al weer blauw gemaakt. En ook al ruim tien minuten. Was tijdstip bekend? Manlief gaat er bij in. Vroeger zouden we hem samen geel hebben gemaakt. Nou hoop dat ik morgen in de pauze ergens in de stad bij in kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me ook enigszins aangekleed toen ik net zag dat de gym actief was, en er even snel heen gereden. Een Snorlax er bij in gezet (mijne is de hoogste nu) nu geen idee wat ik verder moet doen.. ;)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
22-06-2017 22:21
Ik heb me ook enigszins aangekleed toen ik net zag dat de gym actief was, en er even snel heen gereden. Een Snorlax er bij in gezet (mijne is de hoogste nu) nu geen idee wat ik verder moet doen.. ;)
Het gaat nu toch op volgorde ipv hoogte?
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
22-06-2017 22:28
Het gaat nu toch op volgorde ipv hoogte?
Je hebt ongetwijfeld gelijk, ik was waarschijnlijk onder de indruk omdat mijn Snorlax op het plaatje de grootste was.. :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hier sta ik er nu in 5, ze waren bijna allemaal mijn kleur. Kijken hoe het nu verder gaat.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook snel op de fiets gesprongen. Alles was al geel of rood, uiteraard kakken wij erachteraan wij zijn blauw. Maar goed we zitten toch in 6 gyms. Vind alles nog erg onduidelijk en het was echt lang werk om 2 pokemon eruit te krijgen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik ga t morgen eens proberen. Zoon heeft wel weer interesse. Er zijn nog 2 vrije gyms in de omgeving, zie ik.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Hmmm 1 pokemon is alweer terug en bracht geen enkele coin mee. Nou mensen ik weet het allemaal niet hoor.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik ben om kwart over 10 rondjes gaan rijden tot net, zit in 14 gyms, ben er bij 2 al uitgezet.
Maar ik zie nu dus niet of ik hiervoor muntjes heb gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven