Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen.

28-11-2017 11:43 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat velen allang hadden zien aankomen ( ik niet trouwens) gaat nu gebeuren, Prins Harry stapt in het huwelijksbootje. Prins Charles en de Koningin zijn volgens de media blij met het nieuws. Toch vraag ik me stiekem af of ze echt wel zo blij zijn :

- Meghan is al eerder getrouwd geweest.
- De sexy scenes die ze speelde in Suits lieten heel weinig aan de verbeelding over
- Ze heeft een afro Amerikaans moeder met dreadlocks ( lijkt me ook wel een dingetje daar aan dat stijve Engelse hof)

Ik ben erg benieuwd hoe zij het gaan doen als Prinses daar aan dat hof.
Misschien is het juist wel goed dat Harry trouwt met een vrouw die wat meer levenservaring heeft, zij is niet zo naïef zoals zij moeder destijds was.
Ik verwacht ook niet dat zij zoveel schandalen zal veroorzaken zoals lady di destijds heeft gedaan, maar dat zal de tijd uitwijzen.
Ik zeg in ieder geval gefeliciteerd !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Prins Harry heeft zich ook 'over the edge' gedragen in zijn jeugdtijd. Die 2 hebben wat dat betreft ook een raakvlak naast de goede doelen projecten.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik hoop maar dat ze in het echt niets lijkt op die jankerige Rachel van Suits.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een geweldig stel. Ze zijn al wat ouder (33 en 36) dus genoeg levenservaring. En zij is dus echt al een volwassen vrouw die weet waar ze aan begint. De chemie spat er af bij de twee. En ook zij houdt zich Veel bezig met goede doelen. Dus ik verwacht dat ze zich daar straks na haar trouwen volledig op gaat richten.
Harry is geen kroonprins, dus de impact op het hofleven zal wel meevallen.
Ik vind het hartstikke leuk dat ze zo verliefd zijn en elkaar hebben gevonden. Ik vind Harry heel leuk. :)
Alle reacties Link kopieren
Gezien haar leeftijd verwacht ik snel kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou het een probleem zijn dat haar moeder afro-Amerikaans is? En waarom zou het een probleem zijn dat zij al eerder getrouwd is geweest? zowel Charles als zijn broer zijn gescheiden. Dus zo ongebruikelijk is dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Ach, Charles en Camilla zijn toch allebei ook al een keer getrouwd geweest? Dus dat lijkt me tegenwoordig echt geen probleem meer.
Een afro amerikaanse moeder lijkt me ook geen probleem meer, tegenwoordig hoef je sowieso al geen adel meer te zijn en er lijkt me geen verschil tussen een blanke moeder of niet. Het koningshuis is juist gewend aan verschillende culturen.

Alleen de sexy scenes zouden misschien een probleem kunnen zijn maar Harry heeft ook genoeg leuke foto's online staan. Verder is ze een hele maatschappelijk betrokken slimme vrouw.
Zo schokkend is het toch niet? Het was gewoon wachten maar al langer duidelijk dat dit er aan zat te komen.
Alle reacties Link kopieren
stokske schreef:
28-11-2017 11:52
Gezien haar leeftijd verwacht ik snel kinderen.
Ik ook. Ze is met haar 36 toch al redelijk op leeftijd. Ik hoop dat het ze gegeven is in de toekomst.
Wat ik me wel afvraag is wat voor kindjes die twee gaan krijgen. De genen kunnen terugslaan en donkere kindjes veroorzaken. Lijkt me leuk, een stel swingende kroeskoppies daar in die stijve familie. :proud:
Het zijn gewoon twee mooie verliefde mensen die oud willen worden met elkaar.
Hartstikke leuk en ik zou niet weten waarom het problematisch is.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk al uit naar de bruiloft. Zij wordt ongetwijfeld een mooie bruid. Wat een prachtvrouw is zij zeg. En Harry daar heb ik ook een zwak voor.
Ik denk dat dit koppel erg populair gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-11-2017 11:56
Wat ik me wel afvraag is wat voor kindjes die twee gaan krijgen. De genen kunnen terugslaan en donkere kindjes veroorzaken. Lijkt me leuk, een stel swingende kroeskoppies daar in die stijve familie. :proud:
Ik denk dat er hele mooie kindjes uit gaan komen bij die twee.
Ik vind de combinatie rood haar en donkerdere huid altijd heel mooi.
anappleaday wijzigde dit bericht op 28-11-2017 11:58
9.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-11-2017 11:56
Wat ik me wel afvraag is wat voor kindjes die twee gaan krijgen. De genen kunnen terugslaan en donkere kindjes veroorzaken. Lijkt me leuk, een stel swingende kroeskoppies daar in die stijve familie. :proud:
ja lijkt me geweldig
Miskotto, heb jij problemen met die dingen uit je OP, of denk je dat de koninklijke familie dat heeft?
mick87 schreef:
28-11-2017 11:50
Ik vind het een geweldig stel. Ze zijn al wat ouder (33 en 36) dus genoeg levenservaring. En zij is dus echt al een volwassen vrouw die weet waar ze aan begint. De chemie spat er af bij de twee. En ook zij houdt zich Veel bezig met goede doelen. Dus ik verwacht dat ze zich daar straks na haar trouwen volledig op gaat richten.
Gezien hun leeftijd verwacht ik binnen een jaar na hun huwelijk hun liefdesbaby daarom ook die snelle bruiloft,geen tijd te verdoen als ze er 4 willen/mogen krijgen (als het lukt).
Alle reacties Link kopieren
Had zelf nooit gedacht dat het een stel zou worden, maar zo te zien werkt het. Ben benieuwd wat de toekomst hen brengt ;)
Alle reacties Link kopieren
Saz schreef:
28-11-2017 11:50
Ik hoop maar dat ze in het echt niets lijkt op die jankerige Rachel van Suits.

+1

Ik vind dat ze in Suits trouwens wel erg lijkt op Pippa Middleton.
Super leuk, mooi stel. Lekker verfrissend juist dat Harry niet met zo'n stijve kleerhanger als Kate Misdleton trouwt!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-11-2017 11:56
Wat ik me wel afvraag is wat voor kindjes die twee gaan krijgen. De genen kunnen terugslaan en donkere kindjes veroorzaken. Lijkt me leuk, een stel swingende kroeskoppies daar in die stijve familie. :proud:
Jaaaaa! en dan met rood/bruin kroeshaar en groene of hazel ogen. Ik zie een paar mini Malcolm X-jes voor me. Prachtig! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Falathiel schreef:
28-11-2017 12:00
Had zelf nooit gedacht dat het een stel zou worden, maar zo te zien werkt het. Ben benieuwd wat de toekomst hen brengt ;)
Er gaan al geruchten dat Meghan Harry verveelt.
Little minds have little worries, big minds have no time for worries.
Alle reacties Link kopieren
Vind het super raar dat Harry vroeger in een nazipak rondliep en nu een halfzwarte verloofde heeft...

Ik zou niet met iemand willen die in een nazipak rondliep hoor en al helemaal niet vanuit haar perspectief
groetjes, slagtandje
slagtandje schreef:
28-11-2017 13:02
Vind het super raar dat Harry vroeger in een nazipak rondliep en nu een halfzwarte verloofde heeft...

Ik zou niet met iemand willen die in een nazipak rondliep hoor en al helemaal niet vanuit haar perspectief
Ach, dat was jeugdige onbezonnenheid, dat kan je hem niet zijn hele leven na blijven dragen. Kom op hoor!!!
Queen Charlotte had de eer al om eerste met Afrikaans bloed in het Britse koningshuis te zijn.

http://www.aaregistry.org/historic_even ... lotte-born. Ze is ook nog van Duitse en Portugese afkomst en misschien van Aziatische afkomst.

She still preserves that title in her face.
Tho’ shone their triumphs o’er Numidia’s plain,
And and Alusian fields their name retain;
They but subdued the southern world with arms,
She conquers still with her triumphant charms,
O! born for rule, – to whose victorious brow
The greatest monarch of the north must bow.

Critici zeggen echter dat Afrika en Azië in dit rijmpje alleen maar genoemd worden om de koloniën in deze continenten te verdedigen...

Ik vind dat Meghan en Harry er heel verliefd en blij uitzien. Ik hoop dat ze door de pers lekker met rust worden gelaten en de bruiloft lekker besloten houden.
anoniem_253667 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 13:14
53.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-11-2017 13:08
Ach, dat was jeugdige onbezonnenheid, dat kan je hem niet zijn hele leven na blijven dragen. Kom op hoor!!!
Jeugdige onbezonnenheid? Als je ouder dan 12 bent ofzo dan ben je gewoon verantwoordelijk voor wat je doet

Ben je tijdelijk een punker ofzo, oké, daar doe je niemand kwaad mee

Een nazipak aantrekken is een ander verhaal. Totaal gebrek aan respect

Bovendien was hij helemaal niet zo jeugdig meer. Hij was 20!!! Dan ben je gewoon volwassen en hoor je beter te weten
groetjes, slagtandje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven