Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 3

09-01-2020 14:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het vorige topic vol is hebben we een nieuw topic aangemaakt.

Zie hieronder de link naar het vorige topic:

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kunnen we nu weer een 'het is niet eerlijk' statement op hun website verwachten?
Welnee, in april zitten ze niet meer in Canada maar Amerika.
Sophiever schreef:
27-02-2020 21:46
Welnee, in april zitten ze niet meer in Canada maar Amerika.

Mooi, een insider.
Vertel meid.
Hetvrijewoord schreef:
27-02-2020 21:51
Mooi, een insider.
Vertel meid.
Of je neemt de moeite om zelf informatie op te zoeken en te kijken naar de bron.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
27-02-2020 18:09
En andere exen hebben juist de relatie met Harry verbroken omdat ze de aandacht niet aankonden. En dat was nog voordat ze officieel 'de vriendin van' waren.

En die heb je dat allemaal persoonlijk horen zeggen?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
27-02-2020 21:51
Mooi, een insider.
Vertel meid.

Een of andere makelaar heeft verklapt dat het stel interesse heeft voor een de zoveelste dure Hollywood-achtige villa. Meer iets voor een dure sjeik met zes vrouwen, niet echt iets voor een Engelse Harry.

Natuurlijk vanuit een hypothetische ooghoek gezien.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
27-02-2020 23:29
Of je neemt de moeite om zelf informatie op te zoeken en te kijken naar de bron.

:HA: Sinds wanneer zijn (bij jullie) bronnen betrouwbaar?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Verwachten jullie dat Amerika wel de rekening van de bewaking wil betalen? Permanent? Ik moet het nog zien.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
28-02-2020 00:11
:HA: Sinds wanneer zijn (bij jullie) bronnen betrouwbaar?
Er zijn zeker wel betrouwbare bronnen. Dat zijn alleen niet de bronnen waar men in artikelen in de roddelpers mee strooit. Die zijn alles behalve betrouwbaar.
Sophiever schreef:
27-02-2020 23:29
Of je neemt de moeite om zelf informatie op te zoeken en te kijken naar de bron.

:facepalm:

Geweldig.
Fleurtje_5 schreef:
28-02-2020 00:11
:HA: Sinds wanneer zijn (bij jullie) bronnen betrouwbaar?
Sinds ze niet uit alleen uit roddeljournalistiek komt. Ik snap het hoor, jij leest die niet want ze katten Meghan niet exclusief af.
Alle reacties Link kopieren
Nou, daar zit Harry dan straks, in zijn ongetwijfeld luxueuze, maar smakeloze Hollywood-villa. Naar Amerikaan-chique standaarden ingericht, overdadig maar onpersoonlijk, veel witte meubels en banken en goudkleurige accenten en 10 marmeren badkamers en nep-Europese accenten. Meghan is in haar element, want dicht bij "the crowd" van de filmwereld die zij op de één of andere manier als haar wereld ziet, na 1 rolletje in een B-soap. Harry kan dan ondertussen gaan zitten nadenken hoe het kan dat hij zomaar zijn familie aan de kant heeft geschoven, zijn hoog bejaarde oma (kan hij haar ooit nog zonder schaamte en spontaan onder ogen komen?), zijn vader, zijn broer, zijn schoonzus.

Maar hey, zie het positief. Meghan mag misschien zomaar een keer een Disneyfilm inspreken, en ook al mag ze de term niet meer commercieel gebruiken, die zal ongetwijfeld haar "koninklijke" status te pas en te onpas laten blijken, en Meghan heeft bereikt wat ze wil. Hoger dan dit kan ze sociaal niet klimmen. Harry daarentegen heeft alleen maar in moeten leveren en is alles wat hem lief was kwijt. Of een Hollywood-villa en geld dat goedmaakt, ik betwijfel het. Als ik in zijn positie zou zijn, zou het blijven knagen, en steeds harder. Maar misschien geniet hij oprecht van dit alles. Maar geluk gebouwd op andere mensen pijn doen, in de steek laten, teleurstellen, mensen waar je van houdt de rug toe keren, nee, dat lijkt mij geen geluk.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Er komt een nieuwe documentaire met/over H en M en het verlaten van de koninklijke familie vanuit hun standpunt.
Hamer schreef:
28-02-2020 21:52
Er komt een nieuwe documentaire met/over H en M en het verlaten van de koninklijke familie vanuit hun standpunt.


Als het niet van een makelaar afkomstig is geloof ik het niet.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
28-02-2020 22:25
Als het niet van een makelaar afkomstig is geloof ik het niet.

Kijk zelf maar :-D :

https://youtu.be/mqcYUGh0m2I
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
28-02-2020 22:25
Als het niet van een makelaar afkomstig is geloof ik het niet.
:HA:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
28-02-2020 21:52
Er komt een nieuwe documentaire met/over H en M en het verlaten van de koninklijke familie vanuit hun standpunt.
Vanuit welk standpunt? Van wie?
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
28-02-2020 23:34
Kijk zelf maar :-D :

https://youtu.be/mqcYUGh0m2I

Dat zal me een film worden zeg.
Het is ook echt verschrikkelijk hoe H en M behandeld zijn door de koninklijke familie, het Britse volk, en de media, De kleren werden elke dag hypothetisch van hun lijf getrokken, elke ochtend om 06.00 uur op om de keuken en de gang te schrobben, koffie en thee zetten, een Engels ontbijt maken, hun eigen bed opmaken, en de ramen van Buckingham Palace moesten ze lappen. De paarden moesten ze kammen en de stallen schoonmaken, de oprijlaan moesten ze onkruidvrij maken, rozenstruiken snoeien, de buxushaag in vorm knippen, kastanjes rapen en poffen voor de gasten, aardappelen schillen, de honden uitlaten, en drie keer per jaar op zondag naar de kerk. Foei Queen Elizabeth dat U H en M het Frogmore Cottage cadeau gaf in plaats van een Hollywoodvilla met drie zwembaden. En dan moesten ze ook nog een Afrikatour doen. Zo zwaar. En dan dat Britse volk dat gek is op Harry en zó nieuwsgierig was toen ze gingen trouwen en langs de route gingen staan zwaaien, en later ook nog graag wilden weten of hun kindje geboren was. En dan die vader die zijn kleinzoon wil zien. Het moet echt niet gekker meer worden.
Logisch dat ze naar Canada, Ibiza Amerika vluchten.

Hypothetisch natuurlijk.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 29-02-2020 00:03
0.97% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hastadepasta18 schreef:
28-02-2020 23:50
Vanuit welk standpunt? Van wie?

Van wie denk je?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Wat een jankverhaal weer. :'(
Alle reacties Link kopieren
Ik zie in de trailer alleen maar oude interviews en vooral veel meningen van anderen, niet van Harry en Meghan zelf.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
28-02-2020 19:07
Nou, daar zit Harry dan straks, in zijn ongetwijfeld luxueuze, maar smakeloze Hollywood-villa. Naar Amerikaan-chique standaarden ingericht, overdadig maar onpersoonlijk, veel witte meubels en banken en goudkleurige accenten en 10 marmeren badkamers en nep-Europese accenten.
Ik denk niet Jan des Bouvrie een heel grote invloed heeft op de inrichting van de gemiddelde Hollywoodcelebrity... Dat je er maar weinig vanaf weet, bewijst deze beschrijving maar weer eens. Net als de rest van je valse betoog over een vrouw die je helemaal niet kent, maar in jouw ogen alleen maar slechte motieven kan hebben.
Ik hoop voor je dat je lekker slaapt 's nachts, want met zo'n levensinstelling zou ik me de ogen uit mn kop janken.

Zijn er trouwens nog steeds mensen die hier echt helemaal geen racisme in zien? Als Kate gevlucht was van het koninklijk keurslijf was het net zo erg geweest? Ook allemaal zo'n hekel aan Diana?
Occam's razor
Debora schreef:
29-02-2020 01:13
Ik denk niet Jan des Bouvrie een heel grote invloed heeft op de inrichting van de gemiddelde Hollywoodcelebrity... Dat je er maar weinig vanaf weet, bewijst deze beschrijving maar weer eens. Net als de rest van je valse betoog over een vrouw die je helemaal niet kent, maar in jouw ogen alleen maar slechte motieven kan hebben.
Ik hoop voor je dat je lekker slaapt 's nachts, want met zo'n levensinstelling zou ik me de ogen uit mn kop janken.

Zijn er trouwens nog steeds mensen die hier echt helemaal geen racisme in zien? Als Kate gevlucht was van het koninklijk keurslijf was het net zo erg geweest? Ook allemaal zo'n hekel aan Diana?

:HA:

Wat heeft Jan des Bouvrie er in vredesnaam mee te maken?
Debora schreef:
29-02-2020 01:13

Zijn er trouwens nog steeds mensen die hier echt helemaal geen racisme in zien?
Ik zie er bij een hoop mensen geen racisme in maar een terechte jaloezie die door Meghan in een bewustzijn verkeren dat ze zelf weinig te bieden hebben en dus de gene die wel heeft wat zij missen een toontje lager willen laten zingen.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
29-02-2020 04:09
Ik zie er bij een hoop mensen geen racisme in maar een terechte jaloezie die door Meghan in een bewustzijn verkeren dat ze zelf weinig te bieden hebben en dus de gene die wel heeft wat zij missen een toontje lager willen laten zingen.
Juist dat stukje heeft m.i. een venijnige racistische ondertoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven