Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Lijstjesssssssssssss....
:lijstje: :lijstje: :lijstje: :lijstje: :lijstje:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg die electro hond en ook geen sinnoh stone. :(

Ik plan eigenlijk m'n hele dag, valt dat ook onder lijstjes maken?

Als in..

8:00 - 8.30 ontbijt
8:45 - 9:15 douchen etc.. etc.. :$
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
07-12-2018 09:56
Oe, zal ik een lijstje/tabel maken in de OP met wie welk level is? ;-D
En dat ze je gewoon overal “(bijna) 40” neer. Wel de lusten van het lijstjesmaken en niet de lasten van het bijhouden :)
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
06-12-2018 16:48
Ik ben dol op lijstjes, maar dat hadden jullie misschien al door.
Ik ook! Of ze altijd zo nuttig zijn...?? Maar ik blijf ze maken!
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
07-12-2018 09:56
Oe, zal ik een lijstje/tabel maken in de OP met wie welk level is? ;-D
Ja, leuk!! En je zult het vast niet erg vinden om ze weer bij te werken wanneer iemand level up is gegaan ;-)
Alle reacties Link kopieren
Of ik zet er in wie wel en niet vrienden is met wie en wie wie ontvriend heeft en dat verzin ik dan en dan maak ik per ongeluk een foutje en dan ga ik vanaf een afstandje toe zitten kijken welke ruzies er ontstaan.

Oeps, heb ik op verzenden geklikt?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
07-12-2018 09:56
Maar.... ik heb wel eindelijk 20 great throws en alle gulpins, dus ik kan ook aan de 10 raids beginnen. En hopen op wat eggsecutes.
En gisterenavond met heel veel mensen betere vriendjes geworden, dus ik ben nu level 35 :cheer2:

Yeah, level 35! :cheer:

Die eggsecute kom ik niet meer tegen nu ik die quest moet doen :|
Ik heb er met moeite een uit een ‘hatch 1 eg’ kunnen persen. Nog maar 4...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
04-12-2018 16:43
Even snel gelezen. Ben benieuwd of dit de enige manier wordt om aan evolutie-items te komen. De speler die alleen voor zichzelf speelt heeft dan geen enkele kans om pokemon verder te evolueren...
Je kunt 1 x per dag tegen de teamleader spelen zag ik en zo items krijgen.
En met ultra en best friends kun je battelen zonder dat je bij elkaar in de buurt bent, dat maakt het ook iets makkelijker....
Lijkt me leuke uitbreiding al hoop ik dat er snel meer generatie 4 Pokémon komen, weer schaduwen in de nearby nog beter!
Alle reacties Link kopieren
Ik maak trouwens wel een lijstje van wat ik lees. En als ik op vakantie ga maak ik een lijstje met wat ik wil gaan zien en doen.
En als ik op zaterdag moet werken maak ik een to do lijstje voor man :P
Dus ik maak toch meer lijstjes dan ik in eerste instantie dacht.

Ik deed dat eerst ook Anna, zodra ik genoeg muntjes had kocht ik upgrade van de tas of storage of incubators. Maar nu wil ik echt sparen. Zit op 471 nu.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik meld me ook hier.
Ik speel eigenlijk vanaf het begin af aan al, wel dagelijks maar niet fanatiek. Inmiddels lvl 36. :yes:

Oh bij die exeggcute opdracht ben ik ook! Hier int dorp lijkt die quest 'hatch one egg' niet te bestaan ofzo. Kom hem nooit tegen. :-[
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
07-12-2018 11:23
Of ik zet er in wie wel en niet vrienden is met wie en wie wie ontvriend heeft en dat verzin ik dan en dan maak ik per ongeluk een foutje en dan ga ik vanaf een afstandje toe zitten kijken welke ruzies er ontstaan.

Oeps, heb ik op verzenden geklikt?
:HA:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
07-12-2018 11:23
Yeah, level 35! :cheer:

Die eggsecute kom ik niet meer tegen nu ik die quest moet doen :|
Ik heb er met moeite een uit een ‘hatch 1 eg’ kunnen persen. Nog maar 4...
Ik weet het niet zeker, maar is de reward voor "hatch 1 egg" niet veranderd in Lanturn? Zou echt balen zijn want exeggcute kom je weinig tegen....
Alle reacties Link kopieren
@Marene123 Volgens t schema van Leekduck kan het zowel Lanturn als Exeggcute worden. Word dus alsnog een gokkie.
Alle reacties Link kopieren
Crosslander schreef:
07-12-2018 11:43
@Marene123 Volgens t schema van Leekduck kan het zowel Lanturn als Exeggcute worden. Word dus alsnog een gokkie.
Oh gelukkig, heb je tenminste nog een kans! Ik had de opdracht gisteren drie keer en kreeg drie keer lanturn, vandaar ....
Alle reacties Link kopieren
Hoi Crosslander, welkom! :bye:

AnnA_C schreef:
07-12-2018 11:23
Of ik zet er in wie wel en niet vrienden is met wie en wie wie ontvriend heeft en dat verzin ik dan en dan maak ik per ongeluk een foutje en dan ga ik vanaf een afstandje toe zitten kijken welke ruzies er ontstaan.

Oeps, heb ik op verzenden geklikt?
:hihi:

Hm, misschien toch alleen maar bij ieders level houden...
Gefeliciteerd trouwens met het behalen van level 35! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
07-12-2018 11:23
Yeah, level 35! :cheer:

Die eggsecute kom ik niet meer tegen nu ik die quest moet doen :|
Ik heb er met moeite een uit een ‘hatch 1 eg’ kunnen persen. Nog maar 4...
Ik heb er nu met moeite4 gevangen. Nog een.
Alle reacties Link kopieren
https://pokemongohub.net/post/news/new- ... k-traffic/

Twee ervan zijn evoluties, van Yanma en Tangela, daar heb je dan misschien weer een special item voor nodig...
Alle reacties Link kopieren
Exeggcute heeft hier in de buurt een nest, in een park waar Streepjessokken nog eens speciaal heengereden is toen kabuto er zat :)
Alle reacties Link kopieren
:D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik was aan het sparen voor de middelste box, maar heb toch maar weer m'n rugzak uitgebreid, anders kon ik geen cadeautjes openen. Alleen heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens een 10 km-ei, dus ik kon de super incubators eigenlijk goed gebruiken. @Sun.lover: als ik jouw gift open worden we ultra friends. Ik wil eigenlijk ook een ei aanzetten, maar ik ben met iemand anders bijna best friends. Vind je het oké als ik daar nog even op wacht?
Ik kom de cubones ook niet meer tegen nu ik hem moet in de quest. Twee weken terug viel je er nog zo'n beetje over ... Van mij hadden ze dat best een béétje meer uit mogen spreiden eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
schattigmeisje schreef:
07-12-2018 16:11
Ik kom de cubones ook niet meer tegen nu ik hem moet in de quest. Twee weken terug viel je er nog zo'n beetje over ... Van mij hadden ze dat best een béétje meer uit mogen spreiden eigenlijk.
Je kunt ook een marowak raid doen, dat telt ook (wel drie of vier mensen nodig, of twee als het gaat om level 40 met level 40 pokémon).
Alle reacties Link kopieren
Haha mooi al die lijstjes. Ik maak meestal een lijstje op papier als ik zie dat er wat ultra's aan zitten te komen. Zit inmiddels in level 34.

Net gewapend in regenpak nog even 20 minuutjes uitgewaaid. Nu op 16 km deze week. Denk dat de 25 nog wel gaat lukken.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Alle reacties Link kopieren
Mijn meest gebruikte lijstjes zijn boodschappenlijstjes.
En ja in je telefoon kun je ook mooie lijstjes maken en afvinken. Wat neem je mee op reis, wat kan naar net grof vuil. Wie is wie op het forum en in pokemon.....

Anna is het iets om een lijstje te maken met de lijstjes die je nog wilt maken...
Alle reacties Link kopieren
@Vlinderplant: wij zijn bijna best friends, nog 3 dagen. @Winters: wij bijna ultra, nog 2 dagen. Ik zou dat graag combineren met een ei... Is dat een optie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven