Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 3

09-01-2020 14:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het vorige topic vol is hebben we een nieuw topic aangemaakt.

Zie hieronder de link naar het vorige topic:

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
24-02-2020 10:50
Hypothetisch gezien denk ik dat veel 19 jarigen niet met een vreemde 12 jaar oudere man willen trouwen, tenminste niet vrijwillig.

Diana was toch kinderjuf? Toch? Effe googlen:
Hypothetisch ja, maar als 19 jarige zeer naïeve jongedame uit dat specifieke milieu met waarschijnlijk veel druk vanuit omgeving snap ik wel dat ze daar niet tegenop gewassen was.
blauwe_emmer schreef:
24-02-2020 11:40
Hypothetisch ja, maar als 19 jarige zeer naïeve jongedame uit dat specifieke milieu met waarschijnlijk veel druk vanuit omgeving snap ik wel dat ze daar niet tegenop gewassen was.

Daarbij was ze, zoals ik uit de diverse docu's heb begrepen, smoorverliefd op Charles.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
24-02-2020 11:42
Daarbij was ze, zoals ik uit de diverse docu's heb begrepen, smoorverliefd op Charles.
Ja maar ze wist wel voor het huwelijk van de relatie met Camilla, een normale vrouw in een normale situatie had het dan on hold gezet of afgebroken. Maar denk ook door druk van buiten en dat alles al was aangekondigd dat ze niet meer uit de fuik kon.
blauwe_emmer schreef:
24-02-2020 11:53
Ja maar ze wist wel voor het huwelijk van de relatie met Camilla, een normale vrouw in een normale situatie had het dan on hold gezet of afgebroken. Maar denk ook door druk van buiten en dat alles al was aangekondigd dat ze niet meer uit de fuik kon.

Dat werd volgens mij in 1 van de docu's ook gezegd. Dat ze in de dagen voor het huwelijk eigenlijk niet meer wilde, maar dat haar zus iets gezegd had als " je kunt niet meer terug, je naam staat al op de theedoeken".
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-02-2020 11:01
Hier zie je al dat je niet goed kan lezen.
er staat helemaal niet dat hij al verloofd was met de zus van Diana.

Hij heeft een aantal dates met de zus gehad.

Je hebt gelijk, ik heb het aangepast in mijn eigen tekst. Gelukkig dat het wel goed in de tekst staat.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
24-02-2020 11:11
Dat artikel in de Libelle klopt ook niet. Ze zat in Zwitserland op school, en was assistent op een voorschool, zie de Engelse Wikipedia:

After attending Institut Alpin Videmanette (a finishing school in Rougemont, Switzerland) for one term, and leaving after the Easter term of 1978, Diana returned to London, where she shared her mother's flat with two school friends. In London, she took an advanced cooking course, but seldom cooked for her roommates. She took a series of low-paying jobs; she worked as a dance instructor for youth until a skiing accident caused her to miss three months of work. She then found employment as a playgroup pre-school assistant, did some cleaning work for her sister Sarah and several of her friends, and acted as a hostess at parties.

De tekst van Libelle kan ik niet aanpassen. Maar op de Nederlandse Wikipedia staat ook Zwitserland en niet Zweden. Of het bij Libelle met de uitspraak van de namen mis ging?

Zie de Nederlandse Wikipedia:
...........
Diana had twee zusters, Sarah en Jane, en een broer, Charles.

Na de dood van haar grootvader aan vaders zijde, de zevende graaf Spencer in 1975, werd lord Althorp de achtste graaf Spencer en zijn dochter kreeg de titel 'Lady Diana Spencer', vaak verkort tot 'Lady Di'. Ze kreeg haar opleiding in Norfolk en aan een kostschool in Kent en werd beschouwd als een gemiddelde leerlinge. Toen ze 16 jaar was, ging ze naar het Institut Alpin Videmanette, in Rougemont, Zwitserland, voor het laatste jaar van haar opleiding.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
24-02-2020 11:37
Royalty is in Amerika ook een soort supersterren status onder de supersterren, een soort van het hoogst haalbare.

Dat geloof ik meteen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
24-02-2020 11:40
Hypothetisch ja, maar als 19 jarige zeer naïeve jongedame uit dat specifieke milieu met waarschijnlijk veel druk vanuit omgeving snap ik wel dat ze daar niet tegenop gewassen was.

Kan inderdaad kloppen. En misschien dat wel veel19 jarigen 'ja' zeggen als die vreemde 12 jaar oudere man een prins is.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
24-02-2020 11:37
Royalty is in Amerika ook een soort supersterren status onder de supersterren, een soort van het hoogst haalbare.
Uiteraard. Exclusiever kan het niet. Het is zo ongeveer het enige statussymbool dat money can't buy.
impala wijzigde dit bericht op 24-02-2020 13:11
9.09% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
24-02-2020 12:06
Dat werd volgens mij in 1 van de docu's ook gezegd. Dat ze in de dagen voor het huwelijk eigenlijk niet meer wilde, maar dat haar zus iets gezegd had als " je kunt niet meer terug, je naam staat al op de theedoeken".

Echt? :wtf: ;-)
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
24-02-2020 13:09
Kan inderdaad kloppen. En misschien dat wel veel 19 jarigen 'ja' zeggen als die vreemde 12 jaar oudere man een prins is.
Fleurtje, is jou onbekend dat Charles voor Lady Diane Spencer geen 'vreemde oude' man was? Ze was geboren op het landgoed Sandringham in Norfolk, wat eigendom van de koningin was. Haar familie was betrokken met de Royal familie. Diane's achtergrond was adelijk. Als kind speelde ze in haar jeugd met Prins Andrew en prins Charles, haar toekomstige man. Deze info komt van Wiki.
Alle reacties Link kopieren
fruityjuice schreef:
24-02-2020 13:30
Fleurtje, is jou onbekend dat Charles voor Lady Diane Spencer geen 'vreemde oude' man was? Ze was geboren op het landgoed Sandringham in Norfolk, wat eigendom van de koningin was. Haar familie was betrokken met de Royal familie. Diane's achtergrond was adelijk. Als kind speelde ze in haar jeugd met Prins Andrew en prins Charles, haar toekomstige man. Deze info komt van Wiki.

Inderdaad in die zinnen is het geen vreemde man, haar zus had ook verkering gehad met Charles, maar om mee te trouwen vind ik het wel onder 'vreemde' vallen.

Ik ken Chris Zeegers want ik stond er eens naast en heb met hem gesproken, ik ken Mathijs van Nieuwkerken want ik zie hem 5 keer per week op tv, ik ken Johan Derksen want daar moet ik wel eens om lachen, maar verder weet ik niets van die mannen. Om dan te zeggen 'dan trouw ik er mee want het is geen vreemde' , nee in die zinnen zijn het vreemden.

Het lijkt me een beetje onwaarschijnlijk ....maar het zou zomaar kunnen...dat een jongen van pakweg 14 jaar met een peuter van 2 speelt.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Charles gold in die tijd als de meest begeerlijke vrijgezel ter wereld (en niet omdat hij zo knap was).
Fleurtje_5 schreef:
24-02-2020 13:11
Echt? :wtf: ;-)


https://www.nouveau.nl/artikel/maxima/r ... n-bruiloft
Alle reacties Link kopieren


Soheey, en die 'gezichten' van Charles en Diana op dat filmpje. :uh?:

Afbeelding
Dit is de vriendelijkste foto van hen allebei, vind ik.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
24-02-2020 11:53
Ja maar ze wist wel voor het huwelijk van de relatie met Camilla, een normale vrouw in een normale situatie had het dan on hold gezet of afgebroken. Maar denk ook door druk van buiten en dat alles al was aangekondigd dat ze niet meer uit de fuik kon.
In de docu die ik zag vertelde ze dat ze er vooral tijdens de huwelijksreis achter kwam dat Camilla nog veel invloed had. Ze belden en hij droeg een kado van haar (manchetknopen of iets dergelijks).
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-02-2020 20:00
In de docu die ik zag vertelde ze dat ze er vooral tijdens de huwelijksreis achter kwam dat Camilla nog veel invloed had. Ze belden en hij droeg een kado van haar (manchetknopen of iets dergelijks).
Nee ze kwam voor haar huwelijk erachter dat Charles een armband had voor Camilla met hun beider koosnaampjes. Ze heeft er nog stennis over gemaakt, maar hij stond er op om het toch aan haar te geven.
https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/p ... d-13166719
blauwe_emmer schreef:
24-02-2020 21:25
Nee ze kwam voor haar huwelijk erachter dat Charles een armband had voor Camilla met hun beider koosnaampjes. Ze heeft er nog stennis over gemaakt, maar hij stond er op om het toch aan haar te geven.
https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/p ... d-13166719

Maar van die manchetknopen klopt ook, volgens mij. Ik meen dat hij door Camilla gegeven manchetknopen bij het huwelijk droeg.
Alle reacties Link kopieren
Tijdens de huwelijksreis kwam Diana er ook achter dat Charles groot aanhanger was van het gedachtegoed van Laurens van der Post.
Ze begreep driekwart van Van der Post's gewauwel niet en had meer met de roddels over Duran Duran enzo.
Deze twee mensen konden niet meer van elkaar verschillen dan Noord-Zuid of Oost-West.
Helaas meende een hoop lieden dat Charles wel eens voor een opvolger mocht zorgen met liefst een onbeschreven blad en Diana was zo vereerd door de aandacht van Charles dat ze dat verwarde met verliefdheid.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
24-02-2020 22:13
Tijdens de huwelijksreis kwam Diana er ook achter dat Charles groot aanhanger was van het gedachtegoed van Laurens van der Post.
Ze begreep driekwart van Van der Post's gewauwel niet en had meer met de roddels over Duran Duran enzo.
Deze twee mensen konden niet meer van elkaar verschillen dan Noord-Zuid of Oost-West.
Helaas meende een hoop lieden dat Charles wel eens voor een opvolger mocht zorgen met liefst een onbeschreven blad en Diana was zo vereerd door de aandacht van Charles dat ze dat verwarde met verliefdheid.

'Spijker op z'n kop'.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
De enige die weet of ze dat verwarde was Diana zelf en voor zover ik weet heeft ze daar nooit uitspraken over gedaan, anders dan dat ze erg verliefd op hem was.
Megxit kan ze een miljard opleveren.
Alle reacties Link kopieren
Vader Markle schijnt een nieuwe liefde te hebben gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
26-02-2020 10:12
Vader Markle schijnt een nieuwe liefde te hebben gevonden.
Ik hoop dat hij zich daar dan lekker op focust.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
26-02-2020 00:50
Megxit kan ze een miljard opleveren.
Ik hoop van harte dat Harry daar gelukkig van wordt. Meghan zal dat best fijn vinden, want geld en status was altijd haar doel in het leven. Harry echter heeft er verdomd veel schepen voor achter zich moeten verbranden en tuurlijk kan ik het mis hebben, maar de verstoorde relatie met zijn oma, vader, broer en schoonzus en de rest van de familie kan hem niet lekker zitten. En de vraag is of geld dat gevoel kan wegnemen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven