Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 3

09-01-2020 14:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het vorige topic vol is hebben we een nieuw topic aangemaakt.

Zie hieronder de link naar het vorige topic:

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
08-04-2020 13:33
@MDH :lijstje:
Tja de hele bekendmaking was al niet handig want op de avond dat premier Johnson op de IC werd opgenomen.

Maar omdat het al eerder was gepland en er dingen uitlekten, “moesten” ze het nu wel bekendmaken.
De toekomst is niet meer wat het was
Bozo schreef:
08-04-2020 13:35
Ik snap nooit waarom mensen zich met 'celebrities' bezig houden. Je eigen leven is toch veel belangrijker?

Tenzij je geen leven hebt, dan kan zoiets Heel Belangrijk worden.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
08-04-2020 10:28
De beveiliging is volgens mij geen privé-uitgave, en de toelage van Charles komt uit de opbrengsten van zijn domeinen, niet uit privé-aandelen oid.

Maar dat komt weer uit het hertogdom Cornwall en het was anders waarschijnlijk naar de publieke middelen gestroomd. Dus de kritiek is er al maar ondergesneeuwd door het Corona virus en de ziekenhuisopname van Boris.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
08-04-2020 13:29
Ze zijn blijkbaar van plan via hun stichting Archewell Global digitale toespraken/podcasts te verkopen.
Daarnaast educatief materiaal, potloden en kleding.

En ze richten zich op de geneeskunde en de diergeneeskunde. Ik ben benieuwd aangezien dit een nieuw terrein voor hun is.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop oprecht dat die twee mateloos gelukkig met elkaar gaan zijn tot ze hoogbejaard zijn, met schatten van kinderen, en een prachtig leven.

Maar... ze hebben een gezamenlijk vermogen (als ik berichten mag geloven) van circa 40 miljoen. In Beverly Hills, of andere upscale gebieden in en rond LA, ben je daarmee zo'n beetje Jan Doorsnee. Dan heb je genoeg om een huisje te kopen waar wij, simpele stervelingen, weliswaar van zouden kwijlen, maar dat in die context zeg maar neerkomt op hetzelfde een rijtjeshuisje in een middenstandsbuurt in Nederland. Ondernemers zijn het beiden niet, want ze hebben nog nooit een bedrijf geleid of in een commercieel bedrijf gewerkt, dus volgens mij hebben ze geen flauw idee van wat zelfstandig ondernemen inhoudt. Dus tja, wat gaat het worden? Potloden,T-shirts, wenskaarten? Misschien kunnen ze ermee op de markt gaan staan...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
08-04-2020 13:37
Lees gewoon effe terug op
07-04-2020 13:23

Ze komen er zeker. Volgens mij schreef ik ook ergens 'ze komen er wel'. Maar een nieuwe zwangerschap binnen een jaar betwijfel ik.
Ze gaat richting 40, en ze wilden graag meer kinderen, en aangezien ze nu alle tijd voor elkaar hebben, zou een zwangerschap mij juist niet verbazen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
08-04-2020 19:24
Ze gaat richting 40, en ze wilden graag meer kinderen, en aangezien ze nu alle tijd voor elkaar hebben, zou een zwangerschap mij juist niet verbazen.
Mij wel. Ik denk dat Harry eerst eens goed moet nadenken over het feit of hij het leven wat ze nu begonnen zijn, voor de komende 50 jaar wil. En dan pas een volgend kind fabriceren.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Miskotto schreef:
08-04-2020 19:24
Ze gaat richting 40, en ze wilden graag meer kinderen, en aangezien ze nu alle tijd voor elkaar hebben, zou een zwangerschap mij juist niet verbazen.
Inderdaad, bovendien is ze goed in yoga, hebben ze hulp in de huishouding neem ik aan dus geen enkele reden als de baby slaapt om dan niet aan wat ontspanning te werken.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
08-04-2020 19:24
Ze gaat richting 40, en ze wilden graag meer kinderen, en aangezien ze nu alle tijd voor elkaar hebben, zou een zwangerschap mij juist niet verbazen.

Harry wou altijd meer kinderen, heb ik eens gelezen. Sinds hij samen met Meghan is zegt hij dat hij de aarde niet wil uitputten en daarom niet meer dan twee kinderen wil. Want ....blablabla....we weten het zo anderhand wel .....en dan vliegen en reizen ze in de tussentijd van hot naar her met tig paar (plastic) schoenen met platte hak, (die iedereen dan kan kopen) en hoge hakkeschoenen in alle kleuren en bijpassende handtasjes in alle kleuren. En elke week een andere jas, hoed of mantel. Zo'n verspilling. De hoeveelste verhuizing is dit al? Hoeveel blikken verf zitten er al op hoeveel muren?

Ik zie het er nog niet van komen.
En ze zijn toe aan 'lange rust'. Dan zullen ze wel een peperdure villa huren want rust in een verlaten strandhuisje is teveel rust.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 09-04-2020 08:24
3.16% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd??? Sinds wanneer? Dit heb ik volledig gemist. Gelukkig dat ik het nu weet, dan kan ik er voortaan rekening mee houden. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
09-04-2020 00:14

En ze zijn toe aan 'lange rust'. Dan zullen ze wel een peperdure villa huren want rust in een verlaten strandhuisje is teveel rust.

Ze zitten in het huis van de schoonvader van ontwerpster Misha Nonoo
hamer wijzigde dit bericht op 09-04-2020 09:00
0.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
09-04-2020 08:24
Ze zitten in het huis van de schoonvader van ontwerpster Misha Noonoo

Ik wou het huis opzoeken en tikte daarom de naam Misha Noonoo in. Toen las ik in één stukje al zoveel info dat ik het huis ben vergeten. De 35 jarige Misha is 28 maart bevallen van een zoon met de naam Leo. In september 2019 is Misha getrouwd met de 33 jarige Michael Hess. Harry's nichten Eugenie en Beatrice waren ook aanwezig op dat huwelijk in Rome.
Misha was eerder gehuwd met Harry's goede vriend Alex Gilkes. Misha zou de blinddate van Harry en Meghan hebben geregeld.

De schoonvader van Misha is dus de vader van Michael? Op Wikipedia word echtgenote genoemd, broers, grootouders en tantes. Ik zie niet: ouders
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik schreef het verkeerd: het is Nonoo


Fleur, ik zoek het op een later tijdstip voor je op.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of we het in september 2019 hier gehad hebben over het huwelijk van Misha Nonoo, maar ik heb even gezocht en kwam dit tegen. Deze jurk is volgens mij wel al besproken. Het hotel niet, want het is een prachtig hotel waar H en M verbleven.

De jurk en oorbellen:
Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Prachtig hotel. Wel duur. Prijskaartje: zo’n 1.350 euro per nacht.

BINNENKIJKEN. Harry en Meghan trokken naar Rome en verbleven in dit prachtige (en dure) hotel https://www.hln.be/showbizz/royalty/bin ... ~a8b31555/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Leuk zitje!
Alle reacties Link kopieren
Al wat info over Michael Hess; hij is een studiegenoot van Josh Kushner (broer van Jared Kushner die met Ivanka Trump is getrouwd)
Zijn vader is oliemagnaat:

https://www.google.nl/amp/s/www.townand ... ess-facts/
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Archewell Global plaatst nu regelmatig berichten op Instagram.

https://www.instagram.com/p/B-wZlUiA7e4 ... 2kt9zypvoy


Vandaag zijn Charles en Camilla 15 jaar getrouwd, leuke foto:

https://www.instagram.com/p/B-vBpy-nIIR ... fczsba9bdg

En spreken William en Kate online met kinderen wier ouders een vitaal beroep hebben en dus op school zijn, en met leerkrachten aldaar. De kinderen laten tekeningen en paasknutselwerkjes zien:

https://www.instagram.com/tv/B-u9NW2l1O ... 7a18wcjqav
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Meghan is niet meer zo piep dus ik verwacht eigenlijk wel dit jaar ergens in de zomer de aankondiging dat Archie grote broer gaat worden.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
09-04-2020 11:24
Al wat info over Michael Hess; hij is een studiegenoot van Josh Kushner (broer van Jared Kushner die met Ivanka Trump is getrouwd)
Zijn vader is oliemagnaat:

https://www.google.nl/amp/s/www.townand ... ess-facts/

Dit is dus dezelfde Misha Nonoo als dé Misha-de-maakster van Meghan's metalic-jurk? Dan vrees ik dat de bruid hier zenuwachtig was want ze oogt niet bepaalt de gelukkige 'morgen-ben-ik-de-bruid'. De bruidegom lijkt me een aardige kerel.

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
O hier straalt Misha ook niet echt de sterren van de hemel. Maar met zo'n outfit zou ik ook 'stoer' proberen te kijken.

Afbeelding


Dan nog liever de Songfestival-naveljurk van Trijntje Oosterhuis dan zo'n metalic-ding dat boven en onder veeeeeel té open is.
Afschuwelijk.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
09-04-2020 13:11
Archewell Global plaatst nu regelmatig berichten op Instagram.

https://www.instagram.com/p/B-wZlUiA7e4 ... 2kt9zypvoy


Vandaag zijn Charles en Camilla 15 jaar getrouwd, leuke foto:

https://www.instagram.com/p/B-vBpy-nIIR ... fczsba9bdg

En spreken William en Kate online met kinderen wier ouders een vitaal beroep hebben en dus op school zijn, en met leerkrachten aldaar. De kinderen laten tekeningen en paasknutselwerkjes zien:

https://www.instagram.com/tv/B-u9NW2l1O ... 7a18wcjqav

Heel leuke foto inderdaad.

Afbeelding

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
15 jaar getrouwd.

Afbeelding

En een paar van de hele mooie foto's op de link van Blauw Bloed:

Charles en Camilla 15 jaar getrouwd: de leukste foto's
https://blauwbloed.eo.nl/artikel/2020/0 ... ste-foto-s via @BlauwBloedtv

Afbeelding



Afbeelding
Het samengestelde gezin van Charles en Camilla, v.l.n.r: Harry, William, Charles, Camilla, Laura en Tom.

Afbeelding
Deze foto is ook genomen in de tuin van Clarence House. Dezelfde foto is gebruikt voor de kerstkaart van het stel in 2018.

Afbeelding
Charles en Camilla liggen in een deuk.

Afbeelding
Een grappige foto van Charles en een reptiel.

Afbeelding
Charles en Camilla bezochten in 2019 het eiland Cuba en reden daar rond in deze cabrio. Deze foto stond ook op de kerstkaart van het stel in 2019: een favoriet dus!

Afbeelding
In 2009 bezoeken Charles en Camilla Seymour eiland tijdens een driedaags bezoek aan de Galapagos Eilanden.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Zij lijken me echt gelukkig samen, mooi om te zien. Wat jammer eigenlijk dat het zo lang moest duren voordat dat ‘kon’.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
09-04-2020 00:14
Harry wou altijd meer kinderen, heb ik eens gelezen. Sinds hij samen met Meghan is zegt hij dat hij de aarde niet wil uitputten en daarom niet meer dan twee kinderen wil. Want ....blablabla....we weten het zo anderhand wel .....en dan vliegen en reizen ze in de tussentijd van hot naar her met tig paar (plastic) schoenen met platte hak, (die iedereen dan kan kopen) en hoge hakkeschoenen in alle kleuren en bijpassende handtasjes in alle kleuren. En elke week een andere jas, hoed of mantel. Zo'n verspilling. De hoeveelste verhuizing is dit al? Hoeveel blikken verf zitten er al op hoeveel muren?

Ik zie het er nog niet van komen.
En ze zijn toe aan 'lange rust'. Dan zullen ze wel een peperdure villa huren want rust in een verlaten strandhuisje is teveel rust.
Tot nu toe hebben ze voornamelijk verbleven in huizen die ze "te leen" hadden. Het soort huizen dat ze met hun budget echt nooit zelf zullen kunnen bekostigen, want met hun pakweg 40 miljoen vermogen achter de hand, kunnen ze hooguit een vierkamerwoning kopen in Beverly Hills of LA, en nog niet eens in de chicste gedeeltes. Dan komen ze gewoon terecht in een buitenwijk waar bedrijfsdirecteuren, zelfstandige ondernemers, artsen, enz. ook hun optrekje van 10 à 15 miljoen hebben. En dat zijn meestal best riante huizen, maar geen paleizen en een groot stuk grond/tuin er omheen kan je dan wel vergeten. Dan kom je terecht in een standaard upper class Amerikaanse woning met 4 tot 6 slaapkamers, te veel badkamers, een study en een woonkamer op de begane grond met een oversized keuken (want keukens, ook al worden ze nooit gebruikt, daar kicken Amerikanen blijkbaar op), en buiten net genoeg ruimte voor het obligate zwembad met een randje groen erlangs.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven