Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Pogofan schreef:
02-12-2018 20:45
Hai sun.lover, wilde je nog een ei aanzetten? Ik ben er klaar voor ;)

Lekker dat ripple of time is gelukt en gelukkig uiteindelijk cresselia toch te pakken!
Ik had even niks uitgepakt zodat ik plek overhoud voor eieren bij de km beloning.
Zullen we vandaag een tijd afspreken?
Sun.lover schreef:
03-12-2018 07:41
Ik had even niks uitgepakt zodat ik plek overhoud voor eieren bij de km beloning.
Zullen we vandaag een tijd afspreken?
Prima, vandaag 16u of 20.30?
Alle reacties Link kopieren
Beloning binnen gehaald en ik had er een 5km ei bij zitten.
Alle reacties Link kopieren
En nu maar hopen op iets goeds uit je ei!

Ik kan ineens met heel veel mensen betere vriendjes worden, ik word er gewoon een beetje gestresst van. Heb er net maar pen en papier bij gepakt voor een lijstje. Misschien toch ook maar in excell zetten. :$ Hoe doen jullie dat?

Leighton, ik zag dat wij ineens al best friends zijn. Heb ik even gemist, sorry als ik het heb gedaan en je een ei aan had willen zetten.

Ik kan deze donderdag best friends worden met Bowgirl (en iemand die ik in real life ken) en ultrafriends met Stormkracht en morgen met Ph....y14 (dat is ook een van jullie toch?).
Ik zou het graag allemaal donderdag willen doen en dan een ei aan zetten.
(en dan ga ik heel erg m'n best doen het niet zelf te verpesten door al een cadeautje te openen of juist niet zodat we donderdag niet meer halen).
Maar 700.000 xp in 1 keer zou best lekker zijn :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
02-12-2018 21:55
Met adventure sync zou dat wel moeten werken. Of had je dat niet aan staan?
Nee want ik was eigenlijk bang dat ik zou vergeten dat Pokemon op de achtergrond draait en ik dan snel door mijn internetbundel zou zijn.
Maar ik denk dat het toch aan ga zetten. Ik ga gewoon eens kijken hoe dat gaat.
Alle reacties Link kopieren
Het staat aan nu. Als ik aan het werk ben, mag mijn telefoon dan op de schermbeveiliging staan?
Ik vergeet dus elke keer dat je eieren kunt krijgen bij dat wekelijkse hoeveel je gelopen hebt :facepalm: Ik had nog wel, omdat mijn telefoon lekker ligt te dwalen thuis (volgens de gps dan), 100 km 'gelopen'. Maar goed, nieuwe week nieuwe kansen.

Vanmorgen mijn laatste 5km-ei in de incubator gestopt. Eigenlijk hoop ik dat daar nog een Scyther uit komt, want daar heb ik er nog steeds geen een van. En dat evolvet zo lastig.
Alle reacties Link kopieren
Anna C, mensen van wie ik af moet blijven geef ik tegenwoordig een nickname die me daaraan herinnert. Dat helpt.

Winters, als ik hardloop met telefoon op screensaver krijg ik er de km gewoon bij in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
Pogofan schreef:
03-12-2018 09:11
Prima, vandaag 16u of 20.30?
Kan jij ook om 17 of 18 uur?
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
03-12-2018 11:09
Anna C, mensen van wie ik af moet blijven geef ik tegenwoordig een nickname die me daaraan herinnert. Dat helpt.

Winters, als ik hardloop met telefoon op screensaver krijg ik er de km gewoon bij in elk geval.
Dan moet het vast goedkomen :-) Ik ben heel benieuwd nu. Dat zouden toch mooi een aantal extra km zijn.
Dat is slim van die nickname. Ik heb een aantal vrienden waarvan ik ben vergeten bij welke forumnaam ze horen :-$
Sun.lover schreef:
03-12-2018 11:10
Kan jij ook om 17 of 18 uur?
17 dan graag!
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!!! Ik heb een spinda!!!! :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump:


Goeie tip Eze!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
03-12-2018 09:31


Leighton, ik zag dat wij ineens al best friends zijn. Heb ik even gemist, sorry als ik het heb gedaan en je een ei aan had willen zetten.
We hadden netjes een tijd afgesproken en in die tijd zat ik heerlijk te ontbijten dus ik was het zelf vergeten. :facepalm: :$

Gefeliciteerd met je Spinda! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, vorige week toch? Nu begint me iets te dagen.
Was het ontbijt wel lekker?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met Spinda Anna! :-) Je eerste?
Alle reacties Link kopieren
Ja, mijn eerste. Wel jammer dat ik de vorigen gemist heb, maar nu is wel het lege plekje in de pokedex weg.
De kinderen vonden hem ook erg grappig: als je hem eerst draait en dan aantikt steekt hij zijn kont naar achteren. Is blijkbaar echt heel grappig :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Net een shiny charmander gekregen (geruild) :jump:
En daarna een shiny caterpie in de achtertuin :D komt het universum nú mee
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
03-12-2018 13:46
Ja, mijn eerste. Wel jammer dat ik de vorigen gemist heb, maar nu is wel het lege plekje in de pokedex weg.
De kinderen vonden hem ook erg grappig: als je hem eerst draait en dan aantikt steekt hij zijn kont naar achteren. Is blijkbaar echt heel grappig :)
Haha geweldig! :-D
Ik vind Haunter weer zo leuk. Ik stel me dan voor dat je in het donker over straat loopt, verschijnt er ineens een paarse spook die zijn tong naar je uitsteekt :biggrin:

Gefeliciteerd met je shinies, Streepjessokken! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht net ik ga nog even een rondje lopen maar nu regent het behoorlijk. Dan maar niet misschien zit er straks nog wat leuks op de bank naast mij :P
Voor de tweede achtereenvolgende week vergeten dat ik een eierplek had vrij gehouden en dus toch aan een stop gedraaid, met een ei als gevolg :@@:

De week ervoor wel netjes gewacht, maar toen geen ei...
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
03-12-2018 12:07
Oh ja, vorige week toch? Nu begint me iets te dagen.
Was het ontbijt wel lekker?
Ja volgens mij wel, 40 minuten na de tijd dacht ik "oh ja" maar toen was ik te laat voor een ei. Was een heerlijk ontbijt, is ook wat waard toch. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu dus echt een excelsheetje te bouwen :facepalm:
Ik merk wel dat het veel tijd kost om het goed te krijgen, omdat google sheets (waar ik thuis mee werk) toch best anders werkt dan echt excell (wat ik op mijn werk gebruikte). Ik heb nu wel de datum berekend, maar ik moet nog even stoeien met de conditional formatting dat ik ook een melding krijg als de datum nadert.
En ik moet natuurlijk dan wel braaf zelf steeds het resterende aantal dagen invullen/overtypen vanaf m'n telefoon..... Niet heel lean dus. Zou je dat kunnen koppelen?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Pogofan schreef:
03-12-2018 11:25
17 dan graag!
Prima
Sun.lover schreef:
03-12-2018 16:24
Prima
Top, bijna klaar voor!
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
03-12-2018 15:00
Ik zit nu dus echt een excelsheetje te bouwen :facepalm:
Ik merk wel dat het veel tijd kost om het goed te krijgen, omdat google sheets (waar ik thuis mee werk) toch best anders werkt dan echt excell (wat ik op mijn werk gebruikte). Ik heb nu wel de datum berekend, maar ik moet nog even stoeien met de conditional formatting dat ik ook een melding krijg als de datum nadert.
En ik moet natuurlijk dan wel braaf zelf steeds het resterende aantal dagen invullen/overtypen vanaf m'n telefoon..... Niet heel lean dus. Zou je dat kunnen koppelen?
:HA:
Maar volgens mij is je vraag serieus

(ik had een papiertje met namen en aantal dagen, werkte best aardig :whistle:)
(aanvulling: en vond ik al aardig nerdy ;-D)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven