Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Turtlerain schreef:
20-10-2019 15:39
O ja :sarcastic: ?
Jazeker, een aantal jaar geleden hebben ze ontdekt dat ieders dna afkomstig is van Afrika.

https://www.nrc.nl/nieuws/2017/09/29/ho ... 2-a1575414
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
20-10-2019 15:29
Iedereen heeft een zwarte roots, dus dat zal echt wel meevallen.
Dat valt niet mee hoor. Meghan heeft een stortvloed aan racistische bagger over zich heen gekregen (en nog).
Positivevibes schreef:
20-10-2019 16:02
Dat valt niet mee hoor. Meghan heeft een stortvloed aan racistische bagger over zich heen gekregen (en nog).
Klopt, ik zie alleen niet dat het grootste gedeelte van de commentaren daardoor gevoed wordt. Wel doorafgewezen zieltjes die graag meer van haar hadden gewild.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
20-10-2019 16:09
Klopt, ik zie alleen niet dat het grootste gedeelte van de commentaren daardoor gevoed wordt. Wel doorafgewezen zieltjes die graag meer van haar hadden gewild.
Oh dat jaloezie ook een grote rol speelt ben ik zeler met je eens.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
20-10-2019 13:11
Harry en Meghan nemen in november zes weken “vrij” van hun koninklijke verplichtingen.
Daarnaast oriënteren ze zich op een verhuizing naar Kaapstad en laten ze een lodge bouwen in Botswana.
Harry geeft toe dat een verhuizing moeilijk te realiseren is.

Aldus The Sun:
https://www.thesun.co.uk/news/10174025/ ... ak-duties/

Zowel Harry als Meghan zullen de impact die zij hebben, danig onderschat hebben.
Het is mooi als zij goede doelen willen steunen, maar ze zijn er denk ik toch wat naïef ingestapt. De kritiek op hun levensstijl die inderdaad niet te rijmen is met de ecologisch verantwoorde doelstellingen die ze propageren, was te verwachten. Ik vraag me dus af of ze niet teveel zelfsturend zijn en adviseurs negeren. Dat verklaart misschien ook de leegloop aan personeel.

Natuurlijk is het vreselijk dat Meghan zo onder vuur is komen te liggen.
Uiteraard was dit ook grotendeels voorspelbaar, ik neem aan dat Harry niet voor niets nooit persoonlijk kennis heeft gemaakt met Thomas Markle en haar verdere familie van vaderszijde.

Harry is gegaan voor zijn grote liefde en heeft de gezamenlijke toekomst te rooskleurig ingeschat. Her en der in de pers gelezen dat William hem had ‘gewaarschuwd’ niet zo snel te trouwen... misschien had Meghan tijdens een langere verkering beter kunnen inschatten hoe zwaar al die persaandacht zou uitpakken.
Ik denk dat William het goed heeft gezien en met de beste bedoelingen zijn broer heeft gewaarschuwd.
William en Kate ontvangen momenteel heel veel positieve persaandacht voor hun reis naar Pakistan, terecht. Dit hebben zij ook jarenlang opgebouwd door een “low profile” aan te houden.
Daar zit volgens mij de kern van het probleem: Meghan dacht dat haar nieuwe positie binnen de Koninklijke familie het perfecte podium is om bepaalde zaken onder de aandacht te brengen. En dat ís ook zo; zie bijvoorbeeld de succesvolle campagne die William en Harry voeren voor het bespreekbaar maken van geestelijke gezondheid.
Alleen gaat daar een jarenlange periode aan vooraf waarin de royals krediet hebben opgebouwd bij publiek en pers. Door juist geen opzienbarende zaken te doen, kritiek op extravagante levensstijl ter harte te nemen. Daarnaast hebben William en Harry natuurlijk een ‘streepje voor’ omdat zij zonen zijn van “The People’s Princess”: Diana.
Kate was daarnaast afkomstig uit ”ons eigen GB” en Meghan uit de VS. Het is zeker in haar nadeel dat ze een actrice was met een glamoureuze levensstijl die ze nog niet achter haar heeft gelaten. Daarnaast zal het zeker een rol spelen dat haar etnische achtergrond anders is. In hoeverre vind ik moeilijk in te schatten.

Dat zou me ten zeerste verbazen als ze dat onderschat zouden hebben.

Ik zal wel onder een steen hebben gelegen maar van dat onder-vuur-liggen merk ik echt zeer weinig. Ik zie juist dat de mensen hen aanbidden, maar daarnaast is er inderdaad kritiek op hun leefwijze dat niet rijmt met datgene wat ze verkondigen. Wat is er mis met kritiek? Dát kan Harry inderdaad onderschat hebben. Hij moet gewoon zijn ding doen wat hij altijd al deed. En waar hij goed in is. Nu doet hij zoveel erbij omdat anderen voor hem afspraken regelen waar hij voorheen niet mee bezig was.

Dan lijkt het me ook best wel pijnlijk als mensen ontzettend graag een kindje willen om dan te horen dat een kind de aarde uitput, dat een kind een van de grootste vervuilers is, en dat er een stichting is opgericht met de naam "Birth Strike' die aansluiten op datgene wat Harry en Meghan verkondigen.

En op de laatste dag van een prachtige reportage de pers een trap nageven en te kennen geven dat ze aangeklaagd worden voor een zaak die bijna verjaard is en voor een zaak die Meghan eigenlijk aan zich zelf te danken heeft. Dát heeft niets met Thomas Markle te maken. Die man heeft zijn eigen portie. Harry ook.

William heeft Harry inderdaad gewaarschuwd, maar prins Phillip deed dat ook. Harry raakte ook zijn beste vriend kwijt omdat die vriend ergens een opmerking over maakte.

Kate en William doen het inderdaad ook gewoon kei-goed.

Je hebt gelijk over de krediet die de royals hebben opgebouwd in al die jaren. Ik kan me herinneren dat in de tijd toen Charles pas met Diana ging het Engelse koningshuis een reputatie had van stijf, kil, afstandelijk en bekakt. (mijn eigen mening) Door Diana en Fergie werd het koningshuis weer meer geliefd. De Queen word nu ook veel meer bejubeld vergeleken met die tijd van Diana en Charles. Omdat ze meer open stond voor het gewone volk (mijn mening)

Grace Kelly was toch ook een glamoureuze Amerikaanse actrice toen ze met prins Reinier III van Monaco trouwde. Alleen maar lof volgens mij.

In hoeverre de etnische achtergrond mee speelt weet ik niet. Wel weet ik dat er rond hun bruiloft gedoe was uit de neo-nazistische groep. Maar dat is tuig. En of dat geroep van die groep er nog steeds is weet ik niet.
Zij heeft een blanke vader en een donkere moeder. Daar is niets mis mee. Ze is er een beroemd actrice mee geworden. Dat kunnen vele blonde grieten niet zeggen. Ik denk eerder dat het te maken heeft met de manier waarop Meghan haar familie behandeld. Ook al is pa een slons, ook al is die zus een drammer, ook al is het verhaal van haar ex-best-friend misschien niet datgene wat het volk wil horen. Ze kan hen blijven negeren natuurlijk, en dat is misschien het beste, maar of mensen die hun kleinkind niet meer kunnen zien dat ook het beste vinden betwijfel ik. En als Meghan dan een paar vriendinnen naar een Amerikaans tijdschrift laat lopen om daar een negatief verhaal af te laten afsteken over pa Markle dan vind ik dat weer te ver gaan. Zeker als je het vergelijkt met de gevolgen voor pa Markle nadat hij in een internetcafé een foto liet knippen achter een pc terwijl hij zg info opzoekt over zijn aanstaande schoonzoon die hij nog nooit ontmoet heeft. Dé pa die het koppel niet eens ging bezoeken toen hij met hartinfarct in het ziekenhuis lag.
Dát weegt volgens mij allemaal veel zwaarder dan die lekkere getinte kleur. Er zijn zoveel getinte mensen die veel donkerder zijn dan Meghan, en die alleen maar geroemd worden. Oprah Winfrey, Michelle Obama, etc. etc. etc.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 20-10-2019 18:30
0.86% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
20-10-2019 13:28
Daarnaast meent Harry Meghan en Archie te moeten beschermen tegen de pers. Met de hysterische persaandacht die zijn moeder ontving in gedachten.
Begrijpelijk, vanuit persoonlijke motieven maar ik vraag me daarbij eveneens af of ze daarbij adviseurs negeren en zelf hun eigen plan trekken. Die indruk heb ik, en mijns inziens pakt het niet goed uit.
De Afrikareis verliep echter een stuk beter, evenals de mental Health-campagne. Dus misschien toch een keerpunt?
Hopelijk hebben de op handen zijnde rechtszaken geen omgekeerd negatief effect.

Het ellendige is natuurlijk dat de aandacht vd pers levenslang aanhoudt voor Harry en Meghan.
Er is geen escaperoute.
Alleen in de wijze hoe ze met de pers omgaan, kan de beeldvorming postitief worden beïnvloed.

Heb jij prins Edward, de jongste broer van prins Charles, vaak in het nieuws gezien? Zou je hem herkennen? Of zou je de echtgenote van prins Edward misschien herkennen? Hare Koninklijke Hoogheid de Gravin van Wessex Sophie Rhys-Jones is al twintig jaar gehuwd met prins Edward, de derde zoon van de Queen Elizabeth en prins Philip.

Herken jij de twee kinderen, Louise Mountbatten-Windsor en James Mountbatten-Windsor, als je een foto van hen zou zien? Ik niet.

Nooit een hysterische pers daarover gehoord. Ik denk omdat dit koninklijk paar er misschien voor kiest om niet zoveel in de persaandacht te staan.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
20-10-2019 14:13
En toch hè, Kate ontvangt totaal niet die haatreacties die Meghan krijgt. Sommige dailymailers zijn vol lof over Kate en pakken iedere moeilijkheid om Meghan de grond in te boren. Terwijl Meghan veel meer een self-made woman is dan Kate, en ondanks haar niet ideale gezinssituatie toch veel heeft weten te bereiken. Zoveel respect heb ik voor haar, juist in vergelijking met Kate.

En wat dacht je van de nare reacties over de familie van Kate, haar ouders en zus Pipa. De nare reacties over Beatrice en Eugenie, de dochters van Andrew en Sarah? En wat een vuiligheid destijds over Camilla.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
20-10-2019 14:16
Juist omdat ze een zelfmade woman is. Wat hebben die stagiaires van daily mail nou bereikt?

Wat is er met die stagiaires van Daily Mail?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-10-2019 16:56
Heb jij prins Edward, de jongste broer van prins Charles, vaak in het nieuws gezien? Zou je hem herkennen? Of zou je de echtgenote van prins Edward misschien herkennen? Hare Koninklijke Hoogheid de Gravin van Wessex Sophie Rhys-Jones is al twintig jaar gehuwd met prins Edward, de derde zoon van de Queen Elizabeth en prins Philip.

Herken jij de twee kinderen, Louise Mountbatten-Windsor en James Mountbatten-Windsor, als je een foto van hen zou zien? Ik niet.

Nooit een hysterische pers daarover gehoord. Ik denk omdat dit koninklijk paar er misschien voor kiest om niet zoveel in de persaandacht te staan.
Ik zou ze wel herkennen, maar ik vind koninklijke families leuk en dus interessant.

En het is natuurlijk logisch dat een Harry en Megan meer aandacht krijgen dan een Edward en Sophie. Harry en Megan zijn jong, zij een donkere actrice uit Amerika, hij de jongen die zijn moeder zo jong verloor en daarna een paar keer met opzienbarende dingen in het nieuws verschenen is. Dat is natuurlijk interessanter voor de pers dan een 'saai' getrouwd stel waar niets gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
20-10-2019 14:20
Ligt denk ik aan de combi van Meghan’s glamoureuze levensstijl, het feit dat ze haar positie binnen de Koninklijke familie -direct- als podium gebruikt, ze is nog niet zo lang aan Harry’s zijde enz.

Financieel was Meghan’s uitgangssituatie overigens wel gunstig. Ze kon studeren aan een goede universiteit.
Ze heeft veel bereikt en door haar bekendheid als actrice kon ze zich engageren voor de positie vd vrouw bijvoorbeeld.
Dat heeft ze denk ik te snel willen meenemen in haar nieuwe positie die heel anders is en waarbij alles wat ze doet onder een vergrootglas ligt.

Kate timmert al heel wat jaren meer aan de weg. Bovendien is ze de toekomstige koningin, toch een andere positie als getrouwd zijn met de broer van de toekomstige koning.
Als broer- en schoonzusvan, heb je toch te kampen met het feit dat Harry noch Meghan geen uitgesproken functie hebben. Dan is er ook eerder kritiek van mensen die vinden dat zij een hoop geld ontvangen en eigenlijk geen functie uitoefenen.

Dit inderdaad.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
20-10-2019 16:56

Nooit een hysterische pers daarover gehoord. Ik denk omdat dit koninklijk paar er misschien voor kiest om niet zoveel in de persaandacht te staan.

Prince Edward is ja-ren-lang achtervolgd door de pers, die ervan overtuigd was dat hij gay was. Google bijvoorbeeld maar eens op Michael Ball. Als er toen al internet was geweest, was dat waarschijnlijk nog veel erger geweest.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
20-10-2019 15:39
Kate is destijds juist in de Daily Mail werkelijk tot op het bot bekritiseerd. Eerst was ze Waity Katie die maar afwachtte terwijl William haar toch nooit zou trouwen. Daarna commentaar omdat ze maar niet ging werken, lui en geprivilegieerd was. Haar ouders zijn ook tot de grond toe afgefakkeld omdat haar moeder ooit stewardess was en haar ouders hun geld hebben vergaard met iets wat minderwaardig was (feestartikelen?). Haar broer heeft ook ontzettend veel gezeik over zich heen gekregen.

Inmiddels wordt Kate op handen gedragen en is het Meghan die de volle laag krijgt.

Inderdaad. In het eerste deel van 'het gezellige' werden Kate en Meghan vaak met elkaar vergeleken. Kate kreeg het dan zwaar te verduren, en zeker ook haar ouders en Kate's zus Pipa.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
20-10-2019 17:12
Ik zou ze wel herkennen, maar ik vind koninklijke families leuk en dus interessant.

En het is natuurlijk logisch dat een Harry en Megan meer aandacht krijgen dan een Edward en Sophie. Harry en Megan zijn jong, zij een donkere actrice uit Amerika, hij de jongen die zijn moeder zo jong verloor en daarna een paar keer met opzienbarende dingen in het nieuws verschenen is. Dat is natuurlijk interessanter voor de pers dan een 'saai' getrouwd stel waar niets gebeurt.

Ik vind het een prachtig koppel.

En ik heb het advies van Poppy-del-Rio opgevolgd om te googlen. Ik kwam onderstaand bericht tegen. Saai is dit koppel helemaal niet. Ze zijn wel duidelijk in hun keuze. Zie bv punt 32


March 9, 2014, 2:00 pm
Prince Edward at 50: Fifty facts you didn’t know about him!

https://www.sundaypost.com/news/uk-news ... =sharelink

Afbeelding
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 25-10-2019 04:45
5.50% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-10-2019 16:56
Heb jij prins Edward, de jongste broer van prins Charles, vaak in het nieuws gezien? Zou je hem herkennen? Of zou je de echtgenote van prins Edward misschien herkennen? Hare Koninklijke Hoogheid de Gravin van Wessex Sophie Rhys-Jones is al twintig jaar gehuwd met prins Edward, de derde zoon van de Queen Elizabeth en prins Philip.

Herken jij de twee kinderen, Louise Mountbatten-Windsor en James Mountbatten-Windsor, als je een foto van hen zou zien? Ik niet.

Nooit een hysterische pers daarover gehoord. Ik denk omdat dit koninklijk paar er misschien voor kiest om niet zoveel in de persaandacht te staan.
niet over hun als paar, maar over hem alleen..... Als je dat gemist hebt, dan heb je echt niet op zitten letten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sophiever schreef:
20-10-2019 15:59
Jazeker, een aantal jaar geleden hebben ze ontdekt dat ieders dna afkomstig is van Afrika.

https://www.nrc.nl/nieuws/2017/09/29/ho ... 2-a1575414
Oh kom op, zo flauw dit..
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
20-10-2019 15:59
Jazeker, een aantal jaar geleden hebben ze ontdekt dat ieders dna afkomstig is van Afrika.

https://www.nrc.nl/nieuws/2017/09/29/ho ... 2-a1575414
Grapjas
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de reactie van Meghan wel (het interview). Heel vervelend als je niet lekker in je vel zit. Dit zou toch juist de mooiste tijd van haar leven moeten zijn? Trouwen? Kind krijgen?

Ik ben overigens van mening dat ze veel te snel zijn getrouwd. Maar goed, dat heeft weinig te maken met wat er is besproken in het interview.
Alle reacties Link kopieren
Ik las net dat Harry en Meghan zich binnenkort tijdelijk uit de publiciteit trekken. Letterlijk staat er:

Tegen het eind van het jaar, wil het koppel tijd vrij kunnen hebben voor hun gezin" Dat meld een bron aan CNNzondag.

De ingelaste pauze zou half november moeten beginnen, zodra alle lopende afspraken zijn afgerond
.........

Ik denk dat een 'time out' hen goed zal doen. Ze hebben ook wel erg veel hooi op hun vork genomen. Toen ik het filmpje bekeek in de link van Linda dacht ik even dat Harry flink tegen een inzinking aanzit.
De reis door Afrika was erg mooi maar toch ook wel druk. In een filmpje van de laatste dag van die tour zag ik een heel andere Harry dan de dagen daarvoor.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het boulevard is, maar toch, wat triest dit...vooral als je dan het filmpje bekijkt met Marc vd Linde

https://www.rtlboulevard.nl/royalty/art ... KghU7GzZEQ
Alle reacties Link kopieren
mararangara schreef:
21-10-2019 10:47
Ik weet dat het boulevard is, maar toch, wat triest dit...vooral als je dan het filmpje bekijkt met Marc vd Linde

https://www.rtlboulevard.nl/royalty/art ... KghU7GzZEQ
Dat inderdaad. Die twee vrouwen die zo negatief spraken. Dat heb ik hier al eens geplaatst. Ik ga het zoeken.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hebbes:

Fleurtje_5 schreef:
09-09-2019 16:32
(Lizzie Cundy en Katie Hopkins) Hierbij vergeleken is halfzus Samantha een lieverdje. Het is hommeles:

Meghan Markle compleet afgebrand in Australische docu http://a.msn.com/07/nl-nl/AAH1Th6?ocid=se
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik ook erg triest. Ruzie met zijn broer waarmee hij altijd zo close was gaat hem niet in de kouwe kleren zitten.

Ik denk dat Harry teveel gedoe op zijn nek heeft. Zijn oude vriendschap kwijt, ruzie met zijn broer, dan zal het contact met zijn schoonzus ook niet soepel lopen, terwijl ze altijd zo close waren met hun drietjes, dan de negativiteit over zijn vrouw, de schoonfamilie die niet lekker loopt, de pers die hij aanklaagt voor een oude zaak én een zaak over de gepubliceerde brief. De tour door Afrika zal ook zijn tol gekost hebben.

En als het teveel word en het allemaal niet zo goed loopt, komt oud-zeer ook nog eens boven drijven. Het ongeluk van zijn moeder. Het is beter dat Harry nu tijd voor zich zelf en zijn gezin neemt, en niet zoveel taken op zijn nek haalt en daarbij ook nog eens de joviale prins uithangt.

Prins Harry bevestigt ruzie met William http://a.msn.com/07/nl-nl/AAJ6mxp?ocid=se
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mararangara schreef:
21-10-2019 10:47
Ik weet dat het boulevard is, maar toch, wat triest dit...vooral als je dan het filmpje bekijkt met Marc vd Linde

https://www.rtlboulevard.nl/royalty/art ... KghU7GzZEQ
Wat een verschrikkelijk akelige vrouw, die australische. Is ze jaloers ofzo of is ze van nature zo afgrijselijk

Zo praat je niet over iemand die ze ws nog nooit heeft gesproken.

En dan die nep vriendin.

Dus als je gescheiden bent, ben je een "no one"?? Echt, onder welke steen komt die vrouw vandaan

Overigens toen ik net gescheiden was en blijkbaar een no one was, heb ik ook wel eens geroepen dat ik nu op zoek zou gaan naar een rijke vent. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Waarom wordt daar een ruzie van gemaakt? Harry heeft alleen aangegeven zijn broer minder te spreken dan voorheen.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
21-10-2019 11:51
Waarom wordt daar een ruzie van gemaakt? Harry heeft alleen aangegeven zijn broer minder te spreken dan voorheen.
Ja wat een butt-titel. Hij bevestigt helemaal geen ruzie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven