Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Aitane schreef:
11-12-2018 07:13
Gu....1 wij zijn bijna best friends en ik wil graag een ei aanzetten. Wanneer komt het jou uit?
Ik zag 't! Ik heb net jouw gift uitgepakt en jij hebt nog 1 van mij, dus morgen kunnen we best friends worden. Ik ga geen ei inzetten, dus doe maar wanneer het voor jou uit komt.
Alle reacties Link kopieren
Suikerbroodje schreef:
11-12-2018 09:48
Er kwam een Ralts uit mijn 10km ei van gisterochtend. Jammer.
Bij mij een Bagon en bij vriend ook een Ralts. Dat is blijkbaar veranderd, eerder kreeg je òf een Shinx òf een Riolu uit dat ei....
Ik heb 2 Riolu's, eentje uit een gewoon 10 km ei en eentje uit zo'n reward-ei. Vriend heeft 'm nog niet, daarom probeerde ik die 50 km ook te halen. Als dit zo blijft gaan we die moeite denk ik niet meer doen.
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
11-12-2018 09:59
Ik was aan het werk gisteravond, maar geen probleem hoor.
Jammer. Als we best friends worden mag jij het tijdstip bepalen!

Ik heb net twee (gewone) 10-km eieren uitgebroed: een Chansey en een Mareep, pfff.
Alle reacties Link kopieren
Marene123 schreef:
11-12-2018 11:43
Ik zag 't! Ik heb net jouw gift uitgepakt en jij hebt nog 1 van mij, dus morgen kunnen we best friends worden. Ik ga geen ei inzetten, dus doe maar wanneer het voor jou uit komt.
Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Ik had een witte vulpix uit het 5 km ei van afgelopen week als beloning.
Heb er nu een 2 km ei in en dan zal ik er deze week eens een 10 km ei in zetten die heb ik ook nog 1. Vanmiddag een paar gyms veroverd. Ben benieuwd hoe lang ze er in blijven staan..
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn twee gyms vlakbij, en ook vlakbij elkaar; ik zet mijn pokemon er meestal maar in eentje tegelijk. Sinds ruim een week blijven ze er echt extreem lang in staan, en gisteren bleef een van de twee gyms van 's ochtends vroeg tot begin van de avond helemaal leeg. Volgens mij zijn er meer spelers met een december-dipje.
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda ik meld me hier! Da..15. Ik lees al vanaf het begin mee en laat alleen een berichtje hier achter als er eventueel een ei aangezet kan worden.

Iemand enig idee wie Ik...67 is?
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
11-12-2018 17:52
Hier zijn twee gyms vlakbij, en ook vlakbij elkaar; ik zet mijn pokemon er meestal maar in eentje tegelijk. Sinds ruim een week blijven ze er echt extreem lang in staan, en gisteren bleef een van de twee gyms van 's ochtends vroeg tot begin van de avond helemaal leeg. Volgens mij zijn er meer spelers met een december-dipje.
Van de drie is er al eentje uitgegooid zie ik net. Ik heb nu 631 coins. Nog even doorsparen voor een ultrabox dus :P
Alle reacties Link kopieren
Phanpy1905 schreef:
11-12-2018 18:15
Chocopinda ik meld me hier! Da..15. Ik lees al vanaf het begin mee en laat alleen een berichtje hier achter als er eventueel een ei aangezet kan worden.

Iemand enig idee wie Ik...67 is?
Riranneke?
Alle reacties Link kopieren
Marene123 schreef:
11-12-2018 18:42
Riranneke?
Ja, klopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik word gezocht? :-D Ik ben Ik...67. Ik begrijp niks van wanneer je best friend ofzo word maar wil anderen hier graag bij helpen. Dus roep maar als ik nodig ben. Het liefst dat ik zelf ook een ei kan gebruiken want een level omhoog duurt zonder wel erg lang.
Alle reacties Link kopieren
ririanneke schreef:
11-12-2018 19:05
Ik word gezocht? :-D Ik ben Ik...67. Ik begrijp niks van wanneer je best friend ofzo word maar wil anderen hier graag bij helpen. Dus roep maar als ik nodig ben. Het liefst dat ik zelf ook een ei kan gebruiken want een level omhoog duurt zonder wel erg lang.
Over 11 dagen zijn wij ultra friends (= 50.000 XP). Ik roep wel als het zo ver is (Po...je).
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
11-12-2018 13:17
Jammer. Als we best friends worden mag jij het tijdstip bepalen!

Ik heb net twee (gewone) 10-km eieren uitgebroed: een Chansey en een Mareep, pfff.
Lief! :heart: Komt wel goed hoor!

Ik weet niet of ik de 50 km ga halen deze week. Dat was wel mijn doel maar ik zit nog maar op 6,2 km.
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
10-12-2018 22:24
Een volgende keer kun je ook gewoon een nieuwe code aanmaken in pokemon go. Dan is de oude niet meer bruikbaar.
Oh, dat is een goeie! Ik heb net ook een mod gevraagd om de code uit de quote van Himalaya te halen.
Voortaan zet ik hem hier maar gewoon niet meer neer. Allemaal verzoeken van meelezers. (O) (O) Terwijl ik nog expliciet had gevraagd om geen verzoek te sturen als je geen poster bent.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook de reden dat ik mijn code hier niet neerzet. Maar als iemand vrienden wil worden mag hij/zij natuurlijk altijd een pb sturen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda schreef:
11-12-2018 22:00
Oh, dat is een goeie! Ik heb net ook een mod gevraagd om de code uit de quote van Himalaya te halen.
Ohhh.. sorry!! Ik ga snel even terug lezen, meestal let ik daar wel op.
Had ik al sorry gezegd?! ;)

Edit: verwijderd!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik post hier ook heel weinig. Wel vind ik het leuk hier jullie belevenissen te lezen maar ben met bv raids doen zelf niet erg fanatiek. Ik heb dus ook niet zo veel bijzonders te melden hier.
Wie kan mij vertellen hoe het werkt met de munten die je verdient als je pokemon lang in een battle heeft gezeten. Er staat wel dat ik 50 coins verdiend heb, maar ze worden in de shop er niet bij geteld. Gaat dat maar 1x per dag of zo?
Alle reacties Link kopieren
revenna schreef:
11-12-2018 22:31
Wie kan mij vertellen hoe het werkt met de munten die je verdient als je pokemon lang in een battle heeft gezeten. Er staat wel dat ik 50 coins verdiend heb, maar ze worden in de shop er niet bij geteld. Gaat dat maar 1x per dag of zo?

Ja, je kunt maximaal 50 muntjes per dag scoren. Daarna staat er ook ‘daily limit reached’ ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
11-12-2018 22:37
Ja, je kunt maximaal 50 muntjes per dag scoren. Daarna staat er ook ‘daily limit reached’ ofzo.
Super, dank je wel voor je antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik ben wel heel blij met bagon of een Chansey ofzo! Riolu heb ik ook nog niet.
Ik heb nu 2x een 10km-ei, maar geen extra incubators èn moet gewoon werken, dus voorlopig komt daar nog helemaal niks uit :D

Ik zet hier ook niet openlijk mijn code neer. Vind het leuker om een (al dan niet digitaal) beeld bij iemand te hebben.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Yesss, een sinnoh stone! :cheer:
Pas mijn 2e, dus heb m wel verdiend vind ik :A:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
12-12-2018 08:27
Yesss, een sinnoh stone! :cheer:
Pas mijn 2e, dus heb m wel verdiend vind ik :A:
Gefeliciteerd!
Ik wil er ook weer een!
Alle reacties Link kopieren
D
streepjessokken schreef:
12-12-2018 08:27
Yesss, een sinnoh stone! :cheer:
Pas mijn 2e, dus heb m wel verdiend vind ik :A:
Hier ook. Mijn tweede pas. Eindelijk. Zat als een kind zo blij te kijken en te bedenken wat ik zou evolven. Toch maar de rhydon... heb er maar eentje gemaxd. Mijn oude vertrouwde -1 van mijn eerste beste ooit- wilde ik in oude staat houden. Soms vraag je je af, waar ben ik mee bezig....

En die 10 km eieren, als ik ze al krijg dan is het nooit die nieuwe. En zelfs prut zoals feebas, ralts. Zelfs geen snorlax of lapras of chansey. Die komen nooit uit mijn ei. Maar dat maakt nu niets meer uit, want heb alles al. Behalve die ene nieuwe dus.
Die km opdracht schiet bij mij nooit op. Tis geen wandelweer meer. En in tegenstelling tot bij mijn man tellen fietskilometers bij mij nooit mee. Terwijl hij veel harder fietst...
Alle reacties Link kopieren
Riranneke wij kunnen over drie dagen best friends worden! Ik ben D...15. Je hebt nog een ei van mij als je deze vandaag uitpakt dan kunnen we vrijdag best friends worden. Wat voor tijd zou jou uitkomen voor een ei?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven