Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
29-06-2019 23:06
Nou, want Diana was voor het koningshuis een behoorlijk hoofdpijndossier geworden.

Diana was zelf ook een beetje hoofdpijndossier. Zij zat niet goed in haar vel als het klopt wat ik heb gelezen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
30-06-2019 00:14
Diana was zelf ook een beetje hoofdpijndossier. Zij zat niet goed in haar vel als het klopt wat ik heb gelezen.
Tja, zie je daarin maar staande te houden, met ook nog eens de ogen van de hele wereld op je gericht.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
30-06-2019 09:38
Tja, zie je daarin maar staande te houden, met ook nog eens de ogen van de hele wereld op je gericht.

Toch denk ik dat Diana genoot van die aandacht.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
30-06-2019 12:11
Toch denk ik dat Diana genoot van die aandacht.
Ja, lijkt mij ook heel tof als miin man vreemd zou gaan, tegen zijn minnares zou zeggen dat hij haar tampon zou willen zijn en dat ik dat dan samen met de rest van de wereld in de krant mag lezen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
24-06-2019 21:20
Eens.
Ze hadden toch al een relatie toen Charles met Diana trouwde?

Over een paar maanden nieuwe afleveringen van The Crown, dan zal die vast wel aan de orde komen.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
30-06-2019 12:21
Ja, lijkt mij ook heel tof als miin man vreemd zou gaan, tegen zijn minnares zou zeggen dat hij haar tampon zou willen zijn en dat ik dat dan samen met de rest van de wereld in de krant mag lezen.

Ik denk dat Camilla de volle laag kreeg. Niet Diana.
Diana werd altijd hoog gedragen, ook al was Charles niet gelukkig met haar.
Dat Charles naar Camilla trok werd breed uitgemeten, over Diana's buitenechtelijke relatie hoorde je bijna niets.

Camilla ging door een hel, zij durfde niet meer naar buiten.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
30-06-2019 14:29
Ik denk dat Camilla de volle laag kreeg. Niet Diana.
Diana werd altijd hoog gedragen, ook al was Charles niet gelukkig met haar.
Dat Charles naar Camilla trok werd breed uitgemeten, over Diana's buitenechtelijke relatie hoorde je bijna niets.

Camilla ging door een hel, zij durfde niet meer naar buiten.
tja, Diana was het lievelingetje van het Engelse volk. Maar ik geef het je te doen: op je 19e trouwen met op dat moment de meest begeerde vrijgezel van Engeland die ook nog eens ooit de koning van GB zou worden. Je bent smoorverliefd op hem, maar hij heeft eigenlijk zijn hart al vergeven. En je hele huwelijk weet je dat er een ander is en niet alleen jij weet dat, maar de hele wereld.
Er zijn geen winnaars in dit verhaal, alleen verliezers, want ook voor Charles en Camilla moet dit heel moeilijk geweest zijn.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Leuk filmpje

https://youtu.be/D9e82ODqXxU
The Real Camilla: HRH The Duchess of Cornwall

Het filmpje duurt drie kwartier maar is zo leuk. Over haar leven en liefde voor Charles. Mountbatten die zich met hen bemoeide. Het zag er naar uit dat hun leven samen niet mogelijk was. Camilla trouwt dan met een ander maar is niet gelukkig. En dan komt Diana in het leven van Camilla's grote liefde. Iedereen vond Diana geweldig maar in het echt bleek Diana heel gecompliceerd te zijn. Let op het gezicht van Charles op de filmbeelden als Diana bij hem is, hij is duidelijk ongelukkig. En let op de beelden als Camilla bij hem is.

Charles en Camilla, wat een lieve schatten die lang niet bij elkaar mochten zijn. En heel emotioneel waren toen ze eindelijk mochten trouwen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Met leuke foto's


7 dingen die je nog niet wist over hertogin Camilla (70) https://beaumonde.nl/royalty/7-dingen-d ... camilla-70
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
30-06-2019 14:42
Leuk filmpje

https://youtu.be/D9e82ODqXxU
The Real Camilla: HRH The Duchess of Cornwall

Het filmpje duurt drie kwartier maar is zo leuk. Over haar leven en liefde voor Charles. Mountbatten die zich met hen bemoeide. Het zag er naar uit dat hun leven samen niet mogelijk was. Camilla trouwt dan met een ander maar is niet gelukkig. En dan komt Diana in het leven van Camilla's grote liefde. Iedereen vond Diana geweldig maar in het echt bleek Diana heel gecompliceerd te zijn. Let op het gezicht van Charles op de filmbeelden als Diana bij hem is, hij is duidelijk ongelukkig. En let op de beelden als Camilla bij hem is.

Charles en Camilla, wat een lieve schatten die lang niet bij elkaar mochten zijn. En heel emotioneel waren toen ze eindelijk mochten trouwen.
Triest eigenlijk en inderdaad, vooral verliezers.
Camilla is jarenlang uitgekotst door de hele wereld omdat men medelijden had met Diana, de publiekslieveling. Maar Diana ging ook vreemd en was ook niet zo heilig als ze soms afgeschilderd wordt.
Alle reacties Link kopieren
Duchess hugs her 'cousin' Boston Red Sox's Mookie Betts https://mol.im/a/7195915 via @MailOnline

29 juni 2019.


Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Prince Harry and Meghan Markle attend Yankees-Red Sox game in London https://www.cbsnews.com/news/prince-har ... 019-06-29/ via @CBSNews
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren:

Kate Middleton wears a Sandro dress to the opening of her second nature garden http://a.msn.com/0E/en-us/AADH6Eu?ocid=se

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag word Archie gedoopt, het zal een besloten aangelegenheid zijn met nog geen 25 mensen The Queen zal er niet bij zijn, hopelijk de rest van de familie wel.

Ik hoor trouwens niks meer van Samantha en Thomas, zou het kwartje eindelijk zijn zijn gevallen??
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Heb je het gemist? Er is een verzoening geweest.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
02-07-2019 22:01
Heb je het gemist? Er is een verzoening geweest.

Echt?
Dat heb ik ook gemist. Vertel. Is opa Markle welkom op het doopfeest van zijn kleinzoon?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik tik 'verzoening Meghan' in en zie dan heel veel berichten. In mei 2019 bied de halfzus verzoening aan, en zelfs de halfbroer hoopt op verzoening en wil een goede oom zijn". Na alles wat ze over Meghan hebben geroepen zou ik zeggen 'neee nu hoeft het ook niet meer'. Van de andere kant denk ik 'die familie voelt zich gedumpt en roept daarom zulke dingen. Beetje kip-ei verhaal. Zullen ze wel aan zich zelf te danken hebben.

Maar tussen al die berichten zat een bericht van 8 mei 2019 met de titel: Thomas Markle hoorde via via dat hij opa was geworden.

Tja. Dat vind ik echt zielig. Ook al wil Meghan niet dat pa op visite komt. Ze kon hem op zijn minst een berichtje sturen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
03-07-2019 15:13
Echt?
Dat heb ik ook gemist. Vertel. Is opa Markle welkom op het doopfeest van zijn kleinzoon?
Nee, ik was aan het plagen. :A:
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
02-07-2019 22:01
Heb je het gemist? Er is een verzoening geweest.
:HA:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
03-07-2019 20:40
Nee, ik was aan het plagen. :A:

Als er een verzoening was geweest dan had Samantha dat hoogstpersoonlijk aan de wereld laten weten.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Duchess of Sussex makes a surprise appearance at Wimbledon https://mol.im/a/7214133

Meghan op Wimbledon, Meghan's vriendin, de 37 jarige Serena Williams, tegen de 18-jarige Kaja Juvan.
Die maffiahoed vind ik Meghan niet mooi staan. En het lijkt alsof Meghan steeds een andere kant opkijkt dan de dames naast haar.


Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Maffiahoed? Het moet steeds van verder komen, geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Nog meer van die hoedjes. Die van Maxima en Mary vind ik een beetje Robin-Hood-gaat-op-jacht-hoedjes

https://youtu.be/-m2UBsf3YMs Princess Mary and queen Máxima
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ze is net 2 maanden bevallen en nu weer bijna de oude.
Morgen word Archie gedoopt, ik ben benieuwd naar de foto's en of Doria erbij zal zijn.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
05-07-2019 16:08
Maffiahoed? Het moet steeds van verder komen, geloof ik.
Inderdaad... Deze zie je op het moment in Engeland echt overal. Zij gewoon heel zomerse hoeden, vaak van stro. Niks maffia-achtigs aan.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven