Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:

Ik deed vanochtend 6 stops en had maar 1 nieuwe opdracht..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Zo even om het topic te volgen een ik had vanmorgen een shinny togepi uit een ei en een freebas waardoor ik nu genoeg candy heb om beide te evolueren
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
15-01-2019 19:44
Ik heb je toegevoegd Emgee

S....chu
Bedankt, geaccepteerd en een cadeautje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda schreef:
15-01-2019 19:08
Er is een field request waarmee je hem kan vangen, ik weet alleen niet meer welke dat was en of ie er überhaupt nog is.
Ik heb hem daarmee wel compleet kunnen maken en sinds kort in het bezit van Meltan! :-D
Morgen dan maar mijn wandelrondje andere richting gaan lopen en hopen dat ik daar die request krijg. Emgee: ik heb je toegevoegd, ik ben Ik...67
Alle reacties Link kopieren
Redshoes schreef:
15-01-2019 19:58
Zo even om het topic te volgen een ik had vanmorgen een shinny togepi uit een ei en een freebas waardoor ik nu genoeg candy heb om beide te evolueren
Ik zou even wachten met feebas evolueren, komend weekend kan je een shiny krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook weer even zwaaien!
Wauw Anna gaat lekker met de kilometers!
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Alle reacties Link kopieren
Net op de valreep nog een Heartan raid gedaan. Hem nog gevangen ook 😃
Enige raid die ik van hem gedaan heb. Scheelt weer een plekje in mijn pokedex.

Vanaf morgen weer kilometers maken en wat actiever pokemon spelen, hoop ik.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan lambchop!

Ik heb vanavond gespijbeld en niet meer gelopen. Ik was er gewoon moe van. Ook niet zo gek, 2 weken geleden zat ik nog in een rolstoel. Ben dus zelf ook wel een beetje trots op mezelf :$
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Applaus Anna! En ik heb je een uitnodiging gestuurd, Emgee (Po...je). Verder iedereen gefeliciteerd met de nieuwe vangsten. Ik wil deze week wel eens een Bronzor en een Finneon vangen. Ik zie vaak genoeg schaduwen, maar altijd net op momenten dat ik er niet achteraan kan!
Alle reacties Link kopieren
Trots op je, Anna!
Ik speel een beetje op een laag pitje merk ik, doe wel mijn dagelijkse dingen maar ook niet meer dan dat. Zal het weer wel zijn.

Chocopinda, klopt, wij kunnen ultra? friends worden. En ook met Eze, Dolfje, Lambchop en BowGirl (die laatste 2 doen geen ei).
Met Marene en Poppy kan ik ook level op maar da's minder interessant qua xp.
Ik kan morgen, 21.00? Donderdag kan ook (dan kan MoWa ook mee doen).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Weer gevonden. Vandaag de hele dag gewerkt. Dus af en toe wat stops draaien. Maar helaas niet kunnen doen. Vrijdag heb ik gelukkig weer wat tijd om te lopen. Krijg de eieren maar moeilijk uitgebroed op deze manier
Alle reacties Link kopieren
De research tasks voor zaterdag zijn bekend. Doe er je voordeel mee als je een shiny feebas wil hebben.

Feebas Research: Earn 1 Buddy Candy
Feebas Research: Hatch 1 Egg
Feebas Research: Make {0} Great Throws
Feebas Research: Make {0} Nice Throws

Please note: {0} are place holders for an actual number that is currently not known.

Tasks zijn te vinden van 11 tot 14u maar als je ze niet voltooid krijgt kan je na die tijd gewoon verder met de tasks.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
15-01-2019 23:04
De research tasks voor zaterdag zijn bekend. Doe er je voordeel mee als je een shiny feebas wil hebben.

Feebas Research: Earn 1 Buddy Candy
Feebas Research: Hatch 1 Egg
Feebas Research: Make {0} Great Throws
Feebas Research: Make {0} Nice Throws

Please note: {0} are place holders for an actual number that is currently not known.

Tasks zijn te vinden van 11 tot 14u maar als je ze niet voltooid krijgt kan je na die tijd gewoon verder met de tasks.
Bedoel je dat de beloning steeds een feebas is?
(candy genoeg maar heb niet echt een geschikte om te evolven)
Nou zijn de pokemon die je uit beloningen krijgt eigenlijk ook altijd maar gemiddeld, maar toch.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
15-01-2019 23:16
Bedoel je dat de beloning steeds een feebas is?
(candy genoeg maar heb niet echt een geschikte om te evolven)
Nou zijn de pokemon die je uit beloningen krijgt eigenlijk ook altijd maar gemiddeld, maar toch.
Ja klopt, maar je hebt wel kans om er een shiny uit te krijgen. De beloningen uit de tasks zijn meestal wel beter dan wat je in het wild vangt, mijn ervaring.
Alle reacties Link kopieren
:hello:

Ik had vandaag zomaar een shiny roselia!

Ik ben wel benieuwd naar de shiny feebas, vooral de evolutie (hoe heet die ook weer)...
Alle reacties Link kopieren
Milotic! Die is wel mooi he?
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
15-01-2019 21:36
Ik zou even wachten met feebas evolueren, komend weekend kan je een shiny krijgen
Thnx voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Re.....ylo we zijn bijna best friends. Zulken we een tijd afspreken?
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
16-01-2019 00:03
Ja klopt, maar je hebt wel kans om er een shiny uit te krijgen. De beloningen uit de tasks zijn meestal wel beter dan wat je in het wild vangt, mijn ervaring.
Nee joh. Een blobvis van 102 cp is bijvoorbeeld vrij standaard uit een ei.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Oja Milotic :D die heb ik pas net haha!

Heatran is me helaas niet gelukt. 2x raid gedaan maar niet gevangen... hopelijk komt hij ooit in de field research ofzo.
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
16-01-2019 07:56
Nee joh. Een blobvis van 102 cp is bijvoorbeeld vrij standaard uit een ei.
Blobvis? 🤔

Ik kijk niet naar cp, ik kijk naar iv, en die zijn zowel in eieren als in tasks over het algemeen wel beter dan in het wild. Zit vaak rond de 80-90iv. In het wild zie je dat vaak niet voorbij komen.
Alle reacties Link kopieren
melbourne88 schreef:
16-01-2019 08:05
Heatran is me helaas niet gelukt. 2x raid gedaan maar niet gevangen... hopelijk komt hij ooit in de field research ofzo.
Hier hetzelfde :couple: heatran was moeilijk. :(
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
15-01-2019 22:40
Trots op je, Anna!
Ik speel een beetje op een laag pitje merk ik, doe wel mijn dagelijkse dingen maar ook niet meer dan dat. Zal het weer wel zijn.

Chocopinda, klopt, wij kunnen ultra? friends worden. En ook met Eze, Dolfje, Lambchop en BowGirl (die laatste 2 doen geen ei).
Met Marene en Poppy kan ik ook level op maar da's minder interessant qua xp.
Ik kan morgen, 21.00? Donderdag kan ook (dan kan MoWa ook mee doen).
21.00 uur lukt voor mij niet, dus morgen is ook goed (dan lukt 21.00 uur wel). Misschien leest Suikerbroodje het dan ook nog.
Als het je lukt om iedereen zover te krijgen op hetzelfde tijdstip, dan heb je lekker veel xp!
Alle reacties Link kopieren
-Fudge- schreef:
16-01-2019 07:13
Milotic! Die is wel mooi he?
Bijna iedereen vindt die mooi, maar ik vind t maar een suf ding :) Smaken verschillen :)

Streepjessokken, vanavond en morgenavond komt bij mij allebei niet geweldig uit, maar ik vind het ook geen drama om een keer geen ei aan te zetten.
Tvp!

Had ik maandag eindelijk weer eens een eierplekje voor de kilometerbeloning, komt er na uitbroeden een BULBASAUR uit.

Ja, daar zat ik op te wachten :bonk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven