Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
RamsayStreet schreef:
09-01-2020 12:49
Oh nee, dat is niet de bedoeling! Ik val jou zeker niet persoonlijk aan , mijn excuses als ik jou dat idee heb gegeven.
Ik hou wel van een lekkere discussie op het randje met argumenten voor en tegen. En ik ben gek op de Britse royals! En op journalistiek. En dan draaf ik door.

Ik zal mijn post aanpassen.
Ik denk dat we elkaar verkeerd begrepen hebben, want ik dacht dat jij dacht dat ik jou aanviel. Ik voelde mij door jouw post niet aangevallen hoor!

Heb jij de serie The Crown eigenlijk gezien? Als die serie enigszins met de werkelijkheid klopt, dan blijkt er in ieder geval uit dat Elisabeth heel erg aan het protocol vasthoudt en traditioneel is ingesteld. Ik kan mij voorstellen dat zo’n houding botst met de opvattingen van Meghan en dat dat op een gegeven moment escaleert. Het huwelijk van Harry en Meghan kan twee kanten opgaan. Of ze blijven elkaar door dik en dun steunen en blijven bij elkaar zoals Wallis Simpson en de afgetreden Edward VIII of als de roze wolken opgetrokken zijn, komen de eerste barsten in hun relatie en zal, misschien ook onder een bepaalde druk van de koninklijke familie, de relatie op de klippen lopen.
Alle reacties Link kopieren
RamsayStreet schreef:
09-01-2020 12:30
Ik denk dat een aantal forummers echt de macht van de Britse pers onderschatten.

De Britse pers is buitengewoon vilein en
blijkbaar hebben ze toch informanten aan het hof, een soort vijfde colonne die zaken naar buiten brengen waardoor het leven vd royals psychisch heel zwaar is. Het idee dat wat je binnen de muren doet of zegt zo op straat ligt.

Een ex van Harry, Chelsey Davey is ook afgehaakt wegens de voortdurende aandacht vd pers.
Ik vind het erg verstandig dat William en Kate zo lang samen waren alvorens te trouwen. Kate heeft een veel betere inschatting van alle bijkomende ellende kunnen maken dan Meghan. Ze is immers opgegroeid met de Engelse boulevardpers.

Kate heeft zich meer gevoegd dan Meghan naar de wensen van de hofhouding (ik doel niet op de koninklijke familie maar op het personeel) en heeft op minder tenen getrapt dan Meghan.
“What Meghan wants, Meghan gets” heeft Harry gezegd en er zijn hierdoor enkele personeelsleden opgestapt.

Verder is in de Britse pers erg benadrukt dat Meghan een andere etnische achtergrond heeft. Daarnaast heeft de pers in de VS en hebben diverse Amerikaanse beroemden Meghan gesteund hierin.

Bovendien geloof ik dat Meghan geen antenne heeft voor de Britse gevoeligheden en de Amerikaanse adviseurs die het paar nu heeft ingehuurd al helemaal niet. Ook hun inzet voor het klimaat en de tegenstelling hierin tot hun persoonlijke leefstijl was slecht geadviseerd of doordacht.

Wat Harry en Meghan’s besluit aangaat om zich gedeeltelijk terug te trekken; volkomen begrijpelijk, ook voor Archie. Maar ze hadden dit wel moeten afstemmen met Elizabeth, Charles en William. Ik denk dat er echt wel een modus gevonden had kunnen worden naar tevredenheid van alle partijen.
Tenslotte zullen zijn oma, vader en broer ook bezorgd zijn om het geestelijk welzijn van Harry, Archie en Meghan.

Ik denk dat deze move contraproductief is voor HenM tenzij ze zich terugtrekken “in een hutje op de hei”; zonder celebreties als vrienden, zonder publiekelijke inzet voor goede doelen en zonder te verschijnen op events waar media aanwezig zijn en zonder ooit nog interviews te geven.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
09-01-2020 13:06
De Britse pers is buitengewoon vilein en
blijkbaar hebben ze toch informanten aan het hof, een soort vijfde colonne die zaken naar buiten brengen waardoor het leven vd royals psychisch heel zwaar is. Het idee dat wat je binnen de muren doet of zegt zo op straat ligt.

Een ex van Harry, Chelsey Davey is ook afgehaakt wegens de voortdurende aandacht vd pers.
Ik vind het erg verstandig dat William en Kate zo lang samen waren alvorens te trouwen. Kate heeft een veel betere inschatting van alle bijkomende ellende kunnen maken dan Meghan. Ze is immers opgegroeid met de Engelse boulevardpers.

Kate heeft zich meer gevoegd dan Meghan naar de wensen van de hofhouding (ik doel niet op de koninklijke familie maar op het personeel) en heeft op minder tenen getrapt dan Meghan.
“What Meghan wants, Meghan gets” heeft Harry gezegd en er zijn hierdoor enkele personeelsleden opgestapt.

Daarnaast is in de Britse pers erg benadrukt dat Meghan een andere etnische achtergrond heeft. Daarnaast heeft de pers in de VS en hebben diverse Amerikaanse beroemden Meghan gesteund hierin.

Daarnaast geloof ik dat Meghan geen antenne heeft voor de Britse gevoeligheden en de Amerikaanse adviseurs die het paar nu heeft ingehuurd al helemaal niet. Ook hun inzet voor het klimaat en de tegenstelling hierin tot hun persoonlijke leefstijl was slecht geadviseerd of doordacht.

Wat Harry en Meghan’s besluit aangaat om zich gedeeltelijk terug te trekken; volkomen begrijpelijk, ook voor Archie. Maar ze hadden dit wel moeten afstemmen met Elizabeth, Charles en William. Ik denk dat er echt wel een modus gevonden had kunnen worden naar tevredenheid van alle partijen.
Tenslotte zullen zijn oma, vader en broer ook bezorgd zijn om het geestelijk welzijn van Harry, Archie en Meghan.

Ik denk dat deze move contraproductief is voor HenM tenzij ze zich terugtrekken “in een hutje op de hei”; zonder celebreties als vrienden, zonder publiekelijke inzet voor goede doelen en zonder te verschijnen op events waar media aanwezig zijn en zonder ooit nog interviews te geven.
Inderdaad, een missende antenne voor Britse gevoeligheden en de verkeerde adviseurs. (Of ze hebben niet geluisterd naar goede adviezen die wel gegeven zijn.)
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
09-01-2020 12:26
Je haalt 2 dingen door elkaar.

Dat Meghan door de koninklijke familie meteen werd geaccepteerd is aantoonbaar waar.

Dat ze niet lekker lag in de familie is een leugen die door de tabloids de wereld in is gebracht.

Dat is geen leugen, dat zie je duidelijk op beelden. Uit mijn hoofd een aantal voorbeelden:
- tijdens de tentoonstelling van de “Investiture” 50 jaar staan Harry en Meghan op een plek waar ze niet horen te staan. Prins Charles zegt tot twee keer to “stand back” en één keer “senior royals only”;
- kerst 2018: William negeert Meghan en doet alsof hij druk is met zijn sjaal;
- de polowedstrijd circa juli 2019: Meghan gedraagt zich vreemd en wil Archie niet aan George laten zien. Omstanders horen Kate aan Meghan vragen of ze mee wil picknicken maar dat wil ze niet. Beelden dat Kate zeer meewarig richting Meghan kijkt;
- Trouping of the Colour 2019: prinses Anne, prins Andrew en Jack Brooksbank; voorkomen dat Meghan achter de koningin kan gaan staan;
- een gardenparty in 2018, kort na het huwelijk. Camilla ziet dat Meghan haar tong uitsteekt: Charles laat een auto komen en stuurt Harry en Meghan weg.

Plus alles wat de hofhouding heeft gelekt. En die lekken zijn er normaal nooit want de hofhouding is zéér loyaal naar de meeste leden van de koninklijke familie. Veel mensen werken er hun hele werkzame leven.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
09-01-2020 01:11
Wat een ontzettend rare conclusie. Uit alles blijkt juist dat hij blij is om verder weg van de troon te komen. Het heeft hem alleen maar in de weg gezeten. Bovendien was het altijd al de verwachting dat William kinderen zou krijgen dus niet bepaald een verrassing.

Lijkt me overigens een hardstikke goed idee om taken naar Eugenie en Beatrice te schuiven als zij dat graag willen. Harry is erg close met zijn nichtjes dus die staat daar vast achter.

Uit een iets ouder artikel dat ik gisteren las stond dat 'close friends' zeiden dat HenM aan de kant werden geschoven.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fizz schreef:
09-01-2020 13:00
Ik denk dat we elkaar verkeerd begrepen hebben, want ik dacht dat jij dacht dat ik jou aanviel. Ik voelde mij door jouw post niet aangevallen hoor!

Heb jij de serie The Crown eigenlijk gezien? Als die serie enigszins met de werkelijkheid klopt, dan blijkt er in ieder geval uit dat Elisabeth heel erg aan het protocol vasthoudt en traditioneel is ingesteld. Ik kan mij voorstellen dat zo’n houding botst met de opvattingen van Meghan en dat dat op een gegeven moment escaleert. Het huwelijk van Harry en Meghan kan twee kanten opgaan. Of ze blijven elkaar door dik en dun steunen en blijven bij elkaar zoals Wallis Simpson en de afgetreden Edward VIII of als de roze wolken opgetrokken zijn, komen de eerste barsten in hun relatie en zal, misschien ook onder een bepaalde druk van de koninklijke familie, de relatie op de klippen lopen.
Ja, ik heb the Crown gezien. Op Netflix is ook een 6 delige serie (The Windsors heet ie geloof ik) die een vrij goed beeld geeft van hoe het er in die familie aan toe gaat.
Dan zie je dat The Crown eigenlijk behoorlijk waarheidsgetrouw is.

Ik denk dat Harry op een bepaalde manier best kwetsbaar is gezien de trauma's uit zijn jeugd, meer dan William, en dat hij het als vader nog wel eens lastig kan gaan krijgen. Dat huwelijk staat onder zo'n druk... Ik hoop echt zo dat ze het redden samen, je gunt hem een fijn gezinsleven en een stabiele omgeving. Maar of Meghan hem dat kan geven gaan we zien.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
09-01-2020 13:11
Uit een iets ouder artikel dat ik gisteren las stond dat 'close friends' zeiden dat HenM aan de kant werden geschoven.

Dat is waarschijnlijk ook zo: in de Court Circular hebben ze geen afspraken (ook niet vóór gisteravond).

Eerder heeft - ik dacht journalist Shipman - van de hofhouding gehoord dat Harry en Meghan boos zouden zijn om de nieuwe 4-generatie foto, met de koningin en de drie meest rechtstreekse erfgenamen.
Alle reacties Link kopieren
forsyth schreef:
09-01-2020 11:27
Dat Meghan vanaf het begin niet is geaccepteerd, is aantoonbaar niet waar. De Queen heeft Meghan tegen alle protocollen in de titel gegeven. Charles heeft haar tot halverwege het altaar gebracht, men heeft 32 miljoen pond uitgegeven aan het huwelijk, de Queen heeft ze Frogmore Cottage gegeven om gratis in te wonen, etc. De familie heeft haar alle gelegenheid en platform gegeven voor een goede start. Ze heeft het zelf verprutst.
Dit denk ik ook. Te hard met gestrekt been erin. Te snel te hard gaan roeren. Als ze wat meer tijd had genomen en afgewacht was het anders verlopen, vermoed ik.
Ik las net dat Kate nu als grote winnaar uit de bus komt.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
09-01-2020 12:32
Ze past zich juist helemaal niet aan aan de regels van het hof. Dat is toch precies het hele probleem?

In 2018 liet Meghan zich dopen tot de Anglicaanse kerk waar de queen opperhoofd van is. Meghan had dat niet gehoeven, want ze is protestant en ging naar een katholieke school, maar uit respect voor Harry's oma liet ze zich dopen. Daarna zijn ze getrouwd. En ik denk dat ze nu echt niet meer open zou staan voor een doopsel uit respect voor de koningin.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
RamsayStreet schreef:
09-01-2020 13:14
Ik denk dat Harry op een bepaalde manier best kwetsbaar is gezien de trauma's uit zijn jeugd, meer dan William, en dat hij het als vader nog wel eens lastig kan gaan krijgen. Dat huwelijk staat onder zo'n druk... Ik hoop echt zo dat ze het redden samen, je gunt hem een fijn gezinsleven en een stabiele omgeving. Maar of Meghan hem dat kan geven gaan we zien.
De eerste foto van Meghan zonder trouwring (genomen enkele uren voor de verklaring vd Sussexes) is al gesignaleerd:

https://www.google.nl/amp/s/www.thesun. ... harry/amp/

Ik zie het ook aan de commentaren onder de felicitatie van de Sussexes aan Kate op Instagram: Harry en Meghan zijn in de pers en ook door het Britse publiek tot loslopend wild verklaard.
Heel contraproductief, deze move. Al zullen HenM dit als bevestiging zien van de juiste keuze die ze hebben gemaakt.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
09-01-2020 11:17
Ik wel. En nu?
Nu wat?
DG2015 schreef:
09-01-2020 11:17
Je kunt wel een tijdje leven op hun miljoenen, maar dan niet in de weelde die ze gewend zijn.

En nu?????
Misschien niet iedere dag een nieuwe winterjas?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
09-01-2020 13:22
In 2018 liet Meghan zich dopen tot de Anglicaanse kerk waar de queen opperhoofd van is. Meghan had dat niet gehoeven, want ze is protestant en ging naar een katholieke school, maar uit respect voor Harry's oma liet ze zich dopen. Daarna zijn ze getrouwd. En ik denk dat ze nu echt niet meer open zou staan voor een doopsel uit respect voor de koningin.

Dat klopt. Dat heeft ze inderdaad gedaan. Maar op dat moment was ze nog populair.
De kritiek is volgens mij gestart nadat bleek dat de verlovingsjurk (die met borduursels, niet die groene) 56.000 Engelse pond had gekost, en daarna het gedoe rond haar vader die niet op de bruiloft was.
Wat wordt er gesuggereerd mbt die trouwring? Volgens mij zijn ze juist hartstikke sterk samen?
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
09-01-2020 13:19
Ik las net dat Kate nu als grote winnaar uit de bus komt.
Willem-Alexander en Máxima zijn volgens mij wel blij met de ondersteuning door Constantijn en Laurentien. Charles, Anne, Andrew en Edward hebben de verplichtingen ook gedeeld. William en Kate zullen het alleen moeten gaan doen. Dat lijkt me gezien het enorme aantal verplichtingen (niet te vergelijken met Nederland) een hele zware taak.
Ik verwacht dan ook dat Charles hier op zal vooruit lopen en de taken vd monarchie drastisch zal inkrimpen.
Dat zal voor veel Britten en liefdadigheidsinstellingen een hard gelag zijn.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
09-01-2020 13:30
Wat wordt er gesuggereerd mbt die trouwring? Volgens mij zijn ze juist hartstikke sterk samen?
Voorlopig niets, maar een voorbode van een tegenoffensief vd pers: zij pakken nu echt ieder akkefietje op om te roepen dat er scheurtjes zijn in hun huwelijk.

Harry en Meghan zagen er heel close uit, omdat ze al hadden besloten welke weg ze zouden gaan. Maar net als Diana, zullen ze het heel zwaar gaan krijgen buiten de Koninklijke familie.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
De Sussexes worden er nu al van beschuldigd te willen verdienen aan hun titel:

“Prince Harry and Meghan trademarked their Sussex Royal brand on more than 100 items including pencils, socks and bookmarks more than six months ago.”
De toekomst is niet meer wat het was
Ik denk ook dat dit alles zijn weerslag zal hebben op hun huwelijk. Ze zullen dit voor willen zijn en doen er alles aan om hun huwelijk goed te houden. Deze actie kon weleens de redding zijn, of juist voor nog meer spanmingen zorgen.

Zou het niet ook wishfull thinking zijn van de pers? Hopen dat zij uiteindelijk uit elkaar gaan?
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
09-01-2020 13:10
Dat is geen leugen, dat zie je duidelijk op beelden. Uit mijn hoofd een aantal voorbeelden:
- tijdens de tentoonstelling van de “Investiture” 50 jaar staan Harry en Meghan op een plek waar ze niet horen te staan. Prins Charles zegt tot twee keer to “stand back” en één keer “senior royals only”;
- kerst 2018: William negeert Meghan en doet alsof hij druk is met zijn sjaal;
- de polowedstrijd circa juli 2019: Meghan gedraagt zich vreemd en wil Archie niet aan George laten zien. Omstanders horen Kate aan Meghan vragen of ze mee wil picknicken maar dat wil ze niet. Beelden dat Kate zeer meewarig richting Meghan kijkt;
- Trouping of the Colour 2019: prinses Anne, prins Andrew en Jack Brooksbank; voorkomen dat Meghan achter de koningin kan gaan staan;
- een gardenparty in 2018, kort na het huwelijk. Camilla ziet dat Meghan haar tong uitsteekt: Charles laat een auto komen en stuurt Harry en Meghan weg.

Plus alles wat de hofhouding heeft gelekt. En die lekken zijn er normaal nooit want de hofhouding is zéér loyaal naar de meeste leden van de koninklijke familie. Veel mensen werken er hun hele werkzame leven.
Naar wie stak Meghan haar tong uit en waarom?
mdh schreef:
09-01-2020 13:41
De Sussexes worden er nu al van beschuldigd te willen verdienen aan hun titel:

“Prince Harry and Meghan trademarked their Sussex Royal brand on more than 100 items including pencils, socks and bookmarks more than six months ago.”
O jee. Steeds impopulairder.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
09-01-2020 13:42
Ik denk ook dat dit alles zijn weerslag zal hebben op hun huwelijk. Ze zullen dit voor willen zijn en doen er alles aan om hun huwelijk goed te houden. Deze actie kon weleens de redding zijn, of juist voor nog meer spanmingen zorgen.

Zou het niet ook wishfull thinking zijn van de pers? Hopen dat zij uiteindelijk uit elkaar gaan?
Ik vind het een leuk stel en hoop dat ze het redden, maar mijn gevoel zegt dat ze het uiteindelijk niet redden samen.
Alle reacties Link kopieren
forsyth schreef:
09-01-2020 11:21
Ik denk dat ze gewoon heel graag wilde dat het zou werken. En dat ze haar - naar verluidt - favoriete kleinzoon graag een plezier wilde doen. Het had ook een fantastische verbintenis tussen twee werelden kunnen zijn: de publiekslieveling (Harry was bijna net zo populair als de Queen, inmiddels allang niet meer) die trouwt met een bi-racial Amerikaanse actrice. Echt een sprookje. Maar al snel bleek dat Meghan helemaal niet van plan was om zich te voegen naar het keurslijf en tegen de tijd dat dat goed doordrong, was het te laat.

Harry was altijd heel populair. Ik kan me niet voorstellen dat hij minder populair is geworden omdat hij met Meghan is getrouwd.
Wél vanwege zijn hypocrisie.


ps heb je die speech op de Golden Globes gehoord van die Britse komiek Ricky Gervais? Ik moest bij een stukje uit zijn speech echt wel aan Harry en Meghan denken.

Stukje uit de speech:
..........
Het ging over hun schijnheiligheid. Mensen die alles hebben, geld, luxe leventje, faam, fysieke schoonheid. Dat alles gunnen we ze. Maar voor hen is dat niet genoeg. Ze willen ook betere mensen zijn dan de rest. Dus lezen ze ons de les over bijvoorbeeld het klimaat terwijl ze zelf in privéjets de wereld rondvliegen".

.............
Ander artikel:

Na brutale openingsspeech van Ricky Gervais: "Alsof ze in de hel op aarde terechtgekomen waren!" https://vrtnws.be/p.83x0GnoDl
.....
De Britse tv-presentator Piers Morgan vond de openingsmonoloog alvast geweldig............
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 09-01-2020 14:06
Reden: link toegevoegd
25.82% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
09-01-2020 13:43
Naar wie stak Meghan haar tong uit en waarom?

Waarom zou je aan haar moeten vragen maar het was in de richting van Camilla (of het ook voor haar bedoeld was, is onduidelijk).
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
09-01-2020 13:30
Dat klopt. Dat heeft ze inderdaad gedaan. Maar op dat moment was ze nog populair.
De kritiek is volgens mij gestart nadat bleek dat de verlovingsjurk (die met borduursels, niet die groene) 56.000 Engelse pond had gekost, en daarna het gedoe rond haar vader die niet op de bruiloft was.

Dat met haar vader heeft haar zeker punten gekost. Iedere ouder of grootouder dat zijn kind of kleinkind niet mag zien terwijl ze het zo graag willen kiest dan de kant van pa Markle. Het leek ook wel alsof ze neer keek op pa Markle. Ze bezocht hem ook niet toen hij in het ziekenhuis lag terwijl HenM de halve wereld rond reisden en de mond vol hebben over liefdadigheid. In het interview had ik wel medelijden met die man. En als ik dat heb hebben anderen dat vast ook.

Dát heeft ze niet goed gedaan, ongeacht of ze met die pa Markle nog contact had of bijna helemaal niet.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Positivevibes schreef:
09-01-2020 12:26
Je haalt 2 dingen door elkaar.

Dat Meghan door de koninklijke familie meteen werd geaccepteerd is aantoonbaar waar.

Dat ze niet lekker lag in de familie is een leugen die door de tabloids de wereld in is gebracht.

Dat Meghan vanaf de eerste seconde dat men lucht van de relatie kreeg, door diezelfde Britse pers werd gestalkt en gepest is dan weer aantoonbaar waar. Daar heeft ze niks zelf aan verprutst. Die kans heeft ze niet eens gehad.
De familie heeft de pers natuurlijk niet in de hand. En gelukkig maar, een vrije pers is een groot goed in een democratie. De familie kan dus alleen maar aan het publiek tonen dat een nieuwkomer geaccepteerd wordt binnen de koninklijke gelederen, en daar heeft de familie, zeker in het begin, toch behoorlijk haar best voor gedaan. De rest is aan de nieuwkomers zelf. Ons als publiek rest dan weinig anders dan hen te beoordelen op hun acties.

En daar is het denk ik misgegaan on het geval van Meghan en Harry. Het is al genoemd: het publiek hoort en ziet het H&M preken over het milieu terwijl ze de hele wereld over vliegen. Het publiek ziet het H&M extravagante uitgaven doen en klagen over hoe moeilijk ze het hebben als Royals (ZA docu) terwijl het publiek zelf nauwelijks de eindjes aan elkaar kan knopen, de NHS in puin ligt en het land verscheurd wordt door Brexit. Tel daarbij op het gedoe rondom haar familie, de split binnen de Foundation, etc. Het is gewoon een en al drama en gedoe geweest, vanaf het allereerste moment en niet in de laatste plaats door Meghans eigen toedoen.

Mensen zijn best welwillend om schoonheidsfoutjes door de vingers te zien om het koninklijke sprookje in stand te houden, maar het moet niet uitdraaien op een soort Kardashians show. Want uiteindelijk worden de Royals wel betaald door datzelfde publiek.

Dat neemt niet weg dat de Britse pers inderdaad snoeihard kan zijn. Dat weet iedereen. Kate werd in het begin ook door het slijk gehaald. En wat dacht je van Camilla, die nu toch ook welwillend tegemoet wordt getreden. In diezelfde trant is Meghan ook onder vuur genomen. Haar acties hadden het tij kunnen keren maar in plaats daarvan heeft ze de pers alleen maar van meer munitie voorzien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven