Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Thanks streepjessokken, weer 5 erbij!
Alle reacties Link kopieren
Dank lady! Ook met whismur krijg je gewoon een steen (en zit je niet zo eindeloos te tikken :hyper:)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Haha ...ja ik zag het :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik wil nu ook wel battelen als het lukt met iemand.
Alle reacties Link kopieren
Mijn monsters liggen allemaal in de ziekenboeg, sorry!
(en ik ga mezelf uit bed hijsen ;-)))
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Iemand zin in battle?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel, maar ik weet niet of wij friends zijn. Ik ben Fe...st
Alle reacties Link kopieren
Helaas vandaag niet op stap, 2 zieke kinderen hier. Gelukkig komen er zat swinub langs en de 3e was al een shiney!
Een juichtoon da’vre langs de velden..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even zóóó klaar met Pokemon! Steeds maar weer dezelfde pokemon die voorbij komen, steeds dezelfde fieldquests waar dan suffe pokemon uitkomen, nooit een shiny. Heb het zo gehad dat ik zelfs geen zin heb om aan cd mee te doen. Wat moet je met al die swinubs als er toch geen shiny tussen zit? Dus voorlopig waarschijnlijk even geen cadeautjes meer van mij, tenzij ik nog wel zin heb op aan een stop te draaien. Ik meld me wel weer als ik weer zin krijg in het spel.

En nee, ik ben niet ongesteld. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Hier ging het goed met de shiny's. Al 10 na een uur en een kwartier spelen. Dus niks te klagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een 100%, leuk voor de evolutie (kan die nu al?)
Wel eens met die suffe field quests. Daar mag hoognodig wat nieuws in.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eventjes naar buiten geweest. Naar de dichtstbijzijnde gym gelopen die toevallig net blauw geworden was dus pokemon erin gegooid. Toen naar de pokestops in de straat tegenover ons lures aangezet en ik had binnen een kwartier 3 shinies. Meteen kunnen evolueren dus.
Toen vond ik het ook meteen welletjes en nu lig ik op de bank.
Vorige cd heb ik uren gelopen en toen maar 1 shiny.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek nog vrienden voor een quest. Ik probeer regelmatig iets te sturen, maar het lukt me niet iedere dag. Wie wil?

Poef!
meelezertjuh wijzigde dit bericht op 16-02-2019 14:20
Reden: Genoeg zo
7.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik had een shiny om 13.59u in mn scherm, maar bleef steeds ontsnappen, om 14.00u gevangen en werd een gewone :cry:

Maar wel een 100% shiny gevangen en nog een superload aan minder goede shiny. Was een goede dag voor mij
Alle reacties Link kopieren
Nou ik had er 2 >:-( stom spel

Volgende maand komen er weer nieuwe field requests hoop ik. Stom en lui dat januari en februari hetzelfde waren.
Alle reacties Link kopieren
Ik had 2 shinys, 1 ervan is nu een groene mamoswine!
Verder zo'n bij gevangen, die had ik nog niet, en een paar nog benodigde pokemons waarbij ik er ook nog aan dacht een ananas aan te zetten :cheer2:
Ik ben dus helemaal blij.
Ik heb ook 2 keer de quest catch a chansy voor 3 rare candy. Die komt toch uit de luvdisk quest als beloning? Die heb ik namelijk ook, nog 19 hartjes te gaan :).

Balen chocopinda, ik had het pas ook hoor. Dat ik dacht "het heeft toch geen zin om op pad te gaan."
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zeker 100 swinubs gevangen, maar geen enkele shiny. Kan dat beest niet meer zien.
Alle reacties Link kopieren
Sunlover is geen swinublover
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
16-02-2019 15:21
Sunlover is geen swinublover
Nee, gelukkig was er genoeg zon :sun:
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik hebben samen 7 shiny swinubs gevangen, dus dat is leuk !
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
16-02-2019 14:51
Ik had 2 shinys, 1 ervan is nu een groene mamoswine!
Verder zo'n bij gevangen, die had ik nog niet, en een paar nog benodigde pokemons waarbij ik er ook nog aan dacht een ananas aan te zetten :cheer2:
Ik ben dus helemaal blij.
Ik heb ook 2 keer de quest catch a chansy voor 3 rare candy. Die komt toch uit de luvdisk quest als beloning? Die heb ik namelijk ook, nog 19 hartjes te gaan :).

Balen chocopinda, ik had het pas ook hoor. Dat ik dacht "het heeft toch geen zin om op pad te gaan."
Ohja ik heb nu ook 2 van die chansey questst aanstaan. Vanavond nog even een berg luvdiscs vangen. Heb nog geen evolutie van chansey, dus zo schiet het wel op !
Alle reacties Link kopieren
Sun.lover schreef:
16-02-2019 15:19
Ik heb zeker 100 swinubs gevangen, maar geen enkele shiny. Kan dat beest niet meer zien.
Kijk en hier kan ik dus niet meer tegen. ;-)) Het is gewoon zo oneerlijk verdeelt.
Mag ik meeschrijven als newbee? :$ Ik ben vandaag begonnen met Pokémonnen. Had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden. Ben de halve dag aan de wandel gegaan om eieren te hatchen en pokemons te vangen. :rofl: Heb er 17km voor gelopen door onze stad. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Littlebell schreef:
16-02-2019 17:13
Mag ik meeschrijven als newbee? :$ Ik ben vandaag begonnen met Pokémonnen. Had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden. Ben de halve dag aan de wandel gegaan om eieren te hatchen en pokemons te vangen. :rofl: Heb er 17km voor gelopen door onze stad. :rofl:
Wow, lekker fanatiek begonnen!
Welk level ben je nu?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
AnnA_C schreef:
16-02-2019 17:15
Wow, lekker fanatiek begonnen!
Welk level ben je nu?
Level 6, volgens mij schiet het best op zo. Maar het is leuk en het motiveerd om naar buiten te gaan. Nu wandel ik sowieso heel graag en ik wandel ook veel. Normaal zo'n 10km, maar nu iets verder gegaan dan normaal om maar wat pokestops te kunnen draaien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven