Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Phanpy1905 schreef:
12-12-2018 10:32
Riranneke wij kunnen over drie dagen best friends worden! Ik ben D...15. Je hebt nog een ei van mij als je deze vandaag uitpakt dan kunnen we vrijdag best friends worden. Wat voor tijd zou jou uitkomen voor een ei?
Ik denk dat je bedoelt gift uitpakken? Dat heb ik gedaan. Zeg maar wat ik verder moet doen. Vrijdag maakt tijd me niet uit!
Alle reacties Link kopieren
Hoera, toch een riolu uit mijn rewardei. Bedankt, universum!
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag afgesproken met een vriendin die ik niet zo vaak zie. Was al leuk, maar toen vroeg ze wat ik nou deed de hele dag. Dus ik bekende een beetje beschaamd dat ik dat ik mijn dag doorbreng met Pokemon go spelen en excelsheetjes daarvoor bouwen. Wordt ze helemaal enthousiast: zij speelde dat ook, maar was gestopt omdat ze altijd als enige volwassene stond tussen de 10-jarigen, bij de kerk want dat is de enige gym in haar woonplaats. Dus ze heeft het opnieuw gedownload en toen zijn we samen op jacht gegaan :). Ze was bij level 7 en heeft 2 jaar niet gespeeld, dus ik was echt de expert :P.
Echt leuk om nu ook echt met iemand samen te spelen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Anna!
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
12-12-2018 17:28
Ik had vandaag afgesproken met een vriendin die ik niet zo vaak zie. Was al leuk, maar toen vroeg ze wat ik nou deed de hele dag. Dus ik bekende een beetje beschaamd dat ik dat ik mijn dag doorbreng met Pokemon go spelen en excelsheetjes daarvoor bouwen. Wordt ze helemaal enthousiast: zij speelde dat ook, maar was gestopt omdat ze altijd als enige volwassene stond tussen de 10-jarigen, bij de kerk want dat is de enige gym in haar woonplaats. Dus ze heeft het opnieuw gedownload en toen zijn we samen op jacht gegaan :). Ze was bij level 7 en heeft 2 jaar niet gespeeld, dus ik was echt de expert :P.
Echt leuk om nu ook echt met iemand samen te spelen.
Nog luckies geruild uit 2016 :) ?
Alle reacties Link kopieren
Leuk Anna!
Samen spelen is inderdaad wel veel leuker :-)
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
12-12-2018 17:32
Nog luckies geruild uit 2016 :) ?
Nee, ze mag nog niet traden. Weet iemand welk level je daarvoor moet hebben?

Maar we moeten nu maar wat vaker afspreken ;-D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
12-12-2018 17:20
Hoera, toch een riolu uit mijn rewardei. Bedankt, universum!
Proficiat! En jaloers: daar hoop ik steeds op. Maar ik ben ook al blij met een Bagon of Ralts hoor Streepjessokken, daar moet ik de laatste evoluties nog van. Ik heb vanmiddag weer een nieuw 10 km-ei gekregen: wie weet. Helaas was ik vandaag zo dom om niet één, maar twee keer een cadeautje te openen toen ik blijkbaar net een ei had uitgebroed. Dus zitten mijn incubators eerst weer vol met paaseieren.

@Anna: dat is een leuke ontdekking. Lijkt me gaaf als je nu level 7 bent en weer begint te spelen: alleen maar schaduwen! En volgens mij mag je vanaf level 10 al traden, maar dat weet ik niet zeker.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Anna! :D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Riranneke ik bedoelde inderdaad een gift uitpakken:) ik heb je er vandaag weer eentje gestuurd. Als je deze morgen opent dan stuur ik je er vrijdag weer eentje en worden we bij het openen ervan best friends. Vrijdag half 9 ‘s avonds hiervoor afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Er zit een marowak cubone voor mijn deur, voor wie er nog 1 zoekt... :peep:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Kom maar op met die Cubone!

Wat leuk, Anna! Iemand om samen Pokémon mee te spelen lijkt me leuk. Mijn kinderen zijn er allang klaar mee, helaas.

Gefeliciteerd met je Riolu, Eze!
Alle reacties Link kopieren
Ah dat is leuk Anna! Ik stond laatst voor het eerst in mijn pokemon-carrière niet alleen bij een raid. Er blijkt dus in het dorp waar ik altijd raids doe nog een volwassen vrouw te zijn die het speelt. Uiteraard zijn we meteen pokemon vrienden geworden. Zou leuk vond ik dat!
Alle reacties Link kopieren
Suikerbroodje schreef:
12-12-2018 21:00
Kom maar op met die Cubone!

Wat leuk, Anna! Iemand om samen Pokémon mee te spelen lijkt me leuk. Mijn kinderen zijn er allang klaar mee, helaas.

Gefeliciteerd met je Riolu, Eze!
Watjes zijn het, die kinderen van tegenwoordig :hug: ik heb ze ook
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Suikerbroodje schreef:
12-12-2018 21:00
Mijn kinderen zijn er allang klaar mee, helaas.
Ik hoop steeds op een reviv(e)/(al) bij de mijne, maar nee.
Alle reacties Link kopieren
Jippie, een shiny Moltres en drie rare candy uit de doos! Heel blij.
Alle reacties Link kopieren
WoW, pvp is eindelijk uitgerold. Eerste battle leverde mij meteen een Sinnoh stone. En het is echt niet zo moeilijk als ik dacht. Wel grappig om te doen
Alle reacties Link kopieren
Oh, oeps, sorry Ma......73. Ik lette niet goed op vanmorgen een nu zijn we ultra friends. En sorry iemand die met me wou battelen, maar ik liep in het donker met de honden en daarom kwam het niet handig uit.

Uur gelopen, geen Cubone gezien. Ik wil er ondertussen toch wel eens eentje vangen, zodat ik door kan.
Ik ben wel benieuwd naar dat pvp dan! Even kijken of ik man zover kan krijgen, die heeft normaal een enorme hekel aan pvp in spelletjes. Battlen in een gym kan er nog wel vanaf, dus ik heb hoop ;-)
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
11-12-2018 22:12
Ohhh.. sorry!! Ik ga snel even terug lezen, meestal let ik daar wel op.
Had ik al sorry gezegd?! ;)

Edit: verwijderd!
Thanks! Kan gebeuren hoor. :)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Bowgirl! Maar ik snap werkelijk niet wat de bedoeling is. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda schreef:
13-12-2018 10:18
Gefeliciteerd Bowgirl! Maar ik snap werkelijk niet wat de bedoeling is. :rofl:
Ik ook niet, ik doe ook maar wat :rofl:
Wat had je als reward? Ik kreeg 500 stardust
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
13-12-2018 10:21
Ik ook niet, ik doe ook maar wat :rofl:
Wat had je als reward? Ik kreeg 500 stardust
Ik ook! Nog een keer? :)
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil gaan battelen, ik raad je aan eerst even wat te trainen bij een team leader. Die kan je vinden in je nearby scherm. Daar staan alle 3 de team leaders, daar kies je er 1 uit en dan een league. Dan je party pokemon en vechten. Gewoon trainen en dan eens een vriend uitdagen. Trainen tegen een team leader levert je 1x per dag een reward op, en is ook goed voor je ace trainer badge. Succes iedereen met uitvogelen
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda schreef:
13-12-2018 10:24
Ik ook! Nog een keer? :)
Ja kom maar op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven