Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
05-11-2018 13:05
Zouden ze nou af en toe ook eens tijd hebben om echt samen wat te doen, als Harry en Meghan en niet in hun rol inclusief altijd aanwezige pers? Avondje Netflixen, uit eten, een foute kroeg in en zo.
Avondje Netflixen sowieso misschien kijken ze wel Suits :proud:
Foute kroeg dat betwijfel ik, zeker nu ze zwanger is, maar ik denk dat ze heel veel gezellige avondjes thuis zullen hebben.
Lekker op de bank in alle rust.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Fleurtje_5 schreef:
05-11-2018 12:32
Dat was inderdaad Harry die dit in een radio-interview zei. 'Megan had nu de familie die ze nooit gehad heeft'. Ik kan me voorstellen dat dit heel pijnlijk zal zijn geweest voor haar familie en vooral voor haar vader. Dat was onkies van Harry. En als Megan dit heeft gezegd vind ik het ook onkies want die familie was er wel altijd voor haar. Zij heeft liever een koninklijk gezin natuurlijk, dat kan, maar ze waardeert haar eigen roots niet.

Maar toen pa een interview had met GMB en vol lof praat over Megan, vindt men dat een reden om met hem te kappen.
Wat ik ervan begrepen heb had Harry dit inderdaad gezegd maar citeerde hij Meghan. Ze zou genoten hebben van de feestdagen daar en het koninklijk familie zien als familie dat ze nooit heeft gehad. Lijkt me toch pijnlijk om dat te horen als ouders. En inderdaad, het is maar afwachten wat er van de uitspraak waar is.
amarna schreef:
05-11-2018 12:36
Hem was eerder zeer duidelijk te verstaan gegeven GEEN contact met de pers te hebben.

Bovendien was hij echt niet "vol lof".
Heel veel van zijn woorden zijn uit zijn verband gehaald. Ik heb een artikel gelezen waarin het letterlijk staat wat hij heeft gezegd en een ander artikel was het totaal iets anders. Net als met roddelen, je stoot je teen en aan het eind van de straat is het verhaal geworden dat je been eraf ligt-idee.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
05-11-2018 20:59
Heel veel van zijn woorden zijn uit zijn verband gehaald. Ik heb een artikel gelezen waarin het letterlijk staat wat hij heeft gezegd en een ander artikel was het totaal iets anders. Net als met roddelen, je stoot je teen en aan het eind van de straat is het verhaal geworden dat je been eraf ligt-idee.
En dat is waarschijnlijk ook precies de reden waarom ze hebben aangegeven dat hij de pers moest mijden. De Royals weten dat de Britse roddelpers bloedhonden zijn. Maar ja, het geld lonkte en nu kan hij niks anders meer dan in de pers zichzelf uiten omdat MegHan hem niet meer wil spreken. En wordt het alleen maar erger en erger. Ik vind dat niet Meghan’s fout want hij was gewaarschuwd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
06-11-2018 09:13
En dat is waarschijnlijk ook precies de reden waarom ze hebben aangegeven dat hij de pers moest mijden. De Royals weten dat de Britse roddelpers bloedhonden zijn. Maar ja, het geld lonkte en nu kan hij niks anders meer dan in de pers zichzelf uiten omdat MegHan hem niet meer wil spreken. En wordt het alleen maar erger en erger. Ik vind dat niet Meghan’s fout want hij was gewaarschuwd.

Ze keek al jaren niet meer naar hem om. Toen was er nog geen pers en geen prins.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
06-11-2018 09:24
Ze keek al jaren niet meer naar hem om. Toen was er nog geen pers en geen prins.
Het zal wel een reden hebben dat hij haar minder zag. Een vader die roeptoetert dat ze dankbaar moet zijn voor alles wat hij haar gaf. Dat is normaal hoor, dat je je kind alles wil geven voor de beste kansen.
Als ze zich echt zou schamen voor haar afkomst had ze haar moeder ook wel geëlimineerd, lijkt me.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
06-11-2018 09:24
Ze keek al jaren niet meer naar hem om. Toen was er nog geen pers en geen prins.
Hij woonde in Mexico en zij in Canada. Ik woon in Londen, wat relatief dichtbij is, en ook ik loop de deur bij mijn ouders in Nederland niet plat.

En toen er wel een prins was, had ze dus een relatie met iemand aan de andere kant van de oceaan. Het is dan best ingewikkeld om iedereen op hetzelfde moment bij elkaar te krijgen, zeker als je een drukke baan hebt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
06-11-2018 09:39
Het zal wel een reden hebben dat hij haar minder zag. Een vader die roeptoetert dat ze dankbaar moet zijn voor alles wat hij haar gaf. Dat is normaal hoor, dat je je kind alles wil geven voor de beste kansen.
Als ze zich echt zou schamen voor haar afkomst had ze haar moeder ook wel geëlimineerd, lijkt me.

Ik weet niet of hij dat steeds heeft geroepen, maar feit is wel dat hij zijn grote geldprijs uit de loterij aan zijn kinderen heeft besteed. Meghan kon daardoor de beste school bezoeken. Megan heeft jaren bij haar vader gewoond en niet bij haar moeder. Het is normaal dat je als kind beste kansen krijgt. Andere ouders doen ook het beste voor hun kinderen als ze naar een gewone school gaan. Thomas Markle had ook veel andere dingen kunnen doen met dat geld, en kunnen zeggen "wat is er mis met die gewone school waar alle kinderen naar toe gaan?" Maar hij zorgde er voor dat Meghan kon studeren op de beste school.

Meghan heeft jaren niet bij de moeder gewoond. Dan kunnen er minder irritaties zijn ontstaan. Geen moeder maar wel een vader die zegt 'maak je huiswerk' 'ruim je spullen op'. Haar vader bracht en haalde haar van school, nam haar mee naar de set waar hij werkte. Ook daar heeft Meghan kansen gezien en gekregen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
06-11-2018 12:43
Hij woonde in Mexico en zij in Canada. Ik woon in Londen, wat relatief dichtbij is, en ook ik loop de deur bij mijn ouders in Nederland niet plat.

En toen er wel een prins was, had ze dus een relatie met iemand aan de andere kant van de oceaan. Het is dan best ingewikkeld om iedereen op hetzelfde moment bij elkaar te krijgen, zeker als je een drukke baan hebt.

En nu zitten ze in Australië?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Even een gezellige foto:

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
06-11-2018 13:13
Ik weet niet of hij dat steeds heeft geroepen, maar feit is wel dat hij zijn grote geldprijs uit de loterij aan zijn kinderen heeft besteed. Meghan kon daardoor de beste school bezoeken. Megan heeft jaren bij haar vader gewoond en niet bij haar moeder. Het is normaal dat je als kind beste kansen krijgt. Andere ouders doen ook het beste voor hun kinderen als ze naar een gewone school gaan. Thomas Markle had ook veel andere dingen kunnen doen met dat geld, en kunnen zeggen "wat is er mis met die gewone school waar alle kinderen naar toe gaan?" Maar hij zorgde er voor dat Meghan kon studeren op de beste school.

Meghan heeft jaren niet bij de moeder gewoond. Dan kunnen er minder irritaties zijn ontstaan. Geen moeder maar wel een vader die zegt 'maak je huiswerk' 'ruim je spullen op'. Haar vader bracht en haalde haar van school, nam haar mee naar de set waar hij werkte. Ook daar heeft Meghan kansen gezien en gekregen.
En toen ging ze trouwen, en heeft ze haar vader verzocht om NIET te praten met de pers, en wat gebeurde er toen ?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Maar even voor mijn beeldvorming, wie heeft het nieuws laten lekken dat Doria een uitnodiging van the Queen heeft gekregen voor kerst ?
Zoiets gebeurd toch in geheim, en Doria zelf zal het nieuws niet naar buiten brengen, dus er is ergens in dat koningshuis een mol.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
2017 volgens mij
Afbeelding




2018
Afbeelding


Allebei lieverds.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
06-11-2018 14:02
Maar even voor mijn beeldvorming, wie heeft het nieuws laten lekken dat Doria een uitnodiging van the Queen heeft gekregen voor kerst ?
Zoiets gebeurd toch in geheim, en Doria zelf zal het nieuws niet naar buiten brengen, dus er is ergens in dat koningshuis een mol.

Hier zo: Dat was ik en de ANP :-D

Fleurtje_5 schreef:
04-11-2018 15:51
De moeder van Meghan heeft van de Queen een uitnodiging gekregen om de kerst gezamenlijk met de koninklijke familie door te brengen.

'Moeder Meghan krijgt uitnodiging van Queen' http://a.msn.com/07/nl-nl/BBPjHxI?ocid=se
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
06-11-2018 13:57
Even een gezellige foto:

Afbeelding
Goed gevonden, die lookalikes! Behalve prins Philip.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
06-11-2018 13:13
En nu zitten ze in Australië?
Nee, ze zijn alweer terug :)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Maleficent schreef:
06-11-2018 09:13
En dat is waarschijnlijk ook precies de reden waarom ze hebben aangegeven dat hij de pers moest mijden. De Royals weten dat de Britse roddelpers bloedhonden zijn. Maar ja, het geld lonkte en nu kan hij niks anders meer dan in de pers zichzelf uiten omdat MegHan hem niet meer wil spreken. En wordt het alleen maar erger en erger. Ik vind dat niet Meghan’s fout want hij was gewaarschuwd.
Ik denk dat het voor hem ook vooral wennen is aan deze omgang met de pers, vanuit zijn beroep is hij zeer waarschijnlijk juist gewend dat contact met pers goed voor de zaken zijn. Ik denk niet dat het een vervelende man is, maar vooral een goedzak dat erg moet wennen aan de harde kant van de pers.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
06-11-2018 21:17
Ik denk dat het voor hem ook vooral wennen is aan deze omgang met de pers, vanuit zijn beroep is hij zeer waarschijnlijk juist gewend dat contact met pers goed voor de zaken zijn. Ik denk niet dat het een vervelende man is, maar vooral een goedzak dat erg moet wennen aan de harde kant van de pers.
Hij was iemand die achter de schermen werkte - dat is echt geen rodeloperbaan en daar komt helemaal geen pers aan te pas. En bovendien kan zoiets je één keer 'overkomen', maar dat gebeurt geen tweede keer - zeker niet als je gewaarschuwd bent.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
06-11-2018 14:50
Goed gevonden, die lookalikes! Behalve prins Philip.
Nu je het zegt. Inderdaad het zijn look-a-likes. Ik dacht nog wat een ouwe foto, want prins Philip lijkt niet op prins Philip. Op deze foto lijkt hij wel een strenge neef van Charles in plaats van de vader van Charles. En dat rokje van Camilla vind ik niet camilla-achtig.

Toch knap gevonden. Vooral William.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
07-11-2018 11:43
Hij was iemand die achter de schermen werkte - dat is echt geen rodeloperbaan en daar komt helemaal geen pers aan te pas. En bovendien kan zoiets je één keer 'overkomen', maar dat gebeurt geen tweede keer - zeker niet als je gewaarschuwd bent.

Klopt, maar toch was het de queen die er genoeg van had en toch nog drie oplossingen opperde:


De Queen heeft genoeg van Thomas Markle http://a.msn.com/07/nl-nl/BBLnRXD?ocid=se
..........
Naar verluid heeft de koningin drie oplossingen geopperd: 1. Meghan herstelt het contact met haar vader, 1. Een bemiddelaar probeert het probleem op te lossen, 3. er komt een openbare en harde breuk. “Want er dreigt een onhoudbare sfeer te ontstaan die slecht is voor het imago van de koninklijke familie en de echtgenote van prins Harry.”
...........
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
06-11-2018 14:50
Goed gevonden, die lookalikes! Behalve prins Philip.
Volgens mij zijn dit wassen beelden bij Madame Tussauds.
Afbeelding
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
tbl1966 schreef:
07-11-2018 13:03
Volgens mij zijn dit wassen beelden bij Madame Tussauds.
Afbeelding

O, Dan is prins Philip niet zo mooi gelukt als wassen beeld.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
DG2015 schreef:
07-11-2018 11:43
Hij was iemand die achter de schermen werkte - dat is echt geen rodeloperbaan en daar komt helemaal geen pers aan te pas. En bovendien kan zoiets je één keer 'overkomen', maar dat gebeurt geen tweede keer - zeker niet als je gewaarschuwd bent.
Ook als je achter de schermen werkt leer je dat dat de beste weg is naar naamsbekendheid, zeker in de jaren 90. Bovendien weet je niet wat erna allemaal van waar is want zelfs ik heb er leugens over gelezen in de pers.
Alle reacties Link kopieren
Prins William en prins Harry zijn toppers.

Baan werd William teveel: ’Ik werd droevig en verdrietighttp://a.msn.com/07/nl-nl/BBPWZ4z?ocid=se
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Leuke beelden, vooral het ontvangst van de bevolking. De ophef over de doorschijnende jurk van Meghan vind ik ver gezocht. De jurk schijnt in de zon door maar dan moet je wel heel goed kijken en dan zie je nog niet veel.

31-10-2018 Op de laatste dag van hun propvolle tour maakten Harry en Meghan allebei de tongen los.
https://www.telegraaf.nl/e/2745734/
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven