Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 25 km gelopen deze week. Ik hoop op een ei als beloning.
Ik heb net ook een ei uitgelopen (waaruit ik nieuwe pokemon kreeg. Budew :yes: ) Dus tot morgenochtend ga ik even geen gifts openen en stops draaien.
Alle reacties Link kopieren
Rheaa schreef:
09-12-2018 13:39
:cheer:

Wil je de code even uitje quote halen?
Bedoel je mij wel?
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
09-12-2018 13:00
Vlinderplant, ik heb je een berichtje gestuurd.
Zie niets?
Gaat het wel goed met de pb-tjes. Toch storing? Normaal stonden berichten echt wel bij verzonden....
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
09-12-2018 11:22
Ja graag wat afspreken. Op een avond graag uur of negen. Kan niets combineren dus doe maar voorstel.
Ik stuur je nog een cadeautje. Zou je dat dan morgenavond om negen uur uit willen pakken? @Winters en @Sun.lover: is het goed als ik jullie gifts ook morgenavond om negen uur uitpak?
Alle reacties Link kopieren
Mijn PB blijft ook in Postvak Uit staan...
Vlinderplant schreef:
09-12-2018 15:46
Bedoel je mij wel?
Ja, je hebt mijn berichtje met mijn trainer code gequote, wil je de code daaruit verwijderen?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook graag weer wat meekletsen, als dat goed is. Ik ben ondertussen level 38. De Meltanopdracht ga ik nog niet halen. Ook ik moet een Cubone vangen en die zijn niet te vinden. Jammer, hopelijk komen ze snel weer eens. Ik probeer iedere dag zoveel mogelijk cadeaus te sturen. Ik merk dat het wel lastig is om er genoeg te krijgen hier in het dorp, al zijn er wel twee stops bijgekomen en ook is een stop veranderd in een gym. Ik draai me altijd suf als ik eens in de stad kom. Wat een verschil met hoeveel stops er zijn. Ik heb ruim 50km gelopen, dus morgen krijg ik vast weer een hele stapel ballen. Vorige week had ik ruim 70km en ik had 3 plaatsen vrij voor eieren, maar helaas geen ei. Zijn dat speciale eieren of komt dat gewoon hetzelfde uit als de eieren uit de stop?
suikerbroodje wijzigde dit bericht op 09-12-2018 17:18
Reden: typfoutje
0.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Suikerbroodje schreef:
09-12-2018 17:16
Ik kom ook graag weer wat meekletsen, als dat goed is. Ik ben ondertussen level 38. De Meltanopdracht ga ik nog niet halen. Ook ik moet een Cubone vangen en die zijn niet te vinden. Jammer, hopelijk komen ze snel weer eens. Ik probeer iedere dag zoveel mogelijk cadeaus te sturen. Ik merk dat het wel lastig is om er genoeg te krijgen hier in het dorp, al zijn er wel twee stops bijgekomen en ook is een stop veranderd in een gym. Ik draai me altijd suf als ik eens in de stad kom. Wat een verschil met hoeveel stops er zijn. Ik heb ruim 50km gelopen, dus morgen krijg ik vast weer een hele stapel ballen. Vorige week had ik ruim 70km en ik had 3 plaatsen vrij voor eieren, maar helaas geen ei. Zijn dat speciale eieren of komt dat gewoon hetzelfde uit als de eieren uit de stop?
Uit 10 km ei komt een shinx of riolu. 5km ei gewoon wat er altijd in zit. Random dus
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
09-12-2018 08:22
Ook gedaan, ik ben ddmd.
Heb waarschijnlijk niet iedere dag een gift voor je, maar doe mijn best.
Wil je mijn code even uit je post halen? :)
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
09-12-2018 15:48
Zie niets?
Gaat het wel goed met de pb-tjes. Toch storing? Normaal stonden berichten echt wel bij verzonden....

Ik heb nog een poging gedaan.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
09-12-2018 17:45
Uit 10 km ei komt een shinx of riolu. 5km ei gewoon wat er altijd in zit. Random dus
Dank je voor de info. Dan loop Ik morgenochtend voor 9 uur toch nog maar een plekje vrij voor een ei. En dan maar hopen dat ik er ook eentje krijg.
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
09-12-2018 11:16
Ravenna, chocopinda en Rheaa, ik heb jullie ook toegevoegd.
Ik ben Sa...eb
Wij zijn al bijna best friends! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
09-12-2018 11:31
Probeerde je toe te voegen maar we zijn allang vrienden.... :-D

Choco als je nog vrienden kunt gebruiken moet je even een pb sturen...
Wij zijn ook al bijna best friends. :high5:
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
09-12-2018 17:45
Uit 10 km ei komt een shinx of riolu. 5km ei gewoon wat er altijd in zit. Random dus
Bah een gewoon ei wat je normaal uit een stop kan krijgen dus :-x
Volgende week maar aan 50 km proberen te komen..
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
09-12-2018 18:45
Bah een gewoon ei wat je normaal uit een stop kan krijgen dus :-x
Volgende week maar aan 50 km proberen te komen..
Die 10km eieren komen ook uit een stop. Maar de rewards zijn gegarandeerd shinx of riolu.
Nou, deze week heb ik wel slots voor eieren over. Ben benieuwd of ik er ook een krijg!
En sorry voor de dames hier die mij als vriendje hebben (Al...a), ik heb de afgelopen dagen weinig gedraaid en mijn cadeautjes zijn dus al even hardstikkke op ...
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
09-12-2018 19:19
Die 10km eieren komen ook uit een stop. Maar de rewards zijn gegarandeerd shinx of riolu.
Dat wist ik niet, dan is 50 km inderdaad de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
Twee weken geleden zat ik ook boven de 50km, toen kreeg ik wel een ei, maar dat was een 5km ei met niks bijzonders erin. Kan je de 10km eieren alleen krijgen bij meer dan 50km? Net zo goed krijg je dus een 5km ei. Of geen ei. Ik heb pas 1 Shinx en nog geen Riolu, dus die wil ik allebei wel.
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
09-12-2018 14:56
Ik ving vanochtend in bed zomaar een shiny snubbull :cheer2:
Ik zie 'm nu, haha. Mooi!
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
09-12-2018 11:43
Zij wij al friends Sok (dan heb ik je naam niet als nickname vermeld). Ik ben ddmd.
Daarom had ik een disclaimer opgenomen, voor wie ik zou vergeten :D nee, wij zijn nog geen vriendjes.

En Eze! Als ik met iemand vrienden moet zijn is het met jou eigenlijk!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
En wat een PIEP*** forum, dat ging lekker, dat reageren. Excuses bij de pb's.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Het forum is inderdaad ontzettend traag, al een paar keer “ bad gateway” gehad.
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
09-12-2018 19:49
Dat wist ik niet, dan is 50 km inderdaad de moeite waard.
Ik zei het verkeerd, de 10km eieren die je in de 50km reward kan krijgen zijn gegarandeerd shinx en riolu. Maar je kan ook een 5km krijgen, of stardust of een rare candy. Ik heb 1x een 10km ei gekregen van 50km lopen.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
09-12-2018 21:31
Ik zei het verkeerd, de 10km eieren die je in de 50km reward kan krijgen zijn gegarandeerd shinx en riolu. Maar je kan ook een 5km krijgen, of stardust of een rare candy. Ik heb 1x een 10km ei gekregen van 50km lopen.
O, OK, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik kon net kiezen; of aan een stop draaien of mijn hele 'hondenuitlaatrondje' niet en een plekje over houden voor een ei voor morgenochtend. Vorige keer had ik met moeite een plekje gecreëerd en kreeg geen ei. Dus nu draaide ik gewoon maar aan een stop en.... een 10km ei! :D Al kwam daar de laatste keer ook niks bijzonders uit, maar dat moet nu goed komen lees ik. :) Oh, toch niet. XD

Co...23, Gr......es, Da......15; ik heb jullie verzoek niet geaccepteerd omdat jullie hier (nog) niet hebben laten weten wie jullie zijn.
Als jullie dat nog doen, dan accepteer ik het verzoek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven