Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 6

15-05-2018 14:50 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 alweer! :cheer2:

Afbeelding


Beginnersgids
Pokémon Go wiki
How to beat
IV calculator

(de map met nests heb ik weggelaten, die werken inmiddels niet meer :()
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
16-07-2018 12:22
Ja die krijgen we dan weer. Best leuk.
Ik heb gisterenavond nog een rondje gelopen en een sterke Alolan geodude gevangen. Die heb ik meteen door geëvolueerd naar Golem. Die is echt gaaf. Die schiet een steen uit zn rug. Dus geodude en diglet compleet
O dat is mooi. Dan ga ik wel wat raids meedoen. Er zijn er wat die gewoon meer dan 20 raids willen gaan doen. Dat vind ik overdreven.
Al kan je dan wel flink wat xp binnen halen, maar ik vind het jammer om al mijn raidpassen er door heen te jagen.
Alle reacties Link kopieren
Ahhh ik heb ook zo'n zomer pichu uit m'n ei. Wat een poepie!

Weet iemand of je nog Alolan geodude kan vangen? Ik zie ze nergens meer. :'(
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
17-07-2018 18:10
Ahhh ik heb ook zo'n zomer pichu uit m'n ei. Wat een poepie!

Weet iemand of je nog Alolan geodude kan vangen? Ik zie ze nergens meer. :'(
Waarschijnlijk wel, maar ze zijn nu zeldzaam. Ik vermoed trouwens dat ze ook in de eieren zitten uit de pakjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens ook een zomerpichu :love: Nu heb ik ze compleet: zomerpichu, zomerpikachu en zomerraichu .

Ik net nog 2 eieren uitgelopen die ik nog in de incubators had zitten. Een Mareep en een Alolan ratata :furious:
Ik nu al zo vaak een alolan ratata uit het ei gehad. Wat een teleurstelling. Daar loop je dan al die km voor... Verder heb ik nog een aantal alolan meowths en 1 sandshrew.
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
17-07-2018 20:20
Ik heb trouwens ook een zomerpichu :love: Nu heb ik ze compleet: zomerpichu, zomerpikachu en zomerraichu .

Ik net nog 2 eieren uitgelopen die ik nog in de incubators had zitten. Een Mareep en een Alolan ratata :furious:
Ik nu al zo vaak een alolan ratata uit het ei gehad. Wat een teleurstelling. Daar loop je dan al die km voor... Verder heb ik nog een aantal alolan meowths en 1 sandshrew.
Hier niet anders dan alleen die domme Alolan katten uit mn eieren.
Ja, echt balen als het weer een Rattata is. Maar toch stop ik er steeds weer nieuwe 7 km-eieren in en niet de andere eieren die ik nog in mijn voorraad heb
Alle reacties Link kopieren
Silver_Lining schreef:
16-07-2018 03:11
Je kunt gewoon “alolan” of “shiny” in de zoekbalk typen he?
Alolan zie je idd niet echt, shiny heeft 3 sterretjes
Oh wat stom. Bij shiny doe ik dat maar geen moment in mij opgekomen dat je dit bij alolan ook kunt doen. Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Wat is een Alolan? :huh:
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda schreef:
18-07-2018 08:56
Wat is een Alolan? :huh:
Dat zijn de Pokemon uit de geel/roze eieren. Pokemon die eigenlijk al bestaan maar in een andere kleur en iets anders van vorm.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
17-07-2018 20:30
Hier niet anders dan alleen die domme Alolan katten uit mn eieren.
Dat is ook zo frustrerend inderdaad! Die krijg ik ook. Of die stomme ratten.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
18-07-2018 09:09
Dat zijn de Pokemon uit de geel/roze eieren. Pokemon die eigenlijk al bestaan maar in een andere kleur en iets anders van vorm.
Ok, bedankt! :)
Alle reacties Link kopieren
Anna: wanneer is de ex-raid? Spannend! Je hebt grote kans dat je 'm vangt, volgens mij is de catchrate vrij hoog! Het advies wat ik hier ooit kreeg: "rustig de moves van Mewtwo bekijken en daarop reageren, vooral niet te snel gooien" werkte heel goed!

Wat de alolan eieren betreft: ik had ook steeds het bekende stel en geen Vulpix. Kreeg ik er eentje, had hij ook nog een 100% IV. Er is dus hoop....... ;-)

Leuk de raids van zaterdag, ik denk dat we de passen die we krijgen gebruiken met een lucky egg. Er wordt hier door een van de beheerders een schema gemaakt, zodat je makkelijk onderweg kunt aansluiten. Werkte bij Articuno prima!
En zelfs een tweedaagse communityday in het vooruitzicht. We hebben geen klagen over de events die Niantic organiseert!!
Alle reacties Link kopieren
Vrijdagmiddag! Ik heb het op de kalender gezet en kinderen geïnstrueerd dat ze gewoon mee moeten, dus geen gezeur. Ik hoorde inderdaad al dat de catch rate vrij hoog is, en dat als ik te zenuwachtig ben ik gewoon moet vragen of iemand anders voor me wil vangen. Komt wel goed dus denk ik.

Verder heel weinig gespeeld de laatste tijd. Kinderen hebben vakantie (en willen niet mee en ik weet nog niet of ik ze alleen thuis kan lopen omdat ik moet pokemonnen) en ik vind het te warm om te gaan lopen. Misschien vanavond even. Maar dat dacht ik gisteren en eergisteren ook al ;-D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Op de valreep van deze dag een shiny luvdisk gevangen. Er zit een nest voor mn huis en dacht laat ik nog even naar buiten lopen want wie weet is het een shiny, en dat was het dus ook. Kan ik die ook weer van mn lijstje schrappen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Mooi Bowgirl! Je gaat goed :)
Hier verder weinig nieuws op pokemongebied. Alleen dat ik nu bíjna in level 37 ben.
Ik probeer jullie cadeaus te openen en te sturen maar ik heb steeds mijn bag volzitten
Alle reacties Link kopieren
Mooi BowGirl! Leuke verrassing!

Met de gifts loop ik er steeds tegenaan dat m'n max voor die dag bereikt is.....

En over events gesproken: nu weer dubbele candy! Nog een dag of vier!
Alle reacties Link kopieren
Go Anna, go Anna! :cheer: :cheer2: :cheer: :cheer2:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Anna, veel succes vandaag. Laat je niet gek maken door dat ding. :cheer2:

Vanmorgen al een vruchtbare ochtend gehad. We waren bij de eerste registeel die verscheen en die heb ik gevangen. Daarna ben ik alleen door gegaan en heb ik een Alolan raichu raid gedaan. Was zwaar vechten maar toch verslagen en gevangen. Nu alleen nog de marowak. Die is echt zo gaaf. Hopelijk vandaag nog. Dan kan ik me morgen richten op zapdos😊
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik wist niet dat er Alolan raids waren! Kan je die in je eentje doen bowgirl? Dan vind ik het wel interessant. Zal vanavond eens wat beter op de raids letten.

Zat gisteren een Solrock "dichtbij" maar ik vond het te ver lopen en had daar geen zin in dus ben niet gegaan.

Vanochtend zat hij gewoon op m'n werk! :yes:

Anna, veel succes vandaag, je kan het! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
20-07-2018 10:57
Oh, ik wist niet dat er Alolan raids waren! Kan je die in je eentje doen bowgirl? Dan vind ik het wel interessant. Zal vanavond eens wat beter op de raids letten.

Zat gisteren een Solrock "dichtbij" maar ik vond het te ver lopen en had daar geen zin in dus ben niet gegaan.

Vanochtend zat hij gewoon op m'n werk! :yes:

Anna, veel succes vandaag, je kan het! :cheer2:
De alolan raichu kan je in je eentje doen, is wel een tier 3 maar met een stel hele sterke Pokemon moet het lukken, was bij m8j ook oo de laatste 10sec dat ik hem versloeg. Marowak moet je met meerdere doen, tier 4 en best een hele kluif om te doen wat ik op de filmpjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag Anna!

Ik heb vandaag al lekker gewandeld en een aantal eieren uitgebroed. O.a. een zomerpichu :heart: en een Wynaut rijker. Die had ik nog niet. :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net gehoord dat een medepatiente haar euthanasiedatum heeft vastgesteld. Ik wil nu alleen maar heel hard huilen (kan niet, ben alleen met de kinderen) en die hele mewto kan me nu gestolen worden. Weet niet eens of ik zo nog wel ga...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Anna... :rose:
:hug: :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Oh Anna... :hug:
Anna :hug:
Misschien is het goed om je zinnen te verzetten, omdat je je emoties nu toch niet kunt uiten vanwege je kinderen, maar goed, ik kan me heel goed voorstellen dat dat hele Pokémon Go je nu even gestolen kan worden :redrose:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven