Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Het is echt heel doorzichtig zo, ik zou het ietsje minder doen. Wanneer je enige argument om Markle nu weer stom te vinden is dat iemand anders volgens jou stom is, dan heb je echt geen argumenten meer.
Als we een alcohol spel hadden gemaakt dat we van elke keer dat Fleur weer op Meghan trapt waren we toch behoorlijk teut.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
17-11-2019 19:34
Open dan een topic over Hillary zou ik zeggen. Dit gaat over Meghan en Harry.

Klopt, daar heb je gelijk in, maar in dit topic heb ik vandaag een artikel geplaatst dat over het 'geheime' bezoek van Hillary aan Meghan gaat. Daarom vind ik het on-topic.

Ik zeg geen verkeerd woord over Meghan. Ik vind het ook helemaal prima dat Hillary het opneemt voor Meghan, maar Hillary mag wel eens in de spiegel kijken als ze het in de media heeft over de "boeh's en de baah's" tegen Meghan, want zoals zij het destijds toeliet én zelf aan mee deed om één jonge vrouw publiekelijk te vernederen en dan jaren later nog te zeggen dat er geen machtsmisbruik was en dat die vrouw (destijds 22) 'al volwassen' was.

Hillary kan zich nu wel lief, meelevend en vroom voordoen maar ik vind haar in deze hypocriet.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Dit artikel:


Meghan Markle krijgt 'geheim bezoek' http://a.msn.com/07/nl-nl/BBWTPBO?ocid=se

Meghan Markle heeft deze week bezoek gehad van Hillary Clinton. De hertogin van Sussex had de voormalige first lady van de Verenigde Staten uitgenodigd op Frogmore Cottage. Dat melden diverse Amerikaanse media.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
En dit is het geheime bezoek van Meghan:

https://youtu.be/v3y3IaIkpkU
Hillary Clinton: Bill should "absolutely not" have stepped down over Lewinsky scandal
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
16-11-2019 00:50
Morgenavond zendt de BBC in Newsnight een interview met Prince Andrew uit. Hij beweert zich dat meisje niet te herinneren: https://amp.theguardian.com/uk-news/201 ... oyals-down

Is het uitgezonden en heb je het gezien? Zoja, Wat is je mening hierover?
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 18-11-2019 10:39
3.44% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Het wordt een beetje ziekelijk. En zielig.
Alle reacties Link kopieren
Prins Andrew ontkent seksaantijging met 'opvallende verklaringen' https://www.nu.nl/277450/video/prins-an ... ingen.html
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het hele interview gevonden:

https://youtu.be/QtBS8COhhhM Prince Andrew & the Epstein Scandal: The Newsnight Interview - BBC News 17 nov. 2019

:sigh:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
17-11-2019 19:20
:applause: Voor Monica:

https://youtu.be/H_8y0WLm78U The price of shame | Monica Lewinsky
20 mrt. 2015

In 1998, says Monica Lewinsky, “I was Patient Zero of losing a personal reputation on a global scale almost instantaneously.”
Leuke vrouw :)
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg, Lewinsky for President!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Door alle commotie met Prins Andrew, raken H&M een beetje uit de spotlights, gelukkig maar.
Laten de Yorkies maar even in de hoek gaan zitten waar de klappen vallen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Een hoop kopzorgen op haar 93-ste.

http://a.msn.com/07/nl-nl/BBWWwBy?ocid=se

De Telegraaf
’De Queen is centrale controle kwijt’
3 uur geleden

Koningin Elizabeth heeft de touwtjes niet meer zo strak in handen. Dat concludeert BBC-koningshuisverslaggever Nicholas Witchell na het bekritiseerde televisie-interview van prins Andrew. Volgens hem zou de Queen daar nooit mee hebben ingestemd indien ze nog van alles goed op de hoogte was. „Ze is erover geïnformeerd, maar ze heeft niet de strenge controle die ze had”, aldus Witchell. Hij verwees naar haar leeftijd (93) als mogelijke reden.


Afbeelding

De afgelopen maanden zijn er volgens hem twee gebeurtenissen geweest waarbij vooraanstaande leden van de koninklijke familie alle adviezen van de communicatiedienst in de wind sloegen, en op eigen houtje actie ondernamen. Eerst was er prins Harry die de aanval opende op de tabloids. Afgelopen weekend bulldozerde prins Andrew over alles en iedereen heen door op televisie te vertellen over zijn vriendschap met de voor seksueel misbruik van minderjarigen veroordeelde Jeffrey Epstein.

Witchell meent dat Buckingham Palace in beide gevallen heeft aangeraden om het niet te doen, maar dat beide prinsen hun zin hebben doorgezet. Volgens Britse kranten zou Andrew zondag aan zijn moeder hebben verteld dat het interview geweldig is verlopen, terwijl hij juist veel kritiek ontving na afloop.


etc.etc............
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
18-11-2019 19:34
Een hoop kopzorgen op haar 93-ste.

http://a.msn.com/07/nl-nl/BBWWwBy?ocid=se

De Telegraaf
De Queen is centrale controle kwijt’
3 uur geleden


Koningin Elizabeth heeft de touwtjes niet meer zo strak in handen. Dat concludeert BBC-koningshuisverslaggever Nicholas Witchell na het bekritiseerde televisie-interview van prins Andrew. Volgens hem zou de Queen daar nooit mee hebben ingestemd indien ze nog van alles goed op de hoogte was. „Ze is erover geïnformeerd, maar ze heeft niet de strenge controle die ze had”, aldus Witchell. Hij verwees naar haar leeftijd (93) als mogelijke reden.


Afbeelding

De afgelopen maanden zijn er volgens hem twee gebeurtenissen geweest waarbij vooraanstaande leden van de koninklijke familie alle adviezen van de communicatiedienst in de wind sloegen, en op eigen houtje actie ondernamen. Eerst was er prins Harry die de aanval opende op de tabloids. Afgelopen weekend bulldozerde prins Andrew over alles en iedereen heen door op televisie te vertellen over zijn vriendschap met de voor seksueel misbruik van minderjarigen veroordeelde Jeffrey Epstein.

Witchell meent dat Buckingham Palace in beide gevallen heeft aangeraden om het niet te doen, maar dat beide prinsen hun zin hebben doorgezet. Volgens Britse kranten zou Andrew zondag aan zijn moeder hebben verteld dat het interview geweldig is verlopen, terwijl hij juist veel kritiek ontving na afloop.


etc.etc............

De bergen die de Queen op haar leeftijd nog verzet, dat doet haar gemiddelde leeftijdsgenoot haar niet na, gezien haar leeftijd moet ze ook niet alle teugels in handen willen hebben, we leven nu in een andere tijd, en het lijkt mij verstandig dat ze de jaren die haar nog gegeven zijn benut door zich te omringen door haar dierbaren.
Andrew is volwassen, laat hij even lekker zelf zijn boontjes doppen, en evt door het stof gaan indien nodig.
Ik vind niet dat de Queen zich daar op haar leeftijd nog al te druk om moet maken.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
18-11-2019 20:26
De bergen die de Queen op haar leeftijd nog verzet, dat doet haar gemiddelde leeftijdsgenoot haar niet na, gezien haar leeftijd moet ze ook niet alle teugels in handen willen hebben, we leven nu in een andere tijd, en het lijkt mij verstandig dat ze de jaren die haar nog gegeven zijn benut door zich te omringen door haar dierbaren.
Andrew is volwassen, laat hij even lekker zelf zijn boontjes doppen, en evt door het stof gaan indien nodig.
Ik vind niet dat de Queen zich daar op haar leeftijd nog al te druk om moet maken.

En daar mag ze God voor danken dat ze dat nog zo goed kan.

Ze doet het prima voor haar 93-ste. Het is niet zo dat leeftijdsgenoten (of jonger) dat niet zouden willen, maar gewoon niet meer kunnen omdat hun lichaam versleten (of ziek) is of hun hoofd dat niet meer kan.

Andrew is volwassen, die dopt zijn eigen bonen mag ik hopen, maar de Queen wil niet dat het de monarchie schaad.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
15 minuten geleden:

Afbeelding

Meghan Markle laat niks van Britse pers heel in rechtszaak https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... rechtszaak

Dat Meghan Markle (38) het helemaal heeft gehad met de Britse pers was allang duidelijk. Wat ze beweerde in haar rechtszaak tegen bepaalde kranten nog niet. De rechtszaak is gestart en de redenen ervoor zijn uitgelekt, volgens de BBC.
......................etc.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
19-11-2019 14:15
En daar mag ze God voor danken dat ze dat nog zo goed kan.

Ze doet het prima voor haar 93-ste. Het is niet zo dat leeftijdsgenoten (of jonger) dat niet zouden willen, maar gewoon niet meer kunnen omdat hun lichaam versleten (of ziek) is of hun hoofd dat niet meer kan.

Andrew is volwassen, die dopt zijn eigen bonen mag ik hopen, maar de Queen wil niet dat het de monarchie schaad.

Loslaten van je kinderen geldt ook voor the Queen, ten tijde van het voorval was Andrew al volwassen, hij was toen ook al prins, dus hij wist dat hij zich op glad ijs begaf, en weet je vergeleken bij de kopzorgen met Diana is dit peanuts en zal dit ook wel overwaaien, straks is er weer iemand zwanger en dan gaat alle aandacht daar weee naar uit.
Het intervieuw waarbij die journalist aan Andrew vroeg of ze sex met hem had gehad was al genant genoeg, 80 jaar geleden zouden ze haar hebben opgehangen als ze zo een vraag had durven stellen aan een prinsl
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
19-11-2019 14:22
15 minuten geleden:

Afbeelding

Meghan Markle laat niks van Britse pers heel in rechtszaak https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... rechtszaak

Dat Meghan Markle (38) het helemaal heeft gehad met de Britse pers was allang duidelijk. Wat ze beweerde in haar rechtszaak tegen bepaalde kranten nog niet. De rechtszaak is gestart en de redenen ervoor zijn uitgelekt, volgens de BBC.
......................etc.
Good for her. Go Meghan en ik hoop dat dat pestgedrag nou een keer een halt wordt toegeroepen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
19-11-2019 14:22
15 minuten geleden:

Afbeelding

Meghan Markle laat niks van Britse pers heel in rechtszaak https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... rechtszaak

Dat Meghan Markle (38) het helemaal heeft gehad met de Britse pers was allang duidelijk. Wat ze beweerde in haar rechtszaak tegen bepaalde kranten nog niet. De rechtszaak is gestart en de redenen ervoor zijn uitgelekt, volgens de BBC.
......................etc.
Dus er klopt niets van verhalen over het extravagante uitgavenpatroon van Meghan en rare verbouwingen van het huis, én Meghan heeft vriendinnen waar ze al meer dan twintig jaar mee omgaat...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Mail on Sunday laat het er niet bij zitten, melden ze in een statement aan de BBC. De krant zal "met kracht" tegen de zaak ingaan. "Niets in die zaak doet onze positie veranderen", meldt een woordvoerder. De rechtszaak betalen Harry en Meghan van hun eigen geld

Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen waar the Sundaymail " het" niet bij laat zitten ?
Want wat ik uit het artikel opmaak is dat kranten express vals nieuws verspreiden, en dat word nu op pijnlijke wijze duidelijk, dus waar zit dat " met kracht" tegen de zaak ingaan 'm dan in. Ik snap het even niet.
Meghan laat niet met zich sollen, dat is duidelijk.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel benieuwd wat er uit de rechtszaak gaat komen.
sinrostro wijzigde dit bericht op 19-11-2019 17:58
Reden: Weer m’n tekst niet geplaatst.
86.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
19-11-2019 17:09
Mail on Sunday laat het er niet bij zitten, melden ze in een statement aan de BBC. De krant zal "met kracht" tegen de zaak ingaan. "Niets in die zaak doet onze positie veranderen", meldt een woordvoerder. De rechtszaak betalen Harry en Meghan van hun eigen geld

Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen waar the Sundaymail " het" niet bij laat zitten ?
Want wat ik uit het artikel opmaak is dat kranten express vals nieuws verspreiden, en dat word nu op pijnlijke wijze duidelijk, dus waar zit dat " met kracht" tegen de zaak ingaan 'm dan in. Ik snap het even niet.
Meghan laat niet met zich sollen, dat is duidelijk.
Ze zullen hun beweringen waarschijnlijk standaard op zo'n manier formuleren dat wat ze schrijven nét niet onder laster valt. Dus ze suggereren wel een heleboel maar ze zeggen niet letterlijk dat Meghan (of wie het slachtoffer van de dag is) iets gedaan heeft.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Miskotto schreef:
18-11-2019 19:16
Door alle commotie met Prins Andrew, raken H&M een beetje uit de spotlights, gelukkig maar.
Laten de Yorkies maar even in de hoek gaan zitten waar de klappen vallen.
Ik vind het helemaal niet gelukkig, ik vind Meghan best inspirerend dus ik zou het jammer vinden als ze niets meer zou ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
19-11-2019 17:40
Ze zullen hun beweringen waarschijnlijk standaard op zo'n manier formuleren dat wat ze schrijven nét niet onder laster valt. Dus ze suggereren wel een heleboel maar ze zeggen niet letterlijk dat Meghan (of wie het slachtoffer van de dag is) iets gedaan heeft.

Dus bijvoorbeeld: Meghan had haar hand op haar buik, is Meghan weer zwanger??? Moet ik het zo zien?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
19-11-2019 22:30
Dus bijvoorbeeld: Meghan had haar hand op haar buik, is Meghan weer zwanger??? Moet ik het zo zien?
'Bronnen beweren...', 'insiders fluisteren dat...' Dan doen ze de beweringen niet zelf, maar laten ze het 'anderen' zeggen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven