Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen.

28-11-2017 11:43 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat velen allang hadden zien aankomen ( ik niet trouwens) gaat nu gebeuren, Prins Harry stapt in het huwelijksbootje. Prins Charles en de Koningin zijn volgens de media blij met het nieuws. Toch vraag ik me stiekem af of ze echt wel zo blij zijn :

- Meghan is al eerder getrouwd geweest.
- De sexy scenes die ze speelde in Suits lieten heel weinig aan de verbeelding over
- Ze heeft een afro Amerikaans moeder met dreadlocks ( lijkt me ook wel een dingetje daar aan dat stijve Engelse hof)

Ik ben erg benieuwd hoe zij het gaan doen als Prinses daar aan dat hof.
Misschien is het juist wel goed dat Harry trouwt met een vrouw die wat meer levenservaring heeft, zij is niet zo naïef zoals zij moeder destijds was.
Ik verwacht ook niet dat zij zoveel schandalen zal veroorzaken zoals lady di destijds heeft gedaan, maar dat zal de tijd uitwijzen.
Ik zeg in ieder geval gefeliciteerd !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
slagtandje schreef:
28-11-2017 13:02
Vind het super raar dat Harry vroeger in een nazipak rondliep en nu een halfzwarte verloofde heeft...

Ik zou niet met iemand willen die in een nazipak rondliep hoor en al helemaal niet vanuit haar perspectief
Stel je niet zo aan zeg.
slagtandje schreef:
28-11-2017 13:11
Jeugdige onbezonnenheid? Als je ouder dan 12 bent ofzo dan ben je gewoon verantwoordelijk voor wat je doet

Ben je tijdelijk een punker ofzo, oké, daar doe je niemand kwaad mee

Een nazipak aantrekken is een ander verhaal. Totaal gebrek aan respect

Bovendien was hij helemaal niet zo jeugdig meer. Hij was 20!!! Dan ben je gewoon volwassen en hoor je beter te weten
:rofl: :rofl: :rofl:
Nou, als je 20 bent ben je niet volwassen. Onderzoek heeft bewezen dat je pas bij 23 jaar goed gaat nadenken. Daarnaast was het ook een feestje, en niet een openbare gelegenheid. Ik zou er nooit mee rondlopen (heb zelfs eens iemand uitgescholden die in zo'n pak liep voor de gein), maar laten we hieruit niet concluderen dat hij DUS racistisch is.
Alle reacties Link kopieren
Snap echt niet waarom mensen op dit forum zo'n probleem hebben met racistische reacties over vluchtelingen en zwarte piet enzo en een nazipak wel oké vinden. De nazi's waren de ergste racisten ooit en dan gaat prince Harry zo rondlopen. Alsof hij niet wist wie de nazi's waren. Onbegrijpelijk!!! Ooit aan gedacht hoe dat overkomt op Joden? Als Harry niet zo rijk was zou Meghan hem links laten liggen hoor dat weet ik zeker, zeker met zijn verleden.
groetjes, slagtandje
Alle reacties Link kopieren
Madyn schreef:
28-11-2017 13:16
Nou, als je 20 bent ben je niet volwassen. Onderzoek heeft bewezen dat je pas bij 23 jaar goed gaat nadenken. Daarnaast was het ook een feestje, en niet een openbare gelegenheid. Ik zou er nooit mee rondlopen (heb zelfs eens iemand uitgescholden die in zo'n pak liep voor de gein), maar laten we hieruit niet concluderen dat hij DUS racistisch is.
Wel volwassen genoeg om te begrijpen hoe heftig de Holocaust was en dat je daar geen geintjes om moet maken. Als je echt walgt van racisme dan ga je niet zo verkleed
groetjes, slagtandje
:heart: Off with his head!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, Harry is een nazi en Meghan een golddigger.
Weet je wat raar is? Bij zulk gezellig positief nieuws persé iets rots willen zeggen.
nessemeisje schreef:
28-11-2017 13:20
Ja hoor, Harry is een nazi en Meghan een golddigger.
Weet je wat raar is? Bij zulk gezellig positief nieuws persé iets rots willen zeggen.
Is kinnesinne!
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 13:23
0.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-11-2017 11:56
Wat ik me wel afvraag is wat voor kindjes die twee gaan krijgen. De genen kunnen terugslaan en donkere kindjes veroorzaken. Lijkt me leuk, een stel swingende kroeskoppies daar in die stijve familie. :proud:
Zijn meer die zich dat afvroegen, zie deze pics :hihi:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vind huwelijksnieuws altijd gewoon leuk maar als iemand vroeger expres in een nazipak rondliep dan is het niet gek dat mensen het daar later nog eens over hebben, zeker als je dan met een donkere meid bent

Op z'n minst opmerkelijk

In mijn omgeving hoor ik wel meer verontwaardigde mensen hoor vooral Joodse en donkere mensen die zich afvragen wat Meghan bezielt

Dus ja ik mag volgens mij gewoon posten wat ik zelf wil en ik ga echt niet het hele topic volspammen met anti Harry berichten hoor dus wees niet bang

Ben ook gewoon benieuwd naar de jurk van Meghan en zo hoor maar die enge Harry hoeft van mij niet brrr
groetjes, slagtandje
Alle reacties Link kopieren
Dat nazi-pak was natuurlijk idioot en ik zou daar ook wel iets van vinden als partner, maar om daar nou iemand op af te schrijven. Het is inmiddels bijna 15 jaar geleden, hij is volwassener geworden en volgens mij absoluut geen racist.
vivaratje schreef:
28-11-2017 13:22
Zijn meer die zich dat afvroegen, zie deze pics :hihi:

Afbeelding
Ik zie meer een rood kroeskoppie voor me en misschien een gebronsde huid.
Alle reacties Link kopieren
slagtandje schreef:
28-11-2017 13:17
Wel volwassen genoeg om te begrijpen hoe heftig de Holocaust was en dat je daar geen geintjes om moet maken. Als je echt walgt van racisme dan ga je niet zo verkleed

Ik vind het ook niet oké om over de holocaust grapjes te maken, maar in deze vind ik het alleen maar heel slechte en provocerende humor, niks meer dan dat.

Net zoals grappen over Dutroux ook getuigen van slechte smaak, maar wie ze vertelt is niet per definitie een pedofiel.

Als ik jouw redenering volg: ik was ooit slachtoffer van seksueel geweld, mijn man heeft weleens grappen gemaakt over seksueel geweld => mijn man en ik horen dan niet samen of zo?
Kan je overigens wel vertellen dat mijn man een grotere feminist is dan veel vrouwen en dat het feit dat hij zo'n grappen maakt niks maar dan ook niks zegt over hoe hij tov (geweld jegens) vrouwen staat.

Dat jij denkt dat Harry rare sympathieën heeft omdat ie 1 keer zo'n foute grap heeft gemaakt, ik volg het echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-11-2017 13:22
Is kinnesinne!
Nogal ja.
Alle reacties Link kopieren
MonicaG schreef:
28-11-2017 13:28
Ik vind het ook niet oké om over de holocaust grapjes te maken, maar in deze vind ik het alleen maar heel slechte en provocerende humor, niks meer dan dat.

Net zoals grappen over Dutroux ook getuigen van slechte smaak, maar wie ze vertelt is niet per definitie een pedofiel.

Als ik jouw redenering volg: ik was ooit slachtoffer van seksueel geweld, mijn man heeft weleens grappen gemaakt over seksueel geweld => mijn man en ik horen dan niet samen of zo?
Kan je overigens wel vertellen dat mijn man een grotere feminist is dan veel vrouwen en dat het feit dat hij zo'n grappen maakt niks maar dan ook niks zegt over hoe hij tov (geweld jegens) vrouwen staat.

Dat jij denkt dat Harry rare sympathieën heeft omdat ie 1 keer zo'n foute grap heeft gemaakt, ik volg het echt niet.
Een grapje maken vind ik zelf dan iets anders dan dat je serieus met een pak gaat lopen van de nazi's, met symbolen erop van de groep mensen die vond dat niet-blanken vergast moesten worden en dat ook daadwereklijk in praktijk gebracht hebben.. Vind ik erg ziek.

Misschien zegt het niet dat je een nazi bent maar wel dat je de situatie niet serieus genoeg neemt om het respect op te brengen om je niet te verkleden als een nazi officier...

En zeker als lid van het koninklijk huis. Er zijn zoveel pakken die je aan kunt trekken, zoveel mogelijkheden. En dan doe je zoiets.

Als al het leed en dood van de Holocaust je echt iets doet, dan trek je niet zo'n pak aan denk ik dan.
groetjes, slagtandje
Zou iedereen mij een lol willen doen en Slagtandje in de leegte laten kletsen, het hele topic wordt erdoor verziekt.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
28-11-2017 13:38
Zou iedereen mij een lol willen doen en Slagtandje in de leegte laten kletsen, het hele topic wordt erdoor verziekt.
Ik reageer alleen nog op mensen die op mij reageren Cateautje, ik plaats niet meer uit mezelf reacties over Harry.
groetjes, slagtandje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al zin in het huwelijk. Als ze trouwen in april, mei of juni heb ik nog verlof, dus ik ga er lekker voor zitten. :rose:
Ik vind het maar niks.
Zit ik jaren te wachten bij de telefoon. Iedere keer dat de deurbel gaat verwacht ik dat hij er staat.
Op straat ren ik achter iedere roodharige aan 'Harry, merrie mie!'
Gaat ie er met zo'n troela vandoor. Snap er niks van :cry:
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
28-11-2017 13:57
Ik vind het maar niks.
Zit ik jaren te wachten bij de telefoon. Iedere keer dat de deurbel gaat verwacht ik dat hij er staat.
Op straat ren ik achter iedere roodharige aan 'Harry, merrie mie!'
Gaat ie er met zo'n troela vandoor. Snap er niks van :cry:
Aww :hug:
vivaratje schreef:
28-11-2017 13:58
Aww :hug:
Dank, die heb ik wel even nodig. Gaat een moeilijke tijd worden. Voel me zo in de steek gelaten...
HaPu schreef:
28-11-2017 13:57
Ik vind het maar niks.
Zit ik jaren te wachten bij de telefoon. Iedere keer dat de deurbel gaat verwacht ik dat hij er staat.
Op straat ren ik achter iedere roodharige aan 'Harry, hier ben ik! Klaar om te trouwen!'
Gaat ie er met zo'n troela vandoor. Snap er niks van :cry:
Ja, het is een spetter en ik kan me voorstellen dat je je over het hoofd gezien voelt. :there:

Ik heb het al jaren met Johnny Depp. :|
Dat gedoe altijd over kinderen, misschien willen ze die wel helemaal niet.
Cateautje schreef:
28-11-2017 14:00

Ik heb het al jaren met Johnny Depp. :|
I feel your pain :there: :hug:
Ik vond het een leuk interview. Op de Engelse websites staan ook nog foto's en een stukje film die ze niet gebruikt hebben voor het officiële deel, daar zitten ze samen echt te geinen en te lachen. Leuk!

https://www.thesun.co.uk/news/5017483/p ... iew-video/


Dat Nazipak was ongelofelijk stom, maar wel een jonge gast van 20 die nogal eens uit de band sprong. Daar zoek ik niks achter, behalve dat hij met zijn domme kop dacht dat het wel cool zou staan. Hij heeft echt geen ultra rechtse sympathieën.

Heeft iemand gelezen wat haar half zus van plan is trouwens? Die is ook behoorlijk van het padje af.

https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/2 ... arry-book/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven