Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
We zullen het nooit echt weten, denk ik. De meeste bronnen die geciteerd worden staan nou niet bekend als gedegen journalistieke pijlers: The Daily Mail, RTL Boulevard, Beaumonde, MSN... Feit is dat er geen warme band bestaat tussen Meghan en haar zus en die er zeker niet beter op gaat worden.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
27-11-2018 21:38
Je zou het jezelf makkelijker maken als je niet steeds zo zat te projecteren.
???

Wat je zegt ben je zelluf. Of zoiets. :facepalm:
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
27-11-2018 21:47
???

Wat je zegt ben je zelluf. Of zoiets. :facepalm:
Uhhuh.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
27-11-2018 20:50
En wanneer heeft ze dan bij Samantha gewoond?

Dus 0-6 bij vader en moeder, 6 tot 11 bij Samantha, en 11 tot 17 bij vader en van 17 tot 20 weer bij Samantha?

Die Meghan, die had het maar druk.
:nut:

Hou jij je nou met opzet van de domme?

Meghan woonde tot 6 bij beide ouders. van 6 tot 11 bij haar moeder, Van 11 tot 17 bij haar vader, Daarna acht jaar lang bij Samantha, Samantha kreeg MS, contact verwaterde.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
27-11-2018 20:48
Welnee, dat zegt ze nergens. Daarom vroeg ik naar een bron. In alle interviews met Meghan zelf zegt ze dat ze na schooltijd mee naar haar vaders werk ging maar dat ze bij haar moeder woonde. Meghan's vader heeft overigens ook nooit gezegd dat Meghan bij hem gewoond heeft.

Hou dit even vast.........momentje ik ben zo terug.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
https://www.beaumonde.nl/royalty/thomas ... ugd-meghan
.................
Thomas houdt de gemoederen bezig. Hij liep leeg in een interview met de Daily Mail, waar we al eerder over schreven. Wat betreft Meghan's jeugd zei hij hierover: "Ze is nu een moederskindje, Doria krijgt tegenwoordig veel eer. Meghan lijkt te zijn vergeten dat ze ook bij mij woonde tot Doria en ik uit elkaar gingen toen ze zes was, en dat ik ook daarna intensief deel uitmaakte van haar leven. Ik haalde haar uit school omdat ik pas laat hoefde te beginnen in de studio. En toen Meghan elf was, trok ze weer bij me in tot ze zeventien was en ging studeren. Het leven was destijds goed voor me. Ik verdiende goed en kon het me veroorloven om haar het beste te geven: goede scholen, goede opleidingen, een goed huis. Ze is de vrouw geworden die ze nu is, dankzij alles wat ik voor haar heb gedaan. En krijg ik daar enige erkenning voor? Een bedankje? Ze praat niet eens meer met me. Ik vind dat kil."

BRON: DAILY MAIL, BEELD: BSR AGENCY
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
27-11-2018 21:47
We zullen het nooit echt weten, denk ik. De meeste bronnen die geciteerd worden staan nou niet bekend als gedegen journalistieke pijlers: The Daily Mail, RTL Boulevard, Beaumonde, MSN... Feit is dat er geen warme band bestaat tussen Meghan en haar zus en die er zeker niet beter op gaat worden.

Vertelde hij daar dan niet over in het interview met GoodMorningBrittain ?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Kijk, zo doe je dat als er iets aan je gevraagd wordt over iemand die je kent/kende die later erg beroemd geworden is. Gewoon positief blijven en lekker op de vlakte blijven:

http://po.st/Wqk6L7
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
27-11-2018 23:13
Vertelde hij daar dan niet over in het interview met GoodMorningBrittain ?
Niet over wanneer Meghan wel of niet bij Samantha heeft gewoond toch?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
27-11-2018 23:15
Niet over wanneer Meghan wel of niet bij Samantha heeft gewoond toch?

Klopt. In onderstaande bericht staat wel dat Samantha en Meghan zelfs 12 jaar samen woonden (tot 2008) toen Samantha de diagnose MS kreeg. Als ze in 2008 12 jaar hebben samengewoond, dan was Meghan 27 jaar. Maar ze woonde toch vanaf 11 tot 17 bij haar vader. Dus 12 jaar is te lang, het zal wel een foutje zijn. Of Samantha heeft ook nog een tijdje bij haar vader gewoond in de tijd dat Meghan er woonde. Het zal wel 'ongeveer' 8 jaar zijn geweest.
In die laatste tien jaren is wel veel gebeurd.
In onderstaande bericht staat ook:

Wat zij van prins Harry vindt, is niet bekend, maar ze vertrouwde de Amerikaanse pers toe dat haar halfzusje een zwak heeft voor roodharige mannen.

We weten toch wel wat ze van Harry vind, toch?

Dit is de schoonfamilie van prins Harry https://www.ad.nl/show/dit-is-de-schoon ... haring_web

Meghan heeft ook een halfzusje: Samantha Grant (52). Ook zij rolde de filmwereld in en werd actrice en model. Samantha woonde 12 jaar lang met Meghan samen. In 2008 sloeg het noodlot toe: bij de Amerikaanse werd Multiple Sclerosis (MS) vastgesteld.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
ps. Hier heeft iemand anders met de media gepraat, 'geroddeld' . En het was deze keer 'zeker weten' niet Thomas Markle, ook niet Samantha.

’Orkaan Meghan raast door Buckingham Palace’ http://a.msn.com/07/nl-nl/BBPPSqp?ocid=se
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
28-11-2018 06:33
Meghan heeft ook een halfzusje: Samantha Grant (52). Ook zij rolde de filmwereld in en werd actrice en model. Samantha woonde 12 jaar lang met Meghan samen. In 2008 sloeg het noodlot toe: bij de Amerikaanse werd Multiple Sclerosis (MS) vastgesteld.
Wat er precies wel of niet van klopt weten jij en ik gewoon niet. Wat we wel weten is dat de shownieuwsafdeling nooit met Meghan zal hebben gesproken. Een persoon heeft ooit geschreven dat de zussen bij elkaar hebben gewoond en soort schrijvers nemen gewoon alles van elkaar over en presenteren zaken als feiten zonder dat er gedegen onderzoek is gedaan. En dat is ook niet echt nodig, want hoe belangrijk is het nu helemaal of dit honderd procent de waarheid is - er zullen in elk geval geen doden of ontslagen vallen als het niet helemaal feitelijk is.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
28-11-2018 06:42
ps. Hier heeft iemand anders met de media gepraat, 'geroddeld' . En het was deze keer 'zeker weten' niet Thomas Markle, ook niet Samantha.

’Orkaan Meghan raast door Buckingham Palace’ http://a.msn.com/07/nl-nl/BBPPSqp?ocid=se
Dat vind ik nu typisch de Britse pers (waar dit oorspronkelijk vandaan komt): het ene moment is Meghan net als haar schoonfamilie een uitkeringstrekker, want ze krijgt een bak geld zonder er iets voor te doen en het andere moment werkt ze té hard en ze stuurt haar personeel teveel sms’jes... Ik kan daar weinig mee.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
https://www.thesun.co.uk/news/7768006/h ... r-dresses/

Wow, ze stuurt haar personeel soms wel ZE-VEN sms’jes per dag :nut:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet hoor. Het zal zeker roddel pers zijn maar waarom komen deze verhalen naar boven? Het worden er nu wel veel,

https://www.elle.com/nl/lifestyle/lifes ... s-william/


https://www.elle.com/nl/lifestyle/lifes ... ins-harry/
Alle reacties Link kopieren
Omdat ze de pagina's moeten vullen/klikken moeten genereren? Ik geloof echt geen bal van zulke verhalen.
Suggereren dat Meghan en Kate ruzie hebben en daarom verhuizen is gewoon invulling. Ze krijgen gezinsuitbreiding en willen dus groter gaan wonen. Suggereren dat er spanning is omdat Harry en William bepaalde activiteiten niet meer samen doen terwijl William troonopvolger is en andere taken (en wellicht ook interesses) heeft is ook pure invulling.
Alle reacties Link kopieren
Hier staan weer heel andere redenen genoemd: gezinsuitbreiding en meer privacy, onder andere. Maar ja, een familieruzie is natuurlijk veel smeuiger.

https://www.harpersbazaar.com/celebrity ... on-palace/
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Dat huis dat zouden ze al krijgen dus eigenlijk is het helemaal geen nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
04-11-2018 15:51
De moeder van Meghan heeft van de Queen een uitnodiging gekregen om de kerst gezamenlijk met de koninklijke familie door te brengen.

'Moeder Meghan krijgt uitnodiging van Queen' http://a.msn.com/07/nl-nl/BBPjHxI?ocid=se

Hier zo. Ik hoorde zo straks op tv dat er wat 'gedoe' is tussen Kate en Meghan. En ook werd gezegd dat de moeder van Meghan was uitgenodigd om kerst te vieren met de koninklijke familie, en dat de ouders van Kate nooit gevraagd zijn om kerst te komen vieren. In bovenstaande link staat dat de ouders van Kate ná het huwelijk ook zijn uitgenodigd om samen kerst te vieren.
_________________________________________________________________________________________________


ps:De ouders van Kate zullen niks te klagen hebben denk ik.

De vader van Meghan krijgt van koningin Elizabeth geen eigen wapen https://www.story.nl/artikel/royalty/de ... igen-wapen

Vandaag is naar buiten gekomen dat Thomas Markle geen familiewapen zal krijgen van koningin Elizabeth. Dit is ongebruikelijk, de Middletons (die ook niet van blauw bloed zijn) kregen na het huwelijk van prins William en Kate Middleton namelijk wél een wapen.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 18-12-2018 19:03
Reden: ps toegevoegd
31.17% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ze is denk ik niet zo populair als Kate en daar speelt de media op in, die toch de kranten moeten vullen. Fergie was destijds ook altijd de sjaak.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik had voor de bruiloft nog nooit gehoord van Fergie.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
02-12-2018 20:15
Hier zo. Ik hoorde zo straks op tv dat er wat 'gedoe' is tussen Kate en Meghan. En ook werd gezegd dat de moeder van Meghan was uitgenodigd om kerst te vieren met de koninklijke familie, en dat de ouders van Kate nooit gevraagd zijn om kerst te komen vieren. In bovenstaande link staat dat de ouders van Kate ná het huwelijk ook zijn uitgenodigd om samen kerst te vieren.
Kate heeft heeel veel verplichtingen en daarnaast ook nog eens 3 kinderen waarvan 1 baby die waarschijnlijk nog niet helemaal door slaapt, ze heeft ook een man waar ze zo nu en dan aandacht aan moet besteden, en ze heeft ook haar ouders broers en zussen waar ze ook de nodige aandacht aan moet geven, waar zou Kate de tijd vandaan moeten halen om ook nog eens ruzie te maken met Meghan.

Meghan daarentegen heeft ook best veel verplichtingen, ze is zwanger en dat is een spannende periode, ook bij haar vraag ik me af waar ze de tijd vandaan moet halen om te ruziën met Kate.
Let op ! Binnenkort gaan Meghan en Kate samen ergens verschijnen, hiermee zullen ze de geruchten ontkrachten.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
03-12-2018 10:02
Ik had voor de bruiloft nog nooit gehoord van Fergie.
Ze is het schoonzusje geweest van Diana en toen zij met Andrew ging trouwen werd ze eerst gezien als frisse wind.
Maar al snel werd ze continu vergeleken met Diana en kwamen er ook van die lulkoek verhalen als nu. Same old, same old.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
03-12-2018 10:11
Ze is het schoonzusje geweest van Diana en toen zij met Andrew ging trouwen werd ze eerst gezien als frisse wind.
Maar al snel werd ze continu vergeleken met Diana en kwamen er ook van die lulkoek verhalen als nu. Same old, same old.
Lekker belangrijk ook.

Als Meghan en Harry besluiten te scheiden in de toekomst kan zij direct weer terug aan de slag als actrice met al die gratis naambekendheid.
Alle reacties Link kopieren
Kensington Palace reageert op vermeend gehakketak tussen Kate en Meghan

Meghan Markle is een diva en daarom ruziet ze met het personeel én met haar schoonzus Kate, zo gaat het gerucht. Niets van waar, zegt Kensington Palace tegen de Britse tabloid The Sun. Die reactie is uniek.

Normaal gesproken reageert het Britse paleis nooit op roddels over de koninklijke familie.

Onbeschoft

De Britse media hebben het de laatste dagen veel over de vermeende ruzie, die de broers William en Harry uit elkaar zou drijven. De zwangere Meghan zou zich gedragen als een veeleisende dame en onbeschoft zijn naar het personeel. Iets waar Kate ongelooflijk boos over zou zijn. “Onaanvaardbaar. Het is mijn personeel, ik praat met ze”, zou een kwade Kate gezegd hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven