Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Lambchop schreef:
16-12-2018 13:21
Dat ben ik
Oh, dus jij was het die de battle verliet toen ik voor het eerst zou gaan winnen! :whip:

Ik heb overigens nog steeds niet van iemand gewonnen. Ik heb heule zwakke pokemonnetjes denk ik. :blauwoog:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een battle met en vriendin gedaan van de week en gewonnen maar ik kreeg niks leuks.
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda schreef:
16-12-2018 13:52
Oh, dus jij was het die de battle verliet toen ik voor het eerst zou gaan winnen! :whip:
Kan ik het gooien op een slechte internetverbinding in Afrika.. Was bij elk gevecht lekker bezig en was er ineens uit.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Lambchop schreef:
16-12-2018 14:14
Kan ik het gooien op een slechte internetverbinding in Afrika.. Was bij elk gevecht lekker bezig en was er ineens uit.
Ok, het is je vergeven. :proud: Heb je het naar je zin in Afrika?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
16-12-2018 13:54
Ik heb een battle met en vriendin gedaan van de week en gewonnen maar ik kreeg niks leuks.
Ik win ook vaak maar krijg dan alleen maar stardust. Ik heb pas 2x een steen gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Heb drie dagen achter elkaar een sinnoh steen gekregen bij battle, maar altijd na een verliespartijtje. :-)
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda schreef:
16-12-2018 15:04
Ok, het is je vergeven. :proud: Heb je het naar je zin in Afrika?
Ja hoor, behalve dat mijn koffer niet is meegekomen... Verder heerlijk warm in de zon :) en wat nieuwe regionale pokemons dus schaduwen op mijn nearby
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
16-12-2018 10:05
Je bent ultra met mij, net gevochten :) maar ik had het idee alsof je niet aanviel? Wauw een wilde bagon! Heel cool!
Ja klopt, terwijl ik toch degene met een snelle aanval kies. Bij oefenen tegen de teamleader win ik zo altijd... :|
Overigens kun je bij verlies net zo goed een sinnoh stone krijgen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Net een lugia geraid, die heb ik nog niet. 2 telefoons mee. Voor mezelf niet gevangen, voor zoon (die geen zin had om mee te gaan notabene) wel... :steam:
Hopelijk vanavond nog een herkansing.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar weinig gepogood dit weekend. Alleen maar een potje gestreden tegen manlief: wel een Sinnoh stone gekregen(na winst). Nu moet ik eerst weer candy verzamelen om een gen 4 te evolueren, dus dan is de drive om te battelen ook meteen een beetje weg. Maar misschien dat ik komende week toch wat mensen van dit forum ga uitnodigen. Als het niet uitkomt: druk me maar weg, geen probleem!

Sa...ly: wij hebben nog 1 dag tot we best friends worden. Ik heb een gift van jou. Wil jij een ei aanzetten? Vu...86: wij worden over 2 dagen ultra friends. Wil jij iets afspreken? Himalaya: wij hebben nog 5 dagen tot we best friends zijn. Ei?
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag 3x gebatteld tegen account van vriendin die niet meer speelt. 3x winst en ik 1 steen. Zij kreeg er 2 o_o
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
16-12-2018 17:23
Heb drie dagen achter elkaar een sinnoh steen gekregen bij battle, maar altijd na een verliespartijtje. :-)
Oh, dan maakt het dus helemaal niet uit dat ik steeds verlies. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf net in een gym gezet maar het is een beetje een afgelegen locatie dus ik hoop dat ik m'n Pokémon binnenkort weer terug krijg :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kreeg vandaag ook een steen na verlies! Tegen Anna, de Pokémon Slayer.
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds geen steen hier, helaas. Hopelijk morgen meer geluk.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste potje tegen een Forummer verloren... Proficiat Bowgirl. Winters: ik dacht dat ik op 'Let's do it' klikte, maar er ging iets mis. Komt een uitnodiging aan!
Alle reacties Link kopieren
En ook verloren. Jullie zijn duidelijk ervarener vechters dan ik, haha! Ik wist niet dat je vriendschapslevel ook stijgt na een battle, leuk.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand mij een uitnodiging wil sturen kan dat. Ik ben M..1974
Alle reacties Link kopieren
Hier beetje druk geweest. Wel gespeeld maar ff op lager pitje. Leuk dat vechten! Ben er ook ik....246
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
16-12-2018 18:09

Sa...ly: wij hebben nog 1 dag tot we best friends worden. Ik heb een gift van jou. Wil jij een ei aanzetten?
Morgenavond om 20 uur?

Was het topic een beetje uit het oog verloren.... sorry als ik daardoor ei afspraken gemist heb!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de uitnodiging geaccepteerd hoor S...hu( weet de Vivanaam niet meer) dus we kunnen battelen.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
16-12-2018 20:17
Ik heb de uitnodiging geaccepteerd hoor S...hu( weet de Vivanaam niet meer) dus we kunnen battelen.
Sorry! Ik ga hem weer opstarten ;) dat ben ik dus :)
Alle reacties Link kopieren
Ah mooi :)
Alle reacties Link kopieren
ongeduld2 schreef:
16-12-2018 20:14
Morgenavond om 20 uur?
Is goed. Dan pak ik jouw gift ook uit, Vu...86, OK? Of is er met dat kerstevent vanaf dinsdag ook dubbele XP als je vrienden wordt? Want dan kunnen we beter nog even wachten...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even wat namen van hier aan de Pokémongo namen aan het koppelen, willen degene die bevriend met mij zijn even melden wie ze daar zijn?
Ik ben M..1974 dus.

Ik had net alleen maar stardust trouwens :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven