Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Maar je kunt dus ook meedoen aan een raid als de gym je eigen kleur is? Of zelfs misschien waar je zelf instaat?
Is dat dan geen matennaaierij? :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
27-06-2017 17:01
Maar je kunt dus ook meedoen aan een raid als de gym je eigen kleur is? Of zelfs misschien waar je zelf instaat?
Is dat dan geen matennaaierij? :P
Je kunt aan alle raids meedoen van alle kleuren gyms mits je een pass hebt.... je krijgt er 1 per dag, tenzij je er al 1 hebt. Kopen kan ook ;-)
Geen matennaaierij want je vecht tegen de Raid Boss niet tegen de Pokémon die in Gym staan. Die Pokémon staan er na het gevecht nog gewoon in.
marene123 wijzigde dit bericht op 27-06-2017 17:29
0.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor mij was het oude systeem lucratiever qua coins, maar ik vind dit prima zo! Zeker meer variatie!
Wel jammer dat je de Pokémon waarvan het hartje zwart is niet automatisch terug krijgt.... Hierdoor is het niet aantrekkelijk om je Pokémon in een gym in het bos te zetten, zoals wij in het weekend deden. Voorheen werden we er vaak uitgegooid door een cheater, maar die is nu blijkbaar niet meer actief....
Alle reacties Link kopieren
Ik doe overigens nog weinig met de raids. Wel in het weekend samen met vriend, maar thuis heb ik dan toch weer last van de gêne waar we het eerder wel eens over hadden...... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Die gene heb ik ook als ik in mijn eentje rondwandel.
Totdat we een raid gaan doen en met een x aantal man bij die gym staan. Dan zie je maar hoeveel mensen (volwassenen) nog pokemon doen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet ik er inderdaad maar eens naar toe lopen en kijken wie er op af komen. Ik verwacht veel pubers en daarvan zou ik de oma kunnen zijn :lol:

Ik kreeg net 2 Pokémon terug en 50 coins.
Grappig overigens die tekst " Feraligatr has fought hard and returned" , dat nodigt toch wel uit tot lekker vertroetelen met revives en potions!
Zo hé, ze hebben de boel nogal veranderd terwijl ik op vakantie was! Nog niet veel tijd gehad om te spelen, maar m'n eerste indruk is positief. Er zit hier veel meer beweging in de gyms nu. Zonder al teveel moeite zit ik nu in 2 gyms en vanmiddag zelfs in 3. Snorlax bracht een paar muntjes mee :) .

Handig dat je niet alleen je eigen Pokémon kunt voeren maar de andere in de gym ook. Zo kan je de gym sterk houden en lang blijven zitten. Porygon2 zit al sinds vanochtend vroeg in een gym en het hartje is nog helemaal rood. Heeft iemand anders hem dan besjes gegeven? Of heeft hij nog helemaal niet gevochten? Ben benieuwd waar hij mee thuis komt straks!

Ik heb ook al een raid gewonnen en Quilava gevangen. Beetje suffe Pokémon wel.. Volgende keer dus beter opletten wat er te winnen is bij zo'n raid. Wel fijn dat ik 2 speciale candies kreeg die ik aan m'n schaap kon voeren. Flaaffy heeft nu 71 candies dus nog een hoop te gaan!
Alle reacties Link kopieren
safari schreef:
27-06-2017 15:23
ik vind deze nieuwe opzet qua coins ook een stuk lucratiever dan de vorige! en leuk dat je niet meer op de minuut weet wanneer je oogsten kan.
en veel meer beweging in pokemonland, ik zie nu over het algemeen van alle kleuren wel een gym.
Ik ben ook blij met het nieuwe systeem, alleen alles in het centrum hier is bijna voortdurend blauw. En ik ben rood. Soms staat er maar 1 Pokemon in zo'n blauwe gym en die vecht ik er dan uit, maar een volle gym krijg ik met mijn lvl 26 niet verslagen helaas.

Nu zit er hier in de buurt een Dewgong (die heb ik nog niet), er is een raid bezig en ik zag net een rode gym waar nog een Pokémon van mij in kan en een blauw gym met maar 1 Pokemon. Maar helaas kan ik niet van huis, de kinderen slapen maar m'n man is nog aan het werken. Jammer!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind voor het eerst de pokegyms ook leuk, al doen mijn zoons vooral het vechten. Gisteren een Quilava en vanavond een Lapras gevangen. Mijn kinderen kwamen stuiterend binnen. Er waren 19 enthousiast pokemonvangers actief in de gym in onze straat. Ze vonden het zo leuk. En we hebben ook al vaker in de gym gezeten en langer dan ooit. Al 103 muntje in een paar dagen. Dat is ons nog nooit gelukt. Alles is nog steeds wel meestal blauw maar er zijn zoveel gyms dat er zo nu en dan ook rode en gele zijn en die rode hebben wij nodig.
winters schreef:
27-06-2017 15:58
Safari, is daar dat kleurrijke snoepje voor?
Ik vind de omschrijving ook zo vaag: When used on a pokemon it turns into the pokemon's candy.
niet per se, je kan ze ook gebruiken om jouw sterke 'vecht' pokemon te poweruppen, mocht je daar een candy tekort voor komen. maar ikzelf :heart: een volle pokedex, en zet ze liefst in om sneller te kunnen evolven naar iets nieuws.
begin het idee te krijgen dat het hele gym-gebeuren vreselijk stagneert.
Iedereen staat in hoge torens, een dag of nog wat in een gym, gepaflovd door vroeger, toen was dat een lucratieve zaak. maar dat is nu helemaal niet meer interessant: je moet terugkeren om te kunnen cashen :yes: maar niemand neemt de moeite om een grote gym aan te vallen -> geen pokemon komt meer terug (met 50 coins in zijn kielzog).
of ben ik de enige? Sta al twee dagen in een gym, halve dag in een andere, maar niemand wordt eruit gevochten… Zo krijg ik geen enkele munt :P
Alle reacties Link kopieren
De gyms stagneren hier ook weer, ik heb namelijk geen zin om een gym aan te vallen als er een cheater in staat. Dan help je hun aan coins en als dank vlieg je zelf natuurlijk binnen 10min weer uit de gym.

Ik sluit alleen nog maar aan bij teamgenoten of ik val een gym aan zonder cheater, maar die zijn bijna niet te vinden. Gisteravond nog een volle blauwe gym gezien zonder cheater, maar vannacht had een cheater er toch iemand van zijn eigen team eruit gegooid en zichzelf erin gezet. Dan blijft die gym maar lekker blauw hoor :twisted:
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het raid-systeem echt wel leuk moet ik zeggen. Man en ik hebben gisteravond echt tussen 3 gyms staan wachten tot de raids actief waren, zodat we konden zien welke de interessantste pokemon zou opleveren.

Ik heb geen idee wie cheaters zijn hier in de buurt, dus man en ik valken gyms gewoon aan als het er hoopvol uitziet. Dan heeft een cheater maar wat coins, niet mijn probleem.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel een probleempje in het nieuwe gymsysteem, dat je een ander helpt door m eruit te gooien. Op mijn werk is een speler die nog niet doorheeft dat je daar ook best een blij mee mag zijn. Er staat een gym die meestal blauw is. Gisteren nam een rode speler m over, en in plaats van die ook zijn muntjes te gunnen en te zorgen dat het een leuke knippergym wordt waar iedereen wat aan heeft, maakte deze speler de gym meteen weer blauw. Hebben we binnenkort dus een permanent blauwe gym waar nooit meer iets uitkomt.


Ik woon op de grens van een blauwe en een gele zone in mijn stad, met ook nog wel wat rode spelers, dus daar knippert nog wel wat, maar vanmorgen heb ik toch maar een hele hoge gyarados met belabberde moves (dus nutteloos bij raids) in een gym gestopt in de hoop dat ik die snel weer terug zie.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend kwam mijn Arcanine weer terug na een dappere strijd tegen team blauw, met 50 pokecoins! Yes! Ik heb al even verlekkerd zitten kijken wat ik straks allemaal kan gaan kopen :) .
Ik zag dat de gym die ik vanuit huis kan zien weer rood was en dat er nog een plekje over was, dus ik net naar buiten gelopen om snel mijn pokemon erin te zetten. Na 10 meter begon het te regenen, tegen de tijd dat ik bij de gym was stond ik in de stromende regen, en toen en toen..... liep mijn telefoon vast! Steeds als ik drukte op 'yes, ik wil mijn pokemon graag in deze gym zetten' kreeg ik 'error" :'( .
Ik ben uiteindelijk maar afgedropen en zit nu nat en zielig thuis. Net van man thee en en chocoladekoekje gekregen als troost.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
28-06-2017 10:02
Vanochtend kwam mijn Arcanine weer terug na een dappere strijd tegen team blauw, met 50 pokecoins! Yes! Ik heb al even verlekkerd zitten kijken wat ik straks allemaal kan gaan kopen :) .
Ik zag dat de gym die ik vanuit huis kan zien weer rood was en dat er nog een plekje over was, dus ik net naar buiten gelopen om snel mijn pokemon erin te zetten. Na 10 meter begon het te regenen, tegen de tijd dat ik bij de gym was stond ik in de stromende regen, en toen en toen..... liep mijn telefoon vast! Steeds als ik drukte op 'yes, ik wil mijn pokemon graag in deze gym zetten' kreeg ik 'error" :'( .
Ik ben uiteindelijk maar afgedropen en zit nu nat en zielig thuis. Net van man thee en en chocoladekoekje gekregen als troost.
:hug: :there:
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
28-06-2017 09:40
Dat is wel een probleempje in het nieuwe gymsysteem, dat je een ander helpt door m eruit te gooien. Op mijn werk is een speler die nog niet doorheeft dat je daar ook best een blij mee mag zijn. Er staat een gym die meestal blauw is. Gisteren nam een rode speler m over, en in plaats van die ook zijn muntjes te gunnen en te zorgen dat het een leuke knippergym wordt waar iedereen wat aan heeft, maakte deze speler de gym meteen weer blauw. Hebben we binnenkort dus een permanent blauwe gym waar nooit meer iets uitkomt.


Ik woon op de grens van een blauwe en een gele zone in mijn stad, met ook nog wel wat rode spelers, dus daar knippert nog wel wat, maar vanmorgen heb ik toch maar een hele hoge gyarados met belabberde moves (dus nutteloos bij raids) in een gym gestopt in de hoop dat ik die snel weer terug zie.
Ja dat is precies het probleem Eze. Als je een andere kleur nou ook eens wat coins gunt, dan heeft iedereen er iets aan.

Ik ga echt geen gym aanvallen als een ander daardoor 50 coins krijgt en mijn eigen beloning maximaal 1 muntje is (omdat ik er 10min naast moet staan om berries te voeren). Als ze mij niet direct eruit schoppen en ik ook wat meer coins krijg dan wil ik het best de volgende dag weer herhalen, maar nu dus niet. De gym waar ik als eerste weer direct uitvloog zonder coins, staat alweer 4 dagen blauw te zijn.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Curley, dat inderdaad. Zo leuk is dat battlen niet.
Degene op mijn werk is denk ik niet eens een valsspeler, trouwens, maar gewoon een beetje onnozel :)
Alle reacties Link kopieren
Eze, ik hoop dat het kwartje dan wel een keer valt bij die onnozele voordat niemand meer zin heeft om die gym te pakken. Zulke spelers heb je hier ook, alleen zijn die dan vaak weer geel dus dat is voor mij een dubbel probleem.

Ondertussen hebben alle cheaters/onnozelen bij mij in de buurt even vette pech want ik heb zojuist een Tyranitar gescoord dankzij een raid. De enige reden dat ik nog aan het sparen was voor coins was om een goede Larvitar uit te broeden en dat hoeft nu dus niet meer :cheer2:

Ik mis nog wel een Pupitar maar ik heb nog 133 candy over dus die kan wel even wachten. Verder mis ik van g2 alleen nog Ampharos maar met die regenboog candy die je om kan zetten lukt het sparen daarvoor ook nog wel. Unown en de regionalen geloof ik verder wel, geen ramp als ik die nooit zou krijgen.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Zou het ook wel grappig vinden als ze een event bedenken om met een raid een regionale te verdienen. Denk dat er dan veel mensen uit hun huisje komen
Alle reacties Link kopieren
Ik ving net een Noctowl. Als ik die zie, moet ik altijd aan dit topic denken :)
Alle reacties Link kopieren
Ben er nog niet uit hoeveel muntjes je nu per tijdsdeel krijgt. Tot nu toe had ik gewoon 50 na lange zit in gym. Maar het stagneert. Ben er 1 keer na 10 minuten uitgegooid en 1 keer na paar uur en kreeg maar 18 muntjes. Maar tis moelijk een gele gym te vinden.
Onze blauwe buurtnerd heeft de drie gyms in de buurt weer blauw gemaakt en vult de boel steeds aan. Mijn man zit daar bij in en krijgt zijn pokemon nooit terug.... had die maar niet naar blauw moeten overlopen.

Heb nog geen raid gedaan. Ben nog noet uit de kast. En als ik onderweg iets tegen kom zie ik niemand. Maar het zijn ook pokemons van niets. Heb ze allemaal aan. Maar begrijp dus dat je slimme dingen kunt verdienen om mijn flaaffy km te bekorten. Je zult zien als ik klaar ben met dat schaap dat die beestjes overal opduiken.
Net als dat ik steeds larvitar uit ei krijg. Mij. Tyranodinges is inmiddels wel mooi hoog.
Vlinderplant schreef:
28-06-2017 19:55
Ben er nog niet uit hoeveel muntjes je nu per tijdsdeel krijgt. Tot nu toe had ik gewoon 50 na lange zit in gym. Maar het stagneert. Ben er 1 keer na 10 minuten uitgegooid en 1 keer na paar uur en kreeg maar 18 muntjes.
Dit! Gister kreeg 5 muntjes voor een Pokémon die nog geen uur in een gym had gezeten en 40 voor één die het een uur of 8 had volgehouden. De laatste Pokémon die ik gisterochtend vroeg in een gym had gezet, kwam er zojuist uit met maar 11 muntjes. En vandaag kwamen er twee terug met helemaal niks :( (na iets minder en iets meer dan een uur).

Ik ga nog even boodschappen doen, kijken wat er uit m'n 10 km ei komt. Fingers crossed voor een schaap!
Alle reacties Link kopieren
Ik was, onder druk van man, later toch nog maar naar de rode gym gelopen. Heb alsnog mij pokemon erin gezet, maar hij is vanavond alweer terug gekomen. Wel met 21 muntjes, dus ik heb hem toch maar even vertroeteld :) .
Weet iemand of je ergens vanaf afstand kan zien welke gyms welke kleur hebben? Ik kan maar 1 gym zien vanuit huis, en ik heb niet zo'n zin om alle gyms af te gaan lopen om te kijken of ze toevallig rood zijn en nog een plekje vrij hebben.... Pokehunt.me doet het trouwens niet meer in mijn stad......
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Wij staan zomaar in 2 gyms tegelijkertijd. Zeldzaam! benieuwd hoelang ze het volhouden. Kunnen niet voeren, want in een heel ander dorp dan onze eigen stad :)
Zonder oorzaak geen gevolg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven