Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding
Melania Trump en prins Charles

Afbeelding
Camilla Duchess of Cornwall and Robert Wood Johnson The United States Amerika

Afbeelding
Theresa May (met diepe decolete) en prins William

Afbeelding
Queen Elizabeth, Melania, Camilla, Ivanka in het wit, en ook Kate in het wit. Prachtige jurk.



Afbeelding
Ivanka in stijlvol lichtblauw

Afbeelding
Kellyanne Conway Amerikaans politiek activist, spindoctor van de president, aan de arm van Edward Windsor, de hertog van Kent

Afbeelding
Petje af voor de queen.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 04-06-2019 20:10
Reden: 1 foto in volgorde veranderd
62.31% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
03-06-2019 21:18
Harry geeft Trump en familie een rondleiding door Buckingham Palace, ondanks de “nasty”- opmerking:

https://www.thesun.co.uk/news/9212230/d ... kle-nasty/
Ik heb geen een foto gezien waar Harry en Donald Trump ook maar een beetje bij elkaar in de buurt zijn.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Foto: @ ivankatrump / Instagram
Eric, Lara, Donald jnr, Ivanka, Jared en Tiffany bij het staatsbanket in Buckingham Palace.

Afbeelding
Trumps op tournee: Jared Kushner en Ivanka Trump bij Buckingham Palace. Foto: Chris Jackson / Getty

De onderste foto is raar. Dit is maar de helft van de originele foto.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/pEWMaWqLQrY Full Video: Trump, Queen Elizabeth II exchange toasts at UK state dinner
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
04-06-2019 10:52
Ik heb geen een foto gezien waar Harry en Donald Trump ook maar een beetje bij elkaar in de buurt zijn.

2017
https://youtu.be/5b5ZMdm3wn4 First Lady Melania Trump Meets Prince Harry at Game Supporting Wounded Warriors
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
04-06-2019 20:18
2017
https://youtu.be/5b5ZMdm3wn4 First Lady Melania Trump Meets Prince Harry at Game Supporting Wounded Warriors
Dat is een filmpje over Melania? En van twee jaar voordat Trump heeft gezegd dat Meghan nasty was. Ik begrijp je punt niet.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Die jurk van Melania zit veel te strak en haar tieten zijn scheef.

Ik vind het tijd worden dat er een foto van Archie wordt vrijgegeven. Hij is al een maand en na die eerste foto’s waarop een half gezichtje te zien was, niks meer gezien.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
04-06-2019 20:23
Dat is een filmpje over Melania? En van twee jaar voordat Trump heeft gezegd dat Meghan nasty was. Ik begrijp je punt niet.

Iedereen let op Harry, en dat gaat dus alleen om het woord 'nasty'?? Niet om de botte Trump-zelf?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Iris29 schreef:
04-06-2019 22:31
Die jurk van Melania zit veel te strak en haar tieten zijn scheef.

Ik vind het tijd worden dat er een foto van Archie wordt vrijgegeven. Hij is al een maand en na die eerste foto’s waarop een half gezichtje te zien was, niks meer gezien.

Indertijd van de kinderen van Kate en William ook niet hoor. Pas weer bij de doop volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Iris29 schreef:
04-06-2019 22:31
Die jurk van Melania zit veel te strak en haar tieten zijn scheef.

Ik vind het tijd worden dat er een foto van Archie wordt vrijgegeven. Hij is al een maand en na die eerste foto’s waarop een half gezichtje te zien was, niks meer gezien.

Dat die jurk zo zat vond ik zielig voor Melania. Ze liep soms best wel gespannen vond ik. Ze kan het nooit goed doen. Ik denk dat ze blij is als ze thuis is bij haar zoon en het huispak weer kan aantrekken.

Harry en Meghan houden Archie zoveel mogelijk uit de picture.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
05-06-2019 00:21
Dat die jurk zo zat vond ik zielig voor Melania. Ze liep soms best wel gespannen vond ik. Ze kan het nooit goed doen. Ik denk dat ze blij is als ze thuis is bij haar zoon en het huispak weer kan aantrekken.

Harry en Meghan houden Archie zoveel mogelijk uit de picture.
Ik vind Melania een trieste vrouw. Heb haar nog nooit voluit zien lachen.
Ze straalt niet in de rol van First Lady.
Maakt geen gelukkige indruk.
amarna schreef:
05-06-2019 08:18
Ik vind Melania een trieste vrouw. Heb haar nog nooit voluit zien lachen.
Ze straalt niet in de rol van First Lady.
Maakt geen gelukkige indruk.
Klopt, ze maakt geen gelukkige indruk maar het is haar eigen schuld. Ze is mega ambitieus maar kiest voor de status de plaats van troffee vrouw. Trump is niet bepaald loveable dus ze maakt het zichzelf knap lastig.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
05-06-2019 08:18
Ik vind Melania een trieste vrouw. Heb haar nog nooit voluit zien lachen.
Ze straalt niet in de rol van First Lady.
Maakt geen gelukkige indruk.
Ze maakt inderdaad geen gelukkige indruk. Maar ze doet haar best. Hoewel ik haar wel een paar keren op de filmpjes in Buckingham zag glimlachen naar Trump. Goed dat ze ook laat merken als ze het niet eens is met Donald.
Op onderstaande foto vraag ik me af of ze naar Trump's rug of oren kijkt, of dat het een nepfoto is.

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
05-06-2019 09:45
Klopt, ze maakt geen gelukkige indruk maar het is haar eigen schuld. Ze is mega ambitieus maar kiest voor de status de plaats van troffee vrouw. Trump is niet bepaald loveable dus ze maakt het zichzelf knap lastig.
Ik denk dat die first-lady-status voor Melania niet had gehoeven. Volgens mij wou ze ook liever niet in het Witte Huis wonen.

Camilla staat overal mooi op.

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Donald en Melania er een stuk leuker op staan dan Charles en Camilla.
Alle reacties Link kopieren
Melania heeft wel een prachtig figuur zeg, en ze is lang en zij kan echt alles dragen wat ze wil.
Mooie vrouw vind ik het, en ik denk persoonlijk niet dat ze super ongelukkig is, want ze kijkt altijd zo, dus het is waarschijnlijk haar uitstraling.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Fleurtje_5 schreef:
05-06-2019 13:24
Ze maakt inderdaad geen gelukkige indruk. Maar ze doet haar best. Hoewel ik haar wel een paar keren op de filmpjes in Buckingham zag glimlachen naar Trump. Goed dat ze ook laat merken als ze het niet eens is met Donald.
Op onderstaande foto vraag ik me af of ze naar Trump's rug of oren kijkt, of dat het een nepfoto is.

Afbeelding
Ze kijkt naar de rand van haar hoed.
Alle reacties Link kopieren
Iris29 schreef:
04-06-2019 22:31
Die jurk van Melania zit veel te strak en haar tieten zijn scheef.

Ik vind het tijd worden dat er een foto van Archie wordt vrijgegeven. Hij is al een maand en na die eerste foto’s waarop een half gezichtje te zien was, niks meer gezien.
:sarcastic: ..... :rofl:
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Even voor mijn beeldvorming : Wat is er in Trump gevaren om met zo een veels te strak pak bij een staatsbanket te verschijnen?
Dat jasje kon niet eens behoorlijk dicht, hij heeft geld zat dus ik snap niet dat hij zichzelf niet even een nieuw pak heeft laten aanmeten.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
06-06-2019 10:10
:sarcastic: ..... :rofl:
Wat is dit nou voor rare reactie?
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
05-06-2019 08:18
Ik vind Melania een trieste vrouw. Heb haar nog nooit voluit zien lachen.
Ze straalt niet in de rol van First Lady.
Maakt geen gelukkige indruk.

Maar hier wel:

Veteraan (93) laat Melania blozen http://a.msn.com/01/nl-nl/AACt6yr?ocid=se

:biggrin:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Kijk wie er nog meer in dat rijtje zaten:

Wereldleiders herdenken 75 jaar D-day in Portsmouth https://www.nu.nl/buitenland/5923455/we ... mouth.html via @NUnl

Onder andere Mark Rutte en Angela Merkel
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
05-06-2019 21:20
Melania heeft wel een prachtig figuur zeg, en ze is lang en zij kan echt alles dragen wat ze wil.
Mooie vrouw vind ik het, en ik denk persoonlijk niet dat ze super ongelukkig is, want ze kijkt altijd zo, dus het is waarschijnlijk haar uitstraling.
Maar als je superongelukkig bent kijk je toch juist ongelukkig? Zoals Melania.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Samen in het rijtuigie.

https://youtu.be/VW7TqJRG1J0 Camilla, Meghan and Kate take a bow whilst Harry salutes | Hello

https://www.hellomagazine.com/royalty/2 ... witter.com


Afbeelding

Afbeelding
Meghan lijkt hier veel op haar moeder.

Afbeelding

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
06-06-2019 10:18
Wat is dit nou voor rare reactie?

Ik reageer op : Ik vind het tijd worden dat er foto's worden vrijgegeven van Archie want het is al............
Dat vind ik dan weer raar.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven