Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
05-12-2019 12:54
Trump zegt dat hij prins Andrew niet kent. Dat kan, het zou zomaar kunnen dat prins Andrew graag met Trump op de foto wou en dat Trump niet wist wie het was. (dat was sarcastisch)

Trump zegt dat hij prins Andrew niet kent, maar jahttp://a.msn.com/01/nl-nl/BBXMDKq?ocid=st

Afbeelding
Er zijn nog wel meer foto's van de twee samen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
[quote=Miskotto post_id=30701272 time=1575547357 user_id=234667]
Nou nou nou nou nou, dat meisje was dan wel 17 maar ze was er nog steeds zelf bij he, en dat gezeur over hoe kwetsbaar ze wel niet was, die vlieger gaat helaas niet op, als 17 jarige behoor je je niet op te houden met figuren zoals Eipstein en zijn vrouw, wat heb jij überhaupt in nachtclubs te zoeken met alle consequenties van dien, en iemand kan je dwingen tot seks mits er een mes of pistool tegen je hoofd word aangehouden, dus een tandje minder mag ook wel.
Andrew red zich heus wel die zal echt niet in de bijstand terecht komen of in een flatje 3 hoog achter eindigen, en ach ook dit waait wel weer over, en ik praat het niet goed maar wat ik wil zeggen is dat dat arme onschuldige lammetje er evengoed bij was, en ik vind het ook heel apart dat vrouwen vaak zo fel reageren op dit soort situaties. It takes two to tango he !
[/q

Walgelijke post.
tanteslankie wijzigde dit bericht op 10-12-2019 17:20
10.84% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Tanteslankie :hug:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
05-12-2019 13:02
Nou nou nou nou nou, dat meisje was dan wel 17 maar ze was er nog steeds zelf bij he, en dat gezeur over hoe kwetsbaar ze wel niet was, die vlieger gaat helaas niet op, als 17 jarige behoor je je niet op te houden met figuren zoals Eipstein en zijn vrouw, wat heb jij überhaupt in nachtclubs te zoeken met alle consequenties van dien, en iemand kan je dwingen tot seks mits er een mes of pistool tegen je hoofd word aangehouden, dus een tandje minder mag ook wel.
Andrew red zich heus wel die zal echt niet in de bijstand terecht komen of in een flatje 3 hoog achter eindigen, en ach ook dit waait wel weer over, en ik praat het niet goed maar wat ik wil zeggen is dat dat arme onschuldige lammetje er evengoed bij was, en ik vind het ook heel apart dat vrouwen vaak zo fel reageren op dit soort situaties. It takes two to tango he !
jij hebt echt het inlevingsvermogen van een mummie :facepalm:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Voor iedereen die deze posts leest en zich rot voelt: trek het je niet aan, het is niet waar wat ze schrijft.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
05-12-2019 15:46
Tanteslankie :hug:
Dank je :heart:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
05-12-2019 13:02
Nou nou nou nou nou, dat meisje was dan wel 17 maar ze was er nog steeds zelf bij he, en dat gezeur over hoe kwetsbaar ze wel niet was, die vlieger gaat helaas niet op, als 17 jarige behoor je je niet op te houden met figuren zoals Eipstein en zijn vrouw, wat heb jij überhaupt in nachtclubs te zoeken met alle consequenties van dien, en iemand kan je dwingen tot seks mits er een mes of pistool tegen je hoofd word aangehouden, dus een tandje minder mag ook wel.
Andrew red zich heus wel die zal echt niet in de bijstand terecht komen of in een flatje 3 hoog achter eindigen, en ach ook dit waait wel weer over, en ik praat het niet goed maar wat ik wil zeggen is dat dat arme onschuldige lammetje er evengoed bij was, en ik vind het ook heel apart dat vrouwen vaak zo fel reageren op dit soort situaties. It takes two to tango he !

Pas geleden was er een Duitse krimi op tv over jonge fotomodellen, De meiden waren vereerd dat ze lingeriemodel mochten zijn voor de 'beroemde fotograaf', en als hij hen heel goed vond dan liet hij dat merken met vlijende woorden, en dan mocht het jonge model ook nog naar het feestje komen waar 'belangrijke' mensen zouden zijn, mensen die veel invloed hadden in de modewereld, en de fotograaf zou wel een goed woordje voor haar doen. Op zulke feestjes waren nog meer jonge meiden. 'Geronseld' door een ander model die geld kreeg voor elke jonge griet. Een model dat zich 'vriendin' noemde en hen 'afslankpilletjes' gaf. De 'vereerde' meisjes kregen drank, alles bling bling en complimenten, de gastheer en gasten waren allemaal zo aardig en gul, drank, een pilletje of een lijntje snuiven. En ow "lieve schat, die meneer wil je graag beter leren kennen" en dan werd ze meegenomen naar een kamer waar meneer op een "aardige" manier zijn handen niet thuis kon houden en de veel te jonge meis, die niet lekker was van de alcohol, was niet mondig en niet brutaal genoeg om een mep uit te delen, en alleen maar 'nee nee' kon uitmummelen, en werd dan iets later met tranen op haar gezicht en vol schaamte wakker op een bed terwijl meneer zijn stropdas om deed en de kamer weer verliet. TUIG is het.

Ik wou dat je die krimi had gezien, het zou je inlevingsvermogen een boost geven. Want zo zal het ook in het echt op feestjes van Epstein zijn gegaan denk ik.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
05-12-2019 13:26
Er zijn nog wel meer foto's van de twee samen:

Afbeelding

.................

Ik vraag me af wat de queen er van zal vinden dat Trump een vriend is van haar tweede zoon.
Is dat Ivanka op die eerste foto die ik had geplaatst?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Goede post, Fleurtje. Zo gaat het inderdaad. Want dit soort ronselaars weten precies de kwetsbare personen uit een groep te hengelen.
Ik vind daarom jouw post, Miskotto, heel erg kwetsend.
Tante Slankie :hug:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
@Fleurtje: weet je toevallig nog hoe die documentaire heette?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
05-12-2019 23:57
Ik vraag me af wat de queen er van zal vinden dat Trump een vriend is van haar tweede zoon.
Is dat Ivanka op die eerste foto die ik had geplaatst?
Melania, toch?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
07-12-2019 09:24
@Fleurtje: weet je toevallig nog hoe die documentaire heette?
Dat was een Duitse Krimi. Ik zal proberen te achterhalen hoe die aflevering heette zodat ik die kan opzoeken.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
07-12-2019 10:54
Melania, toch?
Tuurlijk, je hebt gelijk, Melania.
Ivanka is de dochter.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Een Krimi is een fictief verhaal, mensen. Even afgezien van het feit dat dit soort misbruik echt voorkomt en dat het echt triest is.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
07-12-2019 14:37
Dat was een Duitse Krimi. Ik zal proberen te achterhalen hoe die aflevering heette zodat ik die kan opzoeken.
In het interview met Virginia wordt eigenlijk de post van Fleurtje onderstreept.
Een vrouw zegt: je kon 200 dollar verdienen voor 40 minuten. Dat is op uurbasis 250. Voor meisjes van 16 die schamele 6 dollar per uur krijgen, een droom.
Bijna 40 minuten versus 40 uur werken.
En dat voor een 16-jarige.

Los van dit aantrekkelijke aanbod, de meisjes die werden geronseld kwamen vaak uit de trailer parks, met alleen kans op een uitzichtloos bestaan omdat ze geen geld hadden voor een studie en ook vaak geen mensen om hen heen hadden die ze op het juiste pad hielpen.

Ineens is daar iemand die ze helpt om een opleiding te volgen, om vervolgens je professie in de wereld van de rich & famous uit te voeren.

Je bent 16. Je hebt geen toekomst, want dat weet je wel. Je kan een opleiding volgen, geheel betaald, en introductie in een wereld die jou zeker kan en wil betalen voor je diensten. Je kan een bedrag verdienen binnen een uur waar je normaliter een hele week voor moet sloven.
Ik zou het wel weten als 16-jarige in die omstandigheden. Dat klinkt heel goed.

Dat het iets te mooi om waar te zijn klinkt kom je pas later achter.
Een besluit dat voor de hersenen van zulke jonge mensen nog ingewikkeld ligt.

Dus roepen dat ze er zelf bij waren?
SMAKELOOS.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Er komt waarschijnlijk nog een 'spraakmakend' interview. Gelukkig onderhandelt ze met de media in de VS en niet met de Britse media want die liggen al zwaar onder vuur. Ik heb twee kleine stukjes gequote uit het artikel:

’Verdwenen madam Epstein onderhandelt over tv-interview’ http://a.msn.com/07/nl-nl/BBY1m35?ocid=st

De verdwenen voormalige partner van de overleden miljardair Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell, zou met media in de VS onderhandelen over een tv-interview. De Britse krant The Times berichtte dat de 57-jarige Maxwell het in het gesprek zou willen opnemen voor prins Andrew.

Afbeelding
Foto Hollandse Hoogte Ghislaine Maxwell, hier op de achtergrond bij prins Andrew en Virginia Roberts, wil het naar verluidt voor prins Andrew opnemen in een tv-interview

......................

.....................

Zij is dochter van de mediamagnaat Robert Maxwell die in 1991 van zijn jacht viel en in zee verdronk. Maxwell was jarenlang de vriendin van Epstein. Ze was ook zijn vertrouwelinge die contacten met prominenten warm hield. Ze verdween kort na Epsteins zelfmoord spoorloos uit een afgelegen woning aan zee ten noorden van Boston.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
05-12-2019 14:12
[...]
Ok, jij bent het slachtoffer, dus ik zeg niks meer.
Succes verder .
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-12-2019 19:26
Reden: quote verwijderd
72.22% gewijzigd
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
05-12-2019 23:46
Pas geleden was er een Duitse krimi op tv over jonge fotomodellen, De meiden waren vereerd dat ze lingeriemodel mochten zijn voor de 'beroemde fotograaf', en als hij hen heel goed vond dan liet hij dat merken met vlijende woorden, en dan mocht het jonge model ook nog naar het feestje komen waar 'belangrijke' mensen zouden zijn, mensen die veel invloed hadden in de modewereld, en de fotograaf zou wel een goed woordje voor haar doen. Op zulke feestjes waren nog meer jonge meiden. 'Geronseld' door een ander model die geld kreeg voor elke jonge griet. Een model dat zich 'vriendin' noemde en hen 'afslankpilletjes' gaf. De 'vereerde' meisjes kregen drank, alles bling bling en complimenten, de gastheer en gasten waren allemaal zo aardig en gul, drank, een pilletje of een lijntje snuiven. En ow "lieve schat, die meneer wil je graag beter leren kennen" en dan werd ze meegenomen naar een kamer waar meneer op een "aardige" manier zijn handen niet thuis kon houden en de veel te jonge meis, die niet lekker was van de alcohol, was niet mondig en niet brutaal genoeg om een mep uit te delen, en alleen maar 'nee nee' kon uitmummelen, en werd dan iets later met tranen op haar gezicht en vol schaamte wakker op een bed terwijl meneer zijn stropdas om deed en de kamer weer verliet. TUIG is het.



Ik wou dat je die krimi had gezien, het zou je inlevingsvermogen een boost geven. Want zo zal het ook in het echt op feestjes van Epstein zijn gegaan denk ik.

:facepalm: Lees nou eens wat je allemaal schrijft, en zo een veels te jong meisje weet dus niet dat alcohol, lijntjes snuiven niet samengaat met het innemen van pillen?? Sorry hoor maar je hebt ook hersenen, en het gaat hier dan wel om een film, maar je kunt niet alle verantwoordelijkheid op dat TUIG afschuiven.

Als deze meneer je beter wil leren kennen op een kamer dan weet jij dat hij geen Frozen wil kijken .
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto, dat kan echt niet. (je post van 13.24 uur)

Verwijder het maar gauw voordat iemand het leest.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 13:33
12.57% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
07-12-2019 21:19
In het interview met Virginia wordt eigenlijk de post van Fleurtje onderstreept.
Een vrouw zegt: je kon 200 dollar verdienen voor 40 minuten. Dat is op uurbasis 250. Voor meisjes van 16 die schamele 6 dollar per uur krijgen, een droom.
Bijna 40 minuten versus 40 uur werken.
En dat voor een 16-jarige.

Los van dit aantrekkelijke aanbod, de meisjes die werden geronseld kwamen vaak uit de trailer parks, met alleen kans op een uitzichtloos bestaan omdat ze geen geld hadden voor een studie en ook vaak geen mensen om hen heen hadden die ze op het juiste pad hielpen.

Ineens is daar iemand die ze helpt om een opleiding te volgen, om vervolgens je professie in de wereld van de rich & famous uit te voeren.

Je bent 16. Je hebt geen toekomst, want dat weet je wel. Je kan een opleiding volgen, geheel betaald, en introductie in een wereld die jou zeker kan en wil betalen voor je diensten. Je kan een bedrag verdienen binnen een uur waar je normaliter een hele week voor moet sloven.
Ik zou het wel weten als 16-jarige in die omstandigheden. Dat klinkt heel goed.

Dat het iets te mooi om waar te zijn klinkt kom je pas later achter.
Een besluit dat voor de hersenen van zulke jonge mensen nog ingewikkeld ligt.

Dus roepen dat ze er zelf bij waren?
SMAKELOOS.

:facepalm:
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
10-12-2019 13:31
Miskotto, dat kan echt niet. (de post van 13.24)

Verwijder het maar gauw voordat iemand het leest.
Wat kan niet ?? het is maar een mening he, meer niet, en ik blijf aangeven dat het allemaal hel erg vervelend is maar ik blijf erbij dat je met 17 jaar oud genoeg bent om te weten waar Abraham de mosterd haalt.
Ben je 15 of jonger dan is het een ander verhaal.
Maar er word hier nogal hysterisch gereageerd wanneer iemand het lef heeft om over dit soort onderwerpen een andere mening erop na te houden . Hoezo ?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Kan iemand mij vertellen waarom het zo belangrijk is dat Andrew die vrouwen heeft betaald voor seks?
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
10-12-2019 13:30

:facepalm: Lees nou eens wat je allemaal schrijft, en zo een veels te jong meisje weet dus niet dat alcohol, lijntjes snuiven niet samengaat met het innemen van pillen?? Sorry hoor maar je hebt ook hersenen, en het gaat hier dan wel om een film, maar je kunt niet alle verantwoordelijkheid op dat TUIG afschuiven.

Als deze meneer je beter wil leren kennen op een kamer dan weet jij dat hij geen Frozen wil kijken .

Probeer de volgende keer niet meer in mijn post te schrijven aub.

Er zijn films en krimi's waarin waargebeurde feiten worden gebruikt.Het gaat echt zo.
Ik snap ook niet waarom mensen drugs gebruiken, ik snap ook niet waarom jongeren aan de wiet gaan, is het onwetendheid van die mensen?, te goed van vertrouwen "want die en die zegt dat het geen kwaad kan" maar het gebeurt wel degelijk. En de een is er gevoeliger voor dan de andere. De ene raakt wel snel verslaafd en de andere niet.

Net zoals loverboys ook hun slachtoffers feilloos weten te vinden. Iemand die blij is met een lief gebaar, een cadeau, een vriendelijk woord, wil dat geloven.

Maar een "Epstein" van die leeftijd weet met zijn volle verstand dat hij misbruik maakt van een jonge griet.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 10-12-2019 22:44
5.14% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto, fijn dat je je post hebt veranderd. :)
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
10-12-2019 13:43
Probeer de volgende keer niet meer in mijn post te schrijven aub.

Er zijn films en krimi's waarin waargebeurde feiten worden gebruikt.Het gaat echt zo.
Ik snap ook niet waarom mensen drugs gebruiken, ik snap ook niet waarom jongeren aan de wiet gaan, is het onwetendheid van die mensen?, te goed van vertrouwen "want die en die zegt dat het geen kwaad kan" maar het gebeurt wel degelijk. En de een is er gevoeliger voor dan de andere. De ene raakt wel snel verslaafd en de andere niet.

Net zoals loverboys ook hun slachtoffers feilloos weten te vinden. Iemand die blij is met een lief gebaar, een cadeau, een vriendelijk woord, wil dat geloven.

Maar een "Epstein" van die leeftijd weet met zijn volle verstand dat hij misbruikt maakt van een jonge griet.
Alleen als jij beloofd hetzelfde ook niet meer bij mij te doen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven