Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
16-05-2019 11:29
Het is de royal family er enorm aan gelegen om een mooi, harmonieus plaatje naar buiten te brengen. Die hebben er dus een heel groot belang bij om Meghans familie op een positieve manier te integreren. Zoals dat nu met Doria gebeurt en eerder met Kate's ouders en Pippa. Die worden werkelijk overal uitgenodigd en bij betrokken.

Als Thomas ook maar een millimeter had meegewerkt en zich netjes had gedragen hadden ze er álles aan gedaan om hem ook een positieve rol te geven.

Het feit dat dat niet gebeurt en het vervelende mediabeeld van "de royal baby ziet zijn opa niet" wordt geprefereerd over het alternatief zegt mij voldoende. Hij heeft het volledig aan zichzelf te danken.

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
moonlight schreef:
16-05-2019 10:07
Toch blijf ik het naar vinden, dat je als vader je schoonzoon en kleinkind niet en misschien wel nooit te zien zal krijgen. Dan moet je inderdaad wel iets verschrikkelijks hebben gedaan wil je uitgesloten worden, of is Meghan dan toch niet zo lief als ze lijkt? Het blijft gissen natuurlijk.

Ik ook. Als hij zoiets verschrikkelijks had gedaan waardoor hij zijn kleinkind en schoonzoon niet mag zien, dan had hij ook geen uitnodiging gekregen voor het huwelijk.

Een echte 'klasse' kan met elke lagen omgaan.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
16-05-2019 13:36
Ik vermoed dat Thomas Markle niet eens wist wie of wat Pierce of GoodMorningBrittain is. Hij kreeg in ieder geval wel de kans om een positiever beeld van hem zelf neer te zetten. Ik geloof niet dat Thomas er een streek mee wilde uithalen.

Pierce was een poos dikke mik (puur vriendschappelijk) met Meghan en dacht een ware vriendin aan Meghan te hebben. Hij was teleurgesteld dat zij niets meer van zich liet horen toen ze met Harry samen was.
Ach welnee. Ze hebben elkaar 1 (!) keer ontmoet. En nu is Piers een hele hetze tegen haar begonnen en vergoelijkt dat door te doen alsof zijn bff hem in de steek gelaten heeft. Fake news.

Waarschijnlijk vond ze hem gewoon een nare vent, net zoals het overgrote deel van de Britten, en had ze na die ene keer geen interesse om verder met hem te socializen. Zou ook logisch zijn aangezien Meghan bv. uitgesproken feminist is en Piers Morgan uitgesproken anti-feminist en ze zo op heel veel fronten totaal anders zijn.

Beetje kinderachtig om vervolgens als 50 plusser te blijven stampen als een kleuter en obsessief te blijven dreinen omdat een 35jarige vrouw jou gewoon niet zo leuk gezelschap vond. Grow up.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
16-05-2019 13:40
Ik ook. Als hij zoiets verschrikkelijks had gedaan waardoor hij zijn kleinkind en schoonzoon niet mag zien, dan had hij ook geen uitnodiging gekregen voor het huwelijk.

Een echte 'klasse' kan met elke lagen omgaan.
Het is ook naar. Daarom kreeg hij waarschijnlijk die uitnodiging als laatste kans. En die heeft hij verpest. Eigen schuld.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
16-05-2019 14:06
Ach welnee. Ze hebben elkaar 1 (!) keer ontmoet. En nu is Piers een hele hetze tegen haar begonnen en vergoelijkt dat door te doen alsof zijn bff hem in de steek gelaten heeft. Fake news.

Waarschijnlijk vond ze hem gewoon een nare vent, net zoals het overgrote deel van de Britten, en had ze na die ene keer geen interesse om verder met hem te socializen. Zou ook logisch zijn aangezien Meghan bv. uitgesproken feminist is en Piers Morgan uitgesproken anti-feminist en ze zo op heel veel fronten totaal anders zijn.

Beetje kinderachtig om vervolgens als 50 plusser te blijven stampen als een kleuter en obsessief te blijven dreinen omdat een 35jarige vrouw jou gewoon niet zo leuk gezelschap vond. Grow up.

Dat zei hij ook. Ze hadden via social media of via mail contact. Meghan had een vraagje aan hem (als jurylid) en zodoende raakten ze bevriend.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
15-05-2019 20:49
[/b]


Heel leuk dat hij liefdevol sprak maar Thomas heeft ook:
....................
- De persoonlijke brief van Meghan gepubliceerd
..............
:?:
Fleurtje_5 schreef:
16-05-2019 07:41
..................
-Hoe zat dat ook alweer met die brief? Was dat niet omdat hij zich wilde verdedigen om iets dat vriendinnen van Meghan in de media beweerden?
...........
:?:

Klopt, Ik weet het weer. Dat was nadat Meghan's vriendinnen een zegje over Meghan's vader deden in de media. Of Meghan hen dit heeft gevraagd weet ik niet maar ze zeiden wel dingen die ze alleen van Meghan gehoord kunnen hebben.

Hartverscheurende brief Meghan Markle aan vader opgedoken https://www.rtlnieuws.nl/boulevard/arti ... -opgedoken
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
16-05-2019 07:41
-Moesten fotografen niet heel veel geld betalen voor een plaatsje langs de route tijdens het huwelijk van Harry en Meghan?
Thomas heeft inderdaad veel geld gekregen voor een foto waarop hij te zien is in een internetcafé alsof hij daar ging zoeken naar 'wie is mijn aanstaande schoonzoon' Dat is zeker niet netjes, Ook was het niet netjes dat hij al die tijd nog steeds geen kennismaking met zijn aanstaande schoonzoon had gehad. Dat geld heeft hij inderdaad in eigen zak gestoken. Die foto is genomen, de wind heeft hij van voren gekregen, dan mag hij dat geld ook zelf houden, of aan wie had hij het moeten geven?
- Heeft hij dat echt gezegd over Meghan? Misschien is Meghan ook een tijdje een kille meid met kapsones geweest.
-Hoe zat dat ook alweer met die brief? Was dat niet omdat hij zich wilde verdedigen om iets dat vriendinnen van Meghan in de media beweerden?
-Klopt daar heb je gelijk in. Ik vraag me wel af of Meghan niet allang blij was dat hij niet kwam.

Wat is precies je punt t.a.v. die fotografen langs de route van het huwelijk van H&M?
Als hij echt zoveel spijt had van die foto's die hij in scene heeft gezet dan had hij afstand kunnen doen van dat geld door het een aan goed doel te schenken, hiermee zou hij een signaal afgeven dat het hem niet om geld te doen was, maar door het geld te houden was hij aan het verdienen over de rug van zijn dochter, en ja hij heeft de loterij gewonnen en hierdoor heeft Meghan een betere opleiding kunnen volgen, maar gezien zijn acties en de vele interviews die hij heeft gegeven ( en nog steeds geeft) waar hij ook voor betaalt word, daarmee heeft Meghan haar schuld bij hem afgelost, dus dat argument hoeft hij niet meer te gebruiken.

Voor een kille meid met kapsones, is ze wel enorm in de watten gelegd door haar vriendinnen tijdens de babyshower, als ik zie wat dat allemaal heeft gekost, ik denk dat dat wel meevalt, je ziet het ook aan de manier hoe ze praat tijdens interviews ze heeft iets zachts over zich, terwijl ik bij Samantha toch die harde verbitterde blik zie.

Vriendinnen van Meghan hebben iets liefs over haar gezegd, de naam van Thomas is toen helemaal niet genoemd, hoezo voelde hij zich aangevallen, hoezo moest hij aan de hand daarvan die brief publiceren? Een echte vader die van zijn kind houd die doet dit niet, wat maakt dat hij dit wel doet ? Dat hij genegeerd word heeft hij toch echt aan zichzelf te danken.
Het is prima dat hij die keuze heeft gemaakt, maar dan moet hij niet mekkeren dat hij geen rol in het leven van Archie mag spelen, want het is of/of niet en/en.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Meghans INTIEME brief aan haar vader onthuld https://www.telegraaf.nl/t/3136081/ via @telegraaf

Ik plaats hem toch even voluit omdat ik twee stukjes wil aanhalen. Het eerste stukje klopt niet want de hele wereld wist al ruim voor het huwelijk dat Thomas een hartaanval heeft gehad. En dat laatste stukje ben ik het helemaal mee eens.

’Je brak mijn hart in een miljoen stukjes…’
Meghans INTIEME brief aan haar vader onthuld


Door Evert Santegoeds
11 feb. 2019 in ENTERTAINMENT

Het kon niet uitblijven: een reactie van THOMAS MARKLE op de verhalen van MEGHAN’s vriendinnen, vorige week in het Amerikaanse blad People. Maar dat hij zo onbeschaamd zou terugslaan… daarmee had niemand rekening gehouden. Gisteren liet hij de complete, intieme en hartverscheurende brief publiceren die zijn dochter hem na haar huwelijk met PRINS HARRY schreef…

[foto:Al sinds ze samen zijn zorgen Harry en Meghan voor flink wat problemen op Buckingham Palace.
Ⓒ Hollandse Hoogte]

Buckingham Palace is in alle staten. Gisteren werd de volledige tekst van een sensationele brief die HERTOGIN MEGHAN, kort na haar huwelijk met PRINS HARRY aan haar vader schreef, gepubliceerd door de Britse krant Mail on Sunday. En wordt ook onomwonden duidelijk wíe haar hartenkreet heeft laten lekken: THOMAS MARKLE zelf vond het nodig haar ’vernietigende boodschap’ openbaar te maken en hij geeft zijn commentaar op sommige passages...

En daarmee is een nieuw dieptepunt bereikt in de onbegrijpelijke familieruzie die zelfs de royals boven het hoofd groeit. Op het paleis slaat de paniek toe. Vorige week deden vijf ’vriendinnen’ van Meghan, zogenaamd anoniem, hun verhaal over haar in een poging haar imago wat bij te polijsten. Zij hadden louter lovende woorden over Meghan als mens en vriendin.

Maar het artikel in het Amerikaanse blad People wordt in het paleis uitgelegd als een ’DIANA-actie’: ook Meghans schoonmoeder beïnvloedde vaak de publieke opinie door of zélf met de pers te praten of dat over te laten aan vriendinnen die uit de doeken deden wat zich allemaal afspeelde. Met de publicatie van afgelopen week groeit in de entourage van KONINGIN ELIZABETH het besef dat Harry met Meghan de nieuwe ’Diana’ in huis gehaald heeft.

En het interview, waarin de vriendinnen zich ook mengden in de ruzie met vader Thomas en stelden dat Meghan weinig te verwijten viel, zorgde natuurlijk voor een reactie die niet kón uitblijven: die van papa Markle zelf.
Niemand zou vermoed kunnen hebben hoe Thomas Markle nu terugslaat naar zijn dochter.

Niemand zou vermoed kunnen hebben hoe Thomas Markle nu terugslaat naar zijn dochter.

[foto:Ⓒ Hollandse Hoogte]

Medewerking

Dat er nog contact was geweest tussen Meghan en haar vader, die in de aanloop naar het huwelijk al omstreden raakte door zijn betaalde medewerking aan interviews en fotoshoots voor paparazzi, werd afgelopen week in People uit de doeken gedaan. Volgens de vrienden waren er over en weer uitvoerige brieven verstuurd, maar liep de verhitte correspondentie snel spaak.

Nu geeft Thomas inzage in Meghans complete, vijf kantjes tellende brief. In een elegant, bijna Middeleeuws aandoend handschrift zet ze wat zaken op een rijtje:

„Het is met een zwaar hart dat ik dit schrijf, ik begrijp niet waarom je dit pad hebt gekozen, blind als je bent voor de pijn die je veroorzaakt.”

„Je acties hebben mijn hart in een miljoen stukjes gebroken - niet simpelweg omdat je zo’n onnodige en ongerechtvaardigde pijn hebt veroorzaakt, maar omdat je de keuze hebt gemaakt niet de waarheid te vertellen, omdat je een marionet bent in deze kwestie. Iets dat ik nooit zal begrijpen.”

„Je hebt de pers verteld dat je me hebt gebeld om te zeggen dat je niet naar de bruiloft kwam - dat is niet gebeurd, want je hebt nooit gebeld.”

„Je vertelde dat ik je nooit financieel heb geholpen en dat je nooit vraagt om hulp maar dat is ook niet waar; je stuurde me een e-mail, laatste oktober (2017, ES.) waarin stond: ’Als ik teveel op jou gesteund heb voor financiële hulp, dan spijt me dat, maar please, als je me nog wat meer kunt helpen; niet bedoeld als ruilmiddel voor mijn loyaliteit.”

Gezondheid

Hierover zegt Thomas nu: ,,Ik heb alleen gevraagd me te helpen bij het vinden van een ander huis. Haar bescheiden financiële bijdragen zijn in dank aanvaard.’’

Meghan geeft in de brief ook haar versie van wat er rond het huwelijk allemaal gebeurde, en vraagt haar vader de schuld, hoe alles zo fout kon lopen, ook bij zichzelf te zoeken. Ze schrijft: ,,Ik heb altijd alleen maar van je gehouden, je beschermd en verdedigd, en elke financiële hulp aangeboden die ik kon, terwijl ik me zorgen maakte om je gezondheid en altijd heb gevraagd hoe ik je kon helpen. Dus, om in de week van het huwelijk via een krant te moeten horen dat je een hartaanval had gehad, was verschrikkelijk. Ik belde en stuurde berichten… Ik smeekte je hulp te aanvaarden – we stuurden iemand naar je huis… maar in plaats van met me te praten om deze of andere hulp aan te nemen, hield je op je telefoon aan te nemen en koos ervoor alleen met kranten te praten.’’

Thomas Markle over deze passage: ,,Ik ben niet gestopt met mijn telefoon te beantwoorden, ik lag in het ziekenhuis met een hartaanval! Meg en Harry wisten wat er aan de hand was.’’

De goedbedoelde aanval door Meghans vrienden op haar vader komt nu als een boemerang naar haar terug. En hoewel weinig Engelsen begrip zullen opbrengen voor een vader die zo de vuile was buiten hangt, groeit de verbijstering over hoe het Hof te kort geschoten is in de omgang met hem, eigenlijk al vanaf het moment dat Meghans relatie met Harry bekend werd.

Diana’s butler en vertrouweling PAUL BURRELL ziet inderdaad hem bekende tijden herleven. ,,Een pr-deskundige in Los Angeles had toen voor Thomas Markle moeten zorgen. Maar de koninklijke familie heeft daar nog steeds geen oog voor, ondanks de lessen uit het verleden.’’
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
16-05-2019 14:19
Wat is precies je punt t.a.v. die fotografen langs de route van het huwelijk van H&M?
Als hij echt zoveel spijt had van die foto's die hij in scene heeft gezet dan had hij afstand kunnen doen van dat geld door het een aan goed doel te schenken, hiermee zou hij een signaal afgeven dat het hem niet om geld te doen was, maar door het geld te houden was hij aan het verdienen over de rug van zijn dochter, en ja hij heeft de loterij gewonnen en hierdoor heeft Meghan een betere opleiding kunnen volgen, maar gezien zijn acties en de vele interviews die hij heeft gegeven ( en nog steeds geeft) waar hij ook voor betaalt word, daarmee heeft Meghan haar schuld bij hem afgelost, dus dat argument hoeft hij niet meer te gebruiken.

Voor een kille meid met kapsones, is ze wel enorm in de watten gelegd door haar vriendinnen tijdens de babyshower, als ik zie wat dat allemaal heeft gekost, ik denk dat dat wel meevalt, je ziet het ook aan de manier hoe ze praat tijdens interviews ze heeft iets zachts over zich, terwijl ik bij Samantha toch die harde verbitterde blik zie.

Vriendinnen van Meghan hebben iets liefs over haar gezegd, de naam van Thomas is toen helemaal niet genoemd, hoezo voelde hij zich aangevallen, hoezo moest hij aan de hand daarvan die brief publiceren? Een echte vader die van zijn kind houd die doet dit niet, wat maakt dat hij dit wel doet ? Dat hij genegeerd word heeft hij toch echt aan zichzelf te danken.
Het is prima dat hij die keuze heeft gemaakt, maar dan moet hij niet mekkeren dat hij geen rol in het leven van Archie mag spelen, want het is of/of niet en/en.

Details babyshower Meghan bekend: peperduur penthouse en roze rozen https://www.ad.nl/dossier-baby-harry-en ... haring_web
..........
Nadat de van top tot teen in het zwart gehulde Meghan zich door een legertje fotografen had heen gewerkt, werd ze ontvangen in het penthouse van het hotel, die twee verdiepingen met maar liefst zes badkamers beslaat. Voor de kersverse royal werden kosten noch moeite bespaard. De weelderige kamer biedt uitzicht over Central Park en zou naar verluidt 75.000 dollar per nacht kosten...........

Zie hier onderen. Als men het al verwacht is het dan om een reactie uit te lokken?

ELLE
11/02/2019
Meghan Markle's vader deelt een hartverscheurende brief van zijn dochter
Thomas Markle reageert, zoals verwacht, op de onthullingen van Meghan Markle's beste vrienden.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
16-05-2019 14:08
Dat zei hij ook. Ze hadden via social media of via mail contact. Meghan had een vraagje aan hem (als jurylid) en zodoende raakten ze bevriend.
Na 1 enkele ontmoeting die voor één der partijen dusdanig tegenviel om daarna geen contact meer te willen, ben je dus overduidelijk niet bevriend. Hoogstens zeer vage kennissen ofzo.

Piers verdraait de waarheid graag om zijn eigen nare gedrag goed te praten.
Fleurtje, je post steeds hetzelfde. Waarom doe je dat?
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
16-05-2019 17:31
Na 1 enkele ontmoeting die voor één der partijen dusdanig tegenviel om daarna geen contact meer te willen, ben je dus overduidelijk niet bevriend. Hoogstens zeer vage kennissen ofzo.

Piers verdraait de waarheid graag om zijn eigen nare gedrag goed te praten.

Daar heb je wel gelijk in.

We zullen het verder wel nooit te weten komen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
16-05-2019 14:19
Wat is precies je punt t.a.v. die fotografen langs de route van het huwelijk van H&M?
Als hij echt zoveel spijt had van die foto's die hij in scene heeft gezet dan had hij afstand kunnen doen van dat geld door het een aan goed doel te schenken, hiermee zou hij een signaal afgeven dat het hem niet om geld te doen was, ....................

Om nog even terug te komen op je vraag. Ik heb geen punt tav fotografen langs de route. Ik geloof wel dat de fotografen er een punt van maakten omdat ze veel geld moesten betalen en niet zo'n beste plaatsen kregen.

Fotografen betaalden veel geld voor foto's tijdens die huwelijksstoet, is dat geld ook aan goede doelen gegeven?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mei 2019:37-jarige Kate heeft een Alessandra Rich-japon van £ 1.750 opnieuw gedragen voor de 70ste verjaardagsportretten van Prins Charles voor het uitje vanmiddag

Afbeelding

Ik herhaal de foto nog even. Vinden jullie Kate niet veel te mager?
Deze jurk droeg Kate ook tijdens de fotosessie ter ere van prins Charles 70-ste verjaardag (nov.2018)
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
16-05-2019 23:14
mei 2019:37-jarige Kate heeft een Alessandra Rich-japon van £ 1.750 opnieuw gedragen voor de 70ste verjaardagsportretten van Prins Charles voor het uitje vanmiddag

Afbeelding

Ik herhaal de foto nog even. Vinden jullie Kate niet veel te mager?
Deze jurk droeg Kate ook tijdens de fotosessie ter ere van prins Charles 70-ste verjaardag (nov.2018)
Ja, Kate is echt veels te mager. Vind ik al jaren. Dit heeft niets meer met gezond te maken.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
16-05-2019 23:00
Daar heb je wel gelijk in.

We zullen het verder wel nooit te weten komen.
Wat zullen we nooit te weten komen? Je weet toch genoeg als twee mensen elkaar alleen kennen via Instagram en elkaar een keer ontmoet hebben? Dan kunnen ze toch nooit enorm close geweest zijn?
En stel je nu voor dat ze wel enorm close waren geweest (hoe dat kan na een keer in de kroeg is mij een raadsel), dan is het van Piers Morgan nu niet bepaald chic om een column te wijden aan het einde van hun 'vriendschap' en vervolgens elke gelegenheid aan te pakken om haar en haar beslissingen publiekelijk af te kraken.

Zijn copresentator heeft in een uitzending aangegeven dat hij gewoon jaloers is, Lady Colin Campbell heeft gezegd dat zijn uitspraken over de royal baby racistisch waren, zijn eigen moeder heeft gezegd dat zijn tweets over de baby niet konden... En dan zou het misschien toch wel Meghan zijn die de koude kikker is die mensen laat vallen? Bijzonder...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
16-05-2019 23:51
Ja, Kate is echt veels te mager. Vind ik al jaren. Dit heeft niets meer met gezond te maken.
Ik zie wel vaker vrouwen die zo mager zijn en gewoon goed eten en gezond zijn hoor.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
17-05-2019 10:38
Wat zullen we nooit te weten komen? Je weet toch genoeg als twee mensen elkaar alleen kennen via Instagram en elkaar een keer ontmoet hebben? Dan kunnen ze toch nooit enorm close geweest zijn?
En stel je nu voor dat ze wel enorm close waren geweest (hoe dat kan na een keer in de kroeg is mij een raadsel), dan is het van Piers Morgan nu niet bepaald chic om een column te wijden aan het einde van hun 'vriendschap' en vervolgens elke gelegenheid aan te pakken om haar en haar beslissingen publiekelijk af te kraken.

Zijn copresentator heeft in een uitzending aangegeven dat hij gewoon jaloers is, Lady Colin Campbell heeft gezegd dat zijn uitspraken over de royal baby racistisch waren, zijn eigen moeder heeft gezegd dat zijn tweets over de baby niet konden... En dan zou het misschien toch wel Meghan zijn die de koude kikker is die mensen laat vallen? Bijzonder...

Ik schreef "We zullen het verder wel nooit te weten komen" over de woorden van Positivevibes:Piers verdraait de waarheid graag om zijn eigen nare gedrag goed te praten.


Verder weet ik helemaal niets over uitspraken die hij gezegd zou hebben over de Royal baby.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 17-05-2019 11:42
2.92% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
16-05-2019 23:51
Ja, Kate is echt veels te mager. Vind ik al jaren. Dit heeft niets meer met gezond te maken.

Ze zag er eerst nog mooier en voller uit. Ergens heb ik gelezen dat ze 'op de lijn let'. Volgens mij is dit in 2010

Afbeelding
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 17-05-2019 11:35
1.19% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
16-05-2019 23:09
Om nog even terug te komen op je vraag. Ik heb geen punt tav fotografen langs de route. Ik geloof wel dat de fotografen er een punt van maakten omdat ze veel geld moesten betalen en niet zo'n beste plaatsen kregen.

Fotografen betaalden veel geld voor foto's tijdens die huwelijksstoet, is dat geld ook aan goede doelen gegeven?


Waar het geld dat fotografen naartoe gaat nadat ze zelf een verzoek hebben ingediend om te mogen fotograferen tijdens een royal wedding dat weet ik niet. Il weet wel dat daar protocollen voor zullen zijn. Daarnaast hebben H&M de wereld geen loer gedraaid door foto's in scène te zetten en daar grof geld voor te vragen, Thomas daarentegen wel, hij heeft aangegeven daar spijt van te hebben, maar ondertussen heeft hij wel geld verdiend over de rug van zijn lieve Meghan.
Harry en Meghan hebben nooit ergens aangegeven ergens spijt van te hebben.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Vrienden: 'Meghan is geen kreng' http://a.msn.com/07/nl-nl/AABup5a?ocid=se
Twee vrienden van Meghan Markle, die haar al jaren kennen, komen op voor hun vriendin in een reportage, van de Amerikaanse zender CBS, die morgen wordt uitgezonden.

Er komt morgen een reportage op CBS. Jammer dat we die zender niet ontvangen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
17-05-2019 11:31
Ze zag er eerst nog mooier en voller uit. Ergens heb ik gelezen dat ze 'op de lijn let'. Volgens mij is dit in 2010

Afbeelding

Zooooooveel mooier dit, want nu is ze ongezond mager, met als gevolg dat ze een harde uitdrukking krijgt.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Fleurtje_5 schreef:
17-05-2019 11:31
Ze zag er eerst nog mooier en voller uit. Ergens heb ik gelezen dat ze 'op de lijn let'. Volgens mij is dit in 2010

Afbeelding
Hier is ze wat mij betreft op haar mooist.
Miskotto schreef:
17-05-2019 11:47
Zooooooveel mooier dit, want nu is ze ongezond mager, met als gevolg dat ze een harde uitdrukking krijgt.
Inderdaad. Ik vind haar hier ook erg mooi. Ook slank maar hier ziet ze er gezonder uit.
Alle reacties Link kopieren
Elizabeth en Harry op huwelijk Lady Gabriella Windsor http://a.msn.com/07/nl-nl/AABxZZ2?ocid=se

Afbeelding
Lady Gabriella Windsor en vader

Afbeelding
Afbeelding
De moeder en broer van de bruid


Afbeelding
Prinses Anne, schoonzus van de bruid en prins Harry

Afbeelding
Sarah Fergiesun
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven