Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 5

21-04-2017 18:04 3345 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog lang niet uitgespeeld, dus hier weer verder.







Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

How to beat

Global Nest Atlas

IV calculator
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Level 37 ben ik, maar de gebruikte Pokémons zijn nog niet zo hoog (tussen level 27 en level 31). Ik heb drie keer Alakazam gebruikt en twee espeon's en heb afgesloten met Lugia. Had nog een seconde of tien over. Mijn vermoeden is dat het dus vanaf level 30 solo te doen is, als je de juiste Pokémon met de juiste movesets hebt. Ik heb TM's gebruikt om ze aan te passen voor deze raid.
https://pokemongohub.net/gym-raid-updat ... raid-boss/
Alle reacties Link kopieren
Nimbus, voor als je nu de smaak te pakken hebt:
https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/c ... a_writeup/
Alle reacties Link kopieren
Ik had de pas ingeleverd, en ook toen de tijd op was kon ik hem nog een keer proberen zonder dat het een extra pas kostte. Wel 3 of 4 keer geprobeerd, 1x had ik hem bijna. Ik hoorde dat psychic pokemons goed zijn tegen Machamp. Dus ik had Alakazam, Hypno en mr Mime geprobeerd.
Maar ik ga nog wel eens een keer proberen. De aanhouder wint ;-)

Eze mijn telefoon (LG 5) is nu een jaar oud. Maar ik ben er toch niet helemaal tevreden over. Voorlopig doet íe het nog wel goed, maar hierna denk ik geen LG meer
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heb opnieuw een pichu met heksenhoedje. Dus de familieheksenhoed is compleet. Nu niet meer per ongeluk evolven....
Qua shiney’s lijken er ook nieuwe te zijn. Maar daar heb ik “alleen” twee magicarps.
Verder is het saai. Spaar wel muntjes dus denk dat ik het middelste pakket maar ga kopen. Die incubators zijn straks bij nw generatie wel handig.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Nimbus!
Machamp lijkt me best een klus alleen! Psychic en ook flying zijn goede tegenstanders, dacht ik.
Ik heb helaas nog geen Pichu met hoed, krijg ook niet zo vaak een 2 km ei. Ik heb de middelste box aangeschaft, probeer de incubators alleen voor een 10 km ei te gebruiken en ze verder te bewaren.
Ik heb de shiny Sableye, zag dat er ook een shiny Duskull is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Draconius Go ook best leuk :lol:

Rip-off van PoGo, maar wel ,met leuke elementen er in. Zoals een Moederdraak, Portal, persoonlijke gevechten....
Alle reacties Link kopieren
SweetChilliSauce schreef:
30-10-2017 20:12
Ik vind Draconius Go ook best leuk :lol:

Rip-off van PoGo, maar wel ,met leuke elementen er in. Zoals een Moederdraak, Portal, persoonlijke gevechten....
Sinds ik niets meer kan met pogo, tot raikou komt natuurlijk, ben ik er ook mee begonnen. Erg leuk om te doen idd.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop vandaag mijn 10km ei uit te broeden, maar ik verwacht er weinig van na een Skarmory en Sudowoodo.

Draconius GO Speel ik ook sinds een paar dagen, vind ik wel een leuke toevoeging dus ik verdeel mijn lunchwandeling 50-50 tussen beide spellen. En bij dit spel heb ik thuis een Pillar (Pokestop), lekker handig!
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Curley schreef:
31-10-2017 08:08
Ik hoop vandaag mijn 10km ei uit te broeden, maar ik verwacht er weinig van na een Skarmory en Sudowoodo.

Draconius GO Speel ik ook sinds een paar dagen, vind ik wel een leuke toevoeging dus ik verdeel mijn lunchwandeling 50-50 tussen beide spellen. En bij dit spel heb ik thuis een Pillar (Pokestop), lekker handig!
Ook maar even gedownload. Heb ook zo’n pilar in huis. Maar of het nu slim is om nog zo’n spel te doen....
Alle reacties Link kopieren
Nog niks shinies hier, helaas.


Mijn kinderen spelen draconius go, met de taalinstellingen op Nederlands. De gymnamen in dat spel zijn hilarisch. ‘Arena van omgekomen bofkonten’ is de mooiste die ik ben tegengekomen.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik heb dat spel ook gedownload. Zoon is helemaal lyrisch. Maar ik zei wel dat pokemon go mijn 'hoofdspel' blijft.
Op pokemongebied heb ik maar weinig te melden. Ik denk dat ik morgen voor het einde van het event maar even een Lucky egg aanzet, met al die candies.
Ik zit nu bijna op de helft van level 33. Dan ben je een half uur aan het evolven en denk je lekker veel xp er bij te krijgen maar dat valt me dan altijd wel vies tegen.
Alle reacties Link kopieren
Wat kwam er trouwens uit je ei Curley?
Alle reacties Link kopieren
Mijn 10km ei was een Porygon, tsja…
Niet dat ik ga klagen, maar ik doe het lekker toch..Ik hoef echt geen Porygons meer!
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Nee kan ik mee voorstellen hoor! Zoveel leuke pokemons en dan krijg je een porygon.
Ik heb er ook een 10km ei inzitten. Ik verwacht dat die morgen uitkomt. Uit mijn laatste 10km ei kwam een Skarmory, en die vliegt hier ook geregeld in het wild rond.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat jij dan wel iets leuks krijgt, iemand moet toch geluk hebben hier. Skarmory had ik ook uit mijn vorige ei en mijn man heeft ook weinig geluk met zijn Sudowoodoo.

Hopelijk komt de rest van g3 snel uit, misschien dat Niantic nu een beetje wakker geschud wordt nu ze concurrentie hebben van Draconius Go.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog steeds geen porygon.... :'(

Verder wel blij hoor: ik heb genoeg gastlys gevangen om naar een Gengar te evolueren. En op fietsafstand zit een bulbasurnestje, en met dubbele candy tikt dat best hard aan. Ik ben dus ook hard op weg naar mijn eerste Venusaur.
Ik hoef nu nog maar 2319 km te lopen om alles te evolueren :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Oooo dat heb je zo bij elkaar gewandeld :P

Hier trouwens ook nog geen shiny :cry:
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 2 raikou raids gedaan, 2x gevangen.... ga ik nu weer verder met draconius go... hihihi
Wat goed, BowGirl; 2 raids - 2 Raikou's! Ik heb 0 uit 2.. En op vakantie geen Pokémon gespeeld dus ook geen regionale gevangen. En tijdens dit event ook geen shinies. En een Sableye uit m'n 10 km ei :'( . Draconius GO begin ik niet aan. Kortom; niks te vertellen hier!

Anna, 2319 km is van Amsterdam naar Casablanca. Of van Amsterdam naar Venetië en terug. Wandel ze :lol: ... :couple:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook 0 uit 2. Zucht. Lastig beest om te vangen. Vandaag maar 8 muntjes. Gooit zo’n vervelende rode veel te snel de gele gym weer leeg.

Maar al wel level 7 bij draconius en dat terwijl ik heel veel thuis ben geweest vandaag. Leuk. Maar snap alle nieuwe mogelijkheden nog niet. Met de opdrachten, de bibliotheek etc etc. Ie,and tip voor goede site?
Alle reacties Link kopieren
Ik was aan het kijken wat ik nog wilde versterken voor Raikou en ontdekte toen dat ik een 100% rhydon heb die ik helemaal gemist had :)

Alleen jammer dat Raikou vervolgens wegrende.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren kwam mijn 10km ei uit, en kreeg ik ein-de-lijk mijn felbegeerde Miltank! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor een Miltank, die heb ik ook pas 1x uit een ei gehad. Wel een beetje een obsceen swaffelbeest maar ik vind ze wel grappig.

Ik heb vandaag een vrije dag en wou er lekker op uit, maar ik vind het toch net iets te koud en nat om buiten te zijn. Ik had gehoopt dat ze de rest van G3 hadden losgelaten, maar als het weer zo is dan vind ik het even niet zo erg om te wachten ;-D
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Curley, Niantic heeft al aangegeven dat de rest van gen3 pas in december komt. Of dat weertechnisch nou beter is :) ?


Net een Raikou raid met z’n vijven gedaan. We hielden 4 hele secondes over :)
Alle reacties Link kopieren
Twee raids vandaag gedaan. Weer Raikou niet gevangen. Wat een rotbeest. Nu al vier keer gemist. Wel verslagen.

Ben verder druk met draconius. Zo leuk dat je eieren kunt uitbroeden op de fiets. Zou er animo voor een forum zijn? Als iemand hier weet hoe ik the mother der draken in een rift kan vinden. Heb drie rifts gehad maar geen draak te bekennen... pech of doe ik iets fout.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven