Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Nog 2 dagen. Je kunt bij 'news' kijken, daar staan de data.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Valentine event duurt tot morgenavond 10u. Nieuwe event komend weekend op de zelfde tijd als community day. Maar na het event is de nieuwe pokemon gewoon in het wild te vangen. (Voor mensen die dan niet kunnen spelen)
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
20-02-2019 06:15
Valentine event duurt tot morgenavond 10u. Nieuwe event komend weekend op de zelfde tijd als community day. Maar na het event is de nieuwe pokemon gewoon in het wild te vangen. (Voor mensen die dan niet kunnen spelen)
Oeffff, ik weet inderdaad niet of ik tijd heb dan :( wel heel kort weer.
Alle reacties Link kopieren
Wel leuk. Ik heb er zin in.
Fijn dat deze pokemon ook na het event te vangen is :)
Ben trouwens ook wel benieuwd hoe het nu zit met Smeargle. Er gaan geruchten dat mr. Mime naar de andere kant van de wereld gaat en dat Smeargle daar voor in de plaats komt.
winters wijzigde dit bericht op 20-02-2019 14:03
Reden: code verwijderd
16.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Toegevoegd winters :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je dochter toegevoegd.
P...23 ben ik
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel, namens dochter :)

Ik heb net nog gauw even een chansey-raid gedaan. Met Machamps is het inderdaad goed te doen.
Alleen was het net heel raar. Ik was aan het battelen en hij/zij was bijna neer, klein rood streepje nog, en ineens vulde de balk zich weer tot over de helft. Dat heb ik niet gered. Gelukkig was er nog tijd om een keer te battelen en toen ging het wel goed gelukkig. Ik heb in ieder geval genoeg candies om een goeie Blissey te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je dochter ook uitgenodigd.

Ik had van het weekend een chanseyraid geprobeerd, maar was me (twee keer) net niet gelukt.

Ik zal eens kijken of ik de jongens zaterdag mee krijg op speeltuinpokestopjacht :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
20-02-2019 11:13
Wel leuk. Ik heb er zin in.
Fijn dat deze pokemon ook na het event te vangen is :)
Ben trouwens ook wel benieuwd hoe het nu zit met Smeargle. Er gaan geruchten dat mr. Mime naar de andere kant van de wereld gaat en dat Smeargle daar voor in de plaats komt.

Mijn dochter zoekt nog nieuwe vrienden. Zijn er nog mensen die haar willen toevoegen?

Er gaan ook geruchten dat smeargle in de doos komt en mime jr. in een regio 7km ei zit
bowgirl35 wijzigde dit bericht op 20-02-2019 14:15
1.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk, zag het het nieuwe event voor aankomende zaterdag. Ga zeker even een rondje stad doen!

Ben er net achter gekomen dat ik kennelijk met mijn kont op een pokestop zit als ik achter mijn favoriete bureau zit op het werk. Dus tsja, af en toe wordt die wel gedraaid hoor o_o
Alle reacties Link kopieren
O, een mini-eventje. Dat is wel leuk. En ik vond net een Chansey op de oprit, dus die Luvdisks hoef ik ook niet meer. Heb je dochter een uitnodiging gestuurd Winters, mocht het te veel worden dan verwijder 'm maar gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor het toevoegen! :-)
Ik denk dat ik haar code nu maar even verwijder.
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
20-02-2019 14:02
Dank jullie wel voor het toevoegen! :-)
Ik denk dat ik haar code nu maar even verwijder.
Ik heb haar ook nog toegevoegd en de code uit mn quote verwijderd ;)
Alle reacties Link kopieren
Potver, ik was eerder klaar met werken vandaag en er zat een glameow buiten. Dus ik snel jas aan en fiets gepakt bal gegooid en poef weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen de 20 luvdisc quest gekregen en de spindaquest.. de luvdisc gaat misschien nog wel lukken maar die andere..
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
20-02-2019 16:29
Potver, ik was eerder klaar met werken vandaag en er zat een glameow buiten. Dus ik snel jas aan en fiets gepakt bal gegooid en poef weg.
Heeee ik zit bij mijn Pokémon te kijken en ik heb hem toch gevangen :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ha, die Glameow ving ik ook vanmiddag, speciaal voor op de fiets gestapt. Altijd leuk, hè, een nieuwe? Ik zou die spinda-quest even bewaren: als er zaterdag ineens allemaal Wailmers spawnen dan lukt het misschien toch. Uit mijn paasei kwam net helaas weer eens een Cleffa. Uit pure frustratie aan de eerste de beste stop gedraaid en een 10-km-ei gehad. Hopen dat daar dan misschien een keer een Riolu uit wil komen.
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
20-02-2019 11:13
Er gaan geruchten dat mr. Mime naar de andere kant van de wereld gaat en dat Smeargle daar voor in de plaats komt.
Als ze dan even willen wachten tot ik terug ben uit Nieuw Zeeland :A: anders kom ik m daar steeds weer tegen. Wat heb ik een hekel aan die Mime!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
20-02-2019 17:41
Als ze dan even willen wachten tot ik terug ben uit Nieuw Zeeland :A: anders kom ik m daar steeds weer tegen. Wat heb ik een hekel aan die Mime!
Daar zit relicanth al
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zaterdag wel zin in !
Mooi weer, leuke quest (hoop ik) en nieuwe pokemon.


Alleen zoon (10), baalt dat hij 3 uur met mamma mee moet. Dus ik verwacht dat ik hem na 1,5 uur moet wegbrengen naar oma of een vriendje.

Ik hoop hem te paaien met chips en wat pepernoten die nog op moeten...
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
20-02-2019 16:36
Heeee ik zit bij mijn Pokémon te kijken en ik heb hem toch gevangen :cheer:
Heb exact hetzelfde gehad met mijn shiny snubbull, wat baalde ik dat die weg leek...

Toch niet dus :D
Alle reacties Link kopieren
De wuest van cubreatcurve ballen is gelukt. Dankzij de suicune, dan was de volgende quest wel wat makkelijker: gebruik tien besjes.... Kon toch weer een meltanbox openene. Na 4 boxen nog steeds 1 shiny. Nou ja liever iets dan niets.... kan al wel veel evolves doen. Meer dan 800 candy. Met dubbele candy en ananas gaat het snel.


Winters we kunnen BF worden. Wanneer is handig? Heb nog veel eitjes dus zonde om niet te gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Special weekend raid dit weekend. Vanaf morgenavond 10u (wat voor ons zaterdag gaat worden) tot maandagavond 10u. Latias in de raids met kans op een shiny. Wordt een druk weekend.
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk. Ik heb er wel zin in.
Én het wordt ook nog eens mooi weer. Ik ga voor die quest denk ik naar het dorp, daar zijn best veel pokestops. En laat de ijssalon zaterdag voor het eerst weer open zijn.... :-D

Vanmorgen heb ik weer een nieuwe Spinda-quest gedraaid. Het gaat me nu minder goed af, helaas.

Dolfje en Pupsel gelukkig hebben jullie de pokemons toch gevangen :-)
SweetChiliSauce, geen ijssalon in de buurt waar je een pitstop kan maken? :biggrin:

BowGirl35 schreef:
20-02-2019 12:36
Er gaan ook geruchten dat smeargle in de doos komt en mime jr. in een regio 7km ei zit
Mag van mij ook. Ik ben heel benieuwd :-)
Alle reacties Link kopieren
Leuke potjes Leighton!
Wel alleen maar stardust helaas.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven