Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 9

10-05-2019 13:18 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!
anna_c wijzigde dit bericht op 10-05-2019 22:45
Reden: Op verzoek ingekort
84.43% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
11-05-2019 08:27
Er gaat iets mis denk ik, want ik heb helemaal geen pbtjes ontvangen...

*trekt huilend het dekbed nog maar eens over zich heen*

:there:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
AnnA_C schreef:
11-05-2019 08:27
Er gaat iets mis denk ik, want ik heb helemaal geen pbtjes ontvangen...

*trekt huilend het dekbed nog maar eens over zich heen*

Idem, maar dan zonder dekbed. Zit al even beneden, manlief mag uitslapen vandaag.

AnnA, we worden over 6 dagen ultra friends. Dan wil ik graag een ei aanzetten. Heb nl nog iemand die dag, dus dat tikt lekker aan.
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 11-05-2019 08:41
18.86% gewijzigd
Winters en rainbow, jullie hebben een pb.
Alle reacties Link kopieren
Gedeelde smart... Dat helpt alweer!

Is goed, zullen we tegen die tijd wat afspreken?
Stuur mij dan niet het laatste cadeautje, want dan open ik hem misschien per ongeluk. Ik zal zorgen dat ik er 1 bewaar zodat ik die dan aan jou kan sturen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
11-05-2019 08:27
Er gaat iets mis denk ik, want ik heb helemaal geen pbtjes ontvangen...

*trekt huilend het dekbed nog maar eens over zich heen*
Ja maar wij zijn allàng beste vrienden! :couple:
AnnA_C schreef:
11-05-2019 08:45
Gedeelde smart... Dat helpt alweer!

Is goed, zullen we tegen die tijd wat afspreken?
Stuur mij dan niet het laatste cadeautje, want dan open ik hem misschien per ongeluk. Ik zal zorgen dat ik er 1 bewaar zodat ik die dan aan jou kan sturen.

Thanks! We spreken het van de week nog wel af.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
10-05-2019 23:52
Yes!!
Maar daarna.. dan val je vast in een gat!
Ik ben blij dat ik nog niet zo ver ben *kuch* :rofl:
Ik heb echt geen idee. Ik hoop het eigenlijk niet.
Maar zal waarschijnlijk wel meevallen. Ik vermaak me, net als Bowgirl, prima met al die events. Al vind ik dat ze de levels wel eens omhoog mogen gooien.

@ Rubble, bericht ontvangen en beantwoord.
@Emceetje, wat ontzettend balen van die Charizard! :( Hopelijk kom je die nog eens tegen.
Alle reacties Link kopieren
Heb een nieuwe field opdracht;

Catch the water type pokemon carried in a backpack

Heb nu al vele gevangen maar allemaal niet de juiste... welke moet ik dan wel hebben?
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
11-05-2019 11:08
Heb een nieuwe field opdracht;

Catch the water type pokemon carried in a backpack

Heb nu al vele gevangen maar allemaal niet de juiste... welke moet ik dan wel hebben?
Psyduck :)
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
11-05-2019 11:16
Psyduck :)
Thks!
winters schreef:
11-05-2019 09:03
@Emceetje, wat ontzettend balen van die Charizard! :( Hopelijk kom je die nog eens tegen.
Ik zag een charizard rechtsonder verschijnen (bij wat er in de buurt is), dus ben ik de auto gestapt en ernaartoe gesjeesd hahaha en in the pocket :yes: :yes: :yes:
Wel veel minder cp en hij is extra small, maar ik ben er blij mee
Nog bedankt voor de tips in het vorige topic voor doelen na het bereiken van level 40. Gymmen vind ik niks aan; dat doe ik alleen voor de muntjes. Dus dat gaat 'm niet worden hoor. Ik hou het voor nu maar bij van alle Pokémon een mannetje en een vrouwtje in de Pokédex, alles lucky in de Pokédex en 10.000 km lopen. En alle shinies natuurlijk! Het roze aapje is alvast in the pocket! :cheer2:

Doe nu zoveel mogelijk de quest waar je Psyduck moet vangen en Magikarp als reward krijgt. Die vang ik niet, maar bewaar ik in m'n stack. En hopelijk is dan na dit event de quest waarbij je 5 water types moet vangen voor een Seel er weer meer. Die kan ik dan lekker snel afronden met m'n bewaarde Magikarp. Wat je al niet doet voor een mini kansje op een shiny Seel...
Alle reacties Link kopieren
Maar als je ze al gevangen hebt, wat heb je er dan aan als je later voor een quest 5 watertypes moet vangen?

Ik ben level 36 en zet nooit een ei aan omdat ik dan te snel bij 40 kom en ook bang ben voor het zwarte gat :"-(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je net een pb gestuurd Anna, of zijn wij al vriendjes?
Voor wie nog vrienden nodig heeft: Xxxxxxxxx

Nog geen shinies deze keer en ik hoop nog erg op shniy psyduck want die had ik (natuurlijk :) ) ook nog niet. Maar 1/450 is ook wel een kleine kans natuurlijk. Straks nog maar een wandeling maken, vanochtend ook al 5 km gelopen. Het was hier lekker lenteweer en pokemon helpt echt om meer te wandelen, dus dat is goed.
kailan wijzigde dit bericht op 12-05-2019 12:49
Reden: Code weggehaald
3.50% gewijzigd
AnAppleADay schreef:
10-05-2019 14:49
Ik ben ook sinds kort weer begonnen en ben nu op jacht naar Sinnoh Stones. Ik had er eentje, weet niet van waar maar ik sindsdien heb al 4 keer een 7-dagen Field Research afgerond en krijg er steeds geen. Is dat gewoon pech hebben?
Ik weet niet of je hem al hebt maar ik kreeg hem bij een battle training 1500 tegen het buurmeisje!
Oh en ik dacht Staryu! Dus ik heb alle psyducks genegeerd 😭
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe shiny van dit event is aipom. Maar psyduck kon al shiny zijn, toen had ik hem niet gevangen en nu zitten er weer veel dus ik hoopte dat die nu zou lukken. Ik hoop natuurlijk ook op een roze aap, maar de shiny kansen zijn laag. Ach, dan ben ik des te blijer als het wel eens lukt :)
Bij het vorige event wel een shiny shuckle gevangen en ook shiny diglet is gelukt dus ik mag zeker niet klagen.
Shiny lapras staat ook nog heel hoog op mijn wensenlijstje. Ik kan me nog zo goed mijn eerste gewone lapras herinneren een paar jaar geleden, we renden er met z’n allen op af. Toen speelde de hele familie nog. En ik vind lapras gewoon een leuke pokemon.
Alle reacties Link kopieren
kailan schreef:
11-05-2019 14:44
Ik heb je net een pb gestuurd Anna, of zijn wij al vriendjes?
Voor wie nog vrienden nodig heeft: 3019 6329 8185.

Nog geen shinies deze keer en ik hoop nog erg op shniy psyduck want die had ik (natuurlijk :) ) ook nog niet. Maar 1/450 is ook wel een kleine kans natuurlijk. Straks nog maar een wandeling maken, vanochtend ook al 5 km gelopen. Het was hier lekker lenteweer en pokemon helpt echt om meer te wandelen, dus dat is goed.
Ik heb je toegevoegd :)
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
melbourne88 schreef:
11-05-2019 14:33
Maar als je ze al gevangen hebt, wat heb je er dan aan als je later voor een quest 5 watertypes moet vangen?

Nee, je moet ze nog niet vangen.
Als je een opdracht hebt uitgevoerd, krijg je bijvoorbeeld 5 besjes. Die incasseer je dan meteen bij ‘claim reward’

Maar als er een pokemon als beloning is nadat je op claim reward hebt gedrukt, kun je gewoon het scherm uit, linksboven (dat wegren-icoontje).
Dan heb je wel weer ruimte voor een nieuwe opdracht, maar de P kun je op enig later moment alsnog vangen door bovenin het claim reward-lijstje te klikken.

Duidelijk zo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Kun je in 1 opslag zien in welke pokegym al je pokkemonnen staan?
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
11-05-2019 15:54
Kun je in 1 opslag zien in welke pokegym al je pokkemonnen staan?
Ja, klik op je avatar, scroll een stukje naar beneden, dan zie je je gymbadges. Staat daar een tekentje naast en dan staat daar jouw pokemon in. Als je op de badge klikt zie je welke pokemon en hoelang die daar al staat
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
11-05-2019 08:27
Er gaat iets mis denk ik, want ik heb helemaal geen pbtjes ontvangen...

*trekt huilend het dekbed nog maar eens over zich heen*
Ik ook niet. :cry: En geen shinies. :cry: En ik lees dat ik in een zwart gat gevallen ben. :cry: Nu heb ik een Pokedip. :'(

Nee, hoor. Ik heb nog best een boel Pokémon niet. En nog veel meer shinies niet. En maar 1 Lucky Pokémon. Nog zat te sparen dus.
Alle reacties Link kopieren
Spuit elf meldt zich ook nog maar even 😉

Wie mij nog niet als vriendje heeft mag me een pb sturen.
Stuur op het moment niet dagelijks cadeautjes maar dat komt vast wel weer.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een 2e Ditto gevangen :cheer2:
En ik heb mijn eerste raid in mijn eentje gewonnen :cheer2: :cheer2:

Mijn dag is weer goed :P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen een raid gedaan en de Mesprit gevangen en net bij het naar buiten lopen van mijn werk ving ik een shiny aipom :yes:
Nu heb ik alleen het dilemma evolueren of niet? Dus eigenlijk wil ik er nog een :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven