Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
15-07-2019 21:41
Heb je die melkkannen van Meghan gezien? Zij zal zelf ook in de nacht aan de bak moeten.
Misschien heeft ze voor flesvoeding gekozen, wat met al die verplichtingen toch wel handig is.
moonlight schreef:
15-07-2019 22:13
Misschien heeft ze voor flesvoeding gekozen, wat met al die verplichtingen toch wel handig is.
Ze heeft zwangerschapsverlof dus die druk heeft ze nog niet. Bovendien zouden haar borsten inmiddels wel een onsje minder zijn. Daarnaast geloof ik niet dat Meghan daar snel voor zou kiezen.

Maar serieus, welke moeder kan haar kind laten huilen? Dat gaat toch door merg en been en dan het gedachten dat een nanny ervoor zorgt? Je moet het maar kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
15-07-2019 18:49
Beyonce was toch vooral in Meghan geinteresseerd omdat ze als getinte dame in het koningshuis trad?

Precies. Maar blijkbaar heeft Beyoncé dan nu haar zin gekregen want ze staat tegen over Meghan.

Meghan and Beyoncé share a hug and chat about children https://mol.im/a/7246085

Zal ze het liedje "formation" (met de walgelijke tekst) durven zingen voor Harry en Meghan?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Dit
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
15-07-2019 21:13
Oh god zij ook al?
Zwarte vrouwen op dit forum zeggen steeds dat Meghan wordt bekritiseerd omdat ze 'zwart' is (wat ik zelf aanvankelijk niet eens doorhad, want ik vind haar helemaal niet zwart). Maar het zijn juist de zwarte vrouwen die helemaal preoccupied zijn met haar afkomst en haar in een raciaal hokje duwen.
En dit.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
15-07-2019 21:15
Ja dat is me ook opgevallen. Goed van Meghan dat ze er niet op in gaat op dat soort nonsense.
Mij ook.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren

Jouw bron is dus een artikel uit februari? Ok !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
15-07-2019 18:46
Ik kan geen plaatjes plakken, maar wat een heerlijk onderonsje tussen Harry, Meghan, Beyonce en Jay-Z, zouden ze telefoonnummers hebben uitgewisseld?
Beyonce noemde Meghan haar prinses, echt heel leuk.
Afbeelding

Ze scheen "My princess" te hebben gezegd. Ik vind dat vooral nogal potsierlijk.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
15-07-2019 21:13
Oh god zij ook al?
Zwarte vrouwen op dit forum zeggen steeds dat Meghan wordt bekritiseerd omdat ze 'zwart' is (wat ik zelf aanvankelijk niet eens doorhad, want ik vind haar helemaal niet zwart). Maar het zijn juist de zwarte vrouwen die helemaal preoccupied zijn met haar afkomst en haar in een raciaal hokje duwen.

Een zwarte vrouw heeft niet perse een diep donkere kleur he , Meghan heeft en afro moeder, en je ziet ook duidelijk aan Meghan dat ze exotische trekken heeft en dat ze geen volbloed witte vrouw is, dus dat jij niet vind wil niet zeggen dat ze dat ook niet is.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Meghan is net zo donker als dat ze blank is. Erg opportunistisch om haar voor het karretje van donkere emancipatie te willen spannen.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
15-07-2019 21:15
Ehm... misschien omdat zij het allemaal aan den lijve ondervinden?

Het zijn meestal de mensen die alle kansen kregen. Mensen die zelfs meer kansen kregen dan een niet-getint mens, hebben een goede opleiding genoten, ze dragen dure prachtige kleding. Het is hen allemaal gegund, maar dat ze dan de blanken omlaag halen vanwege het slavernijverleden dat 157 jaar geleden is afgeschaft en waar mensen van nu het verafschuwen en niet aan mee hebben gedaan.

Zo ook Clarence Seedorf. Alle kansen van de wereld gekregen. Op handen gedragen. Rijk, reist de hele wereld over, woont in Milaan, en dan komen ze in DWDD klagen over de mentaliteit van de Nederlanders, en heeft het over een witte coach.

Net zoals Beyoncé die geliefd, rijk en beroemd werd vanwege haar muziek. Nu ineens liedjes zingt op een agressie manier. Het lijkt een opstand tegen de blanken.

https://youtu.be/TiVcScv1eaE Clarence Seedorf “Ik ben een Nederlander”
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 16-07-2019 14:22
2.32% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
16-07-2019 14:12
Een zwarte vrouw heeft niet perse een diep donkere kleur he , Meghan heeft en afro moeder, en je ziet ook duidelijk aan Meghan dat ze exotische trekken heeft en dat ze geen volbloed witte vrouw is, dus dat jij niet vind wil niet zeggen dat ze dat ook niet is.

En een blanke vader.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
16-07-2019 14:16
Het zijn meestal de mensen die alle kansen kregen. Mensen die zelfs meer kansen kregen dan een niet-getint mens, hebben een goede opleiding genoten, ze dragen dure prachtige kleding. Het is hen allemaal gegund, maar dat ze dan de blanken omlaag halen vanwege het slavernijverleden dat 157 jaar geleden is afgeschaft en waar mensen de mensen van nu niet aan mee hebben gedaan.

Zo ook Clarence Seedorf. Alle kansen van de wereld gekregen. Op handen gedragen. Rijk, reist de hele wereld over, woont in Milaan, en dan komen ze in DWDD klagen over de mentaliteit van de Nederlanders, en heeft het over een witte coach.

Net zoals Beyoncé die geliefd, rijk en beroemd werd vanwege haar muziek. Nu ineens liedjes zingt op een agressie manier. Het lijkt een opstand tegen de blanken.
https://youtu.be/TiVcScv1eaE Clarence Seedorf “Ik ben een Nederlander”
Zo, het zit je wel hoog he?
Anyway, Beyoncé zal wel in haar nopjes zijn met deze connectie met een échte prinses.
Alle reacties Link kopieren
Beaming Duchess of Cambridge stuns in £1,210 blue dress at Wimbledon https://mol.im/a/7246271

Afbeelding
De hertogin van Cambridge in een prachtige babyblauwe getextureerde £ 1,210 Emilia Wickstead-jurk Ik vind deze jurk vreemd zitten bij het voorpand. Alsof die daar met wasknijpers is in gepakt onder haar lange lokken. Maar deze jurk vind ik haar wel beter staan dan die groene sausijsjesjurk van zaterdag waardoor je de navel kon zien. En deze hakken zijn wat steviger.

Afbeelding
Prins William en Kate in de Royal Box van Wimbledon
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
16-07-2019 14:16
Meghan is net zo donker als dat ze blank is. Erg opportunistisch om haar voor het karretje van donkere emancipatie te willen spannen.
Dat dus ja.
Ik heb er sowieso een hekel aan om iemand wel of juist niet te bewonderen vanwege zijn afkomst en nóg meer als het alleen om een huidskleur gaat . Ook als ze hartstikke zwart was geweest, had het me nog tegen de borst gestuit.
impala wijzigde dit bericht op 16-07-2019 15:49
34.03% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
15-07-2019 21:13
Oh god zij ook al?
Zwarte vrouwen op dit forum zeggen steeds dat Meghan wordt bekritiseerd omdat ze 'zwart' is (wat ik zelf aanvankelijk niet eens doorhad, want ik vind haar helemaal niet zwart). Maar het zijn juist de zwarte vrouwen die helemaal preoccupied zijn met haar afkomst en haar in een raciaal hokje duwen.
Jij hebt even gemist dat er al sinds de datingfase echt BAKKEN met expliciet racistische shit over Meghan heengegooid werden? Dusdanig erg dat Buckingham Palace er bij hoge uitzondering zelfs speciaal over gecommuniceerd heeft?

Dat was niet vanwege haar blanke vader hoor.

Nogal logisch dat er dan ook getinte vrouwen reageren om Meghan te steunen. Niet oorzaak en gevolg door elkaar halen he.
Alle reacties Link kopieren
Voordat die racistische bagger bekend werd gemaakt klommen er hier al zeker twee forummers in de hysterische jubelmodus omdat er éindelijk eindelijk eindelijk een prinses van kleur in het Britse Koningshuis zat (dit was zo rond de verloving). Compleet met een gifje van een huilende dame. Hysterie ten top. En zo werd het dus al snel een kleurdingetje. Terwijl ze gewoon net zo blank als donker is.
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
16-07-2019 16:23
Voordat die racistische bagger bekend werd gemaakt klommen er hier al zeker twee forummers in de hysterische jubelmodus omdat er éindelijk eindelijk eindelijk een prinses van kleur in het Britse Koningshuis zat (dit was zo rond de verloving). Compleet met een gifje van een huilende dame. Hysterie ten top. En zo werd het dus al snel een kleurdingetje. Terwijl ze gewoon net zo blank als donker is.
Als het rond de verloving was, was dat dus ver nádat die racistische bagger bekend was.

Buckingham palace had al toen Meghan nog nauwelijks officieel girlfriend was daarover een brief naarbuiten gedaan.

Daarnaast werd het natuurlijk niet een kleurdingetje vanwege het vivaforum he.... Dat werd het dus vanwege al die debiele racisten die helemaal rood zagen bij het idee dat Harry met een donkere vrouw aan het daten was.
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
16-07-2019 16:23
Voordat die racistische bagger bekend werd gemaakt klommen er hier al zeker twee forummers in de hysterische jubelmodus omdat er éindelijk eindelijk eindelijk een prinses van kleur in het Britse Koningshuis zat (dit was zo rond de verloving). Compleet met een gifje van een huilende dame. Hysterie ten top. En zo werd het dus al snel een kleurdingetje. Terwijl ze gewoon net zo blank als donker is.
Niet waar. De verloving was ongeveer een jaar nadat de racistische bagger in de media was losgebarsten, zo erg zelfs dat Buckingham palace reden zag om met een statement te komen.
Dus als je denkt dat het vivaforum een kleurdingetje van Meghan heeft gemaakt dan overschat je de invloed van dit forum rijkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Op het forum werd er door een paar forummers al snel een kleurendingetje van gemaakt. Ik heb nergens bedoeld dat Vivaforum dat(wereldwijd) heeft gestart.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
16-07-2019 14:16
Het zijn meestal de mensen die alle kansen kregen. Mensen die zelfs meer kansen kregen dan een niet-getint mens, hebben een goede opleiding genoten, ze dragen dure prachtige kleding. Het is hen allemaal gegund, maar dat ze dan de blanken omlaag halen vanwege het slavernijverleden dat 157 jaar geleden is afgeschaft en waar mensen van nu het verafschuwen en niet aan mee hebben gedaan.

Zo ook Clarence Seedorf. Alle kansen van de wereld gekregen. Op handen gedragen. Rijk, reist de hele wereld over, woont in Milaan, en dan komen ze in DWDD klagen over de mentaliteit van de Nederlanders, en heeft het over een witte coach.

Net zoals Beyoncé die geliefd, rijk en beroemd werd vanwege haar muziek. Nu ineens liedjes zingt op een agressie manier. Het lijkt een opstand tegen de blanken.

https://youtu.be/TiVcScv1eaE Clarence Seedorf “Ik ben een Nederlander”

Wat is hun gegund???? Alsof het Beyonce, Clarence Seedorf en de rest zomaar is aan komen waaien.
Ik wil het niet eens hebben over die 400 jaar durende slavernij.

Discriminatie viert nu anno 2019 nog altijd hoogtij, ook hier in Nederland, niet voor niks is Black lives matters zo een hot item, weet jij veel wat Beyonce allemaal heeft moeten doorstaan om te komen waar ze nu is,
het koningshuis heeft mensen moeten inhuren om alle racistische tweets aan het adres van Meghan te verwijderen, witte mensen die een kogel door het hoofd van Harry willen schieten, omdat hij een vrouw met zwart bloed en zo kan ik plenty voorbeelden noemen.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-07-2019 21:23
Reden: op de man
13.81% gewijzigd
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
16-07-2019 17:11
Op het forum werd er door een paar forummers al snel een kleurendingetje van gemaakt. Ik heb nergens bedoeld dat Vivaforum dat(wereldwijd) heeft gestart.
En ook op het forum was dat dus ná dat er al een racistische shitstorm was geweest.
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
16-07-2019 17:11
Op het forum werd er door een paar forummers al snel een kleurendingetje van gemaakt. Ik heb nergens bedoeld dat Vivaforum dat(wereldwijd) heeft gestart.
Op fora reageert men doorgaans op allerlei zaken uit de actualiteit dus toen de huidskleur van Meghan in de internationale media breed werd uitgemeten, pakte het vivaforum dat ook op ja. Mocht dat niet ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die shitload helemaal niet relevant. Ik vind het van zowel blanke als van zwarte kant niet ok om Meghans huidskleur of raciale afkomst te betrekken in een oordeel over haar. Of je het nu geweldig vindt dat ze prinses is vanwege haar huidskleur, of juist vindt dat een prinses geen zwart bloed mag hebben, dat is voor mij één pot nat. Allebei ingegeven door racisme.

Denk niet zwart, denk niet wit. Denk niet zwart-wit, maar in de kleur van je hart.
Om met Frank Boeijen te spreken.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-07-2019 18:54
Ik vind die shitload helemaal niet relevant. Ik vind het van zowel blanke als van zwarte kant niet ok om Meghans huidskleur of raciale afkomst te betrekken in een oordeel over haar. Of je het nu geweldig vindt dat ze prinses is vanwege haar huidskleur, of juist vindt dat een prinses geen zwart bloed mag hebben, dat is voor mij één pot nat. Allebei ingegeven door racisme.

Denk niet zwart, denk niet wit. Denk niet zwart-wit, maar in de kleur van je hart.
Om met Frank Boeijen te spreken.
Toch blijft het vreemd. Volgens mij is de kleur van Meghan nu in deze laatste posts weer door de “blanke kant” aangehaald, om vervolgens te gaan verzuchten dat die huidskleur niet relevant is en och wee, “ze” maken er een kleurdingetje van.
Hoe komt dat toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven