Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ook. Harry lijkt ook op de vader van Diana, Edward John Spencer zoals hij kijkt op één foto uit 1967.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Laatst zag ik Harry schuin voorover gebogen toen hij publiek groette en toen dacht ik echt even zijn vader te zien.
Alle reacties Link kopieren
Meghan ziet er goed uit.

Afbeelding


Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Inderdaad heel erg goed, mooie rode mantel. Paars staat haar ook goed.

En leuker nieuws,ze is 6 maanden zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
14-01-2019 23:07
Inderdaad heel erg goed, mooie rode mantel. Paars staat haar ook goed.

En leuker nieuws,ze is 6 maanden zwanger.

Aan haar mooie ronde buik te zien denk ik dat ze wel iets verder is dan 6 maanden.

Stop de pers, want NEE ik wil niet zeggen dat ze verder is dan 6 maanden het was maar een gedachte.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ik heb die gedachten ook hoor, ik denk ook dat ze verder is maar ze schijnt zelf gezegd te hebben dat ze 6 maanden is. Maar ja Roxanne Hazes werd ook flink groter dan het gemiddelde.
Alle reacties Link kopieren
Ze ziet er goed uit hoor. En inderdaad andere kleuren dan 'normaal' Staan haar mooi.
It's 5 o'clock somewhere
poppetje2006 schreef:
15-01-2019 12:21
Ze ziet er goed uit hoor. En inderdaad andere kleuren dan 'normaal' Staan haar mooi.
Ja, dat heb je met dat getinte huidskleur. Bij haar staat het mooi, en als ik dat draag zie ik eruit als een clown. :|
Of het is gewoon een geprepareerde en teruggeplaatste tweeling.

Degenen die ik ken die rond de 6 maanden zijn hebben 1/3 van die buik.
3thee schreef:
15-01-2019 20:57


Degenen die ik ken die rond de 6 maanden zijn hebben 1/3 van die buik.
Nou en?
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
15-01-2019 20:52
Ja, dat heb je met dat getinte huidskleur. Bij haar staat het mooi, en als ik dat draag zie ik eruit als een clown. :|

Diana stonden de kleuren paars-rood ook mooi.

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Als ik in de schoenen van Meghan en Harry zou staan en dit zou lezen dan zou ik juist bewijzen dat ze ongelijk hebben.


Huispersoneel klapt uit de biecht: “Ik geef het huwelijk tussen Harry en Meghan vijf jaar” https://www.hln.be/showbizz/royalty/hui ... ~a4c54ff6/ via @HLN_BE

.....................
De bodyguard is niet de eerste die vertrekt. Melissa Touabti – de persoonlijke assistente van Meghan Markle – gooide vorige maand de handdoek na zes maanden dienst. Touabti zou gezegd hebben dat ze “veel moest verdragen”.........
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ik vind de uitspraak raar, koningin die het land ter dienstte zou staan en dat niet een actrice. Alsof een actrice dat niet zou kunnen. Kate was een studente toen ze met William begon. Wat een gelul en daarnaast wordt Meghan geen koningin en pakt ze haar taken naar mijn inziens goed op.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
16-01-2019 13:03
Als ik in de schoenen van Meghan en Harry zou staan en dit zou lezen dan zou ik juist bewijzen dat ze ongelijk hebben.


Huispersoneel klapt uit de biecht: “Ik geef het huwelijk tussen Harry en Meghan vijf jaar” https://www.hln.be/showbizz/royalty/hui ... ~a4c54ff6/ via @HLN_BE

.....................
De bodyguard is niet de eerste die vertrekt. Melissa Touabti – de persoonlijke assistente van Meghan Markle – gooide vorige maand de handdoek na zes maanden dienst. Touabti zou gezegd hebben dat ze “veel moest verdragen”.........
Tja, een artikel met spelfouten neem ik niet zo serieus ;)
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
16-01-2019 13:43
Tja, een artikel met spelfouten neem ik niet zo serieus ;)
'Bron: The Daily Telegraph' staat er boven.
Ik denk dat het Engelse artikel is vertaald door een vertaalcomputer, dan staan er wel eens rare woorden tussen, of vertaald door iemand van de Belgische showbizzsite.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
“Wanneer je in dienst gaat bij de Britse Royals verwacht je koningin en vaderland ten dienste te staan, niet per se een Amerikaanse actrice die meespeelde in een televisiereeks".

Als de ex-personeelsleden dat echt hebben gezegd, zegt dat vooral veel over hen.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
16-01-2019 17:55
“Wanneer je in dienst gaat bij de Britse Royals verwacht je koningin en vaderland ten dienste te staan, niet per se een Amerikaanse actrice die meespeelde in een televisiereeks".

Als de ex-personeelsleden dat echt hebben gezegd, zegt dat vooral veel over hen.

quote:Volgens het personeel zou een actrice ook niet echt passen in het kader van het Britse koningshuis.

Misschien dat ééntje dat gezegd heeft in een mopperige bui op een grijze grauwe dag, op de laatste dag, toen ze de poort achter zich dicht trok, maar het lijkt me sterk dat 'het personeel' dat heeft gezegd, want zij passen toch zelf ook allemaal in de rol om 'de koningin ter dienste te staan.'
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Op zoek naar nog een plaatje kwam ik dit tegen. Puur toeval lijkt me:

https://youtu.be/Ol2Yf-dnoLU Meghan Markle dressed just like Princess Diana
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
[
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
13-01-2019 14:47
Laatst zag ik Harry schuin voorover gebogen toen hij publiek groette en toen dacht ik echt even zijn vader te zien.
Welke vader? Het is immers de vraag of Charles wel zijn biologische vader is. Harry lijkt namelijk sprekend op James Hewitt waarmee Diana tijdens haar huwelijk een scharrel/relatie had.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
16-01-2019 20:05
Welke vader? Het is immers de vraag of Charles wel zijn biologische vader is. Harry lijkt namelijk sprekend op James Hewitt waarmee Diana tijdens haar huwelijk een scharrel/relatie had.

Prins Charles is echt wel de vader van Harry. Harry lijkt op zijn opa prins Philip, en hij lijkt een klein beetje op de vader van Diana zoals die in 1967 op de foto staat. Ik denk dat Harry ook wel een beetje het karakter en de aparte humor van prins Philip heeft.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Kijk maar zelf:

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/amp/s/www.dailyma ... e-60s.html

Kijk maar eens in dit artikel. Daar worden foto's van Meghan, Kate en Harry er uit zien over 30 jaar. Als je Harry als oudere man ziet, zie je echt wel Charles er in. Vooral de afstand/verhouding tussen neus en ogen is helemaal Charles.

ik vind hem niets op die Hewitt lijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Harry ook helemaal niet op Hewitt lijken. Ik zou er niet van opkijken als er bij de geringste twijfel een vaderschapstest gedaan is.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fizz schreef:
16-01-2019 20:05
Welke vader? Het is immers de vraag of Charles wel zijn biologische vader is. Harry lijkt namelijk sprekend op James Hewitt waarmee Diana tijdens haar huwelijk een scharrel/relatie had.
Charles. Ik dacht eerst ook dat het die scharrel was van Diana maar Harry begint nu echt steeds meer op Charles te lijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven